-
Χαίρετε,
έχω ένα Peugeot 106 xr του 1995. Τώρα έχει 205.000 χλμ. Δυστυχώς αυτό μπορούσα να πάρω, αυτό πήρα. Ως πρώτο αμάξι για εμένα το απολαμβάνω με αρκετά ταξίδια.Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: η θερμοκρασία του ψυγείου ανεβαίνει αρκετά...όχι μέχρι την κόκκινη γραμμή, αλλά στην προτελευταία. Όταν φτάνει εκεί ανοίγει και το βεντιλατέρ και επομένως η θερμοκρασία πέφτει ξανά. Τις περισσότερες φορές όμως όταν παρκάρω (ειδικά σε ανηφόρα) πετάει τα νερά του από την υπερχείλιση που είναι ακριβώς κάτω από την τάπα του δοχείου νερού.
Αποφάσισα να αλλάξω υγρό. Το άδειασα όσο μπορούσα το καθάρισα με καθαρό νερό και μετά ξαναεβαλα απιονισμένο (δεν έβαλα παραφλου ακόμα δεν είχα μαζί μου). Το υγρό που βγήκε δεν μου φάνηκε καν βρώμικο. Ίσως ελάχιστες μπιλίτσες σαν λάδι να είχε. Έκανα και εξαέρωση, όπως την είδα στο διαδίκτυο.
Δυστυχώς, όμως από ό,τι φαίνεται δεν ήταν ο εγκλωβισμένος αέρας μέσα στο σύστημα ψύξης ούτε ελλειπες υγρό που έκανε τα νερά να πετάγονται από την βαλβίδα, αφού έβγαλα όλον τον αέρα και συμπλήρωσα όσο πιο σωστά γινόταν...
Η ερώτηση μου: υπάρχει περίπτωση η τάπα να ανοίγει πολύ εύκολα και να πατάει τα νερά της; Εμένα πάντως μου φαίνεται για καινούρια τάπα. Πιθανόν να την είχε αλλάξει ο προηγούμενος. Μήπως το βεντιλατέρ δεν ανοίγει στην σωστή θερμοκρασία αλλά πολύ ψηλά; Στο αμάξι του πατέρα μου έστω και λίγο να ανέβει η θερμοκρασία ανοίγει ο ανεμιστήρας και την ρίχνει.
Αν και παλιό αμάξι δεν θα ήθελα να το παρατήσω τόσο εύκολα, αλλά από την άλλη δεν θα ήθελα να δίνω τζάμπα λεφτά, που δεν τα έχω, από τη στιγμή πουμπορεί να είναι κάτι απλό... ή και όχι όπως φλάντζα κεφαλής.
Η μηχανή έχει λαδάκι γύρω γύρω, οπότε πιθανόν να χάνει από κάπου ή πολύ απλά να έπεσε λίγο έξω καταλάθος. Αν και αλήθεια το αμάξι δεν βλέπω να χάνει καθόλου λάδι. Ίσως να έβαλα ελάχιστα ml κάθε 1. 000 χιλιόμετρα. Μήπως στέλνει καυσαέρια στο σύστημα ψυχής και γίνεται ο κακός χαμός;
Τέλος και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, να πω ότι όταν άλλαξα τα νερά πήγα την επομένη μέρα να ξανακοιτάξω μήπως είχα διαρροή αλλά το νερό ήταν εκεί που το είχα άφησα...αλλά ως δια μαγείας εμφανίστηκε μία πλαστική φλάντζα να επιπλέει μέσα στο δοχείο! Την ψάρεψα και εντέλει είχε λίγο λάδι πάνω της.
Θα επιζήσει;
-
Χαίρετε,
έχω ένα Peugeot 106 xr του 1995. Τώρα έχει 205.000 χλμ. Δυστυχώς αυτό μπορούσα να πάρω, αυτό πήρα. Ως πρώτο αμάξι για εμένα το απολαμβάνω με αρκετά ταξίδια.Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: η θερμοκρασία του ψυγείου ανεβαίνει αρκετά...όχι μέχρι την κόκκινη γραμμή, αλλά στην προτελευταία. Όταν φτάνει εκεί ανοίγει και το βεντιλατέρ και επομένως η θερμοκρασία πέφτει ξανά. Τις περισσότερες φορές όμως όταν παρκάρω (ειδικά σε ανηφόρα) πετάει τα νερά του από την υπερχείλιση που είναι ακριβώς κάτω από την τάπα του δοχείου νερού.
Αποφάσισα να αλλάξω υγρό. Το άδειασα όσο μπορούσα το καθάρισα με καθαρό νερό και μετά ξαναεβαλα απιονισμένο (δεν έβαλα παραφλου ακόμα δεν είχα μαζί μου). Το υγρό που βγήκε δεν μου φάνηκε καν βρώμικο. Ίσως ελάχιστες μπιλίτσες σαν λάδι να είχε. Έκανα και εξαέρωση, όπως την είδα στο διαδίκτυο.
Δυστυχώς, όμως από ό,τι φαίνεται δεν ήταν ο εγκλωβισμένος αέρας μέσα στο σύστημα ψύξης ούτε ελλειπες υγρό που έκανε τα νερά να πετάγονται από την βαλβίδα, αφού έβγαλα όλον τον αέρα και συμπλήρωσα όσο πιο σωστά γινόταν...
Η ερώτηση μου: υπάρχει περίπτωση η τάπα να ανοίγει πολύ εύκολα και να πατάει τα νερά της; Εμένα πάντως μου φαίνεται για καινούρια τάπα. Πιθανόν να την είχε αλλάξει ο προηγούμενος. Μήπως το βεντιλατέρ δεν ανοίγει στην σωστή θερμοκρασία αλλά πολύ ψηλά; Στο αμάξι του πατέρα μου έστω και λίγο να ανέβει η θερμοκρασία ανοίγει ο ανεμιστήρας και την ρίχνει.
Αν και παλιό αμάξι δεν θα ήθελα να το παρατήσω τόσο εύκολα, αλλά από την άλλη δεν θα ήθελα να δίνω τζάμπα λεφτά, που δεν τα έχω, από τη στιγμή πουμπορεί να είναι κάτι απλό... ή και όχι όπως φλάντζα κεφαλής.
Η μηχανή έχει λαδάκι γύρω γύρω, οπότε πιθανόν να χάνει από κάπου ή πολύ απλά να έπεσε λίγο έξω καταλάθος. Αν και αλήθεια το αμάξι δεν βλέπω να χάνει καθόλου λάδι. Ίσως να έβαλα ελάχιστα ml κάθε 1. 000 χιλιόμετρα. Μήπως στέλνει καυσαέρια στο σύστημα ψυχής και γίνεται ο κακός χαμός;
Τέλος και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, να πω ότι όταν άλλαξα τα νερά πήγα την επομένη μέρα να ξανακοιτάξω μήπως είχα διαρροή αλλά το νερό ήταν εκεί που το είχα άφησα...αλλά ως δια μαγείας εμφανίστηκε μία πλαστική φλάντζα να επιπλέει μέσα στο δοχείο! Την ψάρεψα και εντέλει είχε λίγο λάδι πάνω της.
Θα επιζήσει;
-
Χαίρετε,
έχω ένα Peugeot 106 xr του 1995. Τώρα έχει 205.000 χλμ. Δυστυχώς αυτό μπορούσα να πάρω, αυτό πήρα. Ως πρώτο αμάξι για εμένα το απολαμβάνω με αρκετά ταξίδια.Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: η θερμοκρασία του ψυγείου ανεβαίνει αρκετά...όχι μέχρι την κόκκινη γραμμή, αλλά στην προτελευταία. Όταν φτάνει εκεί ανοίγει και το βεντιλατέρ και επομένως η θερμοκρασία πέφτει ξανά. Τις περισσότερες φορές όμως όταν παρκάρω (ειδικά σε ανηφόρα) πετάει τα νερά του από την υπερχείλιση που είναι ακριβώς κάτω από την τάπα του δοχείου νερού.
Αποφάσισα να αλλάξω υγρό. Το άδειασα όσο μπορούσα το καθάρισα με καθαρό νερό και μετά ξαναεβαλα απιονισμένο (δεν έβαλα παραφλου ακόμα δεν είχα μαζί μου). Το υγρό που βγήκε δεν μου φάνηκε καν βρώμικο. Ίσως ελάχιστες μπιλίτσες σαν λάδι να είχε. Έκανα και εξαέρωση, όπως την είδα στο διαδίκτυο.
Δυστυχώς, όμως από ό,τι φαίνεται δεν ήταν ο εγκλωβισμένος αέρας μέσα στο σύστημα ψύξης ούτε ελλειπες υγρό που έκανε τα νερά να πετάγονται από την βαλβίδα, αφού έβγαλα όλον τον αέρα και συμπλήρωσα όσο πιο σωστά γινόταν...
Η ερώτηση μου: υπάρχει περίπτωση η τάπα να ανοίγει πολύ εύκολα και να πατάει τα νερά της; Εμένα πάντως μου φαίνεται για καινούρια τάπα. Πιθανόν να την είχε αλλάξει ο προηγούμενος. Μήπως το βεντιλατέρ δεν ανοίγει στην σωστή θερμοκρασία αλλά πολύ ψηλά; Στο αμάξι του πατέρα μου έστω και λίγο να ανέβει η θερμοκρασία ανοίγει ο ανεμιστήρας και την ρίχνει.
Αν και παλιό αμάξι δεν θα ήθελα να το παρατήσω τόσο εύκολα, αλλά από την άλλη δεν θα ήθελα να δίνω τζάμπα λεφτά, που δεν τα έχω, από τη στιγμή πουμπορεί να είναι κάτι απλό... ή και όχι όπως φλάντζα κεφαλής.
Η μηχανή έχει λαδάκι γύρω γύρω, οπότε πιθανόν να χάνει από κάπου ή πολύ απλά να έπεσε λίγο έξω καταλάθος. Αν και αλήθεια το αμάξι δεν βλέπω να χάνει καθόλου λάδι. Ίσως να έβαλα ελάχιστα ml κάθε 1. 000 χιλιόμετρα. Μήπως στέλνει καυσαέρια στο σύστημα ψυχής και γίνεται ο κακός χαμός;
Τέλος και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, να πω ότι όταν άλλαξα τα νερά πήγα την επομένη μέρα να ξανακοιτάξω μήπως είχα διαρροή αλλά το νερό ήταν εκεί που το είχα άφησα...αλλά ως δια μαγείας εμφανίστηκε μία πλαστική φλάντζα να επιπλέει μέσα στο δοχείο! Την ψάρεψα και εντέλει είχε λίγο λάδι πάνω της.
Θα επιζήσει;
-
Λαδιλα αφήνει και το παραφλου. Τώρα αν είναι λάδι του κινητηρα και βρισκεις κ φλαντζα μεσα αστα να πανε. Εγω έχοντας ίδια θεματα με το honda μου και μιας και το σύστημα ψυξης είναι αυτοκαταστροφικο εβαλα αρχικά το βεντιλατερ να δουλεύει συνέχεια και στη συνέχεια με διακοπτη. Αν πιανουν τα χέρια σου είναι πανευκολο. Προσωπικά ησυχασα, δεν ήταν κατάσταση αυτην, κατι αν πήγαινε στραβα , αλυσιδωτα επιταχυνοτανη καταστροφη.
-
Ο χρήστης vaspet έγραψε:
Η ερώτηση μου: υπάρχει περίπτωση η τάπα να ανοίγει πολύ εύκολα και να πατάει τα νερά της; Εμένα πάντως μου φαίνεται για καινούρια τάπα. Πιθανόν να την είχε αλλάξει ο προηγούμενος.
Ναι.
Ειχαμε παρομοιο προβλημα στο saxo.Mαλιστα παιδευομασταν επι καιρο,γιατι αντικαθιστουσαμε τις ταπες με μεταχειρισμενες(μας τις ειχε χαρισει φιλος),και ειχαν ολες το ιδιο προβλημα.. Οποτε συμπεραινω οτι πρεπει να ειναι συνηθισμενη βλαβη.
Δοκιμασε να φυσηξεις μεσα στη βαλβιδα που εχει η ταπα του ψυγειου,στο κατω της μερος.Θα πρεπει να μην περναει αερας.
Επισης,σε περιπτωση που η ταπα ειναι αλλαγμενη,κοιταξε αν ειναι σχεδιασμενη για τετοια πιεση.Νομιζω η σωστη ειναι για 1,4bar. -
Σε ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας να σας πω απλά ότι πήγα στο συνεργείο που υποτίθεται τον εμπιστεύομαι και το παλικάρι μου είπε είναι φλάντζα κεφαλής: 400 ευρώ... Έβαλα το κεφάλι κάτω και λέω όχι ρε γαμωτο 200 ευρώ πήρα όλο το αμάξι
Για να μην τα πολυλογώ, φεύγοντας συναντάω σε ένα στενό έναν παππού που είχε συνεργείο και έγραφε μόνον 'ψυγεία'.
Μπαίνω μέσα του λέω τι συμβαίνει το κοιτάει για 2 δευτερόλεπτα... Γυρνάει και μου βάζει καινούρια ταπα. Μου λέει αγόρι μου όταν βγάζεις την τάπα αυτό πρέπει να ξεφουσκώνει γιατί μέσα έχει πίεση...ενώ το δικό σου καθόλου... αυτό σημαίνει ότι δεν κρατάει την πίεση αλλά είναι χαλασμένη και η φλατζα που βρήκες μέσα στο δοχείο ήταν από την τάπα σου, το κατάλαβα κατευθείαν.
Μόνο που δεν τον φίλησα.
Έπειτα του είπα ότι τώρα θέλω να κάνω σωστα και εξαέρωση μπήκα είδα πως γίνεται στο YouTube. Εκανα αυτά και αυτά και μου λέει 'κανονικά η εξαέρωση γίνεται με αυτό τον τρόπο (και μου τον έδειξε). Αν δεν μπορείς να το κάνεις έλα σε μένα να στο κάνω. Μου έδειξε τι άλλες βίδες και ποια άλλα σημεία πρέπει να ξεβιδωσω.Όλα καλά λοιπόν το ηθικό δίδαγμα είναι πως οπως με τους μηχανικούς έτσι και με τους γιατρούς να μην επαφίεται κανείς αν δεν δει τουλάχιστον τρεις.
Να είστε καλά. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
Νερά από την υπερχείλιση