-
Σκέφτομαι να αλλάξω (μόνος μου πάντα) τις βαλβολίνες στο διαφορικό – θυμίζω πίσω…. της Κορόλας μου. Είναι η κλασική πισωκίνητη KE30 του 1978 . Κάποια στιγμή που είχα ανοίξει την τάπα για τον έλεγχο της στάθμης, είχαν κανονική στάθμη αλλά οι βαλβολίνες μου φάνηκαν σαν νερό, πολύ καταπονημένες. Σημειωτέον, όσο καιρό την έχω στα χέρια μου, περί τα 2μιση χρόνια, δεν έχει αλλάξει βαλβολίνες διαφορικού (υπολογίζω ότι δεν έχει αλλάξει τουλάχιστον για 5 χρόνια).
Στο manual της Haynes λέει για SAE 90 EP hypoid βαλβολίνες. Μετά από αναζήτηση στο internet, ανακάλυψα ότι EP σημαίνει extreme pressure, οπότε οι απλές προδιαγραφές SAE 90, φαντάζομαι δεν με καλύπτουν. Επίσης δεν αναφέρεται τίποτα για προδιαγραφές API GL-.......
Σε ότι αφορά την διαδικασία αλλαγής το manual δεν αναφέρει τίποτα το ιδιαίτερο οπότε φαντάζομαι απλά αδειάζω τις παλιές και τοποθετώ τις νέες (όταν άνοιξα την τάπα στάθμης, μου είχε κάνει εντύπωση που έφευγε-εκτονωνόταν αέρας καθώς άνοιγε, χρειάζεται κάποια εξαέρωση?). Μάλλον όμως θα χρειαστώ και 2 ελαστικούς δακτυλίους για τις τάπες πλήρωσης και στάθμης.
Μπορείτε να μου πείτε αν γνωρίζετε τιμές, για τέτοιου είδους βαλβολίνες. Θα χρειαστώ 1+ lit. Να αγοράσω από TOYOTA ή aftermarket?
Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις για την παραπάνω περιγραφείσα διαδικασία επίσης ευπρόσδεκτες.Φιλικά
Χάρης -
Σκέφτομαι να αλλάξω (μόνος μου πάντα) τις βαλβολίνες στο διαφορικό – θυμίζω πίσω…. της Κορόλας μου. Είναι η κλασική πισωκίνητη KE30 του 1978 . Κάποια στιγμή που είχα ανοίξει την τάπα για τον έλεγχο της στάθμης, είχαν κανονική στάθμη αλλά οι βαλβολίνες μου φάνηκαν σαν νερό, πολύ καταπονημένες. Σημειωτέον, όσο καιρό την έχω στα χέρια μου, περί τα 2μιση χρόνια, δεν έχει αλλάξει βαλβολίνες διαφορικού (υπολογίζω ότι δεν έχει αλλάξει τουλάχιστον για 5 χρόνια).
Στο manual της Haynes λέει για SAE 90 EP hypoid βαλβολίνες. Μετά από αναζήτηση στο internet, ανακάλυψα ότι EP σημαίνει extreme pressure, οπότε οι απλές προδιαγραφές SAE 90, φαντάζομαι δεν με καλύπτουν. Επίσης δεν αναφέρεται τίποτα για προδιαγραφές API GL-.......
Σε ότι αφορά την διαδικασία αλλαγής το manual δεν αναφέρει τίποτα το ιδιαίτερο οπότε φαντάζομαι απλά αδειάζω τις παλιές και τοποθετώ τις νέες (όταν άνοιξα την τάπα στάθμης, μου είχε κάνει εντύπωση που έφευγε-εκτονωνόταν αέρας καθώς άνοιγε, χρειάζεται κάποια εξαέρωση?). Μάλλον όμως θα χρειαστώ και 2 ελαστικούς δακτυλίους για τις τάπες πλήρωσης και στάθμης.
Μπορείτε να μου πείτε αν γνωρίζετε τιμές, για τέτοιου είδους βαλβολίνες. Θα χρειαστώ 1+ lit. Να αγοράσω από TOYOTA ή aftermarket?
Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις για την παραπάνω περιγραφείσα διαδικασία επίσης ευπρόσδεκτες.Φιλικά
Χάρης -
Σκέφτομαι να αλλάξω (μόνος μου πάντα) τις βαλβολίνες στο διαφορικό – θυμίζω πίσω…. της Κορόλας μου. Είναι η κλασική πισωκίνητη KE30 του 1978 . Κάποια στιγμή που είχα ανοίξει την τάπα για τον έλεγχο της στάθμης, είχαν κανονική στάθμη αλλά οι βαλβολίνες μου φάνηκαν σαν νερό, πολύ καταπονημένες. Σημειωτέον, όσο καιρό την έχω στα χέρια μου, περί τα 2μιση χρόνια, δεν έχει αλλάξει βαλβολίνες διαφορικού (υπολογίζω ότι δεν έχει αλλάξει τουλάχιστον για 5 χρόνια).
Στο manual της Haynes λέει για SAE 90 EP hypoid βαλβολίνες. Μετά από αναζήτηση στο internet, ανακάλυψα ότι EP σημαίνει extreme pressure, οπότε οι απλές προδιαγραφές SAE 90, φαντάζομαι δεν με καλύπτουν. Επίσης δεν αναφέρεται τίποτα για προδιαγραφές API GL-.......
Σε ότι αφορά την διαδικασία αλλαγής το manual δεν αναφέρει τίποτα το ιδιαίτερο οπότε φαντάζομαι απλά αδειάζω τις παλιές και τοποθετώ τις νέες (όταν άνοιξα την τάπα στάθμης, μου είχε κάνει εντύπωση που έφευγε-εκτονωνόταν αέρας καθώς άνοιγε, χρειάζεται κάποια εξαέρωση?). Μάλλον όμως θα χρειαστώ και 2 ελαστικούς δακτυλίους για τις τάπες πλήρωσης και στάθμης.
Μπορείτε να μου πείτε αν γνωρίζετε τιμές, για τέτοιου είδους βαλβολίνες. Θα χρειαστώ 1+ lit. Να αγοράσω από TOYOTA ή aftermarket?
Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις για την παραπάνω περιγραφείσα διαδικασία επίσης ευπρόσδεκτες.Φιλικά
Χάρης -
Πιστευω (ελπιζω) οτι θα σου ειναι χρησιμο αυτο.
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Πιστευω (ελπιζω) οτι θα σου ειναι χρησιμο αυτο.Αυτό ακριβώς έχω εδώ και 1 χρόνο. Για το συγκεκριμένο δεν αναφέρει τιποτα ούτε για συγκεκριμένες API-GL προδιαγραφές, ούτε πολλά για την διαδικασία αλλαγής βαλβολινών διαφορικού και την συχνότητά της
-
ωχ σορρυ τοτε...
αυτο που γνωριζω ειναι οτι η βαλβολινες στο διαφορικο δεν αλλαζονται και πολυ συχνα... αλλα τωρα για το δικο σου συγκεκριμενα και για προδιαγραφες... δηλωνω ανιδεος λυπαμαι -
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις βαλβολίνες για μπλοκέ και να τις ξεχάσεις, καθώς έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, ειδικά σε ένα απλό διαφορικό.
Σχετικά με τις τάπες, στην ΤΟΥΟΤΑ δε βάζουν ελαστικούς δακτύλιους, αλλά ειδικές ροδέλες από μαλακό μέταλλο για στεγανοποίηση, οι οποίες αλλάζονται κάθε φορά που ξεβιδώνουμε την τάπα. -
Φίλε Ευριπίδη, η διεύθυνση που έχει στην υπογραφή σου, μου κίνησε την περιέργεια και την ψιλοέψαξα. Πραγματικά κούκλα την έχεις κάνει και την συντηρείς πολύ καλά και κυρίως χωρίς.....τραβηγμένα πράγματα όπως συνήθως βλέπω σε coupe παλιές Κορόλες
Εμένα δυστυχώς είναι η sedan, η coupe ασυγκρίτως ομορφότερη αλλά τι να κάνουμε.....
Σε ότι αφορά το προκείμενο, χώθηκα κάτω από το αμάξι και ξαναέψαξα το διαφορικό. Η τάπα πλήρωσης κατά το άνοιγμα, εκτόνωσε πάλι αέρα (το breather που έχει από πάνω δεν θα έπρεπε να το έκανε αυτό??)….είδα και τη μεταλλική ροδέλα που έλεγες η οποία θα αλλαχθεί την επόμενη φορά – αναλόγως και τιμής φυσικά….
Το άσχημο είναι ότι επιβεβαιώθηκε αυτό που ακουγόταν και κατά τις αλλαγές ταχυτήτων, θόρυβος από τον «σταυρό» ….και τον είχα αλλάξει το καλοκαίρι…. και ξανά Θα το δω αν χρειάζεται πάλι αλλαγή αν και με προβληματίζουν κυρίως τα εργατικά γιατί σαν ανταλλακτικό θυμάμαι ήταν γύρω στα 10 ευρώ.
Σε ότι αφορά τις βαλβολίνες για μπλοκέ, ισχύουν ανάλογες προδιαγραφές με αυτές των σασμάν? Νομίζω ότι βαλβολίνες έβλεπα να λένε για μπλοκέ, έγραφαν και το «ΕΡ» (extreme pressure). Και σαν API GL? GL-4 ή GL-5? Στο RTFM Haynes δεν αναφέρει τίποτα και θυμάμαι κάποιον συνφορουμίτη (sirgus νομίζω ) έλεγε ότι στο δικό του Citroen είχε μεγάλη σημασία.
Ευχαριστώ για τις απαντήσειςΦιλικά Χάρης
Συντήρηση πίσω διαφορικού