-
Αντε να βρεις Νικο ανθρωπους που ασχολουνται σοβαρα στην βελτιωση με mercedes!
-
Quadra 21,ναι αυτο συμβαινει εχει θεμα με το καυσιμο το μονο σιγουρο,δηλαδη αν εχω περιθωριο καυσιμου (οσο χρειαζεται),θεωρεις οτι ολα θα φτιαξουν ή θα πεταει ακαυτη πισω?
Αρα οπως το κοβω η αλλαζω στην παλια διαμετρο μεχρι καταλυτη ή πεταω καυσιμο και σγα λιγη πιεση με τον προγραμματισμο και ο θεος μαζι μας(γτ θεωρω οτι με τη δευτερη επιλογη θα κινδυνευσει πολυ το αμαξι) -
Μήπως να το γυρίσεις όπως ήταν και να ψαχτείς πάλι από την αρχή?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Αυτη ειναι εσχατη λυση και δεν το ξανακουμπαω!
-
Ο χρήστης Gkal96 έγραψε:
Αυτη ειναι εσχατη λυση και δεν το ξανακουμπαω!Ε ναι αφού δε δουλεύει καλύτερα να το γυρίσεις εκεί που δουλευε και να ψαχτείς με κάποιον που να ξέρει.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Θα κανω αυτο με αλλαγη σε μικροτερη διαμετρου downpipe και αλλιως την παλια!
-
21 Quadra,κατι ακομη ειδα και μια αλλη πολυ καλη απαντηση σου σε δημοσιευση που χει γινει στο φορουμ σχετικα με backpressure..Καταλαβαινω το κομματι που λες στα χαμηλα με το καυσιμο,wastegate,actuator k backpressure κλπ..Αλλα στα ψηλα ενω ειναι πιο απελευθερωμενη εξατμιση γιατι παλι εχει θεμα..??
-
Ο χρήστης Gkal96 έγραψε:
21 Quadra,κατι ακομη ειδα και μια αλλη πολυ καλη απαντηση σου σε δημοσιευση που χει γινει στο φορουμ σχετικα με backpressure..Καταλαβαινω το κομματι που λες στα χαμηλα με το καυσιμο,wastegate,actuator k backpressure κλπ..Αλλα στα ψηλα ενω ειναι πιο απελευθερωμενη εξατμιση γιατι παλι εχει θεμα..??Όταν έχει το σωστό καύσιμο όλα έρχονται στην θέση τους, η οποισθοπίεση ή αλλιώς baskpressure είναι εκεί για να μην αδειάζουν οι θάλαμοι καύσης βγάζοντας άκαυστο μίγματο οποίο δεν μετατρέπεται σε ενέργεια, το πόσο είναι απαραίτητο δεν είναι την παρούσης ούτε και αναλύεται εύκολα εδώ, θα σου πω ότι είναι απαραίτητο σε όλο το φάσμα των στροφών, εσύ προσπαθείς να απογειώσεις τον κινητήρα σου κάνοντας μια κίνηση από τις πολύ περισσότερες που χρειάζονται, όσο για το προηγούμενο σχόλιο σου που λες που να βρείς ανθρώπους να βελτιώσουν μια Mercedes, υπάρχουν αρκετοί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα επίσημοι αντιπρόσωποι και υπάρχει και η AMG, αλλά όταν θέλουμε να κάνουμε δουλειά με χαμηλό κόστος, με καθόλου γνώση και με τα ψέματα τότε τα προβλήματα είναι μπροστά μας, ανάλογα λοιπόν με το αυτοκίνητο και την γνώση που υπάρχει γύρω από αυτό αλλά και το ποσοστό βελτίωσης που θέλεις είναι και το κόστος, όταν δυναμώσεις αρκετά τον κινητήρα σου θα θέλει και άλλα πράγματα όπως ανάρτηση και φρένα, σου προτείνω να ξανασκεφτείς τι θέλεις από το αμάξι σου, αν αξίζει το τρέξιμο, και αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξεις μια σωστή βελτίωση εσύ είσαι ο μόνος που μπορεί να απαντήση.
Ανέφερα να κάνεις κάποιες κινήσεις όπως να ψάξεις να δείς τι γίνεται με το καύσιμο σου, δεν είδα απάντηση, όσο εξακολουθείς να μην κάνεις αυτό που πρέπει και να αρκείσαι σε συζητήσεις εδώ και εκεί άκρη δεν θα βρείς, ο εξατμισάς έκανε αυτό που του είπες, σου μεγάλωσε και σου απελευθέρωσε τη ροή, αλλά αυτό δεν είναι το μόνο που έπρεπε να κάνεις και ο εξατμισάς δεν είναι βελτιωτής, δεν έχει τις γνώσεις και τον εξοπλισμό και δεν είναι η δουλειά του, όσο τριγυρνάς γύρω από την εξάτμιση και τον εξατμισά άκρη δεν θα βρείς, πρέπει να αντιμετωπίσεις σφαιρικά το θέμα αποκτώντας πρώτα βασικές γνώσεις γύρω από την βελτίωση και όλα αυτά για να προστατέψεις την τσέπη σου και την ηρεμία σου, όταν νιώσης περισσότερο σίγουρος τι ακριβώς θέλεις και μέχρι που μπορείς να φτάσεις τότε προχώρα.
Και κάτι ακόμα, ο κινητήρας για να κάνει adaptive τα νέα δεδομένα χρειάζεται κάποιο χρόνο, πέρασαν πχ μερικές ημέρες, μια εβδομάδα από όταν έβαλες την εξάτμιση ή μετά τον εξατμισά βγήκες στην Εθνική με pental to metal και αποφάσισες ότι έχασε ?
-
Αρχικα ευχαριστω για την απατνηση σου και τον χρονο σου.Οσο αφορα βελτιωτες κλπ. ,αληθεια ειχα ψαξει και πριν κανω οτιδηποτε αλλα εδω το μονο σε Μερσεντες που βρηκα ειναι συνεργεια εξουσιοδοτημενα που ασχολουνται με βελτιωσεις αλλα εχω δει και εχω ακουσει μονο για δουλειες στα πιο παλια κομπρεσορατα..Για τα περιφερειακα φρενα κλπ..Ειμαι σε πολυ καλο επιπεδο για τα αλογα διοτι το αμαξι ειανι πακετο AMG,οποτε φαντασου εχει αεριζομενα φρενα απο την μαμα και σκληροτερες προσαρμοζομενες αναρτησεις κλπ..Οσο αφορα την μετρηση wideband για δεν ξερω που μπορω να κανω μια τετοια μετρηση,γιατι εψαξα στο ιντερνετ αλλα βρηκα μονο οργανα,μπορω σε καποιο συγκεκρινενο συνεργειο?Οποτε η λυση απο την μερια σου ειναι θεωρεις μονο το θεμα καυσιμο?..Δηλαδη τι εννοω αν εγω αυριο πηγαινα και εβαζα απο 76 DP se 70 Dp πχ. οποτε λογικα με τον υπαρχον προγραμματισμο για την ποσοστητα καυσιμου,θα δημιουργουνταν καλυτερο τουλαχιστον backpressure απο το σημερινο(μηδαμινο) και στην συνεχεια θα πεταγαμε και λιγοτερο καυσιμο απο το 76αρι Dp..Θα ηταν μια λαθος κινηση?
Τελος οσο αφορα τον χρονο προσαρμογης,μια βδομαδα θεωρω οτι ηταν αρκετη με 100-150 χλμ καθε μερα σχεδον..
Ευχαριστω 21 Quadra για τις απαντησεις σου.. -
Mμια ματιά έριξα στο google και βρήκα αυτούς, πήγες από εκεί και σου είπαν ότι δεν μπορούν ή δεν ασχολούνται ? Μου φαίνεται απίθανο.
https://www.mkb.gr/pages_el/index_el.html
http://www.ecu-center.gr/mercedes-�%B ... B1-tuning/
-
Ναι γνωριζα τα συγκεκριμενα μαγαζια και αν κοιταξεις τα 2 τελευταια δεν ασχολουνται καν με το μοντελο μου..Μονο στο πρωτο εχω μια ελπιδα!Ευχαριστω παντως,μηπως μπορεις να μου απαντησεις και στα επομενα ερωτηματα μου για να ειμαι πληρως καλυμμενος?
-
Μέτρηση με wideband θα σου κάνει ο προγραμματιστής που θα το πας, εκτός και αν βάλεις όργανο να μπορείς να παρακολουθείς ανά πάσα στιγμή την υγεία του κινητήρα σου όχι μόνο τώρα αλλά και μετά, μαζί με θερμόμετρο καυσαερίων είναι τα χρησιμότερα όργανα για τον κινητήρα.
Ta 70mm είναι προτιμότερο ( λογικότερο ) μέγεθος στην 63.5 εξάτμηση, πρέπει το DP να είναι μερικά mm μεγαλύτερο από την εξάτμιση αλλά πάντα με το σωστό καύσιμο το οποίο το βρίσκεις μόνο με όργανα και όχι με συζητήσεις.
-
Το θέμα έχει γίνει σαλάτα. Δεν πρέπει ο πελάτης να κατευθύνει τον βελτιωτη τι θα κοιτάξει και πως θα το φτιαξει ο σωστα, αλλά ο βελτιωτης τον πελάτη.
Ο Παναγιώτης έχει δίκιο σε αυτά που λέει , αλλά δεν είναι η δουλεια του πελατη να τα μεταδώσει στον προγραμματιστη.Πήγαινε σε εναν βελτιωτη (έχω πολυ καλα σχόλια για αυτον http://www.microchips-tuning.com) να σε καθοδηγήσει εξαρχής τι θα κανεις .
Ουτε ο εξατμισας γνωρίζει ουτε ο έμπορος φίλτρων και ανταλλακτικών , μονο ο προγραμματιστής γνωρίζει που σεταρει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου και βλέπει τι περιθώρια έχει.
Η σωστη ρύθμιση περιλαμβανει έλεγχο/ρυθμιση στο δυναμομετρο με wideband και έλεγχο/ρυθμιση στο δρόμο επίσης με wideband.Μη γίνεσαι μπαλάκι μεταξύ εξατμισα - προγραμματιστή και τρίτων που έχουν γνωμη. Απευθυνσου σε εναν σοβαρό επαγγελματία βελτιωτη να τελειωνεις.
-
Λοιπον ευχαριστω Quadra 21 για ολες τις συμβουλες και την καθοδηγηση σου!Αυτο θα κανουμε και μετα το προγραμμα να δουλευεουν ολα ρολοι χωρις πιεση του κινητηρα σε υψηλα επιπεδα!
Cson συμφωνω μαζι σου,το περιεργο ειναι οτι στον συγκεκριμενο προγραμματιστη ειχα προγραμματισει αρχικα και ξαναπηγα και εχουν γινει αυτα που σου λεω και ανεφερα και σε προηγουμενη απαντηση!
Ευχαριστω ολα τα παιδια ελπιζω το αλλο σκ να δουλευει ρολοι το αμαξι,να στε καλα..Θα ενημερωσω για την πορεια και αν χρειαστω κατι αλλο! -
Λοιπον μιλησα με προγραμματιστη και μου λεει οτι μονος του ο εγκεφαλος ειναι wideband και οτι παιρνει την μετρηση απο την θυρα OBD..Του λεω ωραια οποτε να δουμε ποσο καυσιμο θα δωσουμε..και μου λεει οτι η αναλογια ειναι 11.5 προς 1 και οτι το ρυθμιζει ο εγκεφαλος αυτο,δηλαδη τα μπεκ για ν εχει παντα αυτη την αναλογια,και στην ερωτηση αν εχω μικρα μπεκ και δεν μπορει να πραγματοποιησει την δουλεια του δλδη αυτη την αναλογια,και το σκεπτικο μου να βαλω μικροτερο downpipe δεν μου απαντησε..πραγματικα εχω εκνευριστει πολυ,ή δεν ξερει ή δεν τον νοιαζει!Τι ειναι αυτα..
Στεκουν αυτα που λεει μαγκες? -
Ο χρήστης Gkal96 έγραψε:
Λοιπον μιλησα με προγραμματιστη και μου λεει οτι μονος του ο εγκεφαλος ειναι wideband και οτι παιρνει την μετρηση απο την θυρα OBD..Stop εδώ.
Πως θα δεις AFR χωρίς αισθητήρα Λ στην εξατμιση?
Λάθος νομίζω είναι αυτό, δεν είσαι σίγουρος. Το σωστότερο είναι με Λ και όργανο.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Gkal96 έγραψε:
Λοιπον μιλησα με προγραμματιστη και μου λεει οτι μονος του ο εγκεφαλος ειναι wideband και οτι παιρνει την μετρηση απο την θυρα OBD..Του λεω ωραια οποτε να δουμε ποσο καυσιμο θα δωσουμε..και μου λεει οτι η αναλογια ειναι 11.5 προς 1 και οτι το ρυθμιζει ο εγκεφαλος αυτο,δηλαδη τα μπεκ για ν εχει παντα αυτη την αναλογια,και στην ερωτηση αν εχω μικρα μπεκ και δεν μπορει να πραγματοποιησει την δουλεια του δλδη αυτη την αναλογια,και το σκεπτικο μου να βαλω μικροτερο downpipe δεν μου απαντησε..πραγματικα εχω εκνευριστει πολυ,ή δεν ξερει ή δεν τον νοιαζει!Τι ειναι αυτα..
Στεκουν αυτα που λεει μαγκες?Η ECU δεν παίρνει δεδομένα από την OBD για οτιδήποτε, μετρήσεις παίρνει από αισθητήρες. ΌΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν λάμδα (lamda/O2/AFR) σένσορα, και πολλά έχουν 2 ή και 3 σένσορες, και από αυτούς παίρνει η ECU τις μετρήσεις για το AFR (a/f ratio). Εκτός και αν εννοεί κάποιον παράλληλο εγκέφαλο, ο οποίος να συνδέεται στην OBD (αλήθεια remap έχεις κάνει ή παράλληλο ? μήπως εννοεί αυτόν ?). Το 11.5:1 είναι το ασφαλές AFR, αλλά στους χάρτες WOT η ECU δεν κοιτάει AFR, αλλά μόνο χρόνους ψεκασμού, τους οποίους εσύ (ο tuner) ρυθμίζει ώστε να πετυχαίνεις -περίπου- το target AFR που επιθυμείς (δηλαδή το 11,5:1). Η ECU κοιτάει να πετύχει το target AFR στους χάρτες cruising, όπου δουλεύει closed-loop, δηλαδή κοιτάει τους σένσορες και ρυθμίζει από μόνη της τους χρόνους των μπεκ.
Για το θέμα των μικρών μπεκ, εδώ μπορεί να λέει κάτι σωστό, δηλαδή το μείγμα σου να έχει φτωχύνει τόσο (λόγω εξάτμισης και downpipe) και τα μπεκ να έχουν φτάσει στο όριό τους (δηλαδή ακόμα και 100% DC να τα δουλεύεις, πάλι να μην μπορούν να παρέχουν αρκετή βενζίνη), που να μην μπορεί να φτιάξει σωστό μείγμα, και άρα να πρέπει να αναβαθμίσεις μπεκ (και λογικά και την αντλία). Αυτό όμως σπανίως συμβαίνει σε Stage1 προγράμματα, καθώς για να φτάσεις στα όρια των μπεκ ή/και της αντλίας, πρέπει να ανεβάσεις αρκετά την υπερπίεση.
-
Εμένα βγάζει η obd afr αλλά ο προγραμματιστης επιμένει να βάλουμε όργανο γιατί μόνο έτσι μπορείς να δεις πραγματικές τιμές για να ρυθμίσεις σωστά.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εμένα βγάζει η obd afr αλλά ο προγραμματιστης επιμένει να βάλουμε όργανο γιατί μόνο έτσι μπορείς να δεις πραγματικές τιμές για να ρυθμίσεις σωστά.Sent from my G8141 using Tapatalk
Όλες οι OBDII βγάζουν AFR (και πολλές βγάζουν FMIC και BAT), αλλά είναι το data stream που παρέχει η ECU προς την OBD θύρα, η ECU παίρνει τα δεδομένα από το σένσορα. Επειδή ακριβώς το sample rate και η ταχύτητα στην OBD δεν είναι και τα μέγιστα δυνατά, συνήθως το tuning γίνεται βάζοντας όργανο με δικό του σένσορα ή κλέβοντας το σήμα των εργοστασιακών sensors.
-
Αρχικα εχω κανει remap(επαναπρογραμματισμο)..
Και μενα δεν μου εστεκαν αυτα που ελεγα οτι παιρνει μετρησεις κατευθειαν γιατι αν ηταν ετσι θα επρεπε να μου χε πει κατι δεν παει καλα με τον μιγμα,αλλα οχι τα ριξε ολα στην εξατμιση..
Ευχαριστω για τις πληροφοριες που καταλαβαινω οτι δεν ξερει τι λεει ή δεν θελει να κατσει να σχοληθει επειδη δεν ξερει το αμαξι..
Και μενα μου φαινεται πολυ περιεργο για τα μπεκ να μην βγαζουν..Απλα θα παω στην επιλογη 70mm Dp για πιο ασφαλεια
Φυσικα και δεν ξαναπαω στον συγκεκριμενο προγραμματιστη,διοτι αν ειναι σωστος επαγγελματιας δεν θα πρεπε καν να εχω ανοιξει την συζητηση στο φορουμ..
Σκεφτομαι για το Δημητριαδη sthn Ace Motorsport..Εχω ακουσει καλα λογια και εχω δει δουλειες σε σοβαρα αμαξια..
ΚΑθε αλλη προταση αλλου προγραμματιστη ευπροσδεκτη!
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΑΛΟΓΑ