-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Όχι εννοω πως όταν καποιος φτανει σε κεφαλαιο τα 22.000 για αυτοκινητο πολης να το πω απλά εχει μια ανεση που δεν θα κυνηγα το ενα λιτρο διαφορα.
Αρα η μικροτερη καταναλωση δεν είναι πρωτεύον λόγος να το αγοράσεις στα 22.000 ευρω.ΟΚ, κατάλαβα! Απλά σκέψου,ότι τα diesel στα φόρτε τους και τα hybrid, είναι πιο ακριβά από εκείνα με βενζίνη. Ακόμα , όταν αγοράζεις 1000αράκι βενζίνης το κάνεις και για οικονομικούς λόγους.
Επίσης, μην ξεχνάς ότι το τέλος ταξινόμησης έχει καταστήσει το κεφάλαιο των 18Κ με 22Κ στον μέσο όρο για την αγορά ενός αυτοκινήτου. -
Saxogus μάλλον γουστάρεις τρελα το α1, εντάξει τα γούστα κοστίζουν, αλλά μην προσπαθείς να το εκλογικεύσεις ,πες απλώς ότι είσαι καψούρης.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Saxogus μάλλον γουστάρεις τρελα το α1, εντάξει τα γούστα κοστίζουν, αλλά μην προσπαθείς να το εκλογικεύσεις ,πες απλώς ότι είσαι καψούρης.Όταν συζητάς παραθέτεις επιχειρήματα. Δεν υπάρχουν αυτονόητα πλέον στα αυτοκίνητα. Απλά , όταν αγοράζεις αυτοκίνητο , θέτεις προτεραιότητές. Εφόσον η πρώτη προτεραιότητα σου δεν είναι οι χώροι τότε έως τα 22.000 μπορείς να κοιτάξεις και το πακέτο του a1.
Μη βάζεις τη σκέψη σου σε κουτάκια. -
Το ibiza σαν ίδιο αυτοκίνητο, με τους ίδιους προσφερόμενους χώρους, ποιότητα συναρμογής και δυναμικά χαρακτηριστικά έχει περισσότερο νόημα στα 19800€ περίπου με τον ίδιο εξοπλισμό.
Επίσης εάν οι χώροι δεν είναι η πρώτη προτεραιότητά σου τότε το fiesta και το swift προσφέρουν καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά με αρκετά καλύτερο VfM απ το Α1.
Μην ξεχνάς ότι φέτος θα βγουν και καινούργια γαλλικά (clio,208) οπότε μπορεί να δει και αυτά κάποιος ενδιαφερόμενος αγοραστής της κατηγορίας.
Τα golf/focus/civic που αναφέρεις πιο πάνω είναι αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας παρότι σε κάποιες εκδόσεις τους είναι τιμολογιακά κοντά στο Α1. Δεν μου φαίνεται σωστή αυτή η σύγκριση
Audi A1 2018 (GB)