-
Πριν 6 μήνες έγινα ιδιοκτήτης ενός καινούργιου Fiat Fullback lx 181hp. Το όχημα κόστισε 22,200 € χΦΠΑ στην τετράπορτη έκδοση, με κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο πιλότο, ειδοποίηση αλλαγής γραμμής και την επιλογή Super select 4Η στο κιβώτιο.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το όχημα, το οποίο είναι ένα πραγματικό θηρίο. Κατ'αρχάς να πούμε ότι πρόκειται για ένα Mitsubishi L200 triton κατά 99%. Η κύλιση του οχήματος στον δρόμο είναι πολύ καλή και ήσυχη, ενώ ο κινητήρας είναι πολύ δυνατός. Οι προσπεράσεις είναι άνετες και η ανταπόκριση στο γκάζι άμεση. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο και χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις και τρελογκαζιές είναι 9,3Lt/100χλμ. Ενώ στο ταξίδι με 120χλμ/ώρα είναι περίπου 8λίτρα. Το εξατάχυτο κιβώτιο προσφέρει ένα άνετο ταξίδι με την 6 σχέση να πιάνει 130χλμ στις 2000στροφές. Εκτός δρόμου είναι πραγματικό θηρίο, δεν κολλάει ιδιαίτερα καθώς το διαφορικό τις Mitsubishi φυσάει. Η επιλογή super select κάνει το ταξίδι σε υγρό οδόστρωμα ή λάσπες να είναι παιχνιδάκι χωρίς να υπάρχει καθόλου θόρυβος ή έξτρα κατανάλωση (δεν το έχουν τα υπόλοιπα pick up). Η ανάβαση σε απότομες πλαγιές είναι εύκολη λόγω της μεγάλης γωνίας εισόδου που έχει το όχημα. Το σκάφος είναι άκαμπτο. Φορτωμένο είναι άρμα, ακόμη και με 1 τόνο ταξιδεύει άνετα.
Τα μειονεκτήματα του σε σχέση με τα άλλα Pickup θα έλεγα ότι δεν είναι υπολογίσιμα αν αναλογιστούμε ότι είναι 5-6000ευρώ φθηνότερο από οχήματα με τις ίδιες παροχές. Η μοκέτα είναι λίγο φτηνιάρικη. Το κάθισμα του συνοδηγού παρουσιάζει ένα τρέμουλο όταν κινούμε σε χωματόδρομο με ταχύτητα 40+. Οι εξωτερικές λαμαρίνες είναι αρκετά λεπτές αλλά νομίζω έγινε για την μείωση του βάρους (αύξηση ωφέλιμου). Όταν ζεσταίνεται το ταμπλό από τον ήλιο ακούγεται ένα πολύ λεπτό τρίξιμο από το ραδιο/cd.Το λάστιχο πέριξ το παραθύρων κολλάει όταν ζεσταίνεται με αποτέλεσμα ακούγεται ένας ψιλοήχος όταν πάω να το άνοιξω. Πιστεύω ότι έπεσε όλο το βάρος (κόστος) σε κινητήρα σασμαν διαφορικό με αποτέλεσμα να μειωθεί λίγο η ποιότητα της καμπίνας.
Πριν καταλήξω στο Fiat, επισκέφθηκα όλες τις αντιπροσωπίες. Η απλή έκδοση του ranger έβγαινε στα ίδια χρήματα εξαιρετικό και αυτό αλλά μόνο 3 χρόνια εγγύηση. Το toyota με τα 150 άλογα (μοναδικός κινητήρας τότε) δεν μπορούσε να κουβαλήσει το κορμί του. Το Navara και το Mercedes ήταν μπιμπελά στο εσωτερικό. Ωστόσο, ήταν με ad blue και επειδή είμαι παθών με Navara δεν το ρίσκαρα ξανά. Το Mitsubishi στην ίδια έκδοση έβγαινε 3500€ ακριβότερο γιατί η Fiat είχε βγάλει σε προσφορά κάποια κομμάτια για δέλεαρ.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας και περιμένω σχόλια. -
Πριν 6 μήνες έγινα ιδιοκτήτης ενός καινούργιου Fiat Fullback lx 181hp. Το όχημα κόστισε 22,200 € χΦΠΑ στην τετράπορτη έκδοση, με κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο πιλότο, ειδοποίηση αλλαγής γραμμής και την επιλογή Super select 4Η στο κιβώτιο.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το όχημα, το οποίο είναι ένα πραγματικό θηρίο. Κατ'αρχάς να πούμε ότι πρόκειται για ένα Mitsubishi L200 triton κατά 99%. Η κύλιση του οχήματος στον δρόμο είναι πολύ καλή και ήσυχη, ενώ ο κινητήρας είναι πολύ δυνατός. Οι προσπεράσεις είναι άνετες και η ανταπόκριση στο γκάζι άμεση. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο και χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις και τρελογκαζιές είναι 9,3Lt/100χλμ. Ενώ στο ταξίδι με 120χλμ/ώρα είναι περίπου 8λίτρα. Το εξατάχυτο κιβώτιο προσφέρει ένα άνετο ταξίδι με την 6 σχέση να πιάνει 130χλμ στις 2000στροφές. Εκτός δρόμου είναι πραγματικό θηρίο, δεν κολλάει ιδιαίτερα καθώς το διαφορικό τις Mitsubishi φυσάει. Η επιλογή super select κάνει το ταξίδι σε υγρό οδόστρωμα ή λάσπες να είναι παιχνιδάκι χωρίς να υπάρχει καθόλου θόρυβος ή έξτρα κατανάλωση (δεν το έχουν τα υπόλοιπα pick up). Η ανάβαση σε απότομες πλαγιές είναι εύκολη λόγω της μεγάλης γωνίας εισόδου που έχει το όχημα. Το σκάφος είναι άκαμπτο. Φορτωμένο είναι άρμα, ακόμη και με 1 τόνο ταξιδεύει άνετα.
Τα μειονεκτήματα του σε σχέση με τα άλλα Pickup θα έλεγα ότι δεν είναι υπολογίσιμα αν αναλογιστούμε ότι είναι 5-6000ευρώ φθηνότερο από οχήματα με τις ίδιες παροχές. Η μοκέτα είναι λίγο φτηνιάρικη. Το κάθισμα του συνοδηγού παρουσιάζει ένα τρέμουλο όταν κινούμε σε χωματόδρομο με ταχύτητα 40+. Οι εξωτερικές λαμαρίνες είναι αρκετά λεπτές αλλά νομίζω έγινε για την μείωση του βάρους (αύξηση ωφέλιμου). Όταν ζεσταίνεται το ταμπλό από τον ήλιο ακούγεται ένα πολύ λεπτό τρίξιμο από το ραδιο/cd.Το λάστιχο πέριξ το παραθύρων κολλάει όταν ζεσταίνεται με αποτέλεσμα ακούγεται ένας ψιλοήχος όταν πάω να το άνοιξω. Πιστεύω ότι έπεσε όλο το βάρος (κόστος) σε κινητήρα σασμαν διαφορικό με αποτέλεσμα να μειωθεί λίγο η ποιότητα της καμπίνας.
Πριν καταλήξω στο Fiat, επισκέφθηκα όλες τις αντιπροσωπίες. Η απλή έκδοση του ranger έβγαινε στα ίδια χρήματα εξαιρετικό και αυτό αλλά μόνο 3 χρόνια εγγύηση. Το toyota με τα 150 άλογα (μοναδικός κινητήρας τότε) δεν μπορούσε να κουβαλήσει το κορμί του. Το Navara και το Mercedes ήταν μπιμπελά στο εσωτερικό. Ωστόσο, ήταν με ad blue και επειδή είμαι παθών με Navara δεν το ρίσκαρα ξανά. Το Mitsubishi στην ίδια έκδοση έβγαινε 3500€ ακριβότερο γιατί η Fiat είχε βγάλει σε προσφορά κάποια κομμάτια για δέλεαρ.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας και περιμένω σχόλια. -
Πριν 6 μήνες έγινα ιδιοκτήτης ενός καινούργιου Fiat Fullback lx 181hp. Το όχημα κόστισε 22,200 € χΦΠΑ στην τετράπορτη έκδοση, με κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο πιλότο, ειδοποίηση αλλαγής γραμμής και την επιλογή Super select 4Η στο κιβώτιο.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το όχημα, το οποίο είναι ένα πραγματικό θηρίο. Κατ'αρχάς να πούμε ότι πρόκειται για ένα Mitsubishi L200 triton κατά 99%. Η κύλιση του οχήματος στον δρόμο είναι πολύ καλή και ήσυχη, ενώ ο κινητήρας είναι πολύ δυνατός. Οι προσπεράσεις είναι άνετες και η ανταπόκριση στο γκάζι άμεση. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο και χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις και τρελογκαζιές είναι 9,3Lt/100χλμ. Ενώ στο ταξίδι με 120χλμ/ώρα είναι περίπου 8λίτρα. Το εξατάχυτο κιβώτιο προσφέρει ένα άνετο ταξίδι με την 6 σχέση να πιάνει 130χλμ στις 2000στροφές. Εκτός δρόμου είναι πραγματικό θηρίο, δεν κολλάει ιδιαίτερα καθώς το διαφορικό τις Mitsubishi φυσάει. Η επιλογή super select κάνει το ταξίδι σε υγρό οδόστρωμα ή λάσπες να είναι παιχνιδάκι χωρίς να υπάρχει καθόλου θόρυβος ή έξτρα κατανάλωση (δεν το έχουν τα υπόλοιπα pick up). Η ανάβαση σε απότομες πλαγιές είναι εύκολη λόγω της μεγάλης γωνίας εισόδου που έχει το όχημα. Το σκάφος είναι άκαμπτο. Φορτωμένο είναι άρμα, ακόμη και με 1 τόνο ταξιδεύει άνετα.
Τα μειονεκτήματα του σε σχέση με τα άλλα Pickup θα έλεγα ότι δεν είναι υπολογίσιμα αν αναλογιστούμε ότι είναι 5-6000ευρώ φθηνότερο από οχήματα με τις ίδιες παροχές. Η μοκέτα είναι λίγο φτηνιάρικη. Το κάθισμα του συνοδηγού παρουσιάζει ένα τρέμουλο όταν κινούμε σε χωματόδρομο με ταχύτητα 40+. Οι εξωτερικές λαμαρίνες είναι αρκετά λεπτές αλλά νομίζω έγινε για την μείωση του βάρους (αύξηση ωφέλιμου). Όταν ζεσταίνεται το ταμπλό από τον ήλιο ακούγεται ένα πολύ λεπτό τρίξιμο από το ραδιο/cd.Το λάστιχο πέριξ το παραθύρων κολλάει όταν ζεσταίνεται με αποτέλεσμα ακούγεται ένας ψιλοήχος όταν πάω να το άνοιξω. Πιστεύω ότι έπεσε όλο το βάρος (κόστος) σε κινητήρα σασμαν διαφορικό με αποτέλεσμα να μειωθεί λίγο η ποιότητα της καμπίνας.
Πριν καταλήξω στο Fiat, επισκέφθηκα όλες τις αντιπροσωπίες. Η απλή έκδοση του ranger έβγαινε στα ίδια χρήματα εξαιρετικό και αυτό αλλά μόνο 3 χρόνια εγγύηση. Το toyota με τα 150 άλογα (μοναδικός κινητήρας τότε) δεν μπορούσε να κουβαλήσει το κορμί του. Το Navara και το Mercedes ήταν μπιμπελά στο εσωτερικό. Ωστόσο, ήταν με ad blue και επειδή είμαι παθών με Navara δεν το ρίσκαρα ξανά. Το Mitsubishi στην ίδια έκδοση έβγαινε 3500€ ακριβότερο γιατί η Fiat είχε βγάλει σε προσφορά κάποια κομμάτια για δέλεαρ.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας και περιμένω σχόλια. -
spagric όπως το περιέγραψες έτσι τα έχω ακούσει και εγώ να ισχύουν για το fiat fullback, δεν μπορούσαν να το έφτιαχναν και ολόιδιο με το L200 γιατί τότε θα έχανε το πλεονέκτημα στην τιμή. Mercedes X-Class λευκή είδα προχθές σε λαϊκή αγορά. Για το adblue τι πρόβλημα σου παρουσιάστηκε και πόσο σου πήγε η επιδιόρθωση ή τελικά το έδωσες για το καινούριο ;
Μου κάνει εντύπωση γιατί και η Isuzu διαφημίζει πως το νέο Dmax δεν είναι με προσθήκη adblue. -
Οταν παιρνεις τετοιου τυπου αυτοκινητο δεν σε απασχολει το εσωτερικο ή αν τριζει λιγο οταν σκαρφαλωνεις στα βουνα
Ειναι εξαιρετικη επιλογη γιατι εχει δοκιμασμενο κινητηρα -
To ad blue δεν υπήρχε όταν είχα το navara d40, αλλά στις 190000 χλμ είχα αλλάξει 4φορές ρουλεμάν μπροστά, 1 βολάν με δίσκο, 2 φορές τσιμούχα διαφορικού (έβαζα και γνήσια), τσιμπούσε λίγο λάδι και είχε θεματάκι το διαφορικό πίσω στην εκκίνηση (μου είπαν κανα 400άρι). Το αμάξι το είχα μπιμπελό, αφώρτοτο και λίγο εκτός δρόμου κυρίως άσφαλτο. Εσύ θα ξαναέπερνες Ναβάρα μετά από αυτά. Το προηγούμενο d max βγήκε σκυλί, μόνο το φλοτέρ ρεζερβουάρ έβγαζε θέμα. Τώρα το ρίσκο τους είναι μεγάλο, 1900cc μοτέρ φοράει η κυρίως έκδοση νομίζω δεν θα τα καταφέρει στο χρόνο.
-
Έτσι όπως το περιέγραψες σίγουρα θα ήμουν επιφυλακτικός για το νέο Nissan Navara αν και είναι όμορφο, πολλές οι βλάβες για να το ρισκάρεις. Για το προηγούμενο Isuzu Dmax δεν το γνώριζα για το φλοτέρ ρεζερβουάρ, πόσο μάλιστα ότι ξαναεμφανιζόταν η βλάβη με το γνήσιο ανταλλακτικό. Πρέπει να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες. Από φίλους στην Κρήτη είχα ακούσει για προβλήματα στα ηλεκτρονικά και πως θα πήγαιναν μόνο σε νέο Toyota Hilux και για την υψηλή μεταπωλητική αξία. Για το νέο Dmax με τα 1900 κυβικά για την Ευρώπη πολλοί έχουμε τις επιφυλάξεις μας για την αντοχή σε βάθος χρόνου, αν και από την εταιρεία λένε πως είναι δοκιμασμένοι πετρελαιοκινητήρες (όπως όλοι σε αξιοπιστία) βγάζουν περίπου 160 άλογα με 360 κιλά ροπή και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα φώτα στον σχεδιασμό εμφανισιακά. Επίσης σε όλα τα συγκριτικά τεστ που βλέπω στο youtube έρχεται τελευταίο σε ικανότητα ρυμούλκησης και εκτός δρόμου δοκιμασίες.
Σου εύχομαι καλόταξιδο, καλοφόρτωτο και χωρίς μηχανικά προβλήματα το Fiat Fullback. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οταν παιρνεις τετοιου τυπου αυτοκινητο δεν σε απασχολει το εσωτερικο ή αν τριζει λιγο οταν σκαρφαλωνεις στα βουνα
Ειναι εξαιρετικη επιλογη γιατι εχει δοκιμασμενο κινητηραΕξαρτάται αν το παίρνεις για δουλειά ή 'πουλ μουρ'
Μια χαρά φορτηγάκι είναι. Καλοτάξιδο!!!
Fiat Fullback 181hp, Άποψη από έναν Νέο Ιδιοκτήτης