-
Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.
Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.
Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
Έχει κανείς κάποια ιδέα?Ευχαριστώ
-
Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.
Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.
Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
Έχει κανείς κάποια ιδέα?Ευχαριστώ
-
Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.
Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.
Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
Έχει κανείς κάποια ιδέα?Ευχαριστώ
-
Η λάσπη αυτή στην οποία αναφέρεσαι, το λεγόμενο oil sludge, δημιουργείται λόγω ανάμιξης νερού, λιπαντικού και καταλοίπων καύσης. Όταν ο θερμός κινητήρας σβήσει και αρχίζει να παγώνει οι υδρατμοί που δημιουργούνται από την καύση υγροποιούνται. Το νερό λοιπόν αυτό συμπαρασύρει κατάλοιπα καύσης και τελικά καταλήγουν στο λιπαντικό. Αναμιγνυόμενα όλα αυτά δημιουργούν αυτή τη λάσπη. Όταν λοιπόν ο κινητήρας χρησιμοποιείται συχνά σε πολύ σύντομες διαδρομές, το λιπαντικό δεν προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο ώστε να ατμοποιηθεί και να οδηγήσει τους υδρατμούς στην εξαέρωση. Η λάσπη αυτή έχει την ιδιότητα να σκληραίνει με τον καιρό και αν δεν αλλάξεις έγκαιρα τα λάδια θα έχεις σοβαρά προβλήματα. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν κάποια πρόσθετα λαδιού τα οποία την απομακρύνουν.
Πρόβλημα λάσπης σε κινητήρα