-
Ferrari may race new engine
Ferrari may unveil a new-specification V10 engine at Indy. Technical director Ross Brawn admitted that the Maranello based team is 'still to decide.'
If the innovation is deemed not ready for the second of the North American double header, it'll appear in Britain. Brawn told Autosport: 'What we need is more performance
-
Βραβείο φιλανθρωπίας στον Σουμάχερ
Αποδέκτης βραβείου φιλανθρωπίας έγινε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μίκαελ Σουμάχερ από ιταλική φιλανθρωπική οργάνωση που προωθεί την έρευνα ενάντια στην μυϊκή δυστροφία. Ο Πιέρο Φεράρι, γιος του θρυλικού κατασκευαστή Έντζο απένειμε το βραβείο 'Enzo Ferrari Award'.
Η τελετή έλαβε χώρα την Τετάρτη το βράδυ στην Μόντσα. Ο Πιέρο Φεράρι δήλωσε: «Ήταν σωστό να βραβεύσουμε τον Μίκαελ, ένα σύμβολο των σπορ που καταδεικνύει μεγάλη ευαισθησία απέναντι στους ανθρώπους που υποφέρουν. Μετά από το θάνατο του Ντίνο, λόγω μυϊκής δυστροφίας, ο πατέρας μου θέλησε να κάνει ότι ήταν δυνατόν για να βοηθήσει εκείνους που παλεύουν αυτήν την ασθένεια. Γι αυτό ενέκρινε τη χρήση του ονόματος του γιου του, σκεπτόμενος ότι θα ήταν χρήσιμο να μαζευτούν κάποια χρήματα». Ο Ντίνο Φεράρι είχε πεθάνει σε ηλικία 24 χρόνων από την ασθένεια αυτή.
-
Michelin say that tyres might NOT work at SPA also !!
http://www.fia.com/resources/documents/ ... letter.pdf -
To grama tis fia pros tis omades tis michelin
http://www.sportnetwork.net/mainadmin/i ... 408475.jpg -
Περί ανθρακονημάτων τώρα:
Δυστυχώς εισπνέουν ανθρακονήματα, όχι μόνο οι οδηγοί, αλλά και οι μηχανικοί/κατασκευαστές κατά την διάρκεια χειρισμού/κατασκευής, αλλά και όλης της ζωής ενός μονοθεσίου. Το ποσό που εισπνέουν οι οδηγοί είναι πολύ μεγαλύτερο από τους υπόλοιπους, ειδικά όταν λαμβάνουν χώρα ειδικές περιπτώσεις (τρακαρίσματα, σπασίματα, εκτίναξη υλικού...). Η επίδραση των ανθρακονημάτων στον οργανισμό είναι ανάλογη με αυτή του αμίαντου: παρατεταμένη έκθεση προκαλεί καρκινογένεση. Το ποσοστό έκθεσης μειώνεται όσο πιο αυστηρά είναι τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνει η κάθε ομάδα κατά τον σχεδιασμό/υλοποίηση ενός μονοθεσίου (όσον αφορά το εργοστασιακό προσωπικό) και κατά τη διάρκεια ενός αγώνα (αποφυγή σπασιμάτων, εκτίναξη και διαμελισμός μηχανικών τμημάτων κατασκευασμένων από ανθρακονήματα - αυτά που αναφέρονται ως debris). Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένο και το κιβώτιο, τα φρένα, σχεδόν τα πάντα στο μονοθέσιο, οπότε αντίστοιχες καταπονήσεις/φθορές σε αυτά, παράγουν τέτοια σκόνη.Το 2000 η McLaren απέσυρε η ίδια έναν νέο κινητήρα που κατασκεύασε η Ilmor για αυτήν, ο οποίος ήταν εξολοκλήρου φτιαγμένος από Be. Ουσιαστικά ήταν η απάντηση της ομάδας στην Ferrari, προσπαθώντας να επαναλάβει την επανάσταση όπως τότε που η ίδια είχε κατασκευάσει πρώτη μονοθέσιο από ανθρακονήματα το 1985 και είχε ένα ανίκητο μονοθέσιο (ουσιαστικά το ρεκόρ της από τότε που κέρδισε τους 17 από τους 18 αγώνες σε μια χρονιά, δεν το έχει σπάσει κανείς). Όμως η ίδια τον απέσυρε διότι υπήρχε πιθανότητα όταν αυτός έσπαγε να εκλύονταν στο περιβάλλον ατμοί Βe, οι οποίοι είναι καρκινογόνοι. Βέβαια, οι ατμοί που βγαίνουν σε τέτοια περίπτωση (3000 βαθμοί Κελσίου), όχι καρκινογόνοι δεν είναι (ουσιαστικά το Be πάνω από τους 1600 βαθμούς παύει να υφίσταται) αλλά δεν το ρίσκαραν καν. Τον επόμενο χρόνο βέβαια, η Ferrari πήρε την ιδέα και κατασκεύασε μεγάλο τμήμα των κινητήρων της από Be, κινητήρες που φοράνε και τώρα τα μονοθέσιά της.
Το θέμα υγεία και F1 είναι πολύ σκοτεινό και καλά κρυμμένο, χάριν εμπορικότητας - όπως ακριβώς συμβαίνει και με την κινητή τηλεφωνία.
-
Το be ειναι το βηρυλιο?
Παντως οι οδηγοι ειναι καπως προστατευμενοι απο τα κρανη, που εχουν διαφορους εξοπλισμους για πυρκαγιες, οξυγονο και κατι τετοια. -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Περί ανθρακονημάτων τώρα:
Δυστυχώς εισπνέουν ανθρακονήματα, όχι μόνο οι οδηγοί, αλλά και οι μηχανικοί/κατασκευαστές κατά την διάρκεια χειρισμού/κατασκευής, αλλά και όλης της ζωής ενός μονοθεσίου. Το ποσό που εισπνέουν οι οδηγοί είναι πολύ μεγαλύτερο από τους υπόλοιπους, ειδικά όταν λαμβάνουν χώρα ειδικές περιπτώσεις (τρακαρίσματα, σπασίματα, εκτίναξη υλικού...). Η επίδραση των ανθρακονημάτων στον οργανισμό είναι ανάλογη με αυτή του αμίαντου: παρατεταμένη έκθεση προκαλεί καρκινογένεση. Το ποσοστό έκθεσης μειώνεται όσο πιο αυστηρά είναι τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνει η κάθε ομάδα κατά τον σχεδιασμό/υλοποίηση ενός μονοθεσίου (όσον αφορά το εργοστασιακό προσωπικό) και κατά τη διάρκεια ενός αγώνα (αποφυγή σπασιμάτων, εκτίναξη και διαμελισμός μηχανικών τμημάτων κατασκευασμένων από ανθρακονήματα - αυτά που αναφέρονται ως debris). Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένο και το κιβώτιο, τα φρένα, σχεδόν τα πάντα στο μονοθέσιο, οπότε αντίστοιχες καταπονήσεις/φθορές σε αυτά, παράγουν τέτοια σκόνη.Το 2000 η McLaren απέσυρε η ίδια έναν νέο κινητήρα που κατασκεύασε η Ilmor για αυτήν, ο οποίος ήταν εξολοκλήρου φτιαγμένος από Be. Ουσιαστικά ήταν η απάντηση της ομάδας στην Ferrari, προσπαθώντας να επαναλάβει την επανάσταση όπως τότε που η ίδια είχε κατασκευάσει πρώτη μονοθέσιο από ανθρακονήματα το 1985 και είχε ένα ανίκητο μονοθέσιο (ουσιαστικά το ρεκόρ της από τότε που κέρδισε τους 17 από τους 18 αγώνες σε μια χρονιά, δεν το έχει σπάσει κανείς). Όμως η ίδια τον απέσυρε διότι υπήρχε πιθανότητα όταν αυτός έσπαγε να εκλύονταν στο περιβάλλον ατμοί Βe, οι οποίοι είναι καρκινογόνοι. Βέβαια, οι ατμοί που βγαίνουν σε τέτοια περίπτωση (3000 βαθμοί Κελσίου), όχι καρκινογόνοι δεν είναι (ουσιαστικά το Be πάνω από τους 1600 βαθμούς παύει να υφίσταται) αλλά δεν το ρίσκαραν καν. Τον επόμενο χρόνο βέβαια, η Ferrari πήρε την ιδέα και κατασκεύασε μεγάλο τμήμα των κινητήρων της από Be, κινητήρες που φοράνε και τώρα τα μονοθέσιά της.
Το θέμα υγεία και F1 είναι πολύ σκοτεινό και καλά κρυμμένο, χάριν εμπορικότητας - όπως ακριβώς συμβαίνει και με την κινητή τηλεφωνία.
Δε νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι.
Τα κράματα Βηρυλλίου-Αλουμινίου χρησιμοποιούνταν κυριώς στα έμβολα, προσφέροντας εξαιρετική αντοχή συνδυασμένη με μικρό βάρος και ελαστικότητα. Άλλωστε, χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω ότι ακόμα και τότε απαγορευόταν οποιοδήποτε άλλο υλικό πλην αλουμινίου ή χυτοσίδηρου σε αρκετά τμήματα του κινητήρα. Δυστυχώς δεν έχω αντίγραφα των κανονισμών πριν το 2000.
Απ' όσο γνωρίζω, η Ferrari ποτέ δεν χρησιμοποίησε Βηρύλλιο στους κινητήρες της καθώς αυτό απαγορεύτηκε πριν από τη σεζόν 2001.
Σε κάθε περίπτωση, νομίζω είναι προφανές ότι η απόφαση ήταν πρωτίστως 'πολιτική', αλλά δεν ελήφθη μονομερώς και καταχρηστικά από την FIA. Ακολουθήθηκε η γνωστή διαδικασία της F1 Commission και του WMC, όπου φυσικά οι αποφάσεις παίρνονται με ατελείωτο 'lobbying'.
-
Διαβαστε και αυτο
Η σκονη απο τα φρενα ειναι επικινδυνη για τους οδηγους τησ Φ1. -
Η κατάργηση του βηρυλλίου είχε γίνει τότε με προτροπή της Ferrari, ώστε ουσιαστικά να πλήξει την McLaren-Mercedes. Από τότε και για 2-3 χρόνια η Mercedes επικαλλούνταν συνεχώς αυτό το γεγονός για να δικαιολογήσει τις κακές τις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Το 2000 η McLaren απέσυρε η ίδια έναν νέο κινητήρα που κατασκεύασε η Ilmor για αυτήν, ο οποίος ήταν εξολοκλήρου φτιαγμένος από Be. Ουσιαστικά ήταν η απάντηση της ομάδας στην Ferrari, προσπαθώντας να επαναλάβει την επανάσταση όπως τότε που η ίδια είχε κατασκευάσει πρώτη μονοθέσιο από ανθρακονήματα το 1985 και είχε ένα ανίκητο μονοθέσιο (ουσιαστικά το ρεκόρ της από τότε που κέρδισε τους 17 από τους 18 αγώνες σε μια χρονιά, δεν το έχει σπάσει κανείς). Όμως η ίδια τον απέσυρε διότι υπήρχε πιθανότητα όταν αυτός έσπαγε να εκλύονταν στο περιβάλλον ατμοί Βe, οι οποίοι είναι καρκινογόνοι. Βέβαια, οι ατμοί που βγαίνουν σε τέτοια περίπτωση (3000 βαθμοί Κελσίου), όχι καρκινογόνοι δεν είναι (ουσιαστικά το Be πάνω από τους 1600 βαθμούς παύει να υφίσταται) αλλά δεν το ρίσκαραν καν. Τον επόμενο χρόνο βέβαια, η Ferrari πήρε την ιδέα και κατασκεύασε μεγάλο τμήμα των κινητήρων της από Be, κινητήρες που φοράνε και τώρα τα μονοθέσιά της.Δεν ισχύουν αυτά που λες. Ο κινητήρας Be που είχε εξελιχθεί από την Ιλμορ απαγορεύτηκε από την FIA μετά από προτροπή της Ferrari (και ενώ πριν είχε εγκριθεί) με την δικαιολογία ότι το Be είναι καρκινογόνο. Η Ferrari ποτέ δεν κατασκεύασε κινητήρα με Be και η McLaren φυσικά και δεν απέσυρε από μόνη της τον κινητήρα. Άλλωστε αυτή ήταν και η πιο συνηθισμένη δικαιολογία για την κακή της απόδοση.
Επίσης το ρεκόρ που αναφέρεσαι είναι 15 στις 16 νίκες και είναι αρκετά αργότερα από την εισαγωγή των ανθρακονημάτων.
Στην ουσία του θέματος, άμα αρχίσουμε να απαγορεύουμε ότι είναι καρκινογόνο στο τέλος δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τίποτα. Αν το ψάξεις λίγο δεν υπάρχει ουσία που να μην βλάπτει σε κάτι. -
F1 Engine Test
-
To νεο σπιτι του Μιχαλη
http://www.motorsport.com/photos/select ... ent&Y=2005
-
-
Damon Hill about Schumi
'He is incredibly professional. If you had to go for a heart operation you'd want somebody who was the Schumacher of the heart surgery world to do the job, because you can rely on him.' (...). He laughs as he considers the dominance of his old enemy. 'Fortunately Michael wasn't like that in 1996! The fact he is still winning makes me feel a lot better. It's not so bad to be beaten by the best driver who's ever lived. Nobody really knew that then. I was first into the arena, the first Christian thrown to the lions' --Damon Hill, The Guardian, 2004
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Damon Hill about Schumi'The fact he is still winning makes me feel a lot better. It's not so bad to be beaten by the best driver who's ever lived. Nobody really knew that then. I was first into the arena, the first Christian thrown to the lions' --Damon Hill, The Guardian, 2004
Δεν εχει αδικο...
-
*Κάτοχος ενός ιδιότυπου ρεκόρ Γκίνες πρέπει να θεωρείται από την περασμένη Δευτέρα ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός πιλότος της Renault βρέθηκε στο Φεστιβάλ ταχύτητας στο Goodwood της Αγγλίας και υπέγραψε τόσα χιλιάδες αυτόγραφα, τα οποία είναι ικανά να του προσφέρουν μια θέση στο γνωστό βιβλίο των ρεκόρ.
Ο Alonso πραγματοποίησε μια εξαιρετική προπόνηση στο δεξί του χέρι ενόψει του Grand Prix της Γαλλίας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, ωστόσο δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό. Συνομίλησε για αρκετή ώρα με κάποιους φανατικούς θαυμαστές του, έτρεξε για τρεις γύρους με την Renault F1 R24, έδωσε δεκάδες συνεντεύξεις σε περιοδικά και τηλεοπτικά κανάλια ενώ έκανε και αρκετές βόλτες στα συγκρουόμενα με μικρούς φαν του. *
-
Οι προτασεις της FIA για αλλαγες κανονισμων απο το 2008:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
Τι λετε;
-
Μήπως να τα βάφαμε και όλα ίδια;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μήπως να τα βάφαμε και όλα ίδια;Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ.
-
Εκτός από τα κοινά κιβώτια-φρένα, στα υπόλοιπα συμφωνώ!
Εδώ και καιρό πιστεύθω οτι πρέπει να στραφούμε προς τη μηχανική πρόσφυση κι όχι προς την αεροδυναμική.Η αεροδυναμική πρόσφυση μειώνει την ικανότητα να μείνει ένα μονοθέσιο κολλημένο πίσω από άλλο στη στροφή μπλα μπλα μπλα, τα ξέρουμε αυτά όλοι μας!
Η μηχανική θα δώσει μάχες πάνω στη στροφή, όπως επίσης και τα καλύτερα ελαστικά (σλικ).
Για τις ικανότητες των οδηγών πάλι συμφωνώ, μπας και πάψουν να φερνουν κάτι κουλούς που έχουν μπαμπά-χορηγό μια και δε θα μπορούν να σταθούν στην πίστα...
Μακάρι να γίνει γενικά πιο 'αντρική' η Φ1
Τα σχόλια του ΤΠ στο gp των ΗΠΑ δε τα σχολιάζω...Δε καταλαβαίνω την ειρωνεία του, (1988 - 2008) και την αναφορά σε Προστ και Σένα...Αλλά ποτέ δε συμφωνούσα μαζί του...
Παλαιότερα πάντως η Φ1 ήταν πιο θεαματική και ανατρεπτική ΚΑΙ λόγω της συχνής αλλαγής των κανονισμών, φέρνοντας τα πάνω-κάτω στις ισορροπίες
Τέλος για να μην παρεξηγηθώ δε θέλω την Φ1 σε λογική ενιαίου, απλά θέλω να απεξαρτηθεί απ την αεροδυναμική
Formula 1 - Διάφορα νέα