-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Χαίρετε! Αντιμετωπίζω εδώ και 1 μήνα ένα πολύ ψυχοφθόρο πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου! Ζητώ τη βοήθειά σας!
Έχω ένα Ford S-max Diesel 2.0 μοντέλο 2006. Έχω κάνει 230.000 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Το πρόβλημά μου: Το αυτοκίνητο όταν ζοριστεί είτε σε ανηφόρες παρατεταμένες είτε σε υψηλές θερμοκρασίες είτε μετά από πολύωρη οδήγηση με ταχύτητα 120 - 140km/h δεν παίρνει μπροστά! Θα πρέπει να περιμένω αρκετή ώρα (από 15 λεπτά έως 1 ώρα...) έπειτα όλα οκ!
Για να το αντιμετωπίσω: Έχω κάνει ανακατασκευή αντλίας πετρελαίου (είχε προβληματάκια...), καθαρισμός ρεζερβουάρ και σωληνώσεων, χρήση ποικίλων εκκαθαριστικών μυκητιοκτόνων και αλλαγή όλων των φίλτρων εννοείται. Το σύμπτωμα συνεχίζεται και εμφανίζεται απρόβλεπτα σε πολύ δύσκολες συγκυρίες, αφήνοντάς με στο δρόμο σε αναμονή με την οικογένειά μου. Οι τεχνικοί μου αδυνατούν να επιλύσουν το πρόβλημα προς το παρόν!
Σας ευχαριστώ!
loukfil -
Το βολαν κανει θορυβο?
-
Ψυγείο η ψυκτικό υγρό έχεις αλλάξει ποτέ σου σηκώνει θερμοκρασίες η κάτι τέτοιο?
Οι ανεμιστήρες δουλεύουν σωστά?ΤΑ προβλήματα που προανέφερες συνήθως παραπέμπουν σε υψηλές θερμοκρασίες στο μοτέρ.
Συνήθως ο εγκέφαλος με σκοπό να μην διμιουργηθει πρόβλημα κόβει τη ροή στα καύσιμα και την κρατάει έτσι μέχρι να πέσουν οι θερμοκρασίες για να μην ανέβουν επικινδυνα.Σαν αρχή θα πρότεινα ένα ''φλασαρισμα' και αντικατάσταση στο ψυκτικό του κινητήρα που σχετικά έχει πολύ χαμηλό κόστος (αν δε το χεις κάνει είδη)
Συμειωση - προτού μου πεις για το θερμόμετρο στο κοντέρ θυμισου ότι σε πολλά οχήματα το θερμόμετρο είναι η τελευταία γραμμή προειδοποίησης για αυξήσεις στη θερμοκρασία.
Τα σημερινά οχήματα επειδή γενικά σηκώνουν θερμοκρασίες ο εγκέφαλος πρώτα προσπαθεί να διορθώσει όσο μπορεί τις αυξομειώσεις με άλλους τρόπους. (ειδικά τα τουρμπατα)
Τέλος τσέκαρε και πες μου αν ποτέ έχεις αλλάξει αντλία νερού.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Το βολαν κανει θορυβο?Τι έχει να κάνει το βολάν με το αν περνει Μπροστά το αμάξι? Το πολύ πολύ να μην του κούμπωνανε οι ταχύτητες.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Dj Mitsos με το ψυγείο και ψυκτικό υγρό δεν έχω ασχοληθεί ποτέ! Επίσης ούτε αντλία νερού έχω αλλάξει. Η θερμοκρασία στο κοντέρ εννοείται δε δείχνει κάποια υπέρβαση ούτε κάποιο λαμπάκι ανάβει! Η διάγνωση εγκεφάλου δε δείχνει κάτι...
Κάποιος τεχνικός diesel εδώ Θεσσαλονίκη (πολύ ονομαστός) μου έριξε την ιδέα μήπως κάποιο μπεκάκι στάζει από το ζόρισμα και μπουκώνει τον κινητήρα. Υπάρχει αυτή η περίπτωση? Να ανοίξω ιστορία με την μπεκιέρα ή να αλλάξω πρώτα τα ψυκτικά?
Ηλία Α. : Συμπλέκτη - βολάν άλλαξα πέρσι - καινούρια!
Ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση!!! -
Ο χρήστης loukfil έγραψε:
Dj Mitsos με το ψυγείο και ψυκτικό υγρό δεν έχω ασχοληθεί ποτέ! Επίσης ούτε αντλία νερού έχω αλλάξει. Η θερμοκρασία στο κοντέρ εννοείται δε δείχνει κάποια υπέρβαση ούτε κάποιο λαμπάκι ανάβει! Η διάγνωση εγκεφάλου δε δείχνει κάτι...
Κάποιος τεχνικός diesel εδώ Θεσσαλονίκη (πολύ ονομαστός) μου έριξε την ιδέα μήπως κάποιο μπεκάκι στάζει από το ζόρισμα και μπουκώνει τον κινητήρα. Υπάρχει αυτή η περίπτωση? Να ανοίξω ιστορία με την μπεκιέρα ή να αλλάξω πρώτα τα ψυκτικά?
Ηλία Α. : Συμπλέκτη - βολάν άλλαξα πέρσι - καινούρια!
Ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση!!!Η αλλαγή ψυκτικού είναι σχεδόν χαμηλού κόστους και καλό είναι μια φορά κάθε 8 ετια περίπου να γίνεται.
Το κόστος περιλαμβάνει συνήθως 2 μπιτονια παραφλου και κάποιον μηχανικό να ασχολειθει για κάποια ώρα με το θεμα.
Απλώς ξεβιδώνει την βαλβίδα του ψυγείου αδειάζει το υγρό ξαναγεμιζει λιγότερο τρέχει λίγο το κινητήρα ξαναδειαζει και ξαναγεμιζει 2-3 φορές και στο τέλος το φουλάρει.
Αν τώρα οι ανεμιστήρες δεν δουλεύουν σωστά η έχει κάποια φθορά το ψυγείο η ή αντλία εκεί πάει αλλού ή υπόθεση.Τώρα ο καθαρισμός της μπεκιερας είναι επίσης μια πιθανή περίπτωση αλλά έχει κάποιο κόστος.
Για τέτοιο όχημα δε ξέρω πόσο παει αλλά στο παλιό μου αμάξι 1.4αρι Ατμόσφαιρα είχε πάει ένα 100αρι (ειχε ασταθές ρελαντί)Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τι θα πει δεν παίρνει μπρος; Γυρίζει αλλά δεν σκάει; Δεν γυρίζει καθόλου;
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Το βολαν κανει θορυβο?
Τι έχει να κάνει το βολάν με το αν περνει Μπροστά το αμάξι? Το πολύ πολύ να μην του κούμπωνανε οι ταχύτητες.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι διπλης μαζας, εχουν διμιουργισει και τετοια προβληματα σε μερικα ford.
-
Επισης πολυ καλος ελεγχος σε ολα τα σωληνακια μεταφορας καυσιμου και στο κουτι του φιλτρου πετρελαιου, δεν εχουν αντλια χαμηλης πιεσης στο ρεζερβουαρ και η μεταφορα πετρελαιου γινετε με την υποπιεση που διμιουργει η αντλια υψηλης.
Αλλα σε καθε περιπτωση το ιδανικο θα ηταν το αυτοκινητο να κανει το προβλημα στο συνεργειο ετσι ωστε να ειναι κουμπωμενο στο διαγνωστικο και να βλεπει σε αμεσο χρονο τι λειτουργει και τι οχι ο μηχανικος απο τα ηλεκτρονικα ωστε να βρει ή να αποκλεισει καποια εξαρτηματα. -
από bsg2050 » 21 Ιούλ 2019 22:05
Τι θα πει δεν παίρνει μπρος; Γυρίζει αλλά δεν σκάει; Δεν γυρίζει καθόλου;...Εννοώ γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν παίρνει μπρος.
Πρόβλημα εκκίνησης με Ford S-Max Diesel