-
Γενίκευση σύντομα των χάρτινων πινακίδων. Ήδη στην Κεντρική και την
Ανατ. Αθήνα δίνονται χαρτιά αντί για πινακίδες, από το ΙΕΥ-23 περίπου
και το ΙΒΧ-95 αντίστοιχα, και μετά. Λογικά το ίδιο θα συμβεί σύντομα και
στις λοιπές διευθύνσεις και στην επαρχία, μόλις τελειώσουν τα αποθέματα.Κατά τα άλλα: ΥΡΡ-86** ολοκαίνουργια Ζ4 στην αντιπροσωπεία της BMW
στο Μαρούσι, και ΥΝΕ-68** μία Jaguar στα Σίδερα, θέαμα σπάνιο το ΥΡΡ,
λιγότερο τα ΥΝΕ. Πιθανολογώ ότι οι ιδιοκτήτες τους προκειμένου να
πάρουν πινακίδες (τσίγκινες, όχι χάρτινες) δήλωσαν άλλο τόπο κατοικίας
όπως έκανε γνωστή μου που μένει Αθήνα και δήλωσε κατοικία στου
αδερφού της κάπου στα ΒΠ για να πάρει πινακίδες. Τελικά ούτε στην
Ανατ. Αθήνα (που αφορά τα βόρεια προάστια) είχαν πινακίδες και πήρε
χάρτινη ΙΕΥ-37**.Τέλος είδα χάρτινη ΙΕΥ-39, άκουσα για ΙΕΥ-43, είδα και τυπωμένη ΡΕΗ-70
και κάτι αξιοπερίεργο: ΙΝΑ-38** σε ολοκαίνουργιο φορτηγό (Mercedes
Atego) παλιού τύπου πινακίδα, η μεγάλη τετράγωνη! Είχα δει άλλη μία
σε ακριβό πρόσφατο τζιπ (πάλι ΙΝΑ-38**) και το είχα θεωρήσει τυχαίο.
Μάλλον ανακάλυψαν απόθεμα από αδιάθετες τέτοιες όταν ήταν να δοθούν
στα Γιάννενα (πάμε χρόοοονια πίσω, κάπου 1985-86, όχι; ) και είπαν να τις
ξεφορτωθούν, χμμ... καλοπουλήσουν ήθελα να πω.Στην παρακάτω διεύθυνση
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N13&aa=1
θα διαβάσετε το παρακάτω άρθρο (ουδέν άλλο σχόλιο):
'Σκάνδαλο με... χάρτινες πινακίδες
Aκυρώθηκαν οι προμήθειες και όλα τα νέα οχήματα θα κυκλοφορούν με... χαρτιά
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ
Σε σκάνδαλο με πολλές όψεις εξελίσσεται η υπόθεση της νέας έλλειψης πινακίδων κυκλοφορίας, εξαιτίας της οποίας από σήμερα και μέχρι νεωτέρας όλα τα καινούργια οχήματα θα κυκλοφορούν με... χάρτινες πινακίδες!
Στη λύση αυτή οδηγείται αναγκαστικά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, προκειμένου να αντιμετωπίσει το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκληθεί εδώ και περίπου ένα μήνα σε ολόκληρη τη χώρα από την έλλειψη πινακίδων κυκλοφορίας για τα νέα οχήματα!
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν το υπουργείο Ανάπτυξης, κατά τον διαγωνισμό για την προμήθεια πινακίδων που έγινε πέρσι τον Αύγουστο, απέρριψε την εταιρεία που είχε καταθέσει προσφορά. Το αιτιολογικό ήταν ότι η εταιρεία είχε δώσει ιδιαίτερα αυξημένη τιμή σε σχέση με προηγούμενο διαγωνισμό, ο οποίος είχε γίνει τρεις μήνες νωρίτερα!
Τώρα όμως, μπροστά στο αδιέξοδο, το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζεται να αναθέσει με απευθείας εντολή την κατασκευή περίπου 250.000 ζευγών πινακίδων στην ίδια εταιρεία που έχει απορριφθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης και η οποία τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνει την κατασκευή πινακίδων κυκλοφορίας!
Πάντως, η απόρριψη της εταιρείας από το υπουργείο Ανάπτυξης ήρθε μετά την αποκάλυψη στη Βουλή του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Δημ. Πιπεργιά, σύμφωνα με τον οποίο ένας από τους μετόχους της είναι πρώτος εξάδελφος του νυν γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας K. Μίχαλου, ο οποίος όταν έγιναν οι διαγωνισμοί για τις πινακίδες ήταν σύμβουλος του αρμόδιου υφυπουργού Γιάννη Παπαθανασίου!
Στοπ μέχρι νεωτέρας
Στο μεταξύ, όπως έγινε χθες γνωστό, μέχρι να αρχίσει η νέα παραγωγή πινακίδων (όταν τελικά αρχίσει), όλα τα καινούργια οχήματα θα κυκλοφορούν με... χάρτινες πινακίδες και με βεβαιώσεις των κατά τόπους διευθύνσεων Συγκοινωνιών, που θα πιστοποιούν ότι το όχημα διαθέτει άδεια κυκλοφορίας και τον αριθμό κυκλοφορίας που θα είναι τυπωμένος στο χαρτί!
Με τον τρόπο αυτό, λέει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Ανδρέας Ανδρικόπουλος, θα ξεπεραστεί προσωρινά το πρόβλημα, χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν θα αντιμετωπιστεί και πάλι στο μέλλον.
Βάζουν καπέλο 100 - 200 ευρώ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, είτε υπάρχουν πινακίδες είτε αυτές αποτελούν είδος «υπό εξαφάνιση», είναι ο πολίτης. Στην πρώτη περίπτωση, αναγκάζεται να δίνει κάτι παραπάνω - έως και 15 ευρώ - ακόμα και για τον υπάλληλο της διεύθυνσης Συγκοινωνιών που θα του εξασφαλίσει «μονό αριθμό», καθώς με αυτόν θα κυκλοφορεί περισσότερες ημέρες τον χρόνο στον δακτύλιο!
Σημειώνεται ότι έως τώρα το Δημόσιο προμηθεύεται τις πινακίδες κυκλοφορίας προς 3,17 ευρώ το ζευγάρι, ενώ τις χρεώνει στον ιδιοκτήτη του νέου αυτοκινήτου έναντι 70 ευρώ! Στην πραγματικότητα, κανείς δεν τις παραλαμβάνει αυτοπροσώπως, αλλά αναθέτει αυτή την εργασία στην αντιπροσωπεία. Έτσι, πολλές επιχειρήσεις προσθέτουν τα δικά τους «καπέλα», ανεβάζοντας τα έξοδα έκδοσης πινακίδων σε 100 ή ακόμα και 200 ευρώ!
Στις άλλες χώρες
Το ελληνικό σύστημα προμήθειας των πινακίδων έχει ξεπεραστεί σχεδόν σε όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης. Στις περισσότερες χώρες, ο ιδιοκτήτης του νέου αυτοκινήτου παίρνει από το υπουργείο Μεταφορών την άδεια κυκλοφορίας και ένα ειδικό κουπόνι. Με το κουπόνι αυτό απευθύνεται σε μία από τις εξουσιοδοτημένες από το Δημόσιο ιδιωτικές εταιρείες που κατασκευάζουν πινακίδες κυκλοφορίας και σε λίγο χρόνο προμηθεύεται ο ίδιος τις πινακίδες του αυτοκινήτου του, έναντι ποσού που δεν υπερβαίνει τα 15-17 ευρώ!
ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Πώς από την απόρριψη φθάσαμε στην απευθείας ανάθεση στην ίδια εταιρεία!
TO ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ με τις πινακίδες που σκανδαλίζουν άρχισε τον Μάιο του 2004, όταν εξεδόθη από το υπουργείο Μεταφορών πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προμήθεια των πρώτων 200.000 μεταλλικών ζευγών ευρωπαϊκών πινακίδων. Ο προϋπολογισμός ήταν 640.000 ευρώ, δηλαδή 3,2 ευρώ για το ζευγάρι. Την προμήθεια ανέλαβαν από κοινού δύο από τις τέσσερις εταιρείες που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι ΒΙΟΤΑΛ και UTSCH Γερμανίας, δίνοντας τιμή 3,17 ευρώ.
Τη στιγμή που βρισκόταν σε εξέλιξη ο διαγωνισμός αυτός (πέρυσι το καλοκαίρι), είχε σημειωθεί και πάλι σοβαρή έλλειψη σε πινακίδες. Ανάμεσα σε όσους διαμαρτύρονταν, ήταν και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους ξένους τουρίστες των Ολυμπιακών Αγώνων. Ως... λύση προκρίθηκε και πάλι τότε η χρήση πρόχειρων χάρτινων πινακίδων, μέχρις ότου λυθεί το πρόβλημα.
Μόλις κυκλοφόρησαν, οι νέες ευρωπαϊκές πινακίδες έγιναν ανάρπαστες, καθώς ήδη υπήρχαν τεράστιες λίστες αναμονής. Έτσι, τον Αύγουστο του 2004 προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός, με φορέα εκτέλεσης αυτή τη φορά το υπουργείο Ανάπτυξης. Με βάση την απόφαση, το Δημόσιο επεδίωκε να προμηθευθεί 500.000 ζεύγη πινακίδων για I.X.
Οι δύο εταιρείες (ΒΙΟΤΑΛ και UTSCH) ήταν - και πάλι - οι μοναδικές των οποίων ανοίχθηκαν οι οικονομικές προσφορές στον διαγωνισμό αυτό, ο οποίος απείχε από τον πρώτο διαγωνισμό του Μαΐου μόλις τρεις μήνες. Άλλες τέσσερις εταιρείες είχαν καταθέσει προσφορές που δεν αξιολογήθηκαν καθόλου, αφού οι αρμόδιοι διαπίστωσαν ελλείψεις στα δικαιολογητικά τους.
Από 3,17 ευρώ φθάσαμε στα 4,1
Μειοδότης και στον δεύτερο διαγωνισμό είχε αναδειχθεί η ΒΙΟΤΑΛ, έχοντας όμως δώσει τιμή 4,1 ευρώ αυτή τη φορά! H τιμή έγινε γνωστή πριν από περίπου δύο μήνες - αν και η προσφορά της είχε υποβληθεί τον περασμένο Αύγουστο, όταν άρχισε ο διαγωνισμός. H καθυστέρηση οφειλόταν στις ενστάσεις και τις προσφυγές που κατέθεσαν εταιρείες που αποκλείσθηκαν.
Ωστόσο, η διαφορά της τιμής (από 3,17 ευρώ σε 4,1 ευρώ) δύσκολα δικαιολογείται αν ληφθεί υπόψη ότι ο δεύτερος διαγωνισμός αφορούσε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα υλικών, δηλαδή 500.000 πινακίδες (έναντι 200.000 του προηγούμενου διαγωνισμού).
Τελικά, η σύμβαση με τη ΒΙΟΤΑΛ δεν υπογράφτηκε και στις 10 Ιουνίου 2005 το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι ακυρώνεται οριστικά ο διαγωνισμός του Αυγούστου 2004 και θα γίνει νέος στις 26 Ιουλίου 2005.
Λαρισαίος με πινακίδες Άρτας και Ιωαννίνων«ΑΛΛΑΞΑΜΕ TA ΔΥΟ AYTOKINHTA ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. Αφού περιμέναμε για αρκετό διάστημα χωρίς πινακίδες, τελικά το ένα αυτοκίνητο έχει πλέον πινακίδες από τα Ιωάννινα (INB) και το άλλο από την Άρτα (ATE)», λέει στα «NEA» ο δικηγόρος από τη Λάρισα κ. Γιάννης Κουτσογιαννούλης
ΤΑ ΝΕΑ , 28/06/2005 , Σελ.: N13
Κωδικός άρθρου: A18274N131
ID: 474171' -
(όσα προσωπάκια και να βάλω εδώ λίγα θα είναι ... το χάλι μας... )
Στη Ρόδο έχουμε πιάσει σίγουρα το ΡΟΝ 13* , χάρτινο, και μένει να δώ που ακριβώς βρισκόμαστε τώρα. Αναφορά εντός ολίγων ημερών
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Στη Ρόδο έχουμε πιάσει σίγουρα το ΡΟΝ 13* , χάρτινο, και μένει να δώ που ακριβώς βρισκόμαστε τώρα. Αναφορά εντός ολίγων ημερώνΜάλιστα! Να υποθέσω ότι τα τυπωμένα ΡΟΝ είναι ως το 1249 και τα χαρτιά
από το 1250;Τα νεότερα στα δικά μας: χαρτί και στη νότια Αθήνα: ΙΕΚ-51** χθες,
αν λοιπόν greo είδες ΙΕΚ-5 όπως λες, στο ΡΑ, πρέπει να ήταν χαρτί.Επίσης ΙΒΡ-35 επαγγελματικό και υποθέτω ότι το απόθεμα της Δυτ. Αθήνας
είναι ως το ΙΒΡ-3699 (είχαν αρχίσει παρτίδα από το ΙΒΟ-8700). Με το
ΙΒΡ-24 που είδα τις προάλλες σημαίνει χαρτί εκεί σε ένα μήνα περίπου αν
και μάλλον το απόθεμα από τυπωμένες θα εξαντληθεί πιο γρήγορα με
δανεικές σε γειτονικές διευθύνσεις (και σε διατεθειμένους να πληρώσουν
κάμποσο για να πάρουν τις τελευταίες τυπωμένες, βλ. παρακάτω).Επιβεβαιώνεται ακόμη ότι τα χαρτιά στην Κεντρική Αθήνα αρχίζουν από το
ΙΕΥ-2300 (είδα χαρτί 23** και τυπωμένη 22** ) και στην Ανατ. από το
ΙΒΧ-9500. Εδώ συμβαίνει το ύποπτο: έχω δει τυπωμένο 948* σχεδόν πριν
από δύο βδομάδες και χαρτί 950* πριν από μία βδομάδα, ενώ χθες είδα σε
αντιπρ/πεία ακριβής μάρκας ετοιμοπαράδοτο το 949* φυσικά τυπωμένο.
Δε μου αρέσει να είμαι καχύποπτος και κακοπροαίρετος αλλά μήπως έχουν
κρατήσει πολύ λίγες τυπωμένες για λίγους και εκλεκτούς ενώ θα έπρεπε
να έχουν ήδη δοθεί με τη σειρά τους τα αντίστοιχα νούμερα;Τέλος μία παράκληση σε όσους θέλουν να βοηθήσουν με τις παρατηρήσεις
τους να φτιάξουμε ένα χάρτη του τι συμβαίνει σε κάθε νομό: εντοπίστε στις
διάφορες περιοχές τις τελευταίες τυπωμένες και τα πρώτα χαρτιά για να
βρούμε τα σημεία αλλαγής παρτίδας. Θα σας βοηθήσει ίσως η γνωστή λίστα
με τους νομούς και το που βρίσκονται οι συνδυασμοί. Αν βρω χρόνο θα
την ανανεώσω (εκτός αν με προλάβει ο greo). -
Και εδω στη Θεσσαλονικη ειδα 2 χαρτια με ΙΕΥ 23 και 32. Στην αρχη νομισα οτι απλα το πηραν απο εδω και κατα τα ειωθοτα με τηλεφωνο πηραν νουμερο απο Αθηνα μεχρι να ευκαιρεσουν να παρουν και τις πινακιδες. Ειδα και ενα τυπωμενο ΙΒΡ 22.
Στη Θεσσαλονικη ομως τα χαρτια κρατανε λιγοτερο! ΝΗΒ 29 σε χαρτι, αλλα καποια ΝΗΒ μεχρι και 20 τυπωμενα! Με το ΝΗΒ 29 και χωρις να εχω δει ΚΟΚ 5 (αρα κακη παρατηρηση εκεινη) ξεπερναμε τις 3000 για τον Ιουνιο! Εξαιρετικα σπανιο (αν εχει ξανασυμβει). -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Μάλιστα! Να υποθέσω ότι τα τυπωμένα ΡΟΝ είναι ως το 1249 και τα χαρτιά
από το 1250;Βασικά δεν έχω ιδέα. Έλειπα σχεδόν ολόκληρο τον Ιούνιο, και δεν κυκλοφορούσα και όταν είμουν εδώ. Πρέπει να βγώ μια βόλτα ειδικά γι'αυτό γιατί με όλα τα καινούρια ενοικιαζόμενα γίνεται χαμός εδώ γύρω.
-
Και ΙΒΧ 96 χαρτινο στην Εγνατια. Σας εδειξε το δρομο η Σαλονικα τελικα
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΝΗΒ 29 σε χαρτι, αλλα καποια ΝΗΒ μεχρι και 20 τυπωμενα! Με το ΝΗΒ 29 και χωρις να εχω δει ΚΟΚ 5 (αρα κακη παρατηρηση εκεινη) ξεπερναμε τις 3000 για τον Ιουνιο! Εξαιρετικα σπανιο (αν εχει ξανασυμβει).Δε συμφωνώ! Τα τελευταία 2 χρόνια είχατε πάνω από 4 συνδυασμούς
ανά έτος, δηλ. τουλάχιστον 36.000 νούμερα ανά έτος οπότε κατά μέσο όρο
είχατε πάνω από 3000 νούμερα το μήνα. Νομίζω ότι το ρεκόρ πρέπει να το
έχουν οι περσινοί μήνες Μάιος-Ιούνιος-Ιούλιος, δεν έχω ακριβή στοιχεία
μαζί μου αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος.greo τελικά τα ΚΟΚ σας φτάσαν ως και το 4999 (τυπωμένα πια υποθέτω) ;
Τα αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες αυξάνονται με δραματικό ρυθμό εδώ,
μάλιστα, προς εκνευρισμό μου, δεν έχουν ούτε χαρτιά!Πριν λιγο ανακαλυψα οτι και το αμεσως επομενο νουμερο απο το δικο μου ειναι Megane sedan. Δηλαδη αν το δικο μου ειναι ΗΚΕ 2222, το ΗΚΕ 2223 ειναι ενα μαυρο Megane sedan με τη διαφορα οτι ειναι 1.6.
Σε μένα συνέβη πριν από κάνα μήνα το εξής: έχοντας βγει έξω το πρωί,
με την τσίμπλα στο μάτι, είδα (πεζός) σε απόσταση ούτε 100 μέτρων από το
σπίτι μου το ***-1901 ίδιο μοντέλο με το δικό μου ***-1903! Καθώς το
πρώτο πράμα που βλέπω σε ένα αυτοκίνητο είναι η πινακίδα έπαθα ένα σοκ
γιατί δεν είχα ακόμα συνηθίσει το δικό μου νούμερο (το είχα ενάμιση μόνο
μήνα) και για δέκατα του δευτερολέπτου νόμισα ότι μου το έκλεψαν.
Μετά πρόσεξα το χρώμα που ήταν τελείως διαφορετικό και το είδα από
πίσω, ήταν πιο μεγάλου κυβισμού, και ησύχασα. Σύμπτωση όμως...
Προφανώς και τα δύο αγοράστηκαν την ίδια μέρα (24/6/96, ημέρα που
έφυγε ο Α. Παπανδρέου) από το ίδιο μέρος. -
Κατ' αρχην μιλαμε για ανω των 3500 μπορει και 4000 για τον Ιουνιο. Εχουμε και λεμε: 1500 ΝΗΑ + 1950 (τουλαχιστον) ΝΗΒ, κατα μεσο ορο στις επομενες 5 εργασιμες ωρες θα ειχαμε αλλες 50 ταξινομησεις ωστε να μιλαμε για 2000 ακομα και αν το ΝΗΒ 294* που ειδα ειχε μολις ταξινομηθει. Αν αγνοησω το ΚΟΚ 5, παμε στο ΚΟΚ 45 (περιπου). Αρα ειμαστε γυρω στις 4000. Δηλαδη με τους ρυθμους αυτους ο συνδυασμος θα ηθελε 2 μηνες + 1 βδομαδα, αρα ρυθμος ανω των 5 συνδυασμων. Ολα αυτα τα συγκρινω με τους σχετικα κατω απο 4 συνδυασμους ετησιως που ειχαμε λιγους μηνες πριν.
Εχω επισης την αμυδρα υποψια οτι τα ΝΗΒ εχουν Η πλατυτερο απο τα ΝΗΑ. Θα δω αν πετυχω καποια διπλα-διπλα.
Εφοσον μιλαμε για συμπτωσεις θα σας πω την ακομα πιο κουφη. Ειχα για πολλα χρονια το γκολφακι του πατερα μου με πινακιδες ΜΗ-423*. Ξαφνικα βλεπω κατω απο το σπιτι μου παρκαρισμενο στο ιδιο ακριβως χρωμα ενα γκολφ ΜΗ-453*. Με μονη διαφορα μια αυτοκολλητη ριγα που ειχαν τοτε τα γκολφακια που αυτος την ειχε αλλαξει και την ειχε κανει κοκκινη!!!! Τουλαχιστον 5 λεπτα εκανα να συνελθω!
Για το ΙΕΚ δεν θα παρω ορκο ειδα κατι στα στραβα στο μποτιλιαρισμα της Σπυρου Λουη. Για πινακιδα μιλουσα. Μπορει να θυμομουν και λαθος γιατι τοσες παρατηρησεις απο μνημης! κατι θα ξεχασω. Παντως για πρωτη φορα, οταν κατεβαινα απο το αμαξι κρατουσα σημειωσεις στο κινητο!
thaliarque εχεις αγορασει αμαξι ΑΚΡΙΒΩΣ ενα μηνα μετα απο μενα. Μαντεψε πινακιδα
-
IEY 33 σε χαρτί έχει παίξει;
-
Ειδα ενα Yaris HKK 29** πριν λιγο και χαρηκα, αλλα πριν προλαβω να γυρισω στο γραφειο ειδα και ενα Golf ΗΚΚ 31** και εδεσε η σαλτσα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν αγνοησω το ΚΟΚ 5, παμε στο ΚΟΚ 45 (περιπου)Σόρι που επανέρχομαι greo αλλά τα έχετε μπερδέψει με το ΚΟΚ. Είχατε
αναφέρει ΚΟΚ 41 στις 21/5 εσύ, ΚΟΚ 42 στις 2/6 ο vagemm και ΚΟΚ 5
πιο πριν και 'σίγουρα' ΚΟΚ-498* στις 6/6 εσύ. Έχουμε βέβαια (; ) καιρό
μέχρι να εμφανιστεί στην Κομοτηνή η συνέχεια, αλλά μπορούμε να
εντοπίσουμε ως που φτάνουν;Χμ, με τη γενίκευση της χαρτοκατάστασης στην Αθήνα και (φαντάζομαι
σύντομα) αλλού, δεν είναι λογικό να δοθούν κάποια νούμερα από νομούς
με έστω και μικρό απόθεμα; Πχ δε θα μου φαινόταν περίεργο αν
παρατηρήσουμε ΚΗΑ-28 και 29 παλιά και ΚΗΑ από 50 και μετά νέου τύπου
σε πλαίσια ... από οπουδήποτε! Ομοίως αν δούμε ν.τ. ΜΗΑ μετά το 8650,
ν.τ. (; ) ΚΟΚ από 4800 ή 5000 κλπ (αναφέρω τους συνδυασμούς για τους
οποίους δεν έχει αναφερθεί παρατήρηση πινακίδας νέου τύπου).Εχω επισης την αμυδρα υποψια οτι τα ΝΗΒ εχουν Η πλατυτερο απο τα ΝΗΑ. Θα δω αν πετυχω καποια διπλα-διπλα.
Κάτι έχω ψυλλιαστεί σχετικά (για άλλους συνδυασμούς), αλλά το ξεχνώ
αμέσως μετά, δε θέλω να ξαναμπώ στο τριπάκι.Παντως για πρωτη φορα, οταν κατεβαινα απο το αμαξι κρατουσα σημειωσεις στο κινητο!
Έχω κάνει από το κινητό αναπάντητες σε μπόλικα τετραψήφια.
thaliarque εχεις αγορασει αμαξι ΑΚΡΙΒΩΣ ενα μηνα μετα απο μενα. Μαντεψε πινακιδα
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο στις 13/4 φέτος!
Τώρα, εσύ εννοείς ότι το πήρες 24/5/96; Μούμπλε-μούμπλε πρέπει να δω
τα κιτάπια μου. Κάτι σε ΝΒΧ παίζει;Ειδα ενα Yaris HKK 29** πριν λιγο και χαρηκα, αλλα πριν προλαβω να γυρισω στο γραφειο ειδα και ενα Golf ΗΚΚ 31** και εδεσε η σαλτσα.
...τυπωμένο το ΗΚΚ-31, ε; Να δούμε πότε (και αν) θα αναφέρεις το πρώτο
χαρτί.IEY 33 σε χαρτί έχει παίξει;
Σε χαρτί έχω δει ΙΕΥ από 23 μέχρι και 41.
Στα δικά μας: δεν είδα το νέο μας συνδυασμό στα μέρη μου στην Αθήνα
την Πέμπτη και την Παρασκευή, χρειάστηκε να πάω Ναύπλιο και να
παρκάρει δίπλα μου στο λιμάνι (χαμός εκεί από πινακίδες) ένα Fiesta με
χάρτινη ΙΕΑ-127*. Επίσης στο Ναύπλιο, ΚΡΚ-588* και ΑΡΚ-293*.Επίσης είδα ΖΥΥ-66 και ΥΝΕ-68 τυπωμένες. Πιθανά χαρτιά σύντομα, από
ΖΥΥ-70 και ΥΝΕ-73 και μετά (; ) -
IEA 11?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
IEA 11?δεν μπορείς να κάνεις υπομονή με τίποτα ε???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
IEA 11?
δεν μπορείς να κάνεις υπομονή με τίποτα ε???
δεν είναι το δικό μου
-
-
BILL33 πρεπει να ειναι χειροποιητη! Και μολις προ μιας ωρας ειδα μια τετοια ΙΕΥ 49!!! και μαλλον απο τον ιδιο μαστορα.
thaliarque αν εξαιρεσεις το ΚΟΚ 5 που δεν το ειχα δει καλα, τα υπολοιπα ειναι οσο αξιοπιστα μπορει να ειναι τα χαρτια. Το ΚΟΚ 49 το ειχα δει παρκαρισμενο (αν θυμαμαι καλα) και εγω με τα ποδια
Το ΝΒΧ ηταν το ευκολο (αλλωστε αλλου εχω πει πως το λεω Ναβουχοδονοσωρ).
Ειδα επισης και ενα ΚΝΚ 79 (τυπωμενο) και ΕΕΜ 21 (χαρτι)
Το Σαββατο φευγω για διακοπες στα Δωδεκανησα. Να δω τι θα δω εκει (αν κατεβω απο το σκαφος)
-
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το Σαββατο φευγω για διακοπες στα Δωδεκανησα. Να δω τι θα δω εκει (αν κατεβω απο το σκαφος)
Αν περάσεις από Ρόδο μεριά, σφύρα
-
thaliarque
Τουλαχιστον στο Νομο Ηρακλειου απο οσο ξερω, δεν υπαρχουν 'χαρτια' Ειναι ολες οι πινακιδες τυπωμενες κανονικα.
Για να πω και την αληθεια ουτε των αλλων νομων του νησιου εχω παρατηρησει χαρτινες πινακ.
Μαλλον δεν υπαρχει ελλειψη στο νησι. -
Eδω ο κοσμος αγοραζει τουτου σαν τρελλος NHB 35 χθες το βραδυ!!!
StavrosG η Ροδος δεν ειναι στον σχεδιασμο, εκτος ισως το Πρασσονησι. Η τουρνε θα ειναι σε Αστυπαλαια, Καρπαθο, Κασο και το σκαφος απο Κω. Στειλε ομως πληροφοριες καλου κακου με pm. Μπορει τελικα να πιασουμε σε ενα χωριο ονοματι Πλημμυρι (τι λεει; ) και να αφησουμε το σκαφος στη Ροδο τελικα.
Car Plate Spotting!!!