Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιός θα είναι ο νικητής στα S1600?
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ποιός θα είναι ο νικητής στα S1600?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    13
    23
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ψήφισα τον P-G. Απλά επειδή τον πάω και τον εκτίμησα πάρα πολύ που παρέμεινε και φέτος στα S1600 δηλώνοντας πως δεν είναι ακόμα έτοιμος για τα μεγάλα σαλόνια. Δείγμα ώριμης σκέψης.

            Τα δικά μας πληρώματα δεν μπορούν να κυνηγήσουν σε απόλυτη ταχύτητα τα ξένα, θα ήταν κουτό. Με προσοχή και ρυθμό η 8άδα είναι εφικτή πιστεύω. Καλή επιτυχία !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos last edited by

              Mε το συστημα superally τα πράγματα είναι λίγο πολύπλοκα! Εμεις πάντως τερματισμό ψάχνουμε, ειδικά με τα προβλήματα νεότητας του Fiesta που αντιμετωπίζουμε!!! Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Δύσκολα τα πράγματα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας...

                Εχουμε λοιπόν τον P-G & τον Wilks στους εμπειρους πλέον, τον Μeeke ανερχόμενο μετά από άσχημες χρονιές και το νέο ταλέντο, Sordo. Τον Καταγιαμακι μάλλον outsider θα τον χαρακτήριζα. Θα ποντάρω στον Andersson και ένας λόγος είναι ατός που ανέφερε πιο πάνω ο Χρήστος. Άλλος ένας είναι ότι απολαύσαμε πέρσι την ταχύτητα του και θέλω να το επαναλάβει.
                Για τους δικούς μας δεν περιμένω πολλά. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για απ'ευθείας αντιπαράθεση με τους παραπάνω, παρόλο που αυτό περιμέναμε. Ας είναι στον τερματισμό και σίγουρα η 6αδα είναι πολύ αισιόδοξη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                  Εχουμε λοιπόν τον P-G & τον Wikls στους εμπειρους πλέον, τον Μeeke ανερχόμενο μετά από άσχημες χρονιές και το νέο ταλέντο, Sordo. Τον Καταγιαμακι μάλλον outsider θα τον χαρακτήριζα. Θα ποντάρω στον Andersson και ένας λόγος είναι ατός που ανέφερε πιο πάνω ο Χρήστος. Άλλος ένας είναι ότι απολαύσαμε πέρσι την ταχύτητα του και θέλω να το επαναλάβει.

                  ΨΗΦΙΣΑ KATAJAMAKI. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΟΔΗΓΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΕ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ... ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                    Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!

                    ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΕΛΕΩ SUPERRALLY, ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ 100% ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΠΟΙΝΗΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΕ ΡΥΘΜΟ. ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ... ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ? ΚΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                      Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                      Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                        Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!

                        ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΕΛΕΩ SUPERRALLY, ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ 100% ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΠΟΙΝΗΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΕ ΡΥΘΜΟ. ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ... ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ? ΚΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ?

                        Προσωπικά θα ήθελα να δω το 1ο ... Κανείς λογικός θεατής δε θα μπορούσε να κατηγορήσει τα ελληνικά πληρώματα για βαθμοθηρία και τακτική, αν τελικά δε 'χρησιμοποιήσουν' το superally ! Και αν τερματίσουν καθαρά, έχουν πιθανότητες για 8αδα πιστεύω ! Αυτά τα αυτοκινητάκια ταλαιπωρούνται και δεν είναι μόνο το γκάζι που οδηγεί στη διάκριση. Μακάρι να τους δούμε και τους 2 πίσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          moya_junior last edited by

                          Ignis βέβαια ! με οποιονδήποτε στα πηδάλια .... μακάρι να του κάτσει του Λάμπρου να είναι μέσα στους 4....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                            Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                            ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                            Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....

                            To μαύρο Ρόδο ήταν μία ένδειξη μεν, αλλά με πιο καλό οδηγό τον Broccoli! Φαντάσου να έτρεχαν στο Μάυρο Ρόδο και οι Arai, Pons, Higgins, οι Αργεντίνοι κλπ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nass last edited by

                              Στα Ελληνικά χώματα πιστεύω πως το C2 (πρώτος του αγώνες σε σκληρό χώμα, το Μεξικό δεν 'μετράει') θα τα βρει μπαστούνια. Οπότε ...Ignis. Ο P-G έχει την ταχύτητα αλλά μερικές φορές την παραέχει και άρα μάλλον Katajamaki (καιρός του είναι...) Ο Wilks ίσως, επίσης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gine last edited by

                                Σε ενα πολυ σκληρο αγωνα για αυτα τα αυτοκινητα, τα Ιgnis εχουν το πλεονεκτημα. Ψηφισα Αndersson, αν και με αυτους ολα ειναι ρευστα!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να διεκδικησουμε τιποτα εμεις. Καποιο χρονο στην εξαδα θα με εκανε πολυ χαρουμενο, αν και δεν νομιζο να συμβει. Τα χιλιομετρα, τα αυτοκινητα, η εμπειρια τους στις ειδικες του Ακροπολις( οι πιο πολλοι εχουν ξανατρεξει τις ειδικες ενω εμεις καμια), η φυσικη τους κατασταση και η οικονομικη βοηθεια των εργοστασιων, θα δημιουργουν διαφορες ανω των 3-4δευτ ανα χιλ. Στοχος μας ειναι ο τερματισμος, αλλα οχι σε ρυθμο χελωνας μονο και μονο για να επιτευχθει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sebastien-loeb last edited by

                                  Ο χρήστης GINE έγραψε:
                                  Σε ενα πολυ σκληρο αγωνα για αυτα τα αυτοκινητα, τα Ιgnis εχουν το πλεονεκτημα. Ψηφισα Αndersson, αν και με αυτους ολα ειναι ρευστα!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να διεκδικησουμε τιποτα εμεις. Καποιο χρονο στην εξαδα θα με εκανε πολυ χαρουμενο, αν και δεν νομιζο να συμβει. Τα χιλιομετρα, τα αυτοκινητα, η εμπειρια τους στις ειδικες του Ακροπολις( οι πιο πολλοι εχουν ξανατρεξει τις ειδικες ενω εμεις καμια), η φυσικη τους κατασταση και η οικονομικη βοηθεια των εργοστασιων, θα δημιουργουν διαφορες ανω των 3-4δευτ ανα χιλ. Στοχος μας ειναι ο τερματισμος, αλλα οχι σε ρυθμο χελωνας μονο και μονο για να επιτευχθει.

                                  καλη επυτιχια ρε Λαμπρο , να περασετε οσο πιο καλα μπορειτε , καλο τερματισμο !!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                    Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                                    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                                    ΣΩΣΤΟΣ-ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ Ο harriswrc.

                                    ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.
                                    ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • S
                                      sebastien-loeb last edited by

                                      Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                      Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                                      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                                      ΣΩΣΤΟΣ-ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ Ο harriswrc.

                                      ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.
                                      ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

                                      ΦΙΛΙΚΑ,

                                      'EL-EM'

                                      ETSI ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΩΡΗΣ , ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI, ΠΑΝΕ ΟΠΩς ΤΑ WRC TOY 2000-2001+ AKOMA KAI KATI XIOYNTAH KAI KATI OKTABIA , TA XOYN GIA TH PLAKA TOYΣ ΤΑ group n των ξενων ( ta λεω σωστα δασκαλε ? !!! )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        syele last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                        Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....

                                        ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...

                                        Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....

                                        Νομίζω Κώστα πως η πραγματικότητα θα ήταν σκληρή. Καλό θα ήταν βέβαια μπας και γίνει τίποτα σ' αυτόν τον τόπο.

                                        Πέραν τούτου, ο Andersson έχει το πάνω χέρι αφού και την ταχύτητα έχει και γνώση του αγώνα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                          ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.

                                          Σ'αυτό έχεις δίκιο. Ο Αράι σας πήρε και κάποιες ειδικές.... Αυτό είναι εξωπραγματικό για τα ελληνικά Ν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:

                                            ETSI ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΩΡΗΣ , ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI, ΠΑΝΕ ΟΠΩς ΤΑ WRC TOY 2000-2001+ AKOMA KAI KATI XIOYNTAH KAI KATI OKTABIA , TA XOYN GIA TH PLAKA TOYΣ ΤΑ group n των ξενων ( ta λεω σωστα δασκαλε ? !!! )

                                            ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΑ WRC ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 98, ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ Ν... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ! ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ WRC ΘΑ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ... ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΛΕΑ ΜΕ ΤΟ ESCORT KAI TO LANCER...
                                            ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΤΩΝ Ν ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ HYUNDAI KAI OCTAVIA, OI ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΛΑΣΗΣ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr