-
Ειμαι κατοχος ενος xsara 1.6i. Τους καλοκαιρινους μηνες ανεβαινει πολυ η θερμοκρασια, γυρω στους 98-100 βαθμους. στο συνεργειο που το εχω παει επανειλλημενες φορες δεν εχουν καταφερει να το επιδιορθωσουν. μηπως γνωριζει καποιος που οφειλεται ή αν ειναι 'φυσιολογικο' ;
-
Θερμοστατης;Βουλωμενο ψυγειο;
-
και ο θερμοστατης και το ψυγειο λειτουργουν αψογα.
-
ποια πρεπει να ειναι η φυσιολογικη θερμοκρασια ενος αυτοκινητου με 140000 χλμ σαν το δικο μου σε συνθηκες πιεσης;
-
Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
και ο θερμοστατης και το ψυγειο λειτουργουν αψογα.Πήγαινε σε διαφορετικό συνεργείο. Χρόνια τωρα στα γαλλικα έχω να σου πω ότι κάτι παιζει με το κύκλωμα νερού. Δες και μήπως δακρύζει η αντλία νερού (συνήθως γυρνά με τον ιμάντα). Αλλιώς το όργανο θερμοκρασίας στο ταμπλό χάλασε. (Αν δεν είναι ο θερμοστάτης). Η βελόνα του παίζει απότομα;
-
Ο χρήστης KARAKIRIAKOS GEORGE έγραψε:
Γεια χαρα σε όλους . Μια και σκεφτομαι να πάρω 'ενα Picasso ήθελα εαν ειναι εύκολο κάποιος κάτοχός του να με πληροφορήσει εαν έχει στροφόμετρο. Εχω την εντύπωση οτι δεν έχει αλλά μου φαίνεται παράξενο κάτι τέτοιο να μην
αναφέρεται σε κανένα test του αυτοκινήτου.
ΕυχαριστώΔεν έχει στροφόμετρο δυστυχώς για μερικούς...... Αλλά άν οδηγείς με το αυτί το συνηθίζεις. Κατά τα άλλα, αν έχεις έστω και ένα παιδί πάρε πικάσσο 1.8 117 ΗΡ. Τεράστιοι χώροι,κόβεις βόλτες μέσα και άνετο ταξίδι και ήσυχο. Αν πάς με 150+ κάνει αεροδυναμικούς θορύβους και καίει αρκετά. Ρεπρίζ πολύ καλές και στα ψηλά ρίχνει στα αυτιά σε πολλά 1600ρια που δεν το περιμένουν φτάνει να κάνεις 4η σε 5η ’οταν πρέπει. Οδήγησέ το οικογενειακά για να απολαύσεις τα μέγιστα. Λάστιχα καινούργια Goodyear Unigrip για ποιότητα κύλισης. Πρόσεξε τα πίσω αμορτισέρ σε μεταχειρισμένο. Κρατήματα τέλεια. Φρένα καλά και όχι τέλεια λόγω ελειψης δισκόφρενων πίσω. Βάλε κεντρικό καθρέπτη πανοραμικό για τέλεια ορατότητα πίσω. Νομίζεις ότι είναι τεράστιο αλλά παρκάρει άνετα. Αν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος......... τέλεια. Η πέμπτη είναι τέλεια για χαλαρά ταξίδια στα 120-130 αλλά ημι-ψόφια σε προσπεράσματα αν την ξεχάσεις στα 90-100. Τελικές γύρω στα 180 κατά μέσο όρο αλλά δεν σου το συνιστώ.....
Βασιλική θέση οδήγησης και ύφασμα που δεν λεκιάζει στα καθίσματα. Μειονέκτημα η αντανάκλαση του τεράστιου ταμπλό από τον ήλιο στο παρμπρίζ. Βάζεις μαύρο mat κάλυμα και είσαι οκ. Έχω το 1.8 exclusive με abs, 4 a/b, auto clima, κλιματιζόμενο ντουλαπάκι, 2 παροχές ρεύματος, 4 ηλ. παράθυρα. Το πήρα μεταχειρισμένο (27,0000 μοντ. 2003) και για τα χρήματα που έδωσα είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Εξτρά βάλε ηχεία μπρος πίσω (200 -
Ο χρήστης KARAKIRIAKOS GEORGE έγραψε:
......και ταχύτητες στο ταμπλώ ε?
-
Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
Ειμαι κατοχος ενος xsara 1.6i. Τους καλοκαιρινους μηνες ανεβαινει πολυ η θερμοκρασια, γυρω στους 98-100 βαθμους. στο συνεργειο που το εχω παει επανειλλημενες φορες δεν εχουν καταφερει να το επιδιορθωσουν. μηπως γνωριζει καποιος που οφειλεται ή αν ειναι 'φυσιολογικο' ;Φυσιολογικότατη είναι η θερμοκρασία αυτή φίλε μου. Μην πετάς τσάμπα λεφτά!
-
Εμένα πάντως φίλε chrmes ακομα και το καλοκαίρι με 35 βαθμούς έξω και σε μποτιλιάρισμα με κλιματισμο ON, πάνω από 75 δεν ανεβαίνει. Όταν φτάνει 45 βαθμούς (Λάρισα γαρ), αντε να παει στους 80. Οπότε οι 98-100 βαθμοί εκτός Λάρισας μου φαίνονται πολλοί....
(Και εγώ XSARA 1.6 VTR 16V έχω). -
Το φοβερο και τρομερο ΑΧ που είχα δουλευε χειμώνα με παγωνια 90 βαθμούς και καλοκαίρι μόνιμα στους 100 γι αυτόι το ειπα στον φίλο μας, στα ίδια περίπου δουλέυουν τα περισότερα TU- XU μοτέρ του γκρούπ Peugeot Citroen, οι 75 βαθμοί στο δικό σου μου φαίνονται λίγοι
-
Το δικό μου μοτέρ φτάνει μέχρι και 95 βαθμούς σε συνθήκες καύσωνα και οταν το πιέζω. Μερικές φορές δουλεύει στους 85 όταν κατεβαίνω χαλαρά καμιά κατηφορίτσα ή όταν κινούμαι σε εθνική οδό με χαλαρούς ρυθμούς ή με πολύ κρύο. Γενικά είμαι μεταξύ 90 και 95 βαθμών. Νορμάλ θερμοκρασία για το μοτέρ αυτό. Άλλωστε ο δείκτης του οργάνου δεν 'κλέβει'
Υ.Γ. Θυμάστε το ένα βεντιλατέρ που έκανε φασαρία ( το δεύτερο συγκεκριμένα ), σταμάτησε άπο μόνο του, μυστήρια πράγματα -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
......
και ταχύτητες στο ταμπλώ ε?
ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ , ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΟΥΝΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΣΟΥ. ΜΕΓΑΛΕΙΑ!!!!!!!
-
Αποστόλη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Δεν μας είπες, έκανες το σέρβις των 10Κ...;
-
εύχομε κ εγώ ολόψυχα Χρόνια Πολλά Αποστόλη με υγεία, ευτυχία κ γρήγορα Citroen κ φυσικά ότι άλλο θες εσύ
Φιλικά
Νικόλας -
σκουριά...και πάλι...
Επισκεύη στους μεντεσέδες...
-
Μηπως επρεπε να βαλει ο μαστορας κατι προστατευτικο για να μην πανε σπιθες στην μηχανη ;Υπαρχει κινδυνος να παρεις φωτια!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως επρεπε να βαλει ο μαστορας κατι προστατευτικο για να μην πανε σπιθες στην μηχανη ;Υπαρχει κινδυνος να παρεις φωτια!Άσε γιατί ανοίξαμε δουλειά...
Πήρε φωτιά από μέσα λόγω του οξυγόνου....(που να το δεις εκεί μέσα) και σε ελάχιστο χρόνο μαύρισε το χρώμα...
Τοπικό βάψιμο και μαλακιές...
έχω κουραστεί πάρα πολύ....
Τρίψιμο 4 ώρες .... βάψιμο με αστάρι άλλες 2....αύριο βάψιμο με χρώμα...μετά κερί ......κλπ κλπ.... -
Κωστα κουραγιο!
Θα ερθεις με το ΑΜΙ οταν παρουσιαστεις; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα ερθεις με το ΑΜΙ οταν παρουσιαστεις;που??
EDIT : Οκ, για να μην το κάνουμε chat, λύθηκε η απορία με pm
-
Κρίμα βρε Κώστα...
CITROËN FORUM