-
Παιδιά γειά σας και καλώς σας βρήκα.
Έχω ένα Leon 1400 / μοντ. 2000 με 37.000 χλμ. και τις τελευταίες 2 εβδομάδες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : Όταν είναι κρύο παίρνει μπροστά μόνο εάν πατήσω λίγο το γκάζι ή με τη 2 φορά που θα γυρίσω τη μίζα, αλλά χωρίς γκάζι. Επίσης μερικές φορές όταν το αυτοκίνητο κινείται και βγάλω ταχύτητα είτε είναι κρύο, είτε είναι ζεστό σβήνει με αποτέλεσμα βέβαια να χάνετε η υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί στη SEAT με έχουν τρελλάνει αφού το μόνο που έκαναν ήταν να βάλουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο ( ο οποίος δεν έδειξε τίποτα ) και να κάνουν υποθέσεις.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Παιδιά γειά σας και καλώς σας βρήκα.
Έχω ένα Leon 1400 / μοντ. 2000 με 37.000 χλμ. και τις τελευταίες 2 εβδομάδες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : Όταν είναι κρύο παίρνει μπροστά μόνο εάν πατήσω λίγο το γκάζι ή με τη 2 φορά που θα γυρίσω τη μίζα, αλλά χωρίς γκάζι. Επίσης μερικές φορές όταν το αυτοκίνητο κινείται και βγάλω ταχύτητα είτε είναι κρύο, είτε είναι ζεστό σβήνει με αποτέλεσμα βέβαια να χάνετε η υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί στη SEAT με έχουν τρελλάνει αφού το μόνο που έκαναν ήταν να βάλουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο ( ο οποίος δεν έδειξε τίποτα ) και να κάνουν υποθέσεις.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Παιδιά γειά σας και καλώς σας βρήκα.
Έχω ένα Leon 1400 / μοντ. 2000 με 37.000 χλμ. και τις τελευταίες 2 εβδομάδες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : Όταν είναι κρύο παίρνει μπροστά μόνο εάν πατήσω λίγο το γκάζι ή με τη 2 φορά που θα γυρίσω τη μίζα, αλλά χωρίς γκάζι. Επίσης μερικές φορές όταν το αυτοκίνητο κινείται και βγάλω ταχύτητα είτε είναι κρύο, είτε είναι ζεστό σβήνει με αποτέλεσμα βέβαια να χάνετε η υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί στη SEAT με έχουν τρελλάνει αφού το μόνο που έκαναν ήταν να βάλουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο ( ο οποίος δεν έδειξε τίποτα ) και να κάνουν υποθέσεις.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Το σύμπτωμα δείχνει πρόβλημα στην ανάφλεξη (για το πρωϊνό ξεκίνημα) που μπορεί να οφείλεται στα μπουζί και πρόβλημα στο μηχανισμό ρελαντί που μάλλον δεν λειτουργεί σωστα.Το παρουσίασε και το 206 που εχω και λύθηκε σχετικά απλά (καθάρισμα).
-
Και εγώ ρελαντί σκέφτομαι, αφού σβήνει μόνο του ρολλάροντας στην ευθεία...
Περιμένοντας στα φανάρια σβήνει;
-
Καταρχήν σας ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον σας.
Φίλε GeorgeTabs όχι δε μου σβήνει σε καμμιά άλλη περίπτωση. Απλά κάποιες φορές κατά τη διάρκεια επιτάχυνσης με 2ρα ή με 3τη και από χαμηλές στροφές κάνει κομπιάσματα. Νομίζω ότι τα προβλήματα της εκκίνησης όταν είναι κρύο, του σβησίματος και του κομπιάσματος του κινητήρα προέρχονται τελικά από το ίδιο σημείο.
-
Υποθέσεις ? Τι είδους υποθέσεις γίνε πιο συγκεκριμένος για να κάνουμε και εμείς σωστές υποθέσεις! Πρόσφατα αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα με το Xsara 1.6 του οποίου είμαι κάτοχος. Το αυτοκίνητο παρουσίαζε αρρυθμίες στο ρελαντί με τον κινητήρα κρύο και έσβηνε στα φανάρια όταν αυτά βρικόταν σε κατηφορικό δρόμο!!!! Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε επιτυχώς από συνεργείο επίσημου αντιπροσώπου της Citroen με δωρεάν αναβάθμιση προγράμματος ενός αισθητήρα ( μην ρωτάς όνομα δεν το θυμάμαι ). Η 'επέμβαση' έγινε κατά την διάρκεια σέρβις του αυτοκινήτου εκτός εγγύησης και χωρίς καμια επιπλέον επιβάρυνση. Ήμουν τυχερός γιατί α) το πρόβλημα διαγνώστηκε με την μια απο την ηλεκτρονική διάγνωση , β) δεν χρειάστηκε αλλαγή ο αισθητήρας (κατασκευής της Bosch) ο οποίος είναι μικρός σε μέγεθος τοποθετημένος αριστερά του κινητήρα και κοστίζει περίπου 150 ευρώ χωρίς τα εργατικά Καλή τύχη στην αναζήτηση της αιτίας. Οι κάτοχοι Saxo, Rallye, Megane ξέρουν τι εννοώ!
-
Φίλε kotsosp,
Έχω και εγώ το ίδιο αυτοκίνητο και το πρόβλημα που μας παρουσίαζεις με την δύσκολη εκκίνηση το παρουσιάζουν κατά τις ημέρες/νύχτες με πολύ υγρασία. Μην ανησυχείς γι αυτό μου τέχει κάνει και μένα.Btw σου έχουν κάνει upgrade στον εγκέφαλο στην αντιπροσωπία, το δικό μου είναι του 2001 μοντέλο και μου το έκαναν στα 15,000 Km.
Επίσης αν γίνεται να μας έδινες και τα τρία πρώτα ψηφία πρίν τον κωδικό της μηχανής σου θα βοηθούσε.
Καλή τύχη.
-
ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΛΛΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!
ΤΑ ΕΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 10.000ΧΛΜ ΜΕ ASTRA G.
ΛΥΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.(ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ!)
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ (ΡΕΛΑΝΤΙ, 'λ', ΚΑΙ 1002 ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΜΑΣ...)
ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΝΟΧΟ, ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ 'λ'.>Ο χρήστης kotsosp έγραψε:Παιδιά γειά σας και καλώς σας βρήκα.
Έχω ένα Leon 1400 / μοντ. 2000 με 37.000 χλμ. και τις τελευταίες 2 εβδομάδες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : Όταν είναι κρύο παίρνει μπροστά μόνο εάν πατήσω λίγο το γκάζι ή με τη 2 φορά που θα γυρίσω τη μίζα, αλλά χωρίς γκάζι. Επίσης μερικές φορές όταν το αυτοκίνητο κινείται και βγάλω ταχύτητα είτε είναι κρύο, είτε είναι ζεστό σβήνει με αποτέλεσμα βέβαια να χάνετε η υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί στη SEAT με έχουν τρελλάνει αφού το μόνο που έκαναν ήταν να βάλουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο ( ο οποίος δεν έδειξε τίποτα ) και να κάνουν υποθέσεις.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Σας ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκρισή σας.
Φίλε mirage, σε 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία που πήγα στο μόνο που συμφώνησαν ήταν στο ότι το διαγνωστικό δεν έδειξε κανένα πρόβλημα. στο 1ο μου είπαν ότι πιθανόν να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα του γκαζιού ενώ στο 2ο μου είπαν να αφήσω το αυτοκίνητο για 2 ημέρες για να το ψάξουν.
Φίλε Leon, όχι δεν έχει γίνει upgrade στον εγκέφαλο. Τα 3 ψηφία του αρ. κινητήρα είναι AHW.
Φίλε blue-2fast4U, εάν υπήρχε πρόβλημα με τον αισθητήρα 'λ', δεν θα το έδειχνε στο διαγνωστικό;
-
Τότε το πράγμα θέλει ψάξιμο και μάλιστα από μηχανικό που να είναι γνωστης του θέματος! Παρακαλούνται λοιπόν οι κάτοχοι Σέατ να μας δώσουν τα φώτα τους περί εξουσιοδοτημένων συνεργείων Σεατ στο λεκανοπέδιο. Νομίζω οτι αυτό της Τεχνοκαρ (αυτός δεν είναι ο εισαγωγέας?) είναι από τα πολύ καλά αλλά ούτε αθήνα μένω ούτε Σεατ έχω οπότε επιφυλάσομαι...
-
Ο χρήστης kotsosp έγραψε:
Σας ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκρισή σας.Φίλε mirage, σε 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία που πήγα στο μόνο που συμφώνησαν ήταν στο ότι το διαγνωστικό δεν έδειξε κανένα πρόβλημα. στο 1ο μου είπαν ότι πιθανόν να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα του γκαζιού ενώ στο 2ο μου είπαν να αφήσω το αυτοκίνητο για 2 ημέρες για να το ψάξουν.
Φίλε Leon, όχι δεν έχει γίνει upgrade στον εγκέφαλο. Τα 3 ψηφία του αρ. κινητήρα είναι AHW.
Φίλε blue-2fast4U, εάν υπήρχε πρόβλημα με τον αισθητήρα 'λ', δεν θα το έδειχνε στο διαγνωστικό;
Φίλε kotsosp,
Θα έλεγα να πας για το upgrade αλλά θα ήθελα να μου πείς πιο 1,4 έχεις αυτό με τα 75HP ή αυτό με τα 101+ HP? Για τον συγκεκριμάνο κωδικό μηχανής δεν ξέρω να σου πώ, αλλά θά λεγα να κοιτάξεις και λίγο τον εγκέφαλο μιας και κάποιες εκδόσεις φοράνε τον ιδιότροπο MAGNETI MARELI. Αν πάλι έχεις BOSCH μην φοβάσαι τίποτα, μπορεί να είναι και ένας καθαρισμός μόνο.
Κράτα μας ενήμερους.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τότε το πράγμα θέλει ψάξιμο και μάλιστα από μηχανικό που να είναι γνωστης του θέματος! Παρακαλούνται λοιπόν οι κάτοχοι Σέατ να μας δώσουν τα φώτα τους περί εξουσιοδοτημένων συνεργείων Σεατ στο λεκανοπέδιο. Νομίζω οτι αυτό της Τεχνοκαρ (αυτός δεν είναι ο εισαγωγέας?) είναι από τα πολύ καλά αλλά ούτε αθήνα μένω ούτε Σεατ έχω οπότε επιφυλάσομαι...Στη ΣΕΑΤ Μακρής που πηγαίνω από το 1997 (τότε πήραμε το Τολέδο του πατέρα μου) δεν είχα παράπονο. Ακριβός είναι (μάλλον όλοι οι εξουσιοδοτημένοι είναι), αλλά καλός.
-
Ο χρήστης kotsosp έγραψε:
Παιδιά γειά σας και καλώς σας βρήκα.Έχω ένα Leon 1400 / μοντ. 2000 με 37.000 χλμ. και τις τελευταίες 2 εβδομάδες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : Όταν είναι κρύο παίρνει μπροστά μόνο εάν πατήσω λίγο το γκάζι ή με τη 2 φορά που θα γυρίσω τη μίζα, αλλά χωρίς γκάζι. Επίσης μερικές φορές όταν το αυτοκίνητο κινείται και βγάλω ταχύτητα είτε είναι κρύο, είτε είναι ζεστό σβήνει με αποτέλεσμα βέβαια να χάνετε η υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί στη SEAT με έχουν τρελλάνει αφού το μόνο που έκαναν ήταν να βάλουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο ( ο οποίος δεν έδειξε τίποτα ) και να κάνουν υποθέσεις.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Τσεκαρε να δεις αμα εχε πουθενα σχισημο σε σωληνα ειδικοτερα μετα το 'Air Flow Meter' η αλλιος μετρητη του αερα.
-
Τσεκαρε το 'Idle control Valve' η αλλιος ρυθμιστη του αερα στο ρελαντι.
Ξεκινησε την μηχανη απο κρυα και καθως η μηχανη ειναι στο ρελαντι ξεσυνδεσε τον αισθητηρα και δες αμα δεις διαφορα στισ στροφες του ρελαντι.
-
-
Παιδιά,
αφού σας ευχαριστήσω όλους για τις πληροφορίες που μου δώσατε, σας ενημερώνω οτί το πρόβλημα λύθηκε τελικά με καθαρισμό της πεταλούδας του γκαζιού, σε ένα συνεργείο εκτός SEAT στο Νέο Κόσμο.Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια που μου δώσατε.
-
Ο χρήστης kotsosp έγραψε:
το πρόβλημα λύθηκε τελικά με καθαρισμό της πεταλούδας του γκαζιού, σε ένα συνεργείο εκτός SEAT στο Νέο Κόσμο.Στο δικό μου (χιλιαράκι) είδα ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορά στην ροπή (και μάλισα από χαμηλά κιόλας) και στην απόκριση με το που καθάρισα την πεταλούδα.
Έβαλα σκούπα και είχε μικρή διαφορά, και με το που καθάρισε η πεταλούδα μεταμορφώθηκε!! (Φυσικά και παρέμεινε χιλιάρι, μην τρελλαθούμε!! ) Δεν είχα προβλήματα σαν αυτά που αναφέρεις, αλλά είδα τόση διαφορά (ακόμα και μικρότερη καταναλωση) που απορρώ γιατί δεν την καθαρίζουν σε κάθε σέρβις οι 'εξουσιοδοτημένοι'...
Παιδιά βοήθεια ( πρόβλημα σε Leon 1400 )