Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτεραιότητα σε πλατεία!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προτεραιότητα σε πλατεία!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    18
    24
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      Οι κυκλικοί κόμβοι, όταν υιοθετήθηκαν είχαν ως σκοπό την κατάργηση των αριστερών στροφών (που το καταφέερνουν άλλωστε).το πρόβλημα είναι οτι όταν δημιουργήθηκαν, οι φόρτοι ήταν πολύ μικρότεροι, με αοτέλεσμα οι κυκλικοί κόμβοι να είναι σχεδόν 'άδειοι'.Η προτεραιότητα από δεξιά λοιπόν ίσχυσε γιατί βόλευε να εξυπηρετείται ο δρόμος κι όχι τα λιγοστά αυτοκίνητα εντός των κόμβων.
      Αυτό ίσχυε παγκοσμίως.
      Το πρόβλημα είμαι οτι με τους σημερινούς φόρτους, πολλές χώρες έχουν αντιστρέψει την προτεραιότητα.Και κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν.Το πρόβλημα στην Ελλάδα, εκτός από τους κυκλικούς κόμβους-μινιατούρες, που φράζουν αμέσως, είναι οτι για να αλλάξει αυτό, πρέπει ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΠ!

      Αυτό είναι το ζητούμενο:
      Ξέρετε πόσο θα στοιχίσει αυτό σε κλίμακα ολόκληρης της χώρας;;;

      επιπλέον δεν αρκεί μόνο το Στοπ.Για παράδειγμα, υπάρχουν πολλοί κόμβοι με στοπ και ακόμη περισσότεροι χωρίς στοπ.Αν κάποιος κινείται επί του κυκλικού κόμβου, δίχως να γνωρίζει την περιοχή, δεν ξέρει αν πρέπει να παραχωρήσει προτεραιότητα ή όχι.Άρα δεν αρκούν΄ήπιες αλλαγές, αλλά άλλαγή του ΚΟΚ 'σε μια νύχτα' ώστε να ομογενοποιηθεί η κατάσταση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thymios last edited by

        Ο χρήστης luck έγραψε:
        Εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν φταίει η προτεραιότητα από δεξιά για αυτό που συμβαίνει στις πλατείες. **Ο μεγάλος αριθμός των οχημάτων είναι αυτός που δημιουργεί το πρόβλημα. Στη μεγαλύτερη πλατεία του κόσμου να βρίσκεσαι, εάν υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων δημιουργείται πρόβλημα. **
        Όταν είμαι μέσα στη πλατεία θα ήθελα να ισχύει η προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται μέσα στην πλατεία. Όταν πάλι εισέρχομαι στην πλατεία θα ήθελα να ισχύει η προτεραιότητα σε αυτούς που εισέρχονται σε αυτή.

        Αυτό είναι ένα ακόμη π΄ροβλημα.Οι κυκλικοί κόμβοι κατασκευάζονται εκεί που οι κυκλοφοριακές συνθήκες δε δικαιολογούν την τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη.Με άλλα λόγια είναι μια 'συμβιβαστική' και μετριοπαθής λύση.Είδες όμως κανένα ΄κυκλικό κόμβο να μετατρέπεται σε σηματοδοτούμενη διασταύρωση, λόγω τις υψηλής κυκλοφορίας που υπάρχει πλέον;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
          Ξέρετε πόσο θα στοιχίσει αυτό σε κλίμακα ολόκληρης της χώρας;

          Ξέρετε τι μίζα θα πέσει; Κάτι τέτοιες αλλαγές είναι που αποφασίζονται ταχύτατα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
            Οι κυκλικοί κόμβοι κατασκευάζονται εκεί που οι κυκλοφοριακές συνθήκες δε δικαιολογούν την τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη.Με άλλα λόγια είναι μια 'συμβιβαστική' και μετριοπαθής λύση.Είδες όμως κανένα ΄κυκλικό κόμβο να μετατρέπεται σε σηματοδοτούμενη διασταύρωση, λόγω τις υψηλής κυκλοφορίας που υπάρχει πλέον;;

            Έχεις δει και όμως και τις πλατείες πουαπό την αρχή έχουν φανάρια; Για παράδειγμα στη σύνδεση Λεωφ. Σπάτων - Κορωπίου - Αττικής Οδού;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luck last edited by

              Οι κυκλικοί κόμβοι είναι οι καλύτεροι μειωτές της ταχύτητας που μπορούν να αναπτύξουν τα οχήματα. Φυσικά το κόστος τους σε σχέση με το κόστος τοποθέτησης ενός σηματοδότη είναι μεγάλο. Το ολυμπιακό χωριό έαν θυμάμαι καλά σε μικρό διάστημα είχε τρεις ή τέσσερις κυκλικούς κόμβους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr