-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Πιστευω οτι αυτες οι δυο δηλωσεις τα λενε ΟΛΑ ....Michael Schumacher
'We have left at home tyres with better performance but less durability because we knew what kind of stress the tyres would be under here so I don’t know what was their problem but this was not our problem and I hope that everyone understands that there was nothing from our side to do in that respect.'
καλά ολόκληρη Μισλεν δεν το ήξερε αυτό για τα λαστιχά της ???
Και πήγε τσαμπουκά να αλλάξει τα πάντα.....το ίδιο και οι ομαδούλες που θέλουν να φτιάξουν και δικό τους πρωτάθλημα...ερώτηση :Οι Μπρίντζεστοουν & Φερράρι γιατί δεν έκαναν στάση με την δικαιολογία ότι τα λαστιχά τους είναι ανασφαλή επειδή π.χ δεν ζεσταίνονται γρήγορα όπως τα Μισλέν ??
Indianapolis ..................Separates Men from Boys
-
υπαρχει περιπτωση αυτη η χθεσινη ξεφτιλα να εντασσεται στο πλαισιο της σχεδιαζομενης αποστασιας και της δημιουργιας νεου πρωταθληματος τις επομενες σεζον? νομιζω ναι!
αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η μισλεν δε διστασε να παιξει με τη φημη της και εγινε ολο αυτο το φιασκο!πραγμα που σημαινει οτι ειναι τεραστια τα συμφεροντα,ακομα και πιο πανω απο το ονομα μιας απο της μεγαλυτερης εταιρειας ελαστικων στο κοσμο... -
**Q: (Joe Saward – F1 Grand Prix Special) Can I ask all three of you, if your tyre manufacturer said to you that your tire couldn't make it more than ten laps, would you race? **
*MS: No, there's no point.TM: No, you can't take the risk and probably anyway your team owners wouldn't let you race anyway. It's a big responsibility.
RB: There was only one solution. If the problem was on 13, just come into the pits every lap.
MS: Yeah.
RB: And then they would finish seventh and eighth. *
MS: Honestly I understood from talking to one of the drivers that despite turn 13, they would have had the problem anyway, with chicane or without chicane.http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 0419.shtml
-
αρα ο ντουπασκιε καλα θα κανει στις ερευνες του να προσεχει μηπως ηταν αυτος ο ιδιος που εστειλε λαθος γομες αντι για τις σωστες στην ιντιαναπολη...
-
το ποστ μου δε συνδεεται με του bill...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
õðáñ÷åé ðåñéðôùóç áõôç ç ÷èåóéíç îåöôéëá íá åíôáóóåôáé óôï ðëáéóéï ôçò ó÷åäéáæïìåíçò áðïóôáóéáò êáé ôçò äçìéïõñãéáò íåïõ ðñùôáèëçìáôïò ôéò åðïìåíåò óåæïí? íïìéæù íáé!
áõôï ðïõ ìïõ åêáíå åíôõðùóç åéíáé ïôé ç ìéóëåí äå äéóôáóå íá ðáéîåé ìå ôç öçìç ôçò êáé åãéíå ïëï áõôï ôï öéáóêï!ðñáãìá ðïõ óçìáéíåé ïôé åéíáé ôåñáóôéá ôá óõìöåñïíôá,áêïìá êáé ðéï ðáíù áðï ôï ïíïìá ìéáò áðï ôçò ìåãáëõôåñçò åôáéñåéáò åëáóôéêùí óôï êïóìï...Åßíáé ïðïóäÞðïôå êÜðïéá ðñÜãìáôá ðïõ èá ìÜèïõìå áñãüôåñá Þ êáé êáèüëïõ ...áëëÜ åóý óáí èåáôÞò êáé ãêáæïöéë èá ðáò íá äåéò Ýíá ðñùôÜèëçìá ðïõ üôáí êÜðïéïò äåí ìðïñåß íá áêïëïõèÞóåé ëüãù ìåéùìÝíçò ôå÷íéêÞò äõíáôüôçôáò óå óõãêåêñéìÝíï êáé óýíôïìï ÷ñïíéêü óçìåßï ,íá êÜíåé áðïóôáóßá êáé íá 'öôýíåé' óôçí ïõóßá åóÝíá ðïõ èá ðëåñþêåéò ãéá íá ôïí äåßò Ýóôù êáé óáí êéíçôü åìðüäéï óôçí ôåëéêÞ ...???? Åãþ ðÜíôùò Ï÷é
Ðéóôåõá êáé ðéóôÝõù üôé ç Ðáíôïäõíáìßá ìéáò ïìÜäáò åßíáé êáêü ..é áí êáé Öåññáñßóôé ãïýóôáñá üôáí ôéò ðëçóéÜæáíå êáé ï Ìé÷áëÜêçò ìå ôï Ñïõìðßíéï ôá ÷þíáíå ãéá íá êåñäßóïõí êáé øéëïîåíÝñùíá üôáí ïäçãïýóáí ôá 'äéáóôçìüðëïéá'
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υπαρχει περιπτωση αυτη η χθεσινη ξεφτιλα να εντασσεται στο πλαισιο της σχεδιαζομενης αποστασιας και της δημιουργιας νεου πρωταθληματος τις επομενες σεζον? νομιζω ναι!
αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η μισλεν δε διστασε να παιξει με τη φημη της και εγινε ολο αυτο το φιασκο!πραγμα που σημαινει οτι ειναι τεραστια τα συμφεροντα,ακομα και πιο πανω απο το ονομα μιας απο της μεγαλυτερης εταιρειας ελαστικων στο κοσμο...ΘΕΛΩ να πιστεύω πως έχεις άδικο εδώ...
ΤΡΟΜΑΖΩ στην ιδέα πως προστά στα συμφέροντα πήγαν να θυσιάσουν τόσους πιλότους!!!
Ο Ραλφ ΧΑΛΑΡΑ θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί στο ίδιο ατύχημα, ιδίως αφού το είχε ξαναπάθει πέρσι σε παρόμοιες συνθήκες σύγκρουσης και λίγο έλειψε...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
**Q: (Joe Saward – F1 Grand Prix Special) Can I ask all three of you, if your tyre manufacturer said to you that your tire couldn't make it more than ten laps, would you race? **
*MS: No, there's no point.TM: No, you can't take the risk and probably anyway your team owners wouldn't let you race anyway. It's a big responsibility.
RB: There was only one solution. If the problem was on 13, just come into the pits every lap.
MS: Yeah.
RB: And then they would finish seventh and eighth. *
MS: Honestly I understood from talking to one of the drivers that despite turn 13, they would have had the problem anyway, with chicane or without chicane.http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 0419.shtml
Τελικά έχει ακόμα @@ ο Μιχάλης και λέει τα πράγματα όπως είναι. Μπράβο του. Και οι φανατικοί οπαδοί του λένε ακόμα για μια αλλαγή σετ ελλαστικών (που δεν υφίστατε) και άλλες βλακίες...
-
Παντως, καλα εκανε η Μισλεν και προτεινε να αποσυρθουν οι ομαδες της, και καλα να κανουν οι οπαδοι της Αμερικης και οπουδηποτε να το καταλαβουν, γιατι αν ετρεχαν στο τελος δεν θα μπορουσαν να δουν ποτε ξανα στην ζωη τους καποιους οδηγους! Μιλαμε για ασφαλεια οριστε η ασφαλεια, σιωπησαμε ολοι? Δεν θελω να ξαναδω φασεις Ιμολας '94 ή Ινδιαναπολη '04!
Οριστε ενα σαιτ για το οβαλ τμημα της πιστας! http://www.formula1.com/race/technical_analysis/740/149.html
Ουτε σικεην ειναι αξιοπιστη λυση, ουτε αλλαγες ελαστικων που δεν ειναι και αφθονα οπως νομιζουν καποιοι, συμφωνα με τους φετινους κανονισμους, ουτε να πηγαινουν αργα στις στροφες.
Και δεν καταλαβαινω γιατι η Αρχη του Σπορ(FIA) να τιμωρησει την Μισλεν. Να την βραβευσει γιατι εκεινη πηρε την ευθυνη της ασφαλειας και οχι αυτη που πολλες φορες στο παρελθον τα σκατωσε με αδιαφορια( παρα μονο οταν ο Σενα μας αφησε ξυπνησε)! Να μην πω, πως το '94 έβαλε σικεην(!!) σε ευθειες για ελαττωση του κινδυνου. Τωρα δεν το εκανε! Τι παει να πει αυτο? Δεν εχω ιδεα! Αλλα επιμενω η Μισλεν καλα εκανε και το ιδιο και οι ομαδες τους. Ειδικα η Τογιοτα δεν ειναι τρελη να ρισκαρει Τρουλι και Ζοντα ενω υπαρχει ΟΡΑΤΟΤΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ! -
Q: (Curt Cavin – Indianapolis Star) As a sportsman, surely this must be the most hollow of victories?
MS: **I have won 84 races. I can afford to have one strange one.
**
Q: (Curt Cavin - Indianapolis Star) I understand that you did not make the decision but can you tell my why Ferrari was not in favour of having a chicane put in at the last minute?
MS: I tell you one story, not so long ago. In Monza we had the death of a marshal and all of us drivers agreed we would want yellow flags for the first two chicanes, and there was no less than two or three team owners that told their drivers ‘you will not respect the yellow flag, just ignore what you have said or not said, we want you to race and we force you to race’ and it is the same people who have been on the other side today. So, Formula One is a tough business, we are working very hard and as I mentioned before we had a tyre that was quicker but we didn’t use it because we knew what was going to face us hereI am not saying the others purposefully chose something wrong, but whatever it is, it is their problem, not our problem. I don’t think you can ask the people who are not responsible for it to take the responsibility.Q: Michael and Rubens, I only want to know if it's true that this morning you agreed with the other drivers that a chicane was needed.
MS: No, we didn't agree on anything like this. It is not our position to agree, it's the FIA's position to agree on this, not us.
RB: I mean,** if I had changed one of the corners in Bahrain, my tire would have finished, it wouldn't be in such a problem and I probably would have finished even on the podium.** So why would we have to agree to that? People think, okay, you put in a chicane, but we haven't tested with that chicane so that could have been even more dangerous. If you take a different line and people spin to the other side, crash into the side wall, how can we do it? It's silly.Q: (Joe Saward – F1 Grand Prix Special) Can I ask all three of you, if your tyre manufacturer said to you that your tire couldn't make it more than ten laps, would you race?
MS: No, there's no point.
TM: No, you can't take the risk and probably anyway your team owners wouldn't let you race anyway. It's a big responsibility.
RB: There was only one solution. If the problem was on 13, just come into the pits every lap.
MS: Yeah.
RB: And then they would finish seventh and eighth.
MS: Honestly I understood from talking to one of the drivers that despite turn 13, they would have had the problem anyway, with chicane or without chicane. -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
.......... Ειδικα η Τογιοτα δεν ειναι τρελη να ρισκαρει Τρουλι και Ζοντα ενω υπαρχει ΟΡΑΤΟΤΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ!Γιατι οι αλλοι οδηγοι τι ειναι;Αναλωσιμοι;
Ειναι απλο ,η Μισλεν πηγε απροετοιμαστη.Δεν τους βγηκε ,φοβηθηκαν και αποσυρθηκαν.Καλα εκαναν,πρωτα η ασφαλεια.Αλλα δεν μπορει να φταινε οι αλλοι που μπορουσαν να τρεξουν και ετρεξαν.Αν ηταν αναποδα τα πραγματα τι θα εκαναν;Δεν θα ετρεχαν οι ομαδες που φοραν μισελεν απο συμπαρασταση προς την μπριτζ;Δεν το νομιζω. -
Ρε παιδια, η φιλοσοφια σχεδιασμου των ελαστικων της Φεραρι για λειτουργησει χρεαζεται σκλητοτερο μειγμα ελαστικου παο την Μισλεν. Το οδοστρωμα του οβαλ αλλαξε εγινε πιο 'αγριο' και η Μισλεν που απο το 2001 χρησιμοποιει μαλακοτερα ελαστικα πιαστηκε αδιαβαστη αλλα λογω ελλειψης εμπειριας. Η Μπριστοουν δεν πιεσε τα ελστικα της στο μαξιμουμ εχτες! Μπορουσε αυτους να σπαγανε 10 γυρους πριν το τελος!
Κατι αλλο. Το 2003 στον αγωνα της Βραζιλιας που ξεκινησε με βροχη, λογω ανικανοτητας του εξοπλισμου της Μπριστοουν με καταλληλα ελαστικα βροχης(εφεραν ιντερμητηεητ)και ενω η Μισλεν πετυχε οπως πετυχε η Μπριστοουν χτες, αδικηθηκε η Μισλεν επειδη για να μην πανε να τουμπαρουν οι Φεραρι, Μπι Εη Αρ, Τζορνταν,Μιναρντι, Ζαουμπερ εβαλαν αυτικινητο ασφαλειας να καθαρισει νερο! Ας πηγαιναν στα πιτς ολοι της Μπριστοουν!!! Οπως δεν φταιει η Μισλεν το 2003 δεν φταιει η Μπριστοουν φετος. Αλλα η αρχη του σπορ μην ξεχνατε οτι ειναι σε διαμαχη με ολους εκτος της Φεραρι! Ισο το πρωταθλημα??? Τι λετε? -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Το 2003 στον αγωνα της Βραζιλιας που ξεκινησε με βροχη, λογω ανικανοτητας του εξοπλισμου της Μπριστοουν με καταλληλα ελαστικα βροχης(εφεραν ιντερμητηεητ)και ενω η Μισλεν πετυχε οπως πετυχε η Μπριστοουν χτες, αδικηθηκε η Μισλεν επειδη για να μην πανε να τουμπαρουν οι Φεραρι, Μπι Εη Αρ, Τζορνταν,Μιναρντι, Ζαουμπερ εβαλαν αυτικινητο ασφαλειας να καθαρισει νερο! Ας πηγαιναν στα πιτς ολοι της Μπριστοουν!!! Οπως δεν φταιει η Μισλεν το 2003 δεν φταιει η Μπριστοουν φετος.Μα φυσικα για να ευννοηθουν τα Μπριστοουν εβγαλαν το αυτοκινητο ασφαλειας.Ο ορισμος του υποθετικου σεναριου και της ανυπαρκτης συσχετησης ασχετων γεγονοντων .....Αυτο με το τουμπαρισμα ηταν πολυ πετυχημενο!
-
Φιλε vasilaki μην ξεχνας οτι το 2003 ο κανονισμος επετρεπε οταν οι καιρικες συνθηκες ηταν ακραιες να γινει αλλαγη των ελαστικων απο intermediate σε wet
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Φιλε vasilaki μην ξεχνας οτι το 2003 ο κανονισμος επετρεπε οταν οι καιρικες συνθηκες ηταν ακραιες να γινει αλλαγη των ελαστικων απο intermediate σε wetΟχι δεν επετρεπε. Μετα απο αυτο τον αγωνα επιτραπηκε!!!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Παντως, καλα εκανε η Μισλεν και προτεινε να αποσυρθουν οι ομαδες της, και καλα να κανουν οι οπαδοι της Αμερικης και οπουδηποτε να το καταλαβουν, γιατι αν ετρεχαν στο τελος δεν θα μπορουσαν να δουν ποτε ξανα στην ζωη τους καποιους οδηγους! Μιλαμε για ασφαλεια οριστε η ασφαλεια, σιωπησαμε ολοι? Δεν θελω να ξαναδω φασεις Ιμολας '94 ή Ινδιαναπολη '04!
Οριστε ενα σαιτ για το οβαλ τμημα της πιστας! http://www.formula1.com/race/technical_analysis/740/149.html
Ουτε σικεην ειναι αξιοπιστη λυση, ουτε αλλαγες ελαστικων που δεν ειναι και αφθονα οπως νομιζουν καποιοι, συμφωνα με τους φετινους κανονισμους, ουτε να πηγαινουν αργα στις στροφες.
Και δεν καταλαβαινω γιατι η Αρχη του Σπορ(FIA) να τιμωρησει την Μισλεν. Να την βραβευσει γιατι εκεινη πηρε την ευθυνη της ασφαλειας και οχι αυτη που πολλες φορες στο παρελθον τα σκατωσε με αδιαφορια( παρα μονο οταν ο Σενα μας αφησε ξυπνησε)! Να μην πω, πως το '94 έβαλε σικεην(!!) σε ευθειες για ελαττωση του κινδυνου. Τωρα δεν το εκανε! Τι παει να πει αυτο? Δεν εχω ιδεα! Αλλα επιμενω η Μισλεν καλα εκανε και το ιδιο και οι ομαδες τους. Ειδικα η Τογιοτα δεν ειναι τρελη να ρισκαρει Τρουλι και Ζοντα ενω υπαρχει ΟΡΑΤΟΤΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ!Το 94 έβαλε σικέην σε ευθείες, όπως πχ στον Καναδά, για λόγους ασφαλείας, λόγω του θανάτου του Σένα.
Και η Ταμπουρέλο έπαψε να είναι στροφή, και έγινε σικέηνΑλλά τα σικέην τα έβαλε από την Παρασκευή!!! Όλοι δοκίμασαν, ΕΣΤΗΣΑΝ, προκρίθηκαν με σικέην, και στο τέλος έτρεξαν με αυτά. Δεν τα έβαλαν Κυριακή...
Όπως και η Ταμπουρέλο, η επίμαχη, έγινε σικέην την επόμενη χρονιά. Εκείνη τη χρονιά έκλαψαν και συνέχισαν στην πίστα που έτρεχαν από Παρασκευή... Και τότε είχαμε ένα εβγα αντίστοιχο του Ραλφ (Τζόρνταν-Ρούμπενς) και ήδη ένα θάνατο (Πασίφικ-Ρόλαντ) πριν την Κυριακή...
Γενικά εμείς στα ράλι αν δούμε πως κάτι πάει στραβά κόβουμς ρυθμό, μπαίνουμε πιο αργά στη στροφή... Κάναμε Λαμίας με ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ πίσω λάστιχα που λόγω χρημάτων δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς...
Στη 2η ειδική γλείψαμε το γκρεμό, μετά απλά κόβαμε ρυθμό στις στροφές που είχε μεγαλύτερο κίνδυνο να το χάσουμε. Δεν βάλαμε το αμάξι κάθετα στο δρόμο και να απαιτήσουμε αχυρόμπαλες για να έρθει η ειδική στα μέτρα μας... ή να βρούμε άλλα φτωχαδάκια να το ζητήσουμε όλοι παρέα... Ούτε από το μυαλό δε μας πέρασε...
Άλλη λύση θα ήταν να εγκαταλείψουμε.
Δέν το κάναμε. Τελικά βαθμολογηθήκαμε, αν και δεν κερδίσαμε όλους τους αντιπάλους μας ως συνηθίζαμε... -
Σιγουρα, οπως εγραψες καπου ευτυχως που απετυχε ο εκβιασμος της Μισλεν( εγω πιστευω και ομαδες κατα κάποιο τροπο εκβιασαν).
Αλλα δεν ηταν για να μην νικησει ουτε Φεραρι, ουτε Μπριστοουν. Ηταν για να αποφευχθει το γουχαισμα του φιασκου που θα γινονταν(και εγινε).
Ακου τι ειπαν='Had our ideas been followed, we could have guaranteed driver safety, the participation of our teams and added interest for the public'. -
Και οταν υπαρχει προβλημα ασφαλειας η αρχη του σπορ ΜΠΟΡΕΙ να κανει τα παντα! Δες Σουζουκα '04 και ξανα '94 και κανονισμοι βροχης '03.
Εξαλλου το σικεην ειναι για ολους παλι, αρα ισες συνθηκες!
Δηλαδη η αρχη του σπορ οπως της καβλωσει, πράττει!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
.......... Ειδικα η Τογιοτα δεν ειναι τρελη να ρισκαρει Τρουλι και Ζοντα ενω υπαρχει ΟΡΑΤΟΤΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ!
Γιατι οι αλλοι οδηγοι τι ειναι;Αναλωσιμοι;
Ειναι απλο ,η Μισλεν πηγε απροετοιμαστη.Δεν τους βγηκε ,φοβηθηκαν και αποσυρθηκαν.Καλα εκαναν,πρωτα η ασφαλεια.Αλλα δεν μπορει να φταινε οι αλλοι που μπορουσαν να τρεξουν και ετρεξαν.Αν ηταν αναποδα τα πραγματα τι θα εκαναν;Δεν θα ετρεχαν οι ομαδες που φοραν μισελεν απο συμπαρασταση προς την μπριτζ;Δεν το νομιζω.Σωστός. Αφού μπορούσαν έτρεξαν. Αλλά μην κατηγορούμε και αυτούς που δεν έτρεξαν..
-
απλως δε μπορω να πιστεψω οτι η μισλεν ειχε ξεχασει οτι στο καλενταρι υπαρχει και η ιντιαναπολη και δε δουλεψε πανω στα ελαστικα της...ειναι too much!
αν απετυχε ο εκβιασμος,μενει να δουμε στο μελλον!αλλο το γιουχαρισμα και αλλο οι ποινες η η αλλαγη πολιτικης!
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005