-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Εννοώ πως, όσο και να φυλαχτείς, θα αναγκαστείς αργά ή γρήγορα να οδηγήσεις με φθαρμένα ελαστικά. Εκεί λοιπόν θα ξεχωρίσουν οι άντρες (π.χ. όσοι τα δίνουν όλα ακόμα και με ετοιμόρροπο ελαστικό) από τα παιδιά (όσους π.χ. μπαίνουν στα πιτς για αλλαγή ελαστικού, όντες πρώτοι 8 γύρους πριν από το τέλος)Επίσης, είναι μαθηματικά βέβαιο πως με φθαρμένα ελαστικά αυξάνεται ο παράγων οδηγικό λάθος, ιδίως σε ανταγωνιστικές συνθήκες πίεσης. Και εκεί ξεχωρίζουν οι άντρες (π.χ. όσοι πιέζουν ασφυκτικά τον προπορευόμενο βασικό τους αντίπαλο, ή όσοι πιέζουν το μονοθέσιό τους επειδή τους πιέζει ο επερχόμενος βασικός τους αντίπαλος) από τα παιδιά (π.χ. όσοι επειδή έχουν 'blured vision' την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια για τα.. πιτς)
Τώρα κατάλαβα το σκεπτικό σου! Μπορώ να πω τώρα ότι είναι και γαμώ τους κανονισμούς!
Σοβαρά τώρα. Έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Αλλά σαν προτίμηση μάλλον προτιμώ να μην υπάρχει εφοδιασμός και να αλλάζουν λάστιχα.
Ωστόσο το καλύτερο θα ήταν να μην υπάρχει φυσιολογική επίσκεψη στα πιτ. Τα πάντα στην πίστα!!!!!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πόσες και πόσες φορές δεν έχουν τερματίσει οδηγοί με σοβαρό πρόβλημα στα φρένα; Γνωρίζουν ότι παίζουν τη ζωή τους και ρισκάρουν ακόμα περισσότερο οδηγώντας με πρόβλημα που μπορεί να τους στείλει στον τοίχο με 300+ km/h. Οι αγώνες είναι συνυφασμένοι με το ρίσκο, και η Mclaren θέλησε να το πάρει. Καλά έκανε λέω εγώ, γιατί αυτή είναι νοοτροπία νικητήAυτο θα ελεγα και εγω, αλλα μολις προ μιας εβδομαδας κατηγορηθηκε ο Αλονσο ως εχων ελλειπη προσοντα πρωταθλητισμου γιατι προσπαθησε να κρατησει τη θεση του στη μονη πιστα που θα ειχε ελπιδες να το κανει ακομη και αν οδηγουσε 2CV. Το προβλημα ειναι πιο πολυ για τα 2 μετρα και τα 2 σταθμα που εφαρμοζουν πολλοι εδω. Ο Αλονσο που παλεψε να κρατησει τη θεση του ειναι αμυαλος. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ο Κιμι (που πεταξε 12 βαθμους για να μη χασει 4) ηρωας και αληθινος racer! Ενταξει, καλα...
Οσον αφορα την ασφαλεια ελπιζω να μην το βρουμε ξαφνικα μπροστα μας και τοτε λεμε αλλα. Μακαρι να μην ξανασακατευτει ποτε κανεις, ποσο μαλλον σκοτωθει. Αλλα αν χασουμε το σεβασμο μας στα οχηματα και τις ταχυτητες τους δεν το βλεπω. Ηδη στα ραλυ εχουν αρχισει τα μικρα-μικρα, ποτε θα σκασει κανενα μεγαλο να δουμε
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το προβλημα ειναι πιο πολυ για τα 2 μετρα και τα 2 σταθμα που εφαρμοζουν πολλοι εδω. Ο Αλονσο που παλεψε να κρατησει τη θεση του ειναι αμυαλος. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ο Κιμι (που πεταξε 12 βαθμους για να μη χασει 4) ηρωας και αληθινος racer! Ενταξει, καλα...
Εγώ πάντως που είμαι ένας από αυτούς που μου άρεσε η αντίδραση του Κιμι στον αγώνα, ΑΛΛΑ επικρότησα το πάθος του Αλόνσο στο Μονακό να κρατήσει τη θέση (εκτός από τη μία περίπτωση που έκοψε δρόμο).
Εμένα μου αρέσουν αυτά σε ένα οδηγό.
Εσύ για κάποιο (σεβαστό) λόγο είσαι απο αυτούς που μάλλον δε σε τραβάει ο Raikkonen όπως εμένα δε με τραβάει ο Schumacher και μάλλον ο Αλόνσο (χωρίς να σημαίνει ότι δεν τους αναγνωρίζω ως εξαιρετικούς οδηγούς).
Πρόσφατα μάλιστα έκανες την εκτίμηση (και ότι είσαι διατεθειμένος να την αλλάξεις αν έκανε λάθος) ότι πρόκειται για ένα νέο Alesi (ο Raikkonen).Τι λες πρόκειται να αλλάξεις γνώμη σχετικά με αυτή σου τη δήλωση?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ο Αλονσο που παλεψε να κρατησει τη θεση του ειναι αμυαλος. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ο Κιμι (που πεταξε 12 βαθμους για να μη χασει 4) ηρωας και αληθινος racer! Ενταξει, καλα...Επειδη ειχα χαρακτηρισει αμυαλη τη συμπεριφορα του Alonso στο Monte, να διευκρινησω οτι για μενα η σταση του Kimi στο Ring ηταν εξισου αμυαλη. Με μια διαφορα: Στο Monte ηταν μια επιλογη σε racing ζητημα που ειναι περισσοτερου αποφαση οδηγου, στο Ring ηταν μια τεχνικη αποφαση που αφορα την ομαδα. Ο οδηγος στην περιπτωση του Κιμι μπορει απλα να αναφερει το προβλημα και περιμενει τη γνωμη της ομαδας για το ποσο μεγαλες ειναι οι επιπτωσεις. Σε αυτη την περιπτωση η ομαδα φαινεται να αποφανθηκε συνεχισε οποτε μου ειναι λιγακι δυσκολο να καταλαβω το γιατι καποιοι θεωρουν τον Κιμι κατι σα νεο Gilles Villeneuve.
Σε καθε περιπτωση δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η αιτια των δυο καταστασεων ηταν κοινη: Τα λαθη τοσο στην οδηγηση και οσο και στην επιλογη ρυθμου απο τους δυο πιτσιρικαδες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο οδηγος στην περιπτωση του Κιμι μπορει απλα να αναφερει το προβλημα και περιμενει τη γνωμη της ομαδας για το ποσο μεγαλες ειναι οι επιπτωσεις. Σε αυτη την περιπτωση η ομαδα φαινεται να αποφανθηκε συνεχισε οποτε μου ειναι λιγακι δυσκολο να καταλαβω το γιατι καποιοι θεωρουν τον Κιμι κατι σα νεο Gilles Villeneuve.Ακόμα και να είναι απόφαση της ομάδας και μόνο (και όχι από κοινού απόφαση όπως λέγεται) , αν το εκτελεστικό όργανό δεν έχει τα κότσια να οδηγήσει υπό τέτοιες συνθήκες και να πιέζει και για τη νίκη τότε δεν γίνεται τίποτα (το πολύ πολύ να έφερνε το αμάξι στο τερματισμό τερματίζοντας πολύ πίσω)
Τώρα αν έχει τα κάποια από τα στοιχεία του Gilles Villeneueve αυτό θα φανεί μακροπρόθεσμα. Το αν είναι νέος Gilles Villeneueve είναι λίγο δύσκολο να το διαπιστώσουμε μιας και ο βαθμός επικινδυνότητας και τα δεδομένα εκείνης της εποχής δεν νομίζω να συγκρίνονται με της σημερινής.
Σε καθε περιπτωση δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η αιτια των δυο καταστασεων ηταν κοινη: Τα λαθη τοσο στην οδηγηση και οσο και στην επιλογη ρυθμου απο τους δυο πιτσιρικαδες.
Που ωστόσο δεν τα παράτησαν.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Εσύ για κάποιο (σεβαστό) λόγο είσαι απο αυτούς που μάλλον δε σε τραβάει ο Raikkonen όπως εμένα δε με τραβάει ο Schumacher και μάλλον ο Αλόνσο (χωρίς να σημαίνει ότι δεν τους αναγνωρίζω ως εξαιρετικούς οδηγούς).
Πρόσφατα μάλιστα έκανες την εκτίμηση (και ότι είσαι διατεθειμένος να την αλλάξεις αν έκανε λάθος) ότι πρόκειται για ένα νέο Alesi (ο Raikkonen).Τι λες πρόκειται να αλλάξεις γνώμη σχετικά με αυτή σου τη δήλωση?
Scripta manent!
H αληθεια ειναι οτι μονο και μονο λογω φατσας δεν με τραβαει και ουτε προκειται ο Ραϊκονεν Δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι ειναι παρα πολυ γρηγορος, αλλα επιμενω οτι εχει ακομα πολλα να δειξει. Θα τον κρινω πραγματικα οταν επιστρεψουν οι ομαδες στην Ευρωπη που οι δικαιολογιες για τον Μοντογια θα εχουν τελειωσει μαζι με το χρονο προσαρμογης. Δε μου εχει παντως δειξει οτι ειναι καλυτερος απο τον Αλονσο. Θα περιμενω καποιον απο τους δυο πρωτα να επικρατει στα ισια σε αγωνα που το αυτοκινητο του θα μοιαζει να μην πηγαινει καλα.
-
Reading between the lines of what Ron Dennis said after the race, the team's main debate was 'Is this tyre safe or unsafe in the eyes of the FIA stewards?'.
They were worried that if they came in and changed it, the stewards would have deemed the tyre safe and punished Kimi, moving him down the finishing order.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Και τρεις αποριες - τροφη για σκεψη:
- Aν ο αγωνας διαρκουσε κανονικα 60 γυρους (με ενα formation lap), τι πιθανοτητες θα ειχε ο Κιμι να κρατηθει μπροστα απο τον Αλονσο για ΑΚΟΜΑ ενα γυρο. Αν εφτανε οριακα στη νικη στο τελος του 59ου θα μιλουσε κανεις για τυχη που (τελικα) ο αγωνας δεν κρατησε ενα γυρο παραπανω;
Κ αν ο Kimi δεν είχε κάνει 2 φρεναρίσματα παραπάνω που κατέστρεψαν το ελαστικό του μήπως θα μιλούσε κανείς για κάτι διαφορετικό από την καθολική επικράτηση του? Αφού πάμε υποθετικά νομίζω πως κ το δικό μου ερώτημα είναι εύλογο.
Οχι τοσο. Οι αγωνες τελειωνουν (εκτος του Μονακο) στο πρωτο περασμα απο τη γραμμη εκκινησης-τερματισμου μετα την συμπληρωση 305χλμ. Ο δευτερος γυρος σχηματισμου αφαιρεθηκε απο τη συνολικη διαρκεια αγωνα και ετσι η καρω σημαια επεσε (οπως φανηκε και στον τερματισμο) μετα απο 303χλμ. Εγω δε βαζω κατι τρελλο ουτε μια ασχετη υποθεση. Απλα λεω αν επρεπε να κανουν τα χιλιομετρα που προβλεποταν.
Αν έκαναν τον extra γυρό που λες θα μπορούσε ο Κίμι να άνοιγε περισσότερο τη διαφορά του στην αρχή.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Πρόσφατα μάλιστα έκανες την εκτίμηση (και ότι είσαι διατεθειμένος να την αλλάξεις αν έκανε λάθος) ότι πρόκειται για ένα νέο Alesi (ο Raikkonen).Τι σχέση έχει ρε παιδιά ο Κίμι με τον Αλεζί. Ο Γάλλος ήταν ο ορσιμός της... υπερστροφής, ενώ σήμερα ο Κίμι τείνει να γίνει ο ορισμός της ταχύτητας.
-
Μία ερώτηση να κάνω σε όσους κατακρίνουν την απόφαση McLaren-Kimi. Αν εσείς είσασταν στην πρώτη θέση ενός αγώνα και αντιμετωπίζατε κάποιο πρόβλημα που δεν γνωρίζατε αν θα σας επέτρεπε να φτάσετε στον τερματισμό ή όχι, θα μπαίνατε προληπτικά στα πιτ χάνοντας κάθε ελπίδα για νίκη ή θα συνεχίζατε; Σύγγνώμη αλλά η πρώτη επιλογή μου φαίνεται λογική μόνο αν είσαι μπροστά στο πρωτάθλημα και θέλεις να σιγουρέψεις κάποιους βαθμούς. Και αυτή σίγουρα δεν ήταν η κατάσταση του Raikkonen.
Αυτό είναι και η απάντηση σε ότι είπε ο greo. Ο Alonso θα μπορούσε να αρκεστεί σε κάποια χαμηλότερη θέση. Ο Raikkonen όχι. Και εκτός αυτού ο Ισπανός δεν κατακρίθηκε γιατί προσπάθησε να κρατήσει τη θέση του, αλλά γιατι το έκανε κόβοντας δρόμο.Και κάτι ακόμα greο: Μέχρι προσφάτως σφαζόμασταν για την δυναμική που έχει η McLaren ή όχι. Αν λοιπόν άλλαζαν το ελαστικό του Raikkonen θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά αυτή δεν είναι η νοοτροπία τους. Η δεύτερη θέση θεωρείται αποτυχία. Γι' αυτό θα επανέλθουν στην κορυφή.
Επίσης μέχρι το GP της Imola διαφήμιζες την πρόβλεψή σου (όχι δεν το ξέχασα ), ότι πάει πάλι για τεταρτο-πέμπτη, και ότι εδραιώνει τη θέση της ως μια μικρομεσαία ομάδα. Ελπίζω να άλλαξες και αυτή σου την άποψη -
Ο πρώτος μου αγώνας σε ράλι ήταν διήμερος, και με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης. Αυτό σημαίνει πως τότε δεν βαθμολογούταν η κάθε ημέρα, αλλά μόνο ο τερματισμός, με συντελεστές στον κάθε αγώνα ανάλογα το μήκος του κάθε αγώνα.
Την πρώτη μέρα ήμασταν πρώτοι στην κλάση μας, πολύ μπροστά από τον δεύτερο, πόσο μάλλον από τον τρίτο...
Τη δεύτερη μέρα φέρνουμε τούμπα στην πρώτη από 12 ειδικές... Τα μαζέψαμε και λέμε εγκατάλειψη. Δε μιλιόμασταν... Μετά από 5 λεπτά και πιο καθαρό μυαλό παίρνουμε 6 θεατές και ξετουμπάρουμε το αμάξι. Θεόστραβο, το τιμόνι 90 μοίρες δεξιά για να πάει 'ευθεία', το παρμπρίζ αράχνη, και με τον ήλιο να κάνει 1 εκατομμύριο διαθλάσεις και μα μην βλέπεις σχεδόν τίποτα...
Παρότι χάσαμε 16 λεπτά στην ειδική, οδηγώντας ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΝΗ και ενδοσυνεννόηση για να μην χάσουμε χρόνο στην απλή, φτάνουμε οριακά όχι στο λεπτό μας, αλλά στα 10 τελευταία δευτερόλεπτα και γλιτ΄νουμε το καπέλο (της τιμής πλέον, αφού με 16 χαμένα λεπτα πας μόνο για τερματισμό).
Στο κοντρόλ μας βλέπουν και σαστίζουν... Κάποιος εκεί (κριτής, τεχνικός έφορος, ούτε που κατάλαβα με το στρές, ίσως ο nass) αρχίζει να κοπανάει το παρμπριζ να δει αν αντέχει και είναι ασφαλές, ή αν πρέπει να μας θέσει εκτός αγώνα. Κάθε κοπάνημα και μια υαλοβροχή στα πόδια μας... Το τζάμι 'εσταζε' γυαλάκια...
Τελικά το βρίσκει ΟΚ και φύγαμε κακήν κακώς...
Σε κάθε λακούβα οριακά φρένα κι ας ήταν σε ευθεία, για να μην αποδιαλυθεί το παρμπρίζ, δε κάθε ευθεία όχι πάνω από το (αυθαίρετο) όριο των 100 χαώ για να μην έχει (τόσο) μεγάλες αεροδυναμικές αντιστάσεις.Και το αμάξι αλλιώς να στρίβει στις αριστερές, αλλιώς στις δεξιές, και αλλιώς ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ στην ευθεία...
Πάμε στο σέρβις όπου μας έκαναν ευθυγράμμιση με... βαριοπούλα (είναι η μετεξέλιξη του λέιζερ που έχουν σε μερικά ευθυγραμμισάδικα! ) και όπου βρήκαμε διάφανη ταινία πακεταρίσματος και βάλαμε 2-3 στρώματα έξω από το τζάμι και άλλα τόσα από μέσα, μπας και αποκτήσει κάποια συνοχή. Ορατότης; Ακόμα πιο μηδέν...
Ευτυχώς κάποια στιγμή έφυγε ο ήλιος που με τις τρελλές διαθλάσεις μας είχε κάνει κοτόπουλα... Όμως ακολουθούσαν 3 νυχτερινές, και ούτε φώτα είχαμε, ούτε ορατότητα... Και έτσι όμως, με ζόρια και αγωνία φτάσαμε στον τερματισμό. Πανηγύρι! Και ναι μεν ήμασταν τελευταίοι, αλλά τελευταίοι ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝΤΕΣ! Και για το λόγο αυτόν βαθμολογηθήκαμε!
Οι βαθμοί αυτοί μας έφεραν τελικά να πάρουμε το κύπελλο ασφάλτου στην κατηγορία μας. Αν είχαμε εγκαταλείψει θα είμασταν 3οι στο τέλος αν θυμάμαι καλά.
Ρίσκο; Τεράστιο, αν συνυπολογίσεις πως ήμασταν και εντελώς άπειροι.Η σύγκριση δεν είναι άμεση, γιατί εμείς τα είχαμε ΗΔΗ χάσει όλα, και προσπαθούσαμε να περισώσουμε κάτι, ενώ ο Ράικονεν θα μπορούσε να σιγουρέψει την 2η-3η θέση 100% και τελικά τα έχασε όλα.
Επίσης εμάς μας έλεγξε κάποιος για έστω βασικά θέματα ασφαλείας, έστω εμπειρικά, και τελικά δικαιώθηκε, αφού όντως το αμάξι άντεξε τελικά.
Πλέον από την συμπεριφορά τους είναι προφανές πως στην ΜακΛάρεν αν μη τι άλλο δεν πάνε για πρωτάθλημα κατασκευαστών, το οποίο με την γκαντεμιά ή 'γκαντεμιά' του Φιζικέλα ΜΠΟΡΟΥΝ να χτυπήσουν, αλλά θέλουν το οδηγών με πάση θυσία.
Δυστυχώς με θερμή κεφαλή πήραν την λάθος απόφαση και πλέον τους χαιρετά από μακρυά.ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ;;;;;;
Αν άντεχε άλλες 10 στροφές και διαλυόταν στο ΙΔΙΟ σημείο, ΑΦΟΥ έπαιρνε καρώ και τρόπαιο;
Αν έσκαγε στον τοίχο αλλά ΜΕΤΑ την νίκη, σαν νέος Βιττοριο Μπραμπίλα (the Monza gorilla), όχι από χαρά, αλλά από ανάρτηση;
Επίσης μπορούσε και να είχε διαλυθεί νωρίτερα, ίσως πχ το λάστιχο, όταν έχανε κρόσια...Και μάλλον εκεί είναι το λάθος. Όπως φαίνεται κανείς δε ΣΚΕΦΤΗΚΕ πως μπορεί να καταρρεύσει η ανάρτηση από το στραβό λάστιχο!!!
Όλοι κοίταγαν το λάστιχο (δέντρο) και έχασαν το δάσος (όλα τα συστήματα γύρω από αυτό που επηρεάζονταν)...
Και ναι, το λάστιχο απεδείχθη πως άντεξε και πήραν τη σωστή απόφαση.
ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ όμως...Δεν απέχει πολύ ο μαχόμενος αγωνιζόμενος ήρωας από τον ηλίθιο.
Κι αν μας έσπαγε το παρμπρίζ (στα μούτρα) και ήμουν τυφλός ή με γυαλοσκαμμένο πρόσωπο, αντί κυπελλούχος, ηλίθιος δε θα ήμουν; -
Γιωργο πεφτουμε παλι στα αν κ αν κ αν...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
[...]Γιώργο, καταρχήν 1000 μπράβο για το κουράγιο σας και για τη θέλησή σας.
Αλλά, άλλο μια ερασιτεχνική συμμετοχή και άλλο ένας αγώνας F1.
Ξεκαθαρίζω ότι δεν υποτιμώ την προσπάθειά σας, αντιθέτως σας θαυμάζω.
Απλώς είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Ελπίζω να με κατάλαβες.
-
Round 3
Ο χρήστης greo έγραψε:
Συνηθως (αν δεν απατωμαι) καθε οχημα εχει συγκεκριμενες γωνιες προσκρουσης στις οποιες ειναι ανθεκτικοτερο και ασφαλεστερο για τον οδηγο του σε σχεση με αλλες. Δεν μπορω να ξερω που ακριβως θα τον εβρισκε αλλα δεν ειναι και η ιδανικη κατασταση για καποιον να του σκανε 600 κιλα με 300 στο μαγουλο. Πολυ φοβαμαι οτι εχουμε ξεχασει οτι μπορει και να χαθουν ζωες στις πιστες.
Σαφεστατα κ δεν είναι ιδανική κατάσταση, διάφωνισα στο ότι αν τυχόν τον έβρισκε προδικάσθηκε ότι θα τον είχε σκοτώσει κιόλας. Πιστεύω (κ γι αυτό η αναφορά μου στο Spa) ότι έχουμε δει πολύ χειρότερα να συμβαίνουν χωρίς τραγικά αποτελέσματα. Από εκεί κ μετά είναι κ θέμα τύχης πάντα.
Η εποχη με Μπεργκερ, Καπελλι, Νανινι και Πικε στην Μπραμπαμ ειναι ακριβως οπως την περιγραφω! Που διαφωνεις; Τωρα αν ειχε μονο θεαμα, να θυμισω οτι και τοτε οι ιδιες κουβεντες γινονταν. Το οτι τοτε δεν γινοταν ανεφοδιασμοι (οπως επισης και ο περιορισμος της καταναλωσης) ηταν σημαντικοτατοι παραγοντες που απαγορευεται να τους αγνοουμε οταν θελουμε να εξετασουμε την περιοδο εκεινη. Οπως επισης οτι δεν υπηρχε περιορισμος ταχυτητας στα πιτς (ερωτηση για το quiz: Ποιος ποτε εχει κανει ταχυτερο γυρο περνωντας απο τα πιτς;.). Τι θελω να πω; Οτι απομονωνοντας καποιο κομματι του παρελθοντος και αγνοωντας τα αλλα, δεν βγαινει νοημα. Παρελθοντολαγνεια παπουδισια κανουμε.
Οσον αφορα τα πιτ-στοπ υπαρχει και η λυση απο την αλλη μερια του Ατλαντικου που μειωνει και το κοστος. Ελευθερα ολα αλλα με περιορισμο στο προσωπικο που δουλευει.Επαναλαμβάνω για να γίνω πιο κατανοητός. Δεν ανέφερα όλες τις παραμέτρους που αποτελούσαν την τότε F1, ανέφερα ένα παράδειγμα παίρνοντας ένα κομμάτι από τα συστατικά της τότε επιτυχημένης συνταγής. Άστοχο? Ίσως, αλλά από εκεί κ μετά δεν ονειρεύομαι να γίνουν όλα όπως τότε, αλλά να εξεταστούν τι από αυτά που ίσχυαν θα μπορούσαν να παντρέψουν στο σύγχρονο format για την βελτίωση του θεάματος κ του σπορ.
Οχι τοσο. Οι αγωνες τελειωνουν (εκτος του Μονακο) στο πρωτο περασμα απο τη γραμμη εκκινησης-τερματισμου μετα την συμπληρωση 305χλμ. Ο δευτερος γυρος σχηματισμου αφαιρεθηκε απο τη συνολικη διαρκεια αγωνα και ετσι η καρω σημαια επεσε (οπως φανηκε και στον τερματισμο) μετα απο 303χλμ. Εγω δε βαζω κατι τρελλο ουτε μια ασχετη υποθεση. Απλα λεω αν επρεπε να κανουν τα χιλιομετρα που προβλεποταν.
Ούτε εγώ βάζω κάτι τρελό. Αν δεν είχε γίνει μπει το pace car στον πρώτο γύρο τότε κ τα δεδομένα μπορεί να ήταν διαφορετικά κ να μην είχε δημιουργηθεί πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι είναι παράλογο κ αυτό.
Εως δυο χρονια πριν αλλα και μονο για 5 το πολυ χρονια νωριτερα. Γιατι θα θυμασαι κι εσυ την τελευταια μερα στο Ακροπολις τη δεκαετια του 80 και αρχες 90 να φτανουν στο Στειρι κατι σαραβαλα που καναν βολτα.
Όχι εχουμε δεί κ πολλές άλλες καλές σεζον με πολύ αν μη τι άλλο θέαμα από τις αρχές του 90 μέχρι κ το τέλος της 10ετίας αυτής
Μα αυτο λεω και ξαναλεω ηταν ανεκαθεν ο κανονας. Η προσπεραση στη F1 ειναι σαν το γκολ στο ποδοσφαιρο. Αν γινουν περισσοτερα θα χασουν την αξια τους
Δεν ήταν καθόλου ανέκαθεν ο κανόνας.
Μαζι σου, αλλα εδω ψαξε στους σπονσορες και το μαρκετινγκ τα αιτια, και οχι στο φορματ των αγωνων.
Διαφωνώ. Άλλωστε πάντα οι σπονσορες θα βρούν τον τρόπο να προβληθούν, κ θα προσαρμόσουν τα πλάνα τους ανάλογα των καταστάσεων. Δηλ. η West, Vodafone κλπ καθορίζουν τους κανονισμούς της F1?
Ναι αλλα ποιος τις εφαγε αυτες τις ομαδες; Οι αυξανομενες δοκιμες, ο πακτωλος που ξοδευουν καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες και τα δυσθεωρητα κοστη. Εγω συμφωνω με τη ΦΙΑ. Μειωστε τις δοκιμες και αυξηστε τους αγωνες. Μπορει τα κοστη να μη μειωθουν αλλα η ψαλιδα θα κλεισει. 11 οδηγοι τερματισαν προχθες στο γυρο του νικητη και λιγες φορες πηρε βαθμο καποιος που εχει φαει γυρο. Κατι που μεχρι και πριν απο 2-3 χρονια ηταν ο κανονας. Αν δεν ειχε κλεισει η ψαλιδα ο Κιμι θα ειχε καταταγει 4ος-5ος. Αρα κατι γινεται.
Τα κόστη θα μπορούσαν να έχουν μειωθεί κ με διαφορετικούς τρόπους μη επιτρέποντας όλη αυτή την παρανοϊκή ηλεκτρονική τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί στον χώρο. Τα κόστη δεν μειώνονται με περισσότερους αγώνες. Οι δοκιμές είναι κάτι πολύ αναγκαίο για την ανταγωνιστικότητα μιας ομάδας. Ειδικά όταν έχουν τις ελευθερίες να εξελίξουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα τότε λογικό επόμενο κ οι απεριόριστες δοκιμές. Ας καταργηθεί επιτέλους κ αυτό το καταραμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Άσε που θα προτιμούσα έναν κατασκευαστή ελαστικών.
Εννοειται αλλα εγω δεν αθωωνω τις ομαδες! Ξερουν τι θελουν; Περα απο το να νικαν, μαλλον οχι. Και αλλοτε ολοι εβριζαν τη ΦΙΑ και τη Λαντσια και στα ραλι ετρεχαν (στην πραξη) μονο Λαντσια και Τογιοτα.
Η FIA σαν άρχοντας του παιχνιδιού που ορίζει κ τους κανονισμούς που το διέπουν οφείλει να το προστατέψει όπως κ αν προστατέψει κ τους παίχτες (ομάδες-πιλότοι-πληρώματα) που συμμετέχουν. Ελάχιστες φορές τους έχει ακούσει κ παμπολλες τους έχει αγνοήσει (ειδικά στο WRC)
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
[...]
Γιώργο, καταρχήν 1000 μπράβο για το κουράγιο σας και για τη θέλησή σας.
Γιώργο εννοειται , μην παρεξηγηθώ!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
- Ότι και να λέτε, ο φετινός κανονισμός είναι από τους κύριους υπέυθυνους που βλέπουμε ξανά προσπεράσματα, σασπένς και εναλλαγή οδηγών στο βάθρο!
Ναι πιθανόν, αλλά για λάθος λόγους νομιζω!
Δεν μπορώ να πιστέψω με τίποτα πως δεν υπάρχουν άλλες εφικτές κ κατ εμέ λιγότερο επικίνδυνες - ριζοσπαστικές λύσεις.Καλα δεν υπάρχει κανείς που να μην τον ενοχλεί να βλέπει αυτα τα grooved ελαστικά? Πραγματικά δεν τα γουστάρω!
Που ειναι τα slick? Φερτε τα slick!!! -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Αλλά, άλλο μια ερασιτεχνική συμμετοχή και άλλο ένας αγώνας F1.
Ξεκαθαρίζω ότι δεν υποτιμώ την προσπάθειά σας, αντιθέτως σας θαυμάζω.
Απλώς είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Ελπίζω να με κατάλαβες.
Σε κατάλαβα, αλλά δε με κατάλαβες...
Δεν το έγραψα ούτε για να το παίξω μάγκας (διάβασε το τέλος...), ούτε για να κάνω άμεση σύγκριση (διάβασε που λέω τι είχαμε ήδη χάσει εμείς, και τι εκείνοι τη στιγμή της απόφασης...)
Το έφερα σαν παράδειγμα που έχω βιώσει, στο πόσο κοντά είναι μια ηλίθια απόφαση(*) με μια στιγμή που λες πωπώ κοίτα τους με τόσα πτοβλήματα, 'αληθινοί αγωνιζόμενοι'
(*)που **ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ αποδείχτηκε πως τελικά ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ **ηλίθια, αφού αν μη τι άλλο (που ΙΣΩΣ γινόταν, αλλά δεν έγινε!!) σχεδόν σίγουρα **έχασαν **τουλάχιστον ένα εκ των δύο πρωταθλημάτων εδώ...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Γιωργο πεφτουμε παλι στα αν κ αν κ αν...Πιστεύω με την παραπάνω διευκρίνιση σε κάλυψα.
Δεν μιλάω για κανένα ΑΝ, μιλάω για τα γεγονότα!
Ενώ εμείς με την δική μας απόφαση πήραμε πρωτάθλημα, αυτοί το έχασαν.Το μόνο ΑΝ είναι στο πόσο κοντά ήταν αυτοί στο να δικαιωθούν και να είναι οι ήρωες (4/5 του γύρου) και πόσο κοντά είμασταν εμείς να μας σκάσει το παρμπρίζ στα μούτρα και να χάσουμε εκτός από το πρωτάθλημα (που τότε ΔΕΝ κυνηγάγαμε ακόμα) την ΥΓΕΙΑ μας (το ακριβώς πόσο κοντά δεν θα το μάθω ευτυχώς...).
Καμια φορά ο ήρωας είναι βλαξ, και ο βλαξ ήρωας... Μια λεπτή τρίχα συγκυριών τα διαχωρίζει...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Καλα δεν υπάρχει κανείς που να μην τον ενοχλεί να βλέπει αυτα τα grooved ελαστικά? Πραγματικά δεν τα γουστάρω!
Που ειναι τα slick? Φερτε τα slick!!!Ο Μπαρικέλο...
Όσο τιμόνι και να είναι στο βρεγμένο (κορυφαίο τον θεωρώ), αν είχαν ακόμα τα σλικ θα είχε την πρώτη του νίκη λιγότερο.(Άλλη μια περίπτωση ήρωα που του ψιλοέκατσε... Ελάχιστη βρόχα παραπάνω και δεν τα κατάφερνε... Ίσως και να το έχανε στην βρεγμένη αρένα και να έπαιρνε ό,τι πήρε και ο Ράικονεν προχθες... Και έχοντας οδηγήσει με βρόχα στο Χόκεν με αυτοκίνητο 50 ίππων μόλις και ράντιαλ λάστιχα που τους 'αρέσει' η βροχή, ξέρω πόσο ΠΟΛΥ γλιστράει η αρένα βρεγμένη, πόσο μάλλον με 800 άλογα σε φαρδιά 'σλικ'... Αλλά τώρα κι αν πάμε σε ίσως ίσως ίσως...)
Ας το καταλάβουμε, στους αγώνες είσαι είτε τελευταίος, είτε κάπου ανάμεσα στην φθορά και την αφθαρσία. Αν καταφέρεις να μείνεις εκεί ανάμεσα, τότε ΠΑΙΖΕΙΣ. Αλλοιώς κλάφτα Χαράλαμπε...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιωργο πεφτουμε παλι στα αν κ αν κ αν...
Πιστεύω με την παραπάνω διευκρίνιση σε κάλυψα.
Δεν μιλάω για κανένα ΑΝ, μιλάω για τα γεγονότα!
Ενώ εμείς με την δική μας απόφαση πήραμε πρωτάθλημα, αυτοί το έχασαν.Το μόνο ΑΝ είναι στο πόσο κοντά ήταν αυτοί στο να δικαιωθούν και να είναι οι ήρωες (4/5 του γύρου) και πόσο κοντά είμασταν εμείς να μας σκάσει το παρμπρίζ στα μούτρα και να χάσουμε εκτός από το πρωτάθλημα (που τότε ΔΕΝ κυνηγάγαμε ακόμα) την ΥΓΕΙΑ μας (το ακριβώς πόσο κοντά δεν θα το μάθω ευτυχώς...).
Καμια φορά ο ήρωας είναι βλαξ, και ο βλαξ ήρωας... Μια λεπτή τρίχα συγκυριών τα διαχωρίζει...
Απο την μια τα γεγονοτα κ απο την αλλη τα υποθετικα που περιεχουν το αν.
Αυτη η λεπτή τρίχα που μπορεί να κάνει την διαφορά μεταξυ επιτυχίας κ καταστροφης.
Αν σου έπεφταν τα γυαλιά του παρμπριζ (κουφια η ωρα)? Αν τελικά το αυτοκίνητο δεν ήταν ασφαλές μετα την τούμπα?
Αν κρατούσε η McLaren αλλον έναν γύρο? Εύλογα αν!Εκ των υστέρων μπορουμε εκ του ασφαλους κ γνωρίζοντας το αποτέλεσμα να δουμε το σωστο ή το λαθος κ να κριτικαρουμε με ηρεμια.
Οταν όμως οι παλμοί της καρδιας σου είναι στους 120 κ η αδρεναλίνη στα ύψη προσπαθώντας για το καλύτερο κοντρα στο χρονομετρο δεν εχεις την πολυτέλεια ηρεμης σκεψης για να ζυγισεις της καταστασεις! (Ξερεις πολυ καλυτερα απο μενα)
Πόσο μάλλον όταν αυτο είνα το επάγγελμα σου κ η εμπλοκη περιλαμβάνει τα εξωπραγματικα budget της F1.
Επισημο thread: Ευρωπαικο GP