Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ ΕΝ ΕΤΗ 2005................
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 3η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ ΕΝ ΕΤΗ 2005................
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    35
    132
    327
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sp0 last edited by

      Ο χρήστης mouri έγραψε:

      Υ.Γ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΥΡ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΞΥΠΝΗΣΕ Η
      ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theofilos-fagadakis last edited by

        [Κύριε Φαγαδάκη,

        Όσο για τη φράση σας, 'τα τσιμεντα ας τα παρουν οποιοι οργανωτες ειναι τουβλα' δε νομίζω ότι προσφέρει κάτι στη συζήτησή μας...

        Αναφέρατε επίσης για εξόδους εξαιτίας της τσιμεντόσκονης... Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι δεν έγινε καμία στα εν λόγω Κ, από τη στιγμή που 'έσπασε' το saxo και μετά?

        ..[/quote]

        το αναφερω ετσι φιλε (αν μου το επιτρεπεις το φιλε) ταυρους γιατι πρεπει καποτε οι οδηγοι να κανουν τη δουλεια τους και οι οργανωτες τη δικη τους και επειδη εγω καποτε βρεθηκα αναμεσα σε 13 κατεστραμενα αγωνιστικα σε ενα warm up στη ριτσωνα ,δεν εχω ορεξη να περιμενω το ατυχημα οπως τα τεμπη και το μαλιακο για να γινει κατι σαυτο το κομματι που λεγετε αγωνες αυτοκινητου.οσο για το μου ειπες και σου ειπα να εισαι σιγουρος οτι επειδη δεν ειμουν εκει δεν παει να πει οτι δεν εχω τσεκαρει αν μου λενε αληθεια και μαλιστα φανηκε απο τα λεγομενα πολλων οδηγων που οταν μπηκα να γραψω.

        οσο για εσενα καλη μου νιφιτσα(αν μου το επιτρεπεις και εσυ)αν ειμαι αδικος να μου το πεις οταν παει κανενας φουκαρας οδηγος σε κανενα τοιχο η σε καμια μπαριερα και αν θελεις ρωτησε για τον σωτηρχο πως περασε στη ριτσωνα τον τερματισμο μετα απο τσιμεντα για να δεις αν ειμαι αδικος.αν θελουμε να σκοτωθουμε παιζουμε και ρωσικη ρουλετα δεν χρειαζετε να πληρωσουμε και 300 ευρο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          apr last edited by

          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

          Υ.Γ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΥΡ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΞΥΠΝΗΣΕ Η
          ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.

          ΑΧ , ΒΡΕ ΚΟ@ ΔΑ , ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ , ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΓΙΟΛΑΝΤΑ .

          Υ.Γ. Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΕVΑ , ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΟΥΜΑΝΚΛΑΜΠ Κ.Τ.Λ. , ΑΝ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ?
          ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΑΠ'ΤΟ ΜΕΝΣΚΛΑΜΠ Κ.Τ.Λ. , ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΕΛΟΣ , ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΘΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            oikonomoy_racing last edited by

            Ο χρήστης mouri έγραψε:
            ΚΥΡΙΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.
            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΑΛΛΑ ΚΑΤΗΓΗΓΟΡΩ ΑΥΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ FORUM,ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.
            ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΘΕΑΤΗ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ.ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ
            ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.ΠΡΟΣΕΞΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ ΟΤΙ ΑΝΑΛΥΣΑΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΔΗΓΩΝ[ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ] ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΙΛΙΚΙΑ.
            ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΑΛΤΣΑ.ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΦΩΝΗ.ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΟΧΙ.
            ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΕΤΥΧΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

            Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

            ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕSCORT?

            Νωμίζω στα αναγραφώμενά σας αυτά βρίσκετε η αλήθεια.Ομως στο φοριουμ δεν μπένουνε μόνο ανθρωποι που θέλουνε μόνο όπως εσυ εγώ ΄σωστή και ταχύτατη οδήγηση,αλλα παιδιά που αν τα ρωτήσεις τι θέλετε να δείτε αγώνα η πλατεία στην βάρκιζα θα σου απαντήσουνε το δευτερο.Εγώ στενοχοριέμε για το γεγονός που σχεδόν όλοι οι οδηγοί ασχέτος θεσμού αγώνων που ακολουθούνε, μπένουνε και διαβάζουνε τα τόπικ αυτά και λίγοι μετρημένοι θα έλεγα μπένουνε στον κόπο να γραψουνε και να ανταλάσουν απόψεις για το αγαπημένο μας αθλημα.Για αυτό και βλέπουμε περισσότερο να ασχολούντε με τον Μπομπολιά παρά με το καλό πέρασμα του κάθε συνειδητοποιειμένου οδηγού αγώνων.Απλά πιστευω πώς μπορούμε να τους φέρουμε πιο κοντά στο αντικείμενο χωρίς ασχημους χαρακτηρισμούς για τον κάθε Μπομπολιά και θεατή του είδους.
            Οικονόμου Χρυσοβαλάντης

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              theofilos-fagadakis last edited by

              Ο χρήστης axerolas έγραψε:
              ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ;
              ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΚΥΜΗ!!!
              ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ -ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ- ΕΠΙΑΣΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΜΠΟΛΤΌΖΕΣ, ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ «ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ» ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΟΥΝ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΑ 3Ο ΜΕΤΡΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
              ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΡΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΚΥΜΗΣ 2006 ΣΤΕΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ...
              ΑΚΟΜΑ, Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑΝ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΚΟΛΟΦΩΝΙΟ (ΚΟΛΛΩΔΕΣ ΥΓΡΟ), ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΜΕΥΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΕΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΙΣΘΗΡΟΤΗΤΑ!...
              ΤΕΛΟΣ ΑΝΕΠΙΒΕΒΑΙΩΤΕΣ ΦΗΜΕΣ, ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣΧΗ ΠΙΕΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ -ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ- ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΚΑΛΑΤΡΑΒΑ, ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 3,5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (ΜΕ ΛΟΓΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΚΟΣΤΟΣ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ 2004...) ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΑΝΟΣ ΘΟΛΟΣ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΛΙΣΤΡΗΣΟΥΝ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ... ΕΞΩ ΧΙΟΝΙΖΕΙ Ή ΒΡΕΧΕΙ.
              ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΤΙ, ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ -ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ- Η ΕΥΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΤΕΡΑ ΠΑΣΗΣ ΑΛΛΗΣ ΟΔΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΤΟΠΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ (ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΝΤΡΑΒΑΛΑ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΥΤΙΚΩΤΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΞΥΛΙΘΟ...
              ΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΑΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘ.Ε.Α. ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ Η ΛΕ.Ν.Ο.Θ. ΚΑΙ Η IRON TEAM ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΕΣ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗ START LINE, ΕΝΩ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΝΤΡΑΓΚΣΤΕΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΛΕΣΧΩΝ.
              ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

              πιστευω αυριο στην εκπομπη να εχεις νεοτερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
                το αναφερω ετσι φιλε (αν μου το επιτρεπεις το φιλε) ταυρους γιατι πρεπει καποτε οι οδηγοι να κανουν τη δουλεια τους και οι οργανωτες τη δικη τους και επειδη εγω καποτε βρεθηκα αναμεσα σε 13 κατεστραμενα αγωνιστικα σε ενα warm up στη ριτσωνα ,δεν εχω ορεξη να περιμενω το ατυχημα οπως τα τεμπη και το μαλιακο για να γινει κατι σαυτο το κομματι που λεγετε αγωνες αυτοκινητου.οσο για το μου ειπες και σου ειπα να εισαι σιγουρος οτι επειδη δεν ειμουν εκει δεν παει να πει οτι δεν εχω τσεκαρει αν μου λενε αληθεια και μαλιστα φανηκε απο τα λεγομενα πολλων οδηγων που οταν μπηκα να γραψω.

                Γιατί σώνει και καλά κύριε Φαγαδάκη δεν έκανε η οργάνωση σωστά τη δουλειά της στην συγκεκριμένη Ριτσώνα και δεν αναρωτιώμαστε αν την έκαναν σωστά οι οδηγοί τη δουλειά τους? Το warm up είναι ακριβώς ότι λέει η λέξη, δηλαδή ζέσταμα και όχι 'πάω για πρώτο χρόνο γενικής'. Ξέρετε πόσες φορές σαν κριτής έχω προειδοποιήσει οδηγούς σε warm up για επικείμενο κίνδυνο και με έχουν αγνοήσει? Ή μπορεί να σε προστατέψει η οργάνωση όταν πηγαίνεις 'προφυλακτήρα' τον μπροστινό σου σε ρυθμούς αγώνα? Λίγο ατυχές το παράδειγμά σας φίλτατε...

                Και κάτι άλλο: τόσες αναβάσεις που έχω κάνει σαν κριτής, δεν έχω δει ποτέ να γίνεται ατύχημα σε σημείο που έχουν πέσει τσιμέντα. Γλυστρήματα μπορεί να έχουν γίνει, αλλά ατύχημα ποτέ. Εξάλλου ο αγώνας αυτοκινήτου θέλει και μυαλό φίλτατε και όχι να οδηγάει κανείς με το κάτω του κεφάλι να αποφασίζει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  taurus last edited by

                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                  Η ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ , ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ .
                  ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ , ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ , ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ , ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ , ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ , ΑΠ'ΤΗΝ ΔΟΡΕΑΝ ΔΙΑΜΟΝΗ , ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ .
                  ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ , ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕΣ ...ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΡ-ΛΑΙΝ , ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΟΛΑ , ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ , ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΟΥΔΑΚΙ , ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ), ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΝ ΠΕΡΣΙ , ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΦΕΤΟΣ , ΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΣΟΔΑ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΣΤΙΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η Ν 1 π.χ. ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΟΥΛΑ , ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΤΕ ?

                  ΒΕΒΑΙΑ , Ο ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ , ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ , ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?
                  ΑΡΑ , ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ !

                  ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΛΕΟΝ , ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ , ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ . ΕΜΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ (ΜΑΣ ΛΕΝΕ) , ΒΡΗΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ
                  ΟΠΟΤΕ , ΦΙΛΕ oikon.racing ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ , ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ !
                  ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ! :

                  Κύριε APR,

                  Χτες πληροφορήθηκα ότι η λέσχη έκανε μια έκπτωση 100 Ευρώ στις μικρές κλάσεις, δηλαδή Ν1, Α5 και Ε9, παρότι επαγγελματίας οργανωτής και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα, όπως το εκφράσατε εσείς... Αυτό το γεγονός γιατί έγινε γαργάρα σε αυτή τη θεματική ενότητα και δεν αναφέρθηκε από κανέναν ως τώρα? Μήπως μας αρέσει μόνο να κατακρίνουμε και όχι να επικροτούμε? Ή μήπως το έκανε αυτό έτσι για να ρίξει στάχτη στα μάτια και όχι επειδή αγαπάει τους αγώνες και θέλει να βοηθήσει? (κάτι μου λέει ότι θα το διαβάσω και αυτό εδώ μέσα... )

                  Και κάτι άλλο: όλες οι λέσχες, ερασιτεχνικές και επαγγελματικές, τα ίδια λεφτά κρατάνε από μία συμμετοχή και τα ίδια δίνουν σε ΕΘΕΑ, κριτές κτλ. Με δεδομένο ότι μία λέσχη που το έχει δει πιο ζεστά το θέμα, έχει αναγκαστικά πιο πολλά έξοδα (προβολή, διαφήμιση, διαμονή, διάφορες παροχές στους αγωνιζόμενους κτλ), έχετε αναρωτηθεί ποτέ από πόσες συμμετοχές και πάνω σε μια Κύμη ή σε μια Ριτσώνα **ΔΕΝ **μπαίνει μέσα? Νομίζετε ότι είναι εύκολο **και **να δοθεί σε όλους μια έκπτωση **και **να υπερκαλύψει μια λέσχη κάποιες αυξημένες, ομολογουμένως, απαιτήσεις, όταν αυτές οι απαιτήσεις απαιτούν αρκετό χρήμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    apr last edited by

                    [
                    Κύριε APR,

                    Χτες πληροφορήθηκα ότι η λέσχη έκανε μια έκπτωση 100 Ευρώ στις μικρές κλάσεις, δηλαδή Ν1, Α5 και Ε9, παρότι επαγγελματίας οργανωτής και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα, όπως το εκφράσατε εσείς... Αυτό το γεγονός γιατί έγινε γαργάρα σε αυτή τη θεματική ενότητα και δεν αναφέρθηκε από κανέναν ως τώρα? Μήπως μας αρέσει μόνο να κατακρίνουμε και όχι να επικροτούμε? Ή μήπως το έκανε αυτό έτσι για να ρίξει στάχτη στα μάτια και όχι επειδή αγαπάει τους αγώνες και θέλει να βοηθήσει? (κάτι μου λέει ότι θα το διαβάσω και αυτό εδώ μέσα... )

                    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ , ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ , ΑΓΑΠΗΤΕ , ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ Ο IGNIS .S , Η ΟΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ , ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΘΕΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ , ΔΕΝ ΕΙΠΕ , ΤΙΠΟΤΑ !
                    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ , ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ?
                    Η ΑΝ ΤΟ ΕΓΝΩΡΙΖΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΛΕΓΑ .
                    ΕΔΩ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΤΙ .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sp0 last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Χτες πληροφορήθηκα ότι η λέσχη έκανε μια έκπτωση 100 Ευρώ στις μικρές κλάσεις, δηλαδή Ν1, Α5 και Ε9

                      Αναμφισβήτητα θετικό...Αλλά με ποια λογική έγινε αυτή η επιλογή; Γιατί ένα Α5 είναι 'μικρότερο' από ένα Ν2; Λέω εγώ τώρα......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mouri last edited by

                        ΓΙΑΤΙ Τ Α5 ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ Ν2.
                        ΚΑΙ Ε9 ΜΟΝΟ 1
                        ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!

                        Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                          Χτες πληροφορήθηκα ότι η λέσχη έκανε μια έκπτωση 100 Ευρώ στις μικρές κλάσεις, δηλαδή Ν1, Α5 και Ε9

                          Αναμφισβήτητα θετικό...Αλλά με ποια λογική έγινε αυτή η επιλογή; Γιατί ένα Α5 είναι 'μικρότερο' από ένα Ν2; Λέω εγώ τώρα......

                          Αγαπητέ φίλε, ξέρω ότι το είπες μισοαστεία-μισοσοβαρά αλλά δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία της μιζέριας και της γκρίνιας που κατατρέχει τους Ελληνικούς αγώνες: έκανε η λέσχη κάτι θετικό και μάλιστα όχι 'ad hoc' αλλά με βάση κάποιο εμφανές κριτήριο, είπε πχ. 'όλα τα κυβικά < 1400 cc τα θεωρώ 'μικρά' και τους κάνω έκπτωση'. Θα μπορούσε να είχε πει 'κάνω έκπτωση σε όλους τους Σπύρους ', 'κάνω έκπτωση σε όσους δεν έχουν βαθμούς στο πρωτάθλημα' κτλ. κτλ., τέλος πάντων δείχνει να έχει κάποιο σαφές κριτήριο.

                          Και έρχεται τώρα ο μέσος αγωνιζόμενος και χαίρεται μεν και επικροτεί (ΟΚ μέχρι εδώ) αλλά αρχίζει τα 'ναι μεν αλλά' και 'γιατί το Α5 είναι μικρό και το Ν2 είναι μεγάλο' και εν ολίγοις αντί να μείνει θετική εντύπωση (κάτι σαν 'Μπράβο και περιμένουμε ακόμα περισσότερα την επόμενη φορά ' που είναι και θετικό αλλά και δείχνει και τη διάθεση για βελτίωση) αφήνει στον τυχαίο αναγνώστη μια κάπως στυφή γεύση ανικανοποίητου, ενδεχόμενα 'διαπλοκής' κτλ.

                          Προς Θεού, δεν τα λέω προσωπικά αυτά, ελπίζω να το καταλαβαίνεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ξέχασα να αναφέρω ότι η έκπτωση αφορούσε και την Α0

                            Και προς απάντηση στους φίλους sp0+ και mouri:

                            Γιατί είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον να γίνει για όλους κάτι τέτοιο. Λέω και γω τώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              superacing last edited by

                              Εγώ λέω παιδιά, να ανταλλάξετε τηλέφωνα για να μην χρειάζεται να κάνετε κάθε φορά την διαδικασία να συνδέεστε, να γράφετε, να περιμένετε να σας απαντήσουν και να ξανασυνδεθείτε για να απαντήσετε...... και πάλι απο την αρχή!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Λοιπόν το δικό μου είναι 6974 696969 !!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sp0 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Χτες πληροφορήθηκα ότι η λέσχη έκανε μια έκπτωση 100 Ευρώ στις μικρές κλάσεις, δηλαδή Ν1, Α5 και Ε9

                                  Αναμφισβήτητα θετικό...Αλλά με ποια λογική έγινε αυτή η επιλογή; Γιατί ένα Α5 είναι 'μικρότερο' από ένα Ν2; Λέω εγώ τώρα......

                                  Αγαπητέ φίλε, ξέρω ότι το είπες μισοαστεία-μισοσοβαρά αλλά δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία της μιζέριας και της γκρίνιας που κατατρέχει τους Ελληνικούς αγώνες: έκανε η λέσχη κάτι θετικό και μάλιστα όχι 'ad hoc' αλλά με βάση κάποιο εμφανές κριτήριο, είπε πχ. 'όλα τα κυβικά < 1400 cc τα θεωρώ 'μικρά' και τους κάνω έκπτωση'. Θα μπορούσε να είχε πει 'κάνω έκπτωση σε όλους τους Σπύρους ', 'κάνω έκπτωση σε όσους δεν έχουν βαθμούς στο πρωτάθλημα' κτλ. κτλ., τέλος πάντων δείχνει να έχει κάποιο σαφές κριτήριο.

                                  Και έρχεται τώρα ο μέσος αγωνιζόμενος και χαίρεται μεν και επικροτεί (ΟΚ μέχρι εδώ) αλλά αρχίζει τα 'ναι μεν αλλά' και 'γιατί το Α5 είναι μικρό και το Ν2 είναι μεγάλο' και εν ολίγοις αντί να μείνει θετική εντύπωση (κάτι σαν 'Μπράβο και περιμένουμε ακόμα περισσότερα την επόμενη φορά ' που είναι και θετικό αλλά και δείχνει και τη διάθεση για βελτίωση) αφήνει στον τυχαίο αναγνώστη μια κάπως στυφή γεύση ανικανοποίητου, ενδεχόμενα 'διαπλοκής' κτλ.

                                  Προς Θεού, δεν τα λέω προσωπικά αυτά, ελπίζω να το καταλαβαίνεις...

                                  Ωραία θα ήταν.. ...Ειδικά όταν τα πληρώνεις μόνος σου..

                                  Πάντως Νάσο κατάλαβες το πνεύμα μου...Μπράβο,αλλά πρέπει να προχωρήσουμε και παρακάτω...

                                  Φίλε superacing είμαστε online όλη μέρα...

                                  mouri αντέ τώρα να εξηγήσεις γιατί ένα Α5 μπορεί να κοστίζει 3πλάσια από ένα Ν2.....Ξαναλέω εγώ τώρα...

                                  Πάντως πέρα από κάθε διάθεση πλάκας, κάτι πρέπει να γίνει στις αναβάσεις με τα πράβολα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theofilos-fagadakis last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                    το αναφερω ετσι φιλε (αν μου το επιτρεπεις το φιλε) ταυρους γιατι πρεπει καποτε οι οδηγοι να κανουν τη δουλεια τους και οι οργανωτες τη δικη τους και επειδη εγω καποτε βρεθηκα αναμεσα σε 13 κατεστραμενα αγωνιστικα σε ενα warm up στη ριτσωνα ,δεν εχω ορεξη να περιμενω το ατυχημα οπως τα τεμπη και το μαλιακο για να γινει κατι σαυτο το κομματι που λεγετε αγωνες αυτοκινητου.οσο για το μου ειπες και σου ειπα να εισαι σιγουρος οτι επειδη δεν ειμουν εκει δεν παει να πει οτι δεν εχω τσεκαρει αν μου λενε αληθεια και μαλιστα φανηκε απο τα λεγομενα πολλων οδηγων που οταν μπηκα να γραψω.

                                    Γιατί σώνει και καλά κύριε Φαγαδάκη δεν έκανε η οργάνωση σωστά τη δουλειά της στην συγκεκριμένη Ριτσώνα και δεν αναρωτιώμαστε αν την έκαναν σωστά οι οδηγοί τη δουλειά τους? Το warm up είναι ακριβώς ότι λέει η λέξη, δηλαδή ζέσταμα και όχι 'πάω για πρώτο χρόνο γενικής'. Ξέρετε πόσες φορές σαν κριτής έχω προειδοποιήσει οδηγούς σε warm up για επικείμενο κίνδυνο και με έχουν αγνοήσει? Ή μπορεί να σε προστατέψει η οργάνωση όταν πηγαίνεις 'προφυλακτήρα' τον μπροστινό σου σε ρυθμούς αγώνα? Λίγο ατυχές το παράδειγμά σας φίλτατε...

                                    Και κάτι άλλο: τόσες αναβάσεις που έχω κάνει σαν κριτής, δεν έχω δει ποτέ να γίνεται ατύχημα σε σημείο που έχουν πέσει τσιμέντα. Γλυστρήματα μπορεί να έχουν γίνει, αλλά ατύχημα ποτέ. Εξάλλου ο αγώνας αυτοκινήτου θέλει και μυαλό φίλτατε και όχι να οδηγάει κανείς με το κάτω του κεφάλι να αποφασίζει...

                                    αφου θελεις να το ανοιξουμε το θεμα οκ. στην συγκεκριμενη αναβαση λοιπον το ατυχημα εγινε οχι γιατι οι οδηγοι πηγαιναν προφυλακτηρα αλλα γιατι σβουριξε καποιο αγωνιστικο και ο κριτης δεν σηκωσε τη σημαια αν και του φωναζα εγω, γιατι ημουν ο δευτερος στη σειρα του ατυχηματος και αυτος ειχε κοκαλοση,και για να θυμησω, ειναι τοτε που εβρισε καποιος τον κριτη και περασε πειθαρχικο ενω για τον κριτη μας ειπε τοτε η εθεα οτι τι να κανουμε αυτους τους κριτες εχουμε αυτους χρησιμοποιουμε, αρα λοιπον ποιος εφταιγε εγω? και σε πληροφορω οτι για να κανεις χρονο πρεπει να οδηγησης με το κεφαλι κατω και με μυαλο να οδηγας στα ραλλυ που δεν σου εγγυηται κανεις οτι θα σε ενημερωσουν για λαδια για εμποδια κ.τ.λ. οι αναβασεις και τα σιρκουι εχουν κριτες σε καθε στροφη γιαυτο το λογο για να οδηγησης με το κεφαλι κατω.αν ξεκινας και εσυ να κανεις το κριτη με αυτα τα μυαλα κατσε σπιτι σου δεν σε χρειαζομαστε.οσο γαι το αν δεν εχεις δει κανενα ατυχημα απο τσιμεντα να το πεις αυτο σε 20 αγωνιστηκα στην τελευταια ριτσωνα περσι και για τον αγιο που ειχαμε στη συγκεκριμενη στροφη και το πως σωθηκαμε.παντως οποτε θελεις παμε μαζι να περασουμε γρηγορα με σλικ πανω απο τσιμεντα και να χρονομετρησουμε ποση ωρα θα κανεις να συνελθεις απο το σοκ.καντο λοιπον πρωτα και μετα λεγε ,εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λενε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      axerolas last edited by

                                      Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:

                                      πιστευω αυριο στην εκπομπη να εχεις νεοτερα

                                      ΦΙΛΕ «ΞΥΠΟΛΗΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΔΙΚΕΙΣ.
                                      ΕΚΠΟΜΠΗ (ΓΙΑ ΤΙ ΒΙ Ή ΡΑΔΙΟ;) ΕΧΟΥΝ Ο ΜΠΑΛΗΣ, Ο ΡΕΚΑΣ, Ο ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΗΣ, Ο ΑΠΑΙΧΤΟΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ, Ο ΚΩΣΤΗΣ (ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΠ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ), Ο «ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΣ», Ο ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ... ΛΙΜΑ.
                                      ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΦΙΛΟΔΟΞΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ (ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΝΝΟΩ).
                                      ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΛΑ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-tec last edited by

                                        ΓΙΩΡΓΟ ( ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ),

                                        ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΤΟ TOPIC. ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΣΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΑΣ ΘΕΑΤΗΣ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΟΡ. ΕΧΕ ΔΕ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΔΕΝ ΠΟΛΥΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
                                        ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ (ΚΑΙ ΕΧΩ) ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΣΠΟΡ ΩΣ ΚΕΦΙ. ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ!! ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ F1 Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩΚΟΥΝΗΤΟ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!

                                        Δ.ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          theofilos-fagadakis last edited by

                                          Ο χρήστης axerolas έγραψε:

                                          πιστευω αυριο στην εκπομπη να εχεις νεοτερα

                                          ΦΙΛΕ «ΞΥΠΟΛΗΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΔΙΚΕΙΣ.
                                          ΕΚΠΟΜΠΗ (ΓΙΑ ΤΙ ΒΙ Ή ΡΑΔΙΟ;) ΕΧΟΥΝ Ο ΜΠΑΛΗΣ, Ο ΡΕΚΑΣ, Ο ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΗΣ, Ο ΑΠΑΙΧΤΟΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ, Ο ΚΩΣΤΗΣ (ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΠ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ), Ο «ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΣ», Ο ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ... ΛΙΜΑ.
                                          ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕ ΦΙΛΟΔΟΞΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ (ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΝΝΟΩ).
                                          ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΛΑ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ...

                                          επειδη στο κουτι καθεσαι στη θεση του συνοδηγου γιαυτο αισθανεσαι ετσι?

                                          τελικα βλεπω το ξυπολητο κεφαλι μαζι με το γερο να αρχισουμε τις αποκαλυψεις και βλεπω τα καραβια που πανε σε καποιο νησι να πανε υπερβαρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Λοιπόν, από κεκτημένη ταχύτητα έκανα λάθος: η Α5 δεν είχε έκπτωση, οπότε ας μην γκρινιάζουν οι αγαπητοί φίλοι της Ν2.

                                            Μea culpa!

                                            Καλημέρα σας!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr