-
Όπως τα είπε ο Realzeus!!! Εγώ θα πρόσθετα ότι είναι καλά τα άλογα σε αυτά τα φορτηγάκια αλλά θέλει λίγο προσοχή, ειδικά στις στροφές!!! Γενικά το λέω και όχι μόνο για το συγκεκριμένο!!!
Καλοτάξιδο!!! -
Και μόνο σαν λέξη αυτά τα 'διπλοτουρμπα' σαν να μην μου ακούγονται και πολύ αξιόπιστα.
Υπήρχε ιστορία από άλλον ... Γερμανό με τεράστια, πολύ μεγάλη επιτυχία στα διπλοτουρμπα του... -
Εκείνο ήταν όμως εντελώς διαφορετικό σύστημα με ένα τούρμπο και έναν κομπρέσορα ο οποίος απενεργοποιούνταν με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Στην περίπτωση του Ranger είναι δύο κανονικά τούρμπο σε σειρά που γυρνάνε με τα καυσαέρια, χωρίς συμπλέκτες κλπ.
-
Για να καταλάβετε η διαφορά 170-213 ιπποι είναι 700 ευρώ χωρίς τον φπα που τον κερδίζω.
-
Τελκά φίλε IPL πήρες το νέο WILDTRAK? Πες μου εντυπώσεις γιατί είμαι κι εγώ υποψήφιος αγοραστής.
Αν έχει άποψη και κάποιος άλλος φίλος παρακαλώ να με διαφωτίσει.
-
adensa':zj1ob1ym wrote:
LeRoi01':zj1ob1ym wrote:
antonn':zj1ob1ym wrote:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο
Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.
Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.
Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.
https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... E%AF%CE%B1 ?
Παραθέτω από το link:
Από εκεί και πέρα κάθε μετακίνηση από και προς οπουδήποτε είναι ελεύθερη, αφού η απελευθέρωση της αγοράς των διπλοκάμπινων έγινε ουσιαστικά για να χρησιμοποιούνται και ως επαγγελματικά και ως επιβατικά, προκειμένου οι αγρότες-επαγγελματίες να μην αναγκάζονται να κατέχουν και δεύτερο αυτοκίνητο (επιβατικό) για να εξυπηρετούνται.
Επειδή το πιο πάνω link δεν βγάζει κάπου είναι εύκολο κάποιος που το έχει ή το ξέρει να το ξαναβάλει;
Κοιτάω ν' αγοράσω αγροτικό και επειδή όσους ρώτησα τόσες διαφορετικές απαντήσει πήρα με ενδιαφέρει πολύ να έχω μια υπεύθυνη απάντηση που να αναφέρεται καθαρά σε κάποιο νόμο.
Το αν θα μπορώ να κυκλοφορώ νόμιμα όπου θέλω είναι το βασικό κριτήριο αν θα προβώ στην αγορά αγροτικού.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Αν το δεις καθυστερημένα ψάξε στο παρακάτω link, γράφει για απογορεύσεις μεταφοράς, ποιοι μπορούν να το οδηγούν, τι μπορεί να μεταφέρει κλπ. Τα πρόστιμα πρέπει να είχα ποστάρει το ΦΕΚ σε προηγούμενη σελίδα
http://www.et.gr/index.php/anazitisi-fek
ΦΕΚ Α', Αρ. Φύλλου** 227**, 6-12-2016, Νόμος υπ' αριθμ΄. 4441,** σελίδες 9710-9711-9713** (απαγορεύσεις μεταφοράς) - 9714
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό