Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 20
    • 21
    • 11 / 21
    Formula 1
    75
    418
    2095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Μα καλά, δεν ντρέπονται;;;;

      Η μοναδική ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ;;;;;

      Γιατί να ντραπούν, δεν το κατάλαβα αυτό!

      γιατί υπήρχε κι άλλη πολύ πιο εύκολη λύση: ΑΦΗΣΤΕ ΓΚΑΖΙ!

      Η μοναδική λύση για να τρέξουμε είναι ν'αλλάξουμε την πίστα;;;;

      Καθώς και να αλλάξουν 1 σετ ελαστικών με εξτρά πιτ στοπ

      Αλλά, είναι 'πρακτικοί' τύποι.....

      Πολύ βολικά ξεχνάτε πως στις ομάδες αυτές βρίσκονταν και οι Τζόρνταν και Μινάρντι, που φοράνε Μπρίτζστοουν.

      Επίσης πρέπει καποια στιγμή να γίνιε συνείδηση πως όλες οι ομάδες κοιτάνε το συμφέρον τους. Οι κύριες διαφορές τους είναι το αν υπερασπίζονται τα συμφέροντά τους μέσα ή έξω από τα πλαίσια των τρεχόντων κανονισμών.

      Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

        Ούτε την ελάχιστη σταγόνα οίκτους δεν έδειξε η Ferrari!

        Γιατί να δείξει;

        Γιατί άραγε?

        Έλα ντέ!
        Με τα προβλήματά της (και της Μπρι) ήταν 4η-5η στους κατασκευαστές.
        Γιατί να μην κάτσει στα αυγά της, και θέλει να διεκδικήσει το κατασκευαστών τώρα που οι άλλοι έχουν προβλήματα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleos111 last edited by

          Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

          1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

          2. Είχαν δικαίωμα να αλλάξουν σετ ελλαστικών οι ομάδες χωρίς αυτά να έχουν φθαρεί σε βαθμό που να αποδεικνύει πρόβλημα ασφάλειας των οδηγών; Έχω την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν λάστιχο μόνο στην περίπτωση που κάποιο λάστιχο έχει φθαρεί σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνο. Και πάλι μπορεί να αλλαχθεί μόνο το συγκεκριμένο και όχι σετ ελλαστικών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Ο χρήστης eleos111 έγραψε:
            Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

            1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

            2. Είχαν δικαίωμα να αλλάξουν σετ ελλαστικών οι ομάδες χωρίς αυτά να έχουν φθαρεί σε βαθμό που να αποδεικνύει πρόβλημα ασφάλειας των οδηγών; Έχω την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν λάστιχο μόνο στην περίπτωση που κάποιο λάστιχο έχει φθαρεί σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνο. Και πάλι μπορεί να αλλαχθεί μόνο το συγκεκριμένο και όχι σετ ελλαστικών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...

            1. Το αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος οπότε αναμένω.

            2. Δεν κάνεις καθόλου λάθος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

              Το οδόστρωμα στο τμήμα του οβάλ άλλαξε μετά τον περσινό αγώνα και είναι πιο abrasive και η Bridgestone έχει εμπειρία από αυτό το είδος από Indycars-Champcars!

              No comment?

              Comment:
              Καιρός να επενδύσει και η Μισλέν να κουβαλήσει για δοκιμές μια ομάδα Φ1 στο Ίντι για εμπειρία, ή να ασχοληθεί με το πρωτάθλημα Ίντι, μπάς και βελτιώσει την απόδοσή της σε ΜΙΑ στροφή!!!

              ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ!!!!
              Περσινά δεδομένα είχαν, μπορούσαν να πάνε να μετρήσουν τη διαφορά συντελεστή τραχύτητας, ανωμαλίες κλπ και να ανάγουν στον υπολογιστή.
              Και μαζί με όλες τις άλλες γόμες να παρουσιάσουν μια τόσο ανθεκτική για να έχουν 'πισινή'. Όοοοοχι όμως, έπρεπε να γράφει χρόνο, και να κάνει το ΜΠΑΜ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ody_xanthi last edited by

                Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                Ο Μπάρι μπλοκάρισε τους τροχούς του γιατί δεν περίμενε με τίποτα να τον κλείσει ο ΜΣ και πήγαινε κανονικά. Όταν συνειδητοποίησε ότι ο team-mate του είχε άλλη έμπνευση δεν μπορούσε παρά να πλακωθεί στα φρένα μπας και μείνει εντός πίστας (που δεν έμεινε τελικά.. και πώς να έμενε; ).

                Κοίτα, η εντύπωση που μου έμεινε ήταν πως δεν έγινε κάτι τρομερό ούτε κάτι αντιαθλητικό. Πάντως δεν θυμάμαι ακριβώς, οπότε περιμένω να το ξαναδώ στην εκπομπή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  migf1 last edited by

                  Αυτό που συνέβη σήμερα πλήγωσε πρώτα το κύρος του αθλήματος και μετά της Μισλέν. Κανενός άλλου (αν και συγκαταλέογονται όλοι στα προηγούμενα )

                  Επίσης, δεν τη βλέπω καλα τη Μισλέν από δω και στο εξής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:

                    😮
                    Ρε σεις πάει καλά ο Σουμάχερ????
                    Παραλίγο και θα βλέπαμε όλο το βάθρο με Jordan και Minardi!!!

                    o schumacher ή ο μπαρικελο?

                    Ο Μιχάλης μια χαρά πάει!!!
                    Ο Ρούμπενς έκανε και γ@μώ το δράμα, μια ανώδυνη φάση.
                    Δεν υπήρχε περίπτωση να τρακάρουν...
                    Γνώμη μου από το ριπλέι...

                    Ρε παιδιά, τόσο κατηγορήθηκε η Φεράρι στο παρελθόν για οδηγίες, και όλοι γούσταραν τον Ντένις που είτε δεν τις έκανε, είτε τις έκανε αόρατα...
                    'Προχθές'ο Ντέννις τις έκανε ημιορατές και εκράχθη μέχρι και εδώ... Οπότε είπαν ας κάνουμε και μια πιρουέτα να ξυπνήσουν τα πλήθη!!!

                    Υ.Γ. προσέξτε που οι Φεραροδηγοί μάλλον μουτρωμένοι ήταν μεταξύ τους στο τέλος (στο ζύγισμα, όχι το βάθρο που τους ΖΗΤΗΘΗΚΕ να μην πανηγυρίσουν!!) Ούτε κουβέντα δεν άλλαξαν!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                      Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                      Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                        Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0

                        Αυτό είναι μία τελειώς διαφορετική όψη του ίδιου νομίσματος... Δεν ξέρω αν διαφωνώ ή συμφωνώ αλλά σίγουρα είναι μία σκέψη..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                          Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0

                          Σου είπε ΕΓΓΡΑΦΩΣ η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                            Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                            Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
                            έστω και με παραπάνω πιτ στοπ

                            Κάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a-viper7 last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                              Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0

                              Ή κατεβαίνεις και χάνεις με 3-0.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eleos111 last edited by

                                Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:

                                1. Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...

                                2. Είχαν δικαίωμα να αλλάξουν σετ ελλαστικών οι ομάδες χωρίς αυτά να έχουν φθαρεί σε βαθμό που να αποδεικνύει πρόβλημα ασφάλειας των οδηγών; Έχω την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν λάστιχο μόνο στην περίπτωση που κάποιο λάστιχο έχει φθαρεί σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνο. Και πάλι μπορεί να αλλαχθεί μόνο το συγκεκριμένο και όχι σετ ελλαστικών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...

                                1. Το αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος οπότε αναμένω.

                                2. Δεν κάνεις καθόλου λάθος!

                                Αν ισχύει το 2 τότε καλά κάνανε και αποσυρθήκανε....
                                Για το 1, κανείς δεν ξέρει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης Castor έγραψε:

                                  Όλο το μαύρο στον λαστιχά.
                                  Υποτίθεται ότι μιλάμε για το πιο high tech μηχανοκίνητο σπορ, ΚΑΙ σε επίπεδο ελαστικών και αυτοί ανακάλυψαν την καταπόνηση των ελαστικών τους στη συγκεκριμένα πίστα ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ????...

                                  Πολύ σωστά! Θυμίζω τι είχα γράψει για το Ευρωπαϊκό GP!

                                  Πρέπει να περάσουν σε άλλες τεχνολογίες για να μπορέσουν να καλύψουν τον κανονισμό! Δεν ξέρω (και θα ήταν και δύσκολο βέβαια) αν αυτή την στιγμή που μιλάμε κάνουν τέστ σε νεώτερης τεχνολογίας σε θέματα βουλκανισμού οι Μπρίτζε και η Μισελέν?

                                  Κάθε κανονισμός έχει κύριο στόχο την τεχνολογία! Γιαυτό και λέγεται 'Φόρμουλα' .

                                  H Michelin ήταν φάουλ και το παραδέχτηκε! Άδειασε όμως τους πελάτες της. Μήπως όμως φύγει και μπεί η BF Goodridge όπως και στο WRC?

                                  Κατηγορηματικά ΟΧΙ!!!
                                  Στο WRC φεύγει, τη στιγμή που όλα δείχνουν πως οι ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ Γαλλικές ομάδες που χρησιμοποιούν τα λάστιχά της φεύγουν κι αυτές, και δε θέλει να ρισκάρει να χάσει. Αντιθέτως η θυγατρική της μόνο να κερδίσει έχει...

                                  Από την άλλη στην Φ1 τα λεφτά και η προβολή είναι σαφώς μεγαλύτερα μεγέθη, οπότε είτε μένει (που θα μείνει!!), είτε την κάνει α λά Γκουντγιαρ (που θέλει να γυρίσει όπως διαβάζαμε πέρσι! )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                    Σου είπε η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;

                                    παίξε χαλαρά (στρίψε με λίγα) κι ας σε περάσει η Minardi.

                                    Ποιο πλήγμα θα ήταν μεγαλύτερο; (είναι κι αυτό το 'image) να μην αγωνιστώ καθόλου ή να τερματίσω 2-3 γύρους πίσω από Ferrari και στον ιδιο με τις Minardi;

                                    Σαν να ζητάει η Ελλάδα να παίξει με τη Βραζιλα σε 'ξερό' (αλλαγή πίστας) μήπως και γλυτώσει συντριβή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                                      Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;

                                      Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
                                      έστω και με παραπάνω πιτ στοπ

                                      Κάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;

                                      Στα συμφέροντά τους συγκαταλέγεται και η ασφάλεια των οδηγών τους, και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Το γεγονός μάλιστα ότι προτίμησαν να αποκλείσουν εντελώς το ενδεχόμενο να τσιμπήσουν κάποιους πόντους, μάλλον ενισχύει το επιχείρημα ότι όντως υπήρξε σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Σου είπε η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;

                                        παίξε χαλαρά (στρίψε με λίγα) κι ας σε περάσει η Minardi.

                                        Ποιο πλήγμα θα ήταν μεγαλύτερο; (είναι κι αυτό το 'image) να μην αγωνιστώ καθόλου ή να τερματίσω 2-3 γύρους πίσω από Ferrari και στον ιδιο με τις Minardi;

                                        Σαν να ζητάει η Ελλάδα να παίξει με τη Βραζιλα σε 'ξερό' (αλλαγή πίστας) μήπως και γλυτώσει συντριβή

                                        Αν παρατήρηγσες δεν έγραψα πουθενά ότι έπρεπε να τοποθετηθεί σικείν, ούτε έγραψα πουθενά ότι είχαν δίκιο που το ζήτησαν. Άλλο όμως αυτό κι άλλο να λέμε πως έπρεπε να ντρέπονται κιόλας. Δες και την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Μα καλά, δεν ντρέπονται;;;;

                                          Η μοναδική ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ;;;;;

                                          Γιατί να ντραπούν, δεν το κατάλαβα αυτό!

                                          γιατί υπήρχε κι άλλη πολύ πιο εύκολη λύση: ΑΦΗΣΤΕ ΓΚΑΖΙ!

                                          Η μοναδική λύση για να τρέξουμε είναι ν'αλλάξουμε την πίστα;;;;

                                          Όπως τώρα δεν έτρεξαν και 'αλλού το πάνε το πράγμα', έτσι μάλλον και με το σικέην, δεν θα παίρναν βαθμούς, και κατόπιν εορτής όλο και για παραθυράκια θα έψαχναν!!! Και πιθανότατα να κέρδιζαν την Φεράρι, αφού θα ΕΦΕΡΝΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ τους!!!

                                          Ενώ αν άφηναν γκάζι, δεν παίζει, τι να πεις μετά που θα έχαναν σίγουρα;;

                                          Προσοχή, ΔΕΝ θέλω να γίνω καχύποπτος, οπότε και ΔΕΝ ανέφερα ως επιχείρημα πως πιθανότατα σε κανένα 'καινούριο και άγνωστο' σικέην να έχαναν λίγο τίποτα φρένα πάνω στις Φεράρι...
                                          Ο ΤΟΝΤ όμως, ΣΙΓΟΥΡΑ το ζύγισε ΚΑΙ αυτό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mschumacher last edited by

                                            δε έχω χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αλλά πιστεύω πως αν η Φεράρι ήταν σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα τότε οι ομάδες με το Γαλλικό ελαστικό θα έτρεχαν. Στο Nurburgring δε φοβήθηκαν για τον Κίμι....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 11 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr