Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με GOLF IV-ΣΒΗΝΕΙ στο ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με GOLF IV-ΣΒΗΝΕΙ στο ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    4
    691
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anemar last edited by

      Θεωρησα οτι ειναι αρκετα σημαντικο το θεμα και το μεταφερω εδω απο την ενοτητα 'VAG Forum' που ηταν για να το δουν και καποιοι που ισως δεν θα μπαιναν στην παραπανω ενοτητα,αλλα εχουν ακουσει κατι ή το χουν αντιμετωπισει.Ειδα οτι συνεβη και σε αλλους.

      Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:

      γεια σας παιδια.θα ηθελα την βοηθεια σας για ενα προβλημα που μου εχει παρουσιαστει, με το golf iv μου.πηγαινοντας ενα ταξιδι ειπα να δοκιμασω την shell 99+(συνηθως εβαζα bp100).απο το πρωτο χιλ,που εκανα το αυτο κινητο τρελλαθηκε οι στροφες πεφταν τα πιρακια χτυπουσαν τρελλα,το αμαξι πανω απο 60χιλ δεν πηγαινε.μετα απο καμποσα χιλ, το αμαξι επανηλθε κανονικα.απο τοτε και μεχρι τωρα(περιπου 1,5 μηνας)εχω αλλαξει ουκ ολιγα βεζιναδικα.και εδω αρχιζει το προβλημα μου.μετα απο καθε γεμισμα το αμαξι μου σβηνει στο ρελαντι(οχι συνεχεια).στη συνεχεια και μετα απο πολλα χιλ,ειναι ενταξει.προχθες κοντεψα να τρακαρω,πηρα μια στροφη με 20χιλ, το αμαξι εσβησε το τιμονι εγινε ασηκωτο και ισα που το προλαβα.(σημ.στο συνεργειο που το πηγα μου ειπε οτι ειναι απο την βενζινη.)

      Μπεκ,Φίλτρο βενζίνης,Μάκη????????

      αν και το πρόβλημα είναι εδώ και κανά μήνα που λέει ο φίλος, πιστεύω αξίζει να απαντήσω γιατί βλέπω ότι δεν είμαι ο μόνος με το ίδιο πρόβλημα, άρα ίσως υπάρχουν και άλλοι....

      Golf IV έχω και εγώ 1.4 και αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα...
      Έσβηνε στο ρελαντί, έριχνε στροφές στο ρελαντί στις 600!!!!, ειδικά έσβηνε σε κάτι στιγμές που έστριβα πατώντας συμπλέκτη και το τιμόνι φυσικά γινόταν σκληρό και ουσιαστικά τα ίδια που περιγράφει ο φίλος....
      Μάλιστα τα προβλήματα τα είδα οταν άρχισα να βάζω την Shell V-Power και συνεχίστηκαν μετά και με άλλες βενζίνες....

      Το πρόβλημα είναι ότι (δε ξέρω αν και πώς η βενζίνη είχε σχέση...) στην πεταλούδα του γκαζιού και μπεκ και το φίλτρο του λαδιού....

      Συγκεκριμένα η πεταλούδα-μπεκ θέλουν καθάρισμα ενώ και στο φίλτρο του λαδιού έχουν καεί λάδια...

      Έτσι τα κατάλαβα εγώ σε ένα ανεξάρτητο συνεργείο που το πήγα (όταν με τον επίσημο αντιπρόσωπο άκρη δεν έβρισκα μιας και 4,000κμ μετά κάθε σέρβις το πρόβλημα επανεμφανιζόταν)...

      Αφού λοιπόν καθάρισαν καλά (αλλά πολύ καλά) πεταλούδα-μπεκ και άλλαξαν και το φίλτρο (το οποίο το είδα και ήταν στο 'μαύρο' του το χάλι το πρόβλημα δεν επανεμφανίστηκε.....

      Αλλά βέβαια δεν ξαναέβαλα και V-Power... μάλλον τα περίεργα που έχει μέσα δεν ταιριάζουν με τους κινητήρες μας.....
      (με καμία άλλη βενζίνη δεν έχω αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, ουτε καν με την απλή αμόλυβδη της Σελ....)

      Παιδια με κανατε να νιωσω 'ευτυχισμενος' που δεν ειμαι μονος αρα υπαρχει φως στον οριζοντα!!Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα εδω και 2 μηνες περιπου,με Golf IV 1.4 μοντ 2000.Βεβαια δεν καταλαβα απο τι προηλθε(παντα βαζω απλη 95 οκτανιων,1 φορα ειχα βαλει Ultimate 100 οκτ.).Κοντεψα να σκοτωθω 3 φορες.Μια φορα εκανα 35 επανεκκινησεις για να φτασω σπιτι μου.Πηγα το αυτοκινητο στην Express Service τιποτα.Το πηγα στην αντιπροσωπεια στη Βεροια.Το εβαλαν στον εγκεφαλο τιποτα...Μου ειπαν 'η βενζινη φταιει.Βαλε Ultimate'!Εσεις τωρα λετε οτι αυτο ειναι η αιτια του προβληματος.!Τελικα ποιο ειναι το προβλημα?Δεν θυμαμαι αν παρουσιαστηκε το προβλημα μετα που εβαλα την Ultimate.Στην αντιπροσωπεια ειπαν περι νερου στη βενζινη,σκουπιδακια,νοθειας κτλ.Εβαλαν ενα καθαριστικο μεσα στο ρεζερβουαρ.Παρεπιπτοντως το φιλτρο ειναι πεντακαθαρο(4000 Km εχει που το εβαλα,αλλα το ανοιξε ο τεχνικος για καλο και για κακο).Το προβλημα επεμεινε να παρουσιαζεται σε τακτα χρονικα διαστηματα αλλα οχι συνεχεια.3 μερες μπορει να ηταν οκ την 4η εσβηνε.Εδω και 20 μερες που βαζω V-power 95 οκτανιων δεν εχει σβησει να μην το ματιαξω.
      Τι βενζινη να βαζω?Απλη 95 οκτανιων?Ειναι δυνατον με μια φορα που εβαλα Ultimate να δημιουργηθηκε το προβλημα?Εβαζα παντα απλη και στον ιδιο βενζινα ο οποιος ειναι εγγυημενος(πολυ φιλος μου).Τωρα με τη V-power που εχει προβλημα ο φιλος εγω ειμαι ενταξει.Νομιζω ειναι πιο πολυπλοκο το θεμα.
      Help please γιατι ειναι πολυ σημαντικο θεμα.Η μανα μου κανει σαν τρελη,θελει να το πουλησουμε!!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anemar last edited by

        Θεωρησα οτι ειναι αρκετα σημαντικο το θεμα και το μεταφερω εδω απο την ενοτητα 'VAG Forum' που ηταν για να το δουν και καποιοι που ισως δεν θα μπαιναν στην παραπανω ενοτητα,αλλα εχουν ακουσει κατι ή το χουν αντιμετωπισει.Ειδα οτι συνεβη και σε αλλους.

        Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:

        γεια σας παιδια.θα ηθελα την βοηθεια σας για ενα προβλημα που μου εχει παρουσιαστει, με το golf iv μου.πηγαινοντας ενα ταξιδι ειπα να δοκιμασω την shell 99+(συνηθως εβαζα bp100).απο το πρωτο χιλ,που εκανα το αυτο κινητο τρελλαθηκε οι στροφες πεφταν τα πιρακια χτυπουσαν τρελλα,το αμαξι πανω απο 60χιλ δεν πηγαινε.μετα απο καμποσα χιλ, το αμαξι επανηλθε κανονικα.απο τοτε και μεχρι τωρα(περιπου 1,5 μηνας)εχω αλλαξει ουκ ολιγα βεζιναδικα.και εδω αρχιζει το προβλημα μου.μετα απο καθε γεμισμα το αμαξι μου σβηνει στο ρελαντι(οχι συνεχεια).στη συνεχεια και μετα απο πολλα χιλ,ειναι ενταξει.προχθες κοντεψα να τρακαρω,πηρα μια στροφη με 20χιλ, το αμαξι εσβησε το τιμονι εγινε ασηκωτο και ισα που το προλαβα.(σημ.στο συνεργειο που το πηγα μου ειπε οτι ειναι απο την βενζινη.)

        Μπεκ,Φίλτρο βενζίνης,Μάκη????????

        αν και το πρόβλημα είναι εδώ και κανά μήνα που λέει ο φίλος, πιστεύω αξίζει να απαντήσω γιατί βλέπω ότι δεν είμαι ο μόνος με το ίδιο πρόβλημα, άρα ίσως υπάρχουν και άλλοι....

        Golf IV έχω και εγώ 1.4 και αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα...
        Έσβηνε στο ρελαντί, έριχνε στροφές στο ρελαντί στις 600!!!!, ειδικά έσβηνε σε κάτι στιγμές που έστριβα πατώντας συμπλέκτη και το τιμόνι φυσικά γινόταν σκληρό και ουσιαστικά τα ίδια που περιγράφει ο φίλος....
        Μάλιστα τα προβλήματα τα είδα οταν άρχισα να βάζω την Shell V-Power και συνεχίστηκαν μετά και με άλλες βενζίνες....

        Το πρόβλημα είναι ότι (δε ξέρω αν και πώς η βενζίνη είχε σχέση...) στην πεταλούδα του γκαζιού και μπεκ και το φίλτρο του λαδιού....

        Συγκεκριμένα η πεταλούδα-μπεκ θέλουν καθάρισμα ενώ και στο φίλτρο του λαδιού έχουν καεί λάδια...

        Έτσι τα κατάλαβα εγώ σε ένα ανεξάρτητο συνεργείο που το πήγα (όταν με τον επίσημο αντιπρόσωπο άκρη δεν έβρισκα μιας και 4,000κμ μετά κάθε σέρβις το πρόβλημα επανεμφανιζόταν)...

        Αφού λοιπόν καθάρισαν καλά (αλλά πολύ καλά) πεταλούδα-μπεκ και άλλαξαν και το φίλτρο (το οποίο το είδα και ήταν στο 'μαύρο' του το χάλι το πρόβλημα δεν επανεμφανίστηκε.....

        Αλλά βέβαια δεν ξαναέβαλα και V-Power... μάλλον τα περίεργα που έχει μέσα δεν ταιριάζουν με τους κινητήρες μας.....
        (με καμία άλλη βενζίνη δεν έχω αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, ουτε καν με την απλή αμόλυβδη της Σελ....)

        Παιδια με κανατε να νιωσω 'ευτυχισμενος' που δεν ειμαι μονος αρα υπαρχει φως στον οριζοντα!!Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα εδω και 2 μηνες περιπου,με Golf IV 1.4 μοντ 2000.Βεβαια δεν καταλαβα απο τι προηλθε(παντα βαζω απλη 95 οκτανιων,1 φορα ειχα βαλει Ultimate 100 οκτ.).Κοντεψα να σκοτωθω 3 φορες.Μια φορα εκανα 35 επανεκκινησεις για να φτασω σπιτι μου.Πηγα το αυτοκινητο στην Express Service τιποτα.Το πηγα στην αντιπροσωπεια στη Βεροια.Το εβαλαν στον εγκεφαλο τιποτα...Μου ειπαν 'η βενζινη φταιει.Βαλε Ultimate'!Εσεις τωρα λετε οτι αυτο ειναι η αιτια του προβληματος.!Τελικα ποιο ειναι το προβλημα?Δεν θυμαμαι αν παρουσιαστηκε το προβλημα μετα που εβαλα την Ultimate.Στην αντιπροσωπεια ειπαν περι νερου στη βενζινη,σκουπιδακια,νοθειας κτλ.Εβαλαν ενα καθαριστικο μεσα στο ρεζερβουαρ.Παρεπιπτοντως το φιλτρο ειναι πεντακαθαρο(4000 Km εχει που το εβαλα,αλλα το ανοιξε ο τεχνικος για καλο και για κακο).Το προβλημα επεμεινε να παρουσιαζεται σε τακτα χρονικα διαστηματα αλλα οχι συνεχεια.3 μερες μπορει να ηταν οκ την 4η εσβηνε.Εδω και 20 μερες που βαζω V-power 95 οκτανιων δεν εχει σβησει να μην το ματιαξω.
        Τι βενζινη να βαζω?Απλη 95 οκτανιων?Ειναι δυνατον με μια φορα που εβαλα Ultimate να δημιουργηθηκε το προβλημα?Εβαζα παντα απλη και στον ιδιο βενζινα ο οποιος ειναι εγγυημενος(πολυ φιλος μου).Τωρα με τη V-power που εχει προβλημα ο φιλος εγω ειμαι ενταξει.Νομιζω ειναι πιο πολυπλοκο το θεμα.
        Help please γιατι ειναι πολυ σημαντικο θεμα.Η μανα μου κανει σαν τρελη,θελει να το πουλησουμε!!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koar73 last edited by

          Καλησπερα
          Αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα.
          Οδηγω κανονικα πολυ ηρεμα, βαζω νεκρα σε φαναρι και οι στοφες αντι να πεσουν στις 800 σταθερα, μηδενιζουν!!!!
          Το εχω παει τρεις φορες σερβις.
          Ο ηλεκτολογος εχει φτιαξει λεει τον αισθητηρα θεσης, το μπουζι, εχει καθαρισει πεταλουδα, αλλαξε βαλβιδα και σωληνα AGR.
          Τι αλλο να κανω;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            r200 last edited by

            ενα καθαρισμο τα μπεκ βενζινης

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης koar73 έγραψε:
              Καλησπερα
              Αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα.
              Οδηγω κανονικα πολυ ηρεμα, βαζω νεκρα σε φαναρι και οι στοφες αντι να πεσουν στις 800 σταθερα, μηδενιζουν!!!!
              Το εχω παει τρεις φορες σερβις.
              Ο ηλεκτολογος εχει φτιαξει λεει τον αισθητηρα θεσης, το μπουζι, εχει καθαρισει πεταλουδα, αλλαξε βαλβιδα και σωληνα AGR.
              Τι αλλο να κανω;;;

              Ποιας χρονιάς είναι το αυτοκίνητο;
              Το αγόρασες καινούριο ή μεταχειρισμένο;
              Το παθαίνει ενώ το a/c είναι ανοιχτό;
              Έχεις εργοστασιακό a/c ή το έβαλε η αντιπροσωπία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr