-
Τελικά τι είχαμε εδώ? Από μία γρήγορη ματιά σε αποτελέσματα, φαίνεται ότι μόνο ο Π.Χατζητσοπάνης, μπορεί να κάνει χρόνους ίδιους ή κοντά με τον πρωταθλητή PG. Σε κάποιες SS και ο Τσολακίδης και σε ελάχιστες Χαλκιάς. Από εκεί και μετά το χάος.
Τα τελικά δείχνουν και την τεράστία διαφορά! -
Το οποίο αυτοκίνητο του Χατζητσοπάνη δεν ήταν και τόσο Ν. Κάπου άκουσα-διάβασα ότι είχε ανοιχτεί το στόμιο του turbo για την ευχαρίστηση του Παναγιώτη αλλά και των θεατών.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Το οποίο αυτοκίνητο του Χατζητσοπάνη δεν ήταν και τόσο Ν. Κάπου άκουσα-διάβασα ότι είχε ανοιχτεί το στόμιο του turbo για την ευχαρίστηση του Παναγιώτη αλλά και των θεατών.Ηταν Α ως προς το στόμιο του turbo και Ν σε όλα τ΄ άλλα. Ομοίως και του Κύρκου. Δηλωμένα και νόμιμα και τα δύο.
-
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα S1600 στην κατηφόρα όχι μόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα Ν αλλά είναι και ποιο θεαματικά και φαίνονται ταχύτερα (στα μάτια του θεατή περνάνε το ίδιο χορταστικά με τα WRC).
Καλύτερα να καταργηθεί η Ν και να έχουμε μόνο WRC & JWRC.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα S1600 στην κατηφόρα όχι μόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα Ν αλλά είναι και ποιο θεαματικά και φαίνονται ταχύτερα (στα μάτια του θεατή περνάνε το ίδιο χορταστικά με τα WRC).Καλύτερα να καταργηθεί η Ν και να έχουμε μόνο WRC & JWRC.
E, μην τρελαθούμε κιόλας....
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Κατά την ταπεινή μου άποψη τα S1600 στην κατηφόρα όχι μόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα Ν αλλά είναι και ποιο θεαματικά και φαίνονται ταχύτερα (στα μάτια του θεατή περνάνε το ίδιο χορταστικά με τα WRC).Καλύτερα να καταργηθεί η Ν και να έχουμε μόνο WRC & JWRC.
E, μην τρελαθούμε κιόλας....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
E, μην τρελαθούμε κιόλας....Μα γιατί;
Δε θα προτιμούσες να δεις στη θέση των 20 N, 20 Junior;
Δεν πιστεύεις ότι θα ήταν πιο θεαματικά;Εκτός αν το κόστος ενός junior είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο ενός Ν (διότι δεν γνωρίζω τα εκατέρωθεν κόστη) οπότε θα πάω πάσο.
Πάντως για τις ταχύτητες στις κατηφόρες που τα είδα και γνωρίζοντας ότι είναι προσθιοκίνητα ατμοσφαιρικά παραδέχτηκα τους οδηγούς τους. Τα Ν σε σχέση με τα junior ήταν μία απογοήτευση...
-
Kαταρχάς είναι αδικία για τα Ν/4 να τα συγκρίνετε όταν αυτά οδηγούνται από Έλληνες με τα s1600 όταν αυτά οδηγούνται από παγκόσμιους. Θα ήταν πιο σωστή η σύγκριση αν και τα Ν/4 και s1600 oδηγόντουσαν από παγκόσμιους!
Δεύτερον το κόστος των s1600 είναι πολύ μεγαλύτερο των Ν/4.
Και τρίτον πιστεύω ότι αν εξαιρέσεις τον ήχο όπου των s1600 είναι απίστευτος, τότε τα Ν/4 αν οδηγιούνται σωστά δεν υστερούν σε θέαμα, ίσως υπερτερούν κιόλας! -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Kαταρχάς είναι αδικία για τα Ν/4 να τα συγκρίνετε όταν αυτά οδηγούνται από Έλληνες με τα s1600 όταν αυτά οδηγούνται από παγκόσμιους. Θα ήταν πιο σωστή η σύγκριση αν και τα Ν/4 και s1600 oδηγόντουσαν από παγκόσμιους!Σωστό.
Δεύτερον το κόστος των s1600 είναι πολύ μεγαλύτερο των Ν/4.
Τότε πάσο.
Και τρίτον πιστεύω ότι αν εξαιρέσεις τον ήχο όπου των s1600 είναι απίστευτος, τότε τα Ν/4 αν οδηγιούνται σωστά δεν υστερούν σε θέαμα, ίσως υπερτερούν κιόλας!
Ίσως να έχεις δίκιο για το θέαμα. Το αποτέλεσμα όμως είναι ότι τα τελευταία χρόνια σχεδόν κανένα Ν δεν οδηγείται έτσι ώστε να υπερτερεί σε θέαμα (ή σε ταχύτητα) και είναι κρίμα.
-
Ενα κορυφαίο Ν έχει κόστος κοντά (ή και παραπάνω) στις 200 χιλιάδες ευρώ, δηλ. αντίστοιχα με ένα αντίστοιχο S1600. Η διαφορά είναι πως μπορείς να έχεις ένα μέτριο Ν με πολύ λιγότερα χρήματα (λιγότερα από 100 χιλιάδες), κάτι που δεν ισχύει με τα S1600.
Το S1600 όμως θέλει νέο, γυμνασμένο οδηγό ενώ το Ν είναι πολύ ευκολότερο να οδηγηθεί αξιοπρεπώς και άρα να είναι η επιλογή ενός μεγαλύτερου σε ηλικία, λιγότερου γυμνασμένου οδηγού.
Ενα σύγχρονο Ν οδηγημένο όμως πρέπει (με 'τσαμπουκά') κάνει χρόνους επιπέδου WRC (βλ. Arai, Higgins στην Τουρκία, που πλησίασαν κατά περίπτωση το δικό μας Βωβό) στο χώμα, κάτι που δεν ισχύει για τα S1600 ούτε στο χώμα ούτε στην άσφαλτο.
-
Πάντως να ομολογήσω ότι μετά από το φετινό Ακρόπολις* οι μικροί του Junior ανέβηκαν πολύ στην εκτίμησή μου.
Τι να το κάνεις όταν το WRC πηγαίνει ουσιαστικά μόνο του, ενώ την ίδια στιγμή τα προσθιοκίνητα και ατμοσφαιρικά 1600 των Junior πηγαίνουν στα κατηφορικά σημεία δίχως αύριο (και στον κόφτη);
Έχω αρχίσει να αισθάνομαι ότι εκτιμώ πολύ περισσότερο τους μικρούς που την παλεύουν κάτω από αυτές τις συνθήκες.
*Ο λόγος του ότι αισθάονμαι έτσι από το φετινό ακρόπολις είναι ότι επιτέλους τους είδα και όλους και σε κατηφορικά σημεία (μέχρι τώρα τους έβλεπα στην ανηφόρα).
-
ΟΚ οι μικροι πανε αερα και δειχνουν ενυπωσιακοι με τους κινητηρες-τενορους και τα κοντα (νευρικα) αυτοκινητα.
Ομως τελικα μαθαινουν κατι που θα τους βοηθησει οταν παρουν στα χερια τους ενα τιμονι WRC; Προφανως μεσα απο τον ανταγωνισμο του JWRC θα ξεχωρισουν οι πιο ικανοι αλλα τι οδηγικα εφοδια θα παρουν μαζι τους για το επομενο βημα; Εχω την εντυπωση λιγα αλλα θα ηθελα να διαβασω τη γνωμη των εμπειροτερων.
-
To σίγουρο είναι ότι μαθαίνουν να οδηγούν εκεί που ο κινητήρας πραγματικά αποδίδει και αυτό στα s1600 είναι ένα πολύ περιορισμένο εύρος στροφών! Βέβαια από την άλλη τα wrc έχουν τόση ροπή που δεν χρειάζεται να τα πηγαίνεις κόφτες για να αποδόσουν...
Ένα άλλο που κερδίζουν είναι το ότι μαθαίνουν να εκμεταλεύονται την ελάχιστη πρόσφυση που έχουν στην διάθεση τους. Σου δίνουν την εντύπωση αυτά τα αυτοκίνητα ότι δεν βάζουν ποτέ την δύναμη κάτω και σπινιάρουν συνεχώς. Αυτό σίγουρα θα τους βοηθά να μαθαίνουν να μην κάνεις περιττά σπινιαρίσματα και driftaρίσματα με ένα wrc.
Όλα αυτά βέβαια τα λέω καθαρά υποθετικά και κρίνοντας από την εικόνα που πέρνω ως θεατής, αφού εκ των έσω δυστυχώς δεν έχω εμπειρία. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΟΚ οι μικροι πανε αερα και δειχνουν ενυπωσιακοι με τους κινητηρες-τενορους και τα κοντα (νευρικα) αυτοκινητα.Ομως τελικα μαθαινουν κατι που θα τους βοηθησει οταν παρουν στα χερια τους ενα τιμονι WRC; Προφανως μεσα απο τον ανταγωνισμο του JWRC θα ξεχωρισουν οι πιο ικανοι αλλα τι οδηγικα εφοδια θα παρουν μαζι τους για το επομενο βημα; Εχω την εντυπωση λιγα αλλα θα ηθελα να διαβασω τη γνωμη των εμπειροτερων.
Loeb, Duval, Carlsson, Sola, Lattvala θυμάμαι πρόχειρα και ήταν αξιοπρεπέστατοι από την 1η φορά που οδήγησαν WRC (για τον J-M δε θυμάμαι αν οδηγούσε S1600 πριν το WRC).
Δεν απάντησα ως εμπειρότερος όμως, ε ?
(Ο P-G στο Ελευθεροχώρι και ο Katajamaki στη Στρώμη μάλλον δεν είδαν τις στροφές και δεν έκοψαν καθόλου. )
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΟΚ οι μικροι πανε αερα και δειχνουν ενυπωσιακοι με τους κινητηρες-τενορους και τα κοντα (νευρικα) αυτοκινητα.Ομως τελικα μαθαινουν κατι που θα τους βοηθησει οταν παρουν στα χερια τους ενα τιμονι WRC; Προφανως μεσα απο τον ανταγωνισμο του JWRC θα ξεχωρισουν οι πιο ικανοι αλλα τι οδηγικα εφοδια θα παρουν μαζι τους για το επομενο βημα; Εχω την εντυπωση λιγα αλλα θα ηθελα να διαβασω τη γνωμη των εμπειροτερων.
To ποια βασικά! (Αυτά που κουβαλάει ο Λεμπ μαζί του και όλοι ψαχνουν να βρουν τι φταίει!) Πως να βρίσκουν τις ποιο καθαρές γραμμες, να έχουν μέγιστη πρόσφυση, ελάχιστο δυνατόν σπινιάρισμά και να κάνουν λιγότερα μέτρα μέσα στο δρόμο!
-
Όταν σου λέει πως για να οδηγηθεί θέλει να είσαι... γυμναστής
Όταν σου λέει πως είναι απόλυτο
Όταν σου λέει πως φτάνουν να ξεζουμίζουν το όλο σύνολο όσο ξεζουμίζεις τα παραπρό στο Παραλληλοδρόμιο αν θες να κάνεις τον Λάμπη να χαμογελάσει,τότε τι λείπει;
Σύμφωνοι, άλλο το τέρας, αλλά κανείς δεν έμαθε Άλβεβρα στο δημοτικό!!!!
Πάλι καλά που ξεμπλέξαμε με τα Ν4 που έστελναν τα 'δημοτικά' να απολαύσουν την ζωή ως 'συνταξιούχοι'
Λίγο έχει δουλέψει ο θεσμός ως τώρα, και τι έβγαλε; Τον Λεμπ, που λογικά θα γίνει ο οδηγός ορόσημο...
Άλλος χεράς ο Πανιζί που κι αυτός με αντίστοιχο αμάξι ήταν μέχρι να πάρει το WRC και να τους ξεφτιλίσει συλλήβδην. Κρίμα που δεν είχει πείρα από χώμα, και πού να την αποκτήσει στα 'γεράματα';
S1600 vs N4