-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Οι όποιες μικροεπεμβάσεις είναι χωρίς καμμιά ουσιαστική επίπτωση στην μακροχρόνια αξιοπιστία του κινητήρα, πόσο μάλλον για την πενταετία όπου αναφέρεσαι...Theo
Den nomizw me psiloperiferiakes beltioseis to moter twn 115 alogon na paei sta 150 pou milouse o filos.
Gia na paei swsta tha tou bgei kai parapano apo to dilitro...(pou leei o logos)An thes soni kai kala A3 pare to dilitro afou den se gemizei to 1.6(logiko)
-
Ουπς! Όντως δεν είχα παρατηρήσει το επιθυμητό επίπεδο που θέλει να φτάσει από πλευράς ιπποδύναμης...
2λιτρο και άγιος ο Θεός τότε...Για να μην πω TFSI και θεωρηθώ γαλαντόμος
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Οι όποιες μικροεπεμβάσεις είναι χωρίς καμμιά ουσιαστική επίπτωση στην μακροχρόνια αξιοπιστία του κινητήρα, πόσο μάλλον για την πενταετία όπου αναφέρεσαι...
Theo
Den nomizw me psiloperiferiakes beltioseis to moter twn 115 alogon na paei sta 150 pou milouse o filos.
Gia na paei swsta tha tou bgei kai parapano apo to dilitro...(pou leei o logos)το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. Απλα το κοστος φθανει αυτο του 2λιτρου, επομενως οπως ξανα-ειπα, δεν συμφερει.
-
Ρε παιδιά τι δίλιτρο και τούρμπο μου λέτε!! Εδώ τα 27000 μου φαίνονται πάρα πολλά για να τα πληρώσω μόνος, πόσο μάλλον τα παραπάνω που θα ζητά το δίλιτρο. Το καλό με την μετατροπή είναι ότι την κάνεις και αργότερα, όποτε νιώθεις πιιο άνετα οικονομικά. Άλλωστε και τώρα δεν οδηγώ καμιά φεράρι. ένα 206cc 1.6 οδηγώ, το οποίο το βρίσκω και μια χαρά ως προς τον κινητήρα του. Νευρικός και μέχρι τα 160-170 ταξιδεύεις άνετα. Απλά το Α3 μου φάνηκε και είναι αισθητά πιο αργό, πράγμα που με ξενερώνει στην αγορά του.
Ο λόγος που το συζητώ ακόμα το Α3 και δεν έχω καταλήξει στο ΜΙΝΙ, είναι η αξία μεταπώλησης των δύο αυτοκινήτων, αλλά και το γεγονός ότι η Audi μου το παίρνει το 206 σε καλύτερη τιμή. -
Καταρχην εχουμε συμφωνησει σχεδον ολοι οτι ενδιαφερεσαι για δυο αυτοκινητα που διαφερουν πολυ μεταξυ τους.Εχουμε επισης συμφωνήσει ότι το 1.6 ειναι ανεπαρκες σε ιπποδύναμη.
Αυτο που διαβασα όμως:
*το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. *
Αυτα ουτε σε διαφημιση βελτιωτικων περιοδικων δεν γινονται,ξεχάστε τα!
Το μοτέρ μπορει να φτάσει τα 130 αν ολα πανε καλα.Ενα ατμοσφαιρικο αν αρχισεις να το γαργαλας το κανεις για να περνα η ωρα,σοβαρά αλογα δεν θα δεις ποτε.
Επισης,αν πχ φτάσεις τα 200 αλογα (με αλλαγη κινητηρα) τοτε θα διαπιστώσεις ότι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο καλοστημένο,η υποστροφή αρχιζει και παει σύννεφο.Ενω με τα 115 φυσικά δεν φαινεται αυτοΕγω θα ελεγα να πας καμια βολτα απο την mazda,ετσι για τον χαβαλε.Μπορει να δεις κατι να σου αρεσει και να συνδιάζει πολλα πραγματα μαζι
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καταρχην εχουμε συμφωνησει σχεδον ολοι οτι ενδιαφερεσαι για δυο αυτοκινητα που διαφερουν πολυ μεταξυ τους.Εχουμε επισης συμφωνήσει ότι το 1.6 ειναι ανεπαρκες σε ιπποδύναμη.Αυτο που διαβασα όμως:
*το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. *
Αυτα ουτε σε διαφημιση βελτιωτικων περιοδικων δεν γινονται,ξεχάστε τα!
Το μοτέρ μπορει να φτάσει τα 130 αν ολα πανε καλα.Ενα ατμοσφαιρικο αν αρχισεις να το γαργαλας το κανεις για να περνα η ωρα,σοβαρά αλογα δεν θα δεις ποτε.
Επισης,αν πχ φτάσεις τα 200 αλογα (με αλλαγη κινητηρα) τοτε θα διαπιστώσεις ότι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο καλοστημένο,η υποστροφή αρχιζει και παει σύννεφο.Ενω με τα 115 φυσικά δεν φαινεται αυτοΚαι ευχάριστο να πει αν θα φτάσει τα 130 άλογα, και να μας πει πως θα αλλάξoun τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.
Μην μιλήσουμε για θόρυβο...yannis76 κοίτα για άλλο αμάξι.
Μην αγοράσεις κάτι που σε προβληματίζει ήδη -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καταρχην εχουμε συμφωνησει σχεδον ολοι οτι ενδιαφερεσαι για δυο αυτοκινητα που διαφερουν πολυ μεταξυ τους.Εχουμε επισης συμφωνήσει ότι το 1.6 ειναι ανεπαρκες σε ιπποδύναμη.Αυτο που διαβασα όμως:
*το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. *
Αυτα ουτε σε διαφημιση βελτιωτικων περιοδικων δεν γινονται,ξεχάστε τα!
Το μοτέρ μπορει να φτάσει τα 130 αν ολα πανε καλα.Ενα ατμοσφαιρικο αν αρχισεις να το γαργαλας το κανεις για να περνα η ωρα,σοβαρά αλογα δεν θα δεις ποτε.
Επισης,αν πχ φτάσεις τα 200 αλογα (με αλλαγη κινητηρα) τοτε θα διαπιστώσεις ότι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο καλοστημένο,η υποστροφή αρχιζει και παει σύννεφο.Ενω με τα 115 φυσικά δεν φαινεται αυτοΕγω θα ελεγα να πας καμια βολτα απο την mazda,ετσι για τον χαβαλε.Μπορει να δεις κατι να σου αρεσει και να συνδιάζει πολλα πραγματα μαζι
η μετατροπη που αναφερω εχει ΓΙΝΕΙ και μαλιστα με δυναμομετρηση. δεν συνηθιζω να πεταω 'φιδια'.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καταρχην εχουμε συμφωνησει σχεδον ολοι οτι ενδιαφερεσαι για δυο αυτοκινητα που διαφερουν πολυ μεταξυ τους.Εχουμε επισης συμφωνήσει ότι το 1.6 ειναι ανεπαρκες σε ιπποδύναμη.
Αυτο που διαβασα όμως:
*το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. *
Αυτα ουτε σε διαφημιση βελτιωτικων περιοδικων δεν γινονται,ξεχάστε τα!
Το μοτέρ μπορει να φτάσει τα 130 αν ολα πανε καλα.Ενα ατμοσφαιρικο αν αρχισεις να το γαργαλας το κανεις για να περνα η ωρα,σοβαρά αλογα δεν θα δεις ποτε.
Επισης,αν πχ φτάσεις τα 200 αλογα (με αλλαγη κινητηρα) τοτε θα διαπιστώσεις ότι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο καλοστημένο,η υποστροφή αρχιζει και παει σύννεφο.Ενω με τα 115 φυσικά δεν φαινεται αυτοΕγω θα ελεγα να πας καμια βολτα απο την mazda,ετσι για τον χαβαλε.Μπορει να δεις κατι να σου αρεσει και να συνδιάζει πολλα πραγματα μαζι
η μετατροπη που αναφερω εχει ΓΙΝΕΙ και μαλιστα με δυναμομετρηση. δεν συνηθιζω να πεταω 'φιδια'.
Ο κινητήρας είναι γραμμικός όπως πριν?
Από θόρυβο πως πάει?
Κατανάλωση?Δεν έχουν νόημα τέτοιες μετατροπές σε αμάξια σαν το Α3.
Από την μια αγοράζεις, ηρεμία και από την άλλη το κανεις θορυβώδες με δύσκολο κινητήρα?Όσο για τα δυναμόμετρα...
Έχεις το πριν και μετά από το ίδιο δυναμόμετρο?
Αν έχεις, βαλτά για να δούμε τι έγινε στην καμπύλη ροπής -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Καταρχην εχουμε συμφωνησει σχεδον ολοι οτι ενδιαφερεσαι για δυο αυτοκινητα που διαφερουν πολυ μεταξυ τους.Εχουμε επισης συμφωνήσει ότι το 1.6 ειναι ανεπαρκες σε ιπποδύναμη.
Αυτο που διαβασα όμως:
*το μοτερ παει 150 με σκουπα+ φιλτρο +εξατμιση +χταποδι +προγραμμα +εκκεντροφορους. *
Αυτα ουτε σε διαφημιση βελτιωτικων περιοδικων δεν γινονται,ξεχάστε τα!
Το μοτέρ μπορει να φτάσει τα 130 αν ολα πανε καλα.Ενα ατμοσφαιρικο αν αρχισεις να το γαργαλας το κανεις για να περνα η ωρα,σοβαρά αλογα δεν θα δεις ποτε.
Επισης,αν πχ φτάσεις τα 200 αλογα (με αλλαγη κινητηρα) τοτε θα διαπιστώσεις ότι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο καλοστημένο,η υποστροφή αρχιζει και παει σύννεφο.Ενω με τα 115 φυσικά δεν φαινεται αυτοΕγω θα ελεγα να πας καμια βολτα απο την mazda,ετσι για τον χαβαλε.Μπορει να δεις κατι να σου αρεσει και να συνδιάζει πολλα πραγματα μαζι
η μετατροπη που αναφερω εχει ΓΙΝΕΙ και μαλιστα με δυναμομετρηση. δεν συνηθιζω να πεταω 'φιδια'.
Ο κινητήρας είναι γραμμικός όπως πριν?
Από θόρυβο πως πάει?
Κατανάλωση?Δεν έχουν νόημα τέτοιες μετατροπές σε αμάξια σαν το Α3.
Από την μια αγοράζεις, ηρεμία και από την άλλη το κανεις θορυβώδες με δύσκολο κινητήρα?Όσο για τα δυναμόμετρα...
Έχεις το πριν και μετά από το ίδιο δυναμόμετρο?
Αν έχεις, βαλτά για να δούμε τι έγινε στην καμπύλη ροπήςδεν ειναι η δικη μου η μετατροπη, διαβαστε ομως εδω, ειναι ολοκληρο θεμα, στελνω μονο τη σελιδα που μας ενδιαφερει:
*
με χταποδοεξάτμιση και μαμα φιλτροκούτι έβγαλα 126,5 με 16,4ροπή
Μόλις έβαλα την σκουπα έβγαλα 131,5 με 17κιλά ροπή
Με το πρόγραμμα πήγα 138,5 με 18κιλα ροπή
και με ροϊκή-εκκεντροφόρους πήγα στα 148,5 με 18,5ροπή*http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 156&st=140
**
ποσες φορες θα πω οτι ουτε ΕΓΩ προτεινω τη μετατροπη αυτη??? Ελεος παιδια, σαν πληροφορια την ανεφερα και μονο!!!!** -
Tiger,
εχω πάει από τη Mazda και επειδή ο ξάδερφος μου έχει το ΜΧ5 και το έχω οδηγήσει επανηλλειμένως, τα Mazda τα έχω σε μεγάλη υπόληψη. Δυστυχώς όμως το 3 για το οποίο φαντάζομαι μου μιλάς δεν είναι και τόσο όμορφο εξωτερικά. Από την άλλη το RX8 είναι μάλλον too much...
Μακάρι να μπορούσα να πάρω το Α3 για καμιά πιο μεγάλη βολτα για να δω αν όντως δεν έχει νεύρο...Αν πάντως θεωρήσουμε ότι δεν είναι γρηγορότερο ή τουλάχιστον δεν έχει μεγάλες διαφορές από την 116, τότε είναι 'άστα να πάνε'. -
1on to link den douleuei.
2on den eipame oti tin protineis.
To grafima thelame na doume mia kai fenete na ksereis tosa polla gia autin. -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
1on to link den douleuei.
2on den eipame oti tin protineis.
To grafima thelame na doume mia kai fenete na ksereis tosa polla gia autin.1 το λινκ δουλευει, απλα πρεπει να εισαι μελος.
2 δεν το ειπα για σενα
το γραφημα θα ψαξω να το βρω αυριο.
δεν ξερω πολλα, αυτα που εχω διαβασει ειναι και απο συζητησεις που εχω κανει. Οποιος θελει περισσοτερες πληροφοριες, ας γινει μελος στο club. Ισως ειναι και καποια παιδια εγω και μας πουν περισσοτερα. -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Δυστυχώς όμως το 3 για το οποίο φαντάζομαι μου μιλάς δεν είναι και τόσο όμορφο εξωτερικά.Υπάρχει και σε έκδοση sedan (το οποίο για πολλούς - όχι εμένα - είναι ομορφότερο), ενώ υπάρχει και σε έκδοση Focus, αλλά και S40 (με τα λεφτά του Α3 1,6 FSI χτυπάς S40 1,8... ), άρα έχεις επιλογές...
-
Πάντως εγώ νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο συνδυασμό 1600 κ.εκ. και 1300 κιλά είναι η ροπή και όχι η ισχύς...
Πως τραβάει το αμάξι από το ρελαντί εώς τις 2500 με κλιματισμό?
Ό,τι βελτίωση και να κάνεις αυτό φοβάμαι δεν θα βελτιωθεί (μπορεί κάλλιστα να χειροτερέψει) -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Tiger,εχω πάει από τη Mazda και επειδή ο ξάδερφος μου έχει το ΜΧ5 και το έχω οδηγήσει επανηλλειμένως, τα Mazda τα έχω σε μεγάλη υπόληψη. Δυστυχώς όμως το 3 για το οποίο φαντάζομαι μου μιλάς δεν είναι και τόσο όμορφο εξωτερικά. Από την άλλη το RX8 είναι μάλλον too much...
Μακάρι να μπορούσα να πάρω το Α3 για καμιά πιο μεγάλη βολτα για να δω αν όντως δεν έχει νεύρο...Αν πάντως θεωρήσουμε ότι δεν είναι γρηγορότερο ή τουλάχιστον δεν έχει μεγάλες διαφορές από την 116, τότε είναι 'άστα να πάνε'.-
Κατά πώς βλέπω, εν τέλει πρέπει να δεις άλλο αμάξι και όχι το Α3 1.6 που θα σου φαίνεται σαν ποιοτικό μεταλλικό αλεξιβρόχιο, χωρίς να μπορεί να σου δώσει ΚΑΜΜΙΑ συγκίνηση... !
-
Το 116 εντάσσεται στα ίδια επίπεδα με το Α3 (a quality bin), μόνο που είναι πισωκίνητο. (So fu%$ing what, όταν σέρνεται!!!)
-
Γιατί αποκλείεις το Challenge...?
-
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
- Κατά πώς βλέπω, εν τέλει πρέπει να δεις άλλο αμάξι και όχι το Α3 1.6 που θα σου φαίνεται σαν ποιοτικό μεταλλικό αλεξιβρόχιο, χωρίς να μπορεί να σου δώσει ΚΑΜΜΙΑ συγκίνηση... !
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην λές, φίλε....
Αν ορίσεις εσύ πώς θεωρείς την μεγάλη συγκίνηση και τί αντιπροσωπεύει αυτή για σένα τότε θα μπορούσες να δικαιολογήσεις και την τόσο απόλυτη κρίση σου..
Άλλοι πάντως βρίσκουν συγκινήσεις ακόμα και σε ποιό μικρά σχήματα.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην λές, φίλε....Αν ορίσεις εσύ πώς θεωρείς την μεγάλη συγκίνηση και τί αντιπροσωπεύει αυτή για σένα τότε θα μπορούσες να δικαιολογήσεις και την τόσο απόλυτη κρίση σου..
Άλλοι πάντως βρίσκουν συγκινήσεις ακόμα και σε ποιό μικρά σχήματα.
Μιας που έπιασες τις παροιμίες να θυμηθώ άλλη μια:
Απλώνω τα πόδια μου, μέχρι κει που φτάνει το πάπλωμά μου:)
Η προσωπική άποψη του καθενός μας διαφέρει, βασισμένη στην διαφορετική σκοπιά από την οποία βλέπει το θέμα της αυτοκίνησης, τις εμπειρίες του και τον προϋπολογισμό που διαθέτει για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου που τον εκφράζει στις διαστάσεις που ορίζει ο καθένας διαφορετικά.
Ίσως και να έχεις δίκιο μιλώντας στα δικά σου πλαίσια, τα οποία και θα σεβαστώ απόλυτα!
Εν προκειμένω όμως, έχοντας μπει σε Α3 1.6, εκτιμώ την ποιότητα κατασκευής του, αλλά όπως και να το κάνουμε, με βάση τους αριθμούς και μόνο (και αφήνω απ'έξω το πώς τα νούμερα μεταφράζονται σε δυναμικά χαρακτηριστικά) δεν μπορεί να με ικανοποιήσει οδηγικά στο βαθμό και το πλαίσιο που εγώ τουλάχιστον εκτιμώ πως πρέπει να ικανοποιούμαι...
Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εκεί που είμαι, σου εύχομαι να έρθεις! .
Αν ξελογιαστείς από εργαλεία τύπου Lotus κλπ, έχω άδικο από τη δική μου εμπειρία να λέω πως δεν μπορώ ν'αντλήσω ευχαρίστηση (πέραν της ποιοτικής κατασκευής και αξιοπιστίας) από ένα Α3 1.6 FSI? Αν συζητούσαμε για το 3.2, σε διαβεβαιώ πως η άποψή μου θα ήταν τελείως διαφορετική
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην λές, φίλε....
Αν ορίσεις εσύ πώς θεωρείς την μεγάλη συγκίνηση και τί αντιπροσωπεύει αυτή για σένα τότε θα μπορούσες να δικαιολογήσεις και την τόσο απόλυτη κρίση σου..
Άλλοι πάντως βρίσκουν συγκινήσεις ακόμα και σε ποιό μικρά σχήματα.
Μιας που έπιασες τις παροιμίες να θυμηθώ άλλη μια:
Απλώνω τα πόδια μου, μέχρι κει που φτάνει το πάπλωμά μου:)
Η προσωπική άποψη του καθενός μας διαφέρει, βασισμένη στην διαφορετική σκοπιά από την οποία βλέπει το θέμα της αυτοκίνησης, τις εμπειρίες του και τον προϋπολογισμό που διαθέτει για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου που τον εκφράζει στις διαστάσεις που ορίζει ο καθένας διαφορετικά.
Ίσως και να έχεις δίκιο μιλώντας στα δικά σου πλαίσια, τα οποία και θα σεβαστώ απόλυτα!
Εν προκειμένω όμως, έχοντας μπει σε Α3 1.6, εκτιμώ την ποιότητα κατασκευής του, αλλά όπως και να το κάνουμε, με βάση τους αριθμούς και μόνο (και αφήνω απ'έξω το πώς τα νούμερα μεταφράζονται σε δυναμικά χαρακτηριστικά) δεν μπορεί να με ικανοποιήσει οδηγικά στο βαθμό και το πλαίσιο που εγώ τουλάχιστον εκτιμώ πως πρέπει να ικανοποιούμαι...
Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εκεί που είμαι, σου εύχομαι να έρθεις! .
Αν ξελογιαστείς από εργαλεία τύπου Lotus κλπ, έχω άδικο από τη δική μου εμπειρία να λέω πως δεν μπορώ ν'αντλήσω ευχαρίστηση (πέραν της ποιοτικής κατασκευής και αξιοπιστίας) από ένα Α3 1.6 FSI? Αν συζητούσαμε για το 3.2, σε διαβεβαιώ πως η άποψή μου θα ήταν τελείως διαφορετική
Δίκιο έχεις φίλε αλλά πιστεύω ότι αν εθιστείς σε εργαλεία όπως αυτό που έχεις στην εικόνα σου τότε όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες.
Δεν έχω μπει σε lotus και ούτε θέλω να μπώ γιατί μετά όλα τα άλλα θα μου φαίνονται βάρκα/γιαλό... (εδώ θα προσθέσω για τον εαυτό μου ότι 'όσα δεν φτάνει η αλεπού...' ).
Έχω μπει όμως στο Α3 (αυτό έχω βασικά ) και απλά θέλω να συμπληρώσω ότι ο κινητήρας μεν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο βάρος του και δεν συγκινεί (σαν να λέμε τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια... τώρα) αλλά σίγουρα μπορείς να ευχαριστηθείς και στρίψιμο και οδική συμπεριφορά αν έχεις όρεξη...
-
Αφού ευλογούμε λοιπόν τα γένια μας, ας καταλήξουμε ο κάθε 'κατεργάρης' στον πάγκο του...
Νομίζω πως όπως το έθεσες δεν θα διαφωνήσω και καλά θα κάνεις, με το εκάστοτε αυτοκίνητο να απολαμβάνεις κάθε στιγμή που το οδηγάς...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Κατά πώς βλέπω, εν τέλει πρέπει να δεις άλλο αμάξι και όχι το Α3 1.6 που θα σου φαίνεται σαν ποιοτικό μεταλλικό αλεξιβρόχιο, χωρίς να μπορεί να σου δώσει ΚΑΜΜΙΑ συγκίνηση... !Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εκεί που είμαι, σου εύχομαι να έρθεις! .
Αν ξελογιαστείς από εργαλεία τύπου Lotus κλπ, έχω άδικο από τη δική μου εμπειρία να λέω πως δεν μπορώ ν'αντλήσω ευχαρίστηση (πέραν της ποιοτικής κατασκευής και αξιοπιστίας) από ένα Α3 1.6 FSI?
Έλα ρε μεγάλε τι λες...
Μιας που έχεις εσύ Lotus να τα πετάξουμε εμείς τα αυτοκίνητά μας γιατί σκατά συγκινήσεις μας δίνουν...
Δηλαδή τι συμβουλεύεις το παλικάρι?Να μη πάρει Α3 με ΚΑΜΜΙΑ συγκίνηση και να πάρει τι??Lotus????
A3 1600 FSI...Είναι τόσο αργό;;