Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    0-100
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 0-100
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    11
    21
    236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      ckosm last edited by

      Ο χρήστης predator έγραψε:
      αλλος το μακρυ του και αλλος το κοντο του

      ρε παιδια ειναι απλα τα πραγματα
      για μεγιστη επιταχυνση χρειαζεσε μεγιστη ισχυ (= μεγιστη ροπη σε συγκεκριμένη ταχυτητα περιστροφης)
      αρα πρεπει να βρισκεσε συνεχως οσο ποιο κοντα μπορεις στο σημειο μεγιστης ισχυος ειτε απο πανω ειτε απο κατω
      αυτα στην θεωρια

      και τωρα στην πραξη
      ολα τα αυτοκινητα τουλαχιστον στις 2 πρωτες και συνηθως και στην 3 ταχυτητα θελουν κοφτη
      μεχρι και ενα Clio 1.9 Diesel που εχω για τα πειραματα μου θελει κοφτη
      καταλαβαινετε για βενζινη
      αλλωστε ποιο λογο εχουμε να ανεβαζουμε τον κοφτη ακομα και χωρις ουσιαστικες μετατροπες
      και το διαγραμμα που εχετε ηδη δει σε αλλη απαντηση ειναι αποκαλυπτικο οχι μονο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα γενικα για κινητηρες αυτοκινητων οσον αφορα τις πρωτες σχεσεις

      Φίλε Predator,

      Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα. Τι δουλειά έχουν οι αλλαγές στη μέγιστη ροπή όταν θέλεις μέγιστη επιτάχυνση? Οταν θέλεις μέγιστη επιτάχυνση θέλεις μέγιστη 'εκμεταλεύσιμη' ισχύ, και την έχεις στο όριο περιστροφής του κινητήρα. Πρακτικά μιλώντας πάντα, η αλλαγή της 1ης ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνεται λίγο πριν τον κόφτη. Αν γίνει στη μέγιστη ισχύ, τότε η αλλαγή πρός 2α θα έχει ως συνέπεια να πέσουν οι στροφές στο στιγμιαίο άφημα του γκαζιού και να χάσεις από τη μέγιστη ισχύ άρα και χρόνο. Στη 2α--->3η η αλλαγή πάλι θα γίνει στον κόφτη περίπου και σίγουρα πάνω από τη μέγιστη ισχύ και γιά λόγους πρακτικούς. Γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα με καλή ισχύ η 2α θα σου δώσει τα 100Κm/h, οπότε και με όποια αλλαγή προς 3η πριν θα χαθεί χρόνος!
      Τώρα ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ο χειρισμός του δεξιού πεντάλ στη διαδικασία της μέγιστης επιτάχυνσης. Θεωρητικά δεν πρέπει να αφήνεις γκάζι στη διαδικασία της μέγιστης επιτάχυνσης στις αλλαγές ταχυτήτων, αλλά αυτό θα ήταν πολύ κακό γιά τον κινητήρα και άλλα πολλά. Εξαρτάται και από το μοτέρ που οδηγείς. Σε ένα ατμοσφαιρικό αυτό γίνεται χωρίς να έχει και ιδιαίτερα δυσμενείς συνέπειες, αλλά σε κινητήρες με turbo άρα και αυξημένη πίεση εισαγωγής έχω ακούσει ότι αυτό δεν πρέπει να γίνεται!!!

      Chris

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Να αλλάζεις στην μέγιστη ροπή της μικρής ταχύτητας είναι λάθος. Πρέπει να αλλάξεις ώστε η μεγάλη ταχύτητα να πιάσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην μέγιστη ροπή της.

        Π.χ. Αλλαγή 2α - 3η, με μέγιστη ροπή στις 4.000. Δεν θα αλλάξουμε στις 4.000 της 2ας, αλλιώς η 3η ψόφησε. Θα αλλάξουμε την 2α τόσο ψηλά, ΩΣΤΕ η 3η να είναι τουλάχιστον στην μέγιστη ροπή, ώστε να μην χάνουμε χρόνο μέχρι να 'ροπιάσει'. Αυτός είναι και ο λόγος που τα τούρμπο οδηγούνται και πιο ροπάτα, και όχι κόφτες απαραίτητα όπως τα ατμοσφαιρικά. Έχουν πολλή ροπή σχεδόν παντού, οπότε καλύτερα λίγο χαμηλότερα και όχι σε στροφές 'υπερστροφίας' (δηλαδή πάνω από την μέγιστη ισχύ) όπου οι καμπύλες ροπής και ισχύος καταρρέουν. Αυτό φυσικά σε νορμάλ κατασκευές, αφού τα 'πειραγμένα' έχουν πολύ πιο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ εύρος στροφών, έξω από το οποίο ψοφάνε, ενώ μέσα είναι ακόμα καλύτερα από τα νορμάλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1
        • 2
        • 2 / 2
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr