-
Καλησπέρα !
Εχω ενα AUDI A4 99-2000 μοντέλο όπου μετα απο 350.000 χιλιομετρα κόλλησε η μηχανή.
Αποφασισα να την κάνω επισκευη/ρεκτιφιέ (οχι δεν ηθελα να πάρω άλλη μεταχειρισμένη...)
Απο την πρώτη ημέρα που βγήκε απο το ρεκτιφιέ το μοναδικό πρόβλημα ήταν που εφτανε σε όλες
τις ταχύτητες (κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι) μεχρι τις 5.200 στροφές και επιανε κόφτη (λογικά επρεπε να φτάνει τις 6.200).Πέρυσι αφου το έβαλε ο 'μάστορας' στον εγκέφαλο εμφάνισε αισθητήρα στροφάλου & εκκεντροφόρου.
Τους αλλαξα και τους δύο όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε.Πριν απο λίγες ημέρες ξαφνικά και ενώ
ημουν στο δρόμο με 30-40 χιλιόμετρα (ευτυχώς...) το αυτοκίνητο έσβησε ξαφνικά!! Το ξαναβάζω μπροστά και πάλι σβήνει!!
Κατάλαβα πως αν το βάλω μπροστά και ζεσταθεί μετά δυσκολα να σβήσει χωρίς να είναι απόλυτο αυτό.
Το πήγα στο συνεργείο και μου λέει κατα πασα πιθανότητα υπάρχει θέμα στο γρανάζι του εκκεντροφόρου...Ρωτάω λοιπόν και εγώ:
1)Υπάρχει περίπτωση να είναι το γρανάζι ή ο εκκεντροφόρος ολόκληρος και απλά να θέλει να φάει
χρήμα για το τίποτα;;;2)Αξίζει να το επισκευάσω;
-
Καλησπέρα !
Εχω ενα AUDI A4 99-2000 μοντέλο όπου μετα απο 350.000 χιλιομετρα κόλλησε η μηχανή.
Αποφασισα να την κάνω επισκευη/ρεκτιφιέ (οχι δεν ηθελα να πάρω άλλη μεταχειρισμένη...)
Απο την πρώτη ημέρα που βγήκε απο το ρεκτιφιέ το μοναδικό πρόβλημα ήταν που εφτανε σε όλες
τις ταχύτητες (κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι) μεχρι τις 5.200 στροφές και επιανε κόφτη (λογικά επρεπε να φτάνει τις 6.200).Πέρυσι αφου το έβαλε ο 'μάστορας' στον εγκέφαλο εμφάνισε αισθητήρα στροφάλου & εκκεντροφόρου.
Τους αλλαξα και τους δύο όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε.Πριν απο λίγες ημέρες ξαφνικά και ενώ
ημουν στο δρόμο με 30-40 χιλιόμετρα (ευτυχώς...) το αυτοκίνητο έσβησε ξαφνικά!! Το ξαναβάζω μπροστά και πάλι σβήνει!!
Κατάλαβα πως αν το βάλω μπροστά και ζεσταθεί μετά δυσκολα να σβήσει χωρίς να είναι απόλυτο αυτό.
Το πήγα στο συνεργείο και μου λέει κατα πασα πιθανότητα υπάρχει θέμα στο γρανάζι του εκκεντροφόρου...Ρωτάω λοιπόν και εγώ:
1)Υπάρχει περίπτωση να είναι το γρανάζι ή ο εκκεντροφόρος ολόκληρος και απλά να θέλει να φάει
χρήμα για το τίποτα;;;2)Αξίζει να το επισκευάσω;
-
Καλησπέρα !
Εχω ενα AUDI A4 99-2000 μοντέλο όπου μετα απο 350.000 χιλιομετρα κόλλησε η μηχανή.
Αποφασισα να την κάνω επισκευη/ρεκτιφιέ (οχι δεν ηθελα να πάρω άλλη μεταχειρισμένη...)
Απο την πρώτη ημέρα που βγήκε απο το ρεκτιφιέ το μοναδικό πρόβλημα ήταν που εφτανε σε όλες
τις ταχύτητες (κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι) μεχρι τις 5.200 στροφές και επιανε κόφτη (λογικά επρεπε να φτάνει τις 6.200).Πέρυσι αφου το έβαλε ο 'μάστορας' στον εγκέφαλο εμφάνισε αισθητήρα στροφάλου & εκκεντροφόρου.
Τους αλλαξα και τους δύο όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε.Πριν απο λίγες ημέρες ξαφνικά και ενώ
ημουν στο δρόμο με 30-40 χιλιόμετρα (ευτυχώς...) το αυτοκίνητο έσβησε ξαφνικά!! Το ξαναβάζω μπροστά και πάλι σβήνει!!
Κατάλαβα πως αν το βάλω μπροστά και ζεσταθεί μετά δυσκολα να σβήσει χωρίς να είναι απόλυτο αυτό.
Το πήγα στο συνεργείο και μου λέει κατα πασα πιθανότητα υπάρχει θέμα στο γρανάζι του εκκεντροφόρου...Ρωτάω λοιπόν και εγώ:
1)Υπάρχει περίπτωση να είναι το γρανάζι ή ο εκκεντροφόρος ολόκληρος και απλά να θέλει να φάει
χρήμα για το τίποτα;;;2)Αξίζει να το επισκευάσω;
-
Ο χρήστης Xarda έγραψε:
Καλησπέρα !Εχω ενα AUDI A4 99-2000 μοντέλο όπου μετα απο 350.000 χιλιομετρα κόλλησε η μηχανή.
Αποφασισα να την κάνω επισκευη/ρεκτιφιέ (οχι δεν ηθελα να πάρω άλλη μεταχειρισμένη...)
Απο την πρώτη ημέρα που βγήκε απο το ρεκτιφιέ το μοναδικό πρόβλημα ήταν που εφτανε σε όλες
τις ταχύτητες (κάποιες φορές και κάποιες άλλες όχι) μεχρι τις 5.200 στροφές και επιανε κόφτη (λογικά επρεπε να φτάνει τις 6.200)Διαπιστωσες οτι εχει προβλημα απο τη πρωτη μερα και δε το θεωρησες σημαντικο?
-
τι εχεις να χασεις στο να παρεις μια δευτερη κ τριτη γνωμη απο τεχνικους πηγαινοντας με το αυτοκινητο κοντα να το δουνε;
-
έχεις πρόβλημα χρονισμού
αν είναι τα σημάδια σωστά τότε το καλό σενάριο είναι να έχει πάρει το γρανάζι του εκκεντροφόρου ή και ο εκκεντροφόρος και ουσιαστικα έχουν μετατοπιστεί τα σημάδια και ενώ φαίνεται σωστό δεν είναι
Έχει τύχει να στραβώσει ελαφρά ο εκκεντροφόρος και να έχει αυτό το σύμπτωμα ακόμα και από την πρώτη εκκίνηση μετά την επισκευή
Χειρότερο σενάριο να έχει αρπάξει ο στροφάλος από το κόλλημα με τα ίδια αποτελέσματαΆλλαξε με ένα μεταχειρισμένο γρανάζι μαζί με εκκεντροφόρο και βλέπεις
-
Μεχρι στιγμης το εχουν δει δυο 'μάστορες' το αυτοκινητο. Ο πρωτος μου ειπε πως το θέμα είναι εσωτερικό της μηχανής (μιλάω για αυτον που ανέλαβε το αυτοκίνητο απο την πρώτη ημέρα μετά την επισκευή που γνωρίζει καλα το αυτοκινητο)
και ο δευτερος μου είπε πως θα αλλάξουμε το γρανάζι εκκεντροφόρου. Για να αλλάξει το γρανάζι θέλει 100 ευρώ + 50 ευρώ το γρανάζι φτάνουμε τα 150 ευρώ...!Αν αλλάξει το γρανάζι και το πρόβλημα παραμένει εννοείται πως δεν πρέπει να πληρωθεί ο μάστορας έτσι δεν είναι;
Ο εγκέφαλος πάντως εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα:
Τύπου VAG 5 ψηφίων: 00515
Κωδικός: -
Τοποθεσία Βλάβης: Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου (CMP)
Πιθσνή Αιτία: Διάκενο όχι σωστά ασφαλισμένος αισθητήρας/ρότορας, καλωδίωση, χαλαρή σύνδεση ασφάλεια,ευθυγράμμιση διανομέα/εκκεντροφόρου, αισθητήρας εκκεντροφόρου (CMP) -
Να συμπληρώσω διάφορα συμπτώματα μήπως και βοηθήσουν στο να βρεθεί ακριβώς (όσο γίνεται) η βλάβη:
1.Όσο λειτουργεί ο κινητήρας το στροφόμετρο δείχνει να συγχρονίζεται απόλυτα. Δηλαδή δεν ακούω τον κινητήρα να λειτουργεί κανονικά και το στροφόμετρο να δείχνει λιγότερες στροφές ή περισσότερες. Αυτο σημαίνει (;;) πως ο αισθητήρας διαβάζει σωστά την κίνηση του γραναζιού εκκεντροφόρου.
2.Κάποιες φορές το αυτοκίνητο σκορτσάρει εν κινήσει αλλά ποτε δεν έσβησε μετά απο σκορτσάρισμα. Μόνο ξαφνικό σβήσιμο
3.Όταν είναι ζεστός ο κινητήρας το αυτοκίνητο δεν σβήνει και δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα (σχεδόν πάντα)
4.Αφού άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου, ο εγκάφαλος εμφανίζει μονο την παραπάνω βλάβη. Ισως αυτο να σημαίνει πως το πρόβλημα προέρχεται απο τον εκκεντροφόρο και όχι απο τον στρόφαλο;;;
-
5.Ολα αυτα τα τραγικά συμπτώματα εμφανίστηκαν αφου εγινε απλό σερβις λαδιών,φίλτρων κτλ.Το λάδι είναι 15/40.Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε κάτι τέτοιο;; Το λέω αυτο γιατι οταν είναι ζεστός ο κινητήρας το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει πρόβλημα (αν εξαιρέσουμε οτι κάποιες φορές φτάνει μεχρι 5.200 στροφές και μετα πιάνει κόφτης).
-
Ο χρήστης Xarda έγραψε:
Να συμπληρώσω διάφορα συμπτώματα μήπως και βοηθήσουν στο να βρεθεί ακριβώς (όσο γίνεται) η βλάβη:1.Όσο λειτουργεί ο κινητήρας το στροφόμετρο δείχνει να συγχρονίζεται απόλυτα. Δηλαδή δεν ακούω τον κινητήρα να λειτουργεί κανονικά και το στροφόμετρο να δείχνει λιγότερες στροφές ή περισσότερες. Αυτο σημαίνει (;;) πως ο αισθητήρας διαβάζει σωστά την κίνηση του γραναζιού εκκεντροφόρου.
2.Κάποιες φορές το αυτοκίνητο σκορτσάρει εν κινήσει αλλά ποτε δεν έσβησε μετά απο σκορτσάρισμα. Μόνο ξαφνικό σβήσιμο
3.Όταν είναι ζεστός ο κινητήρας το αυτοκίνητο δεν σβήνει και δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα (σχεδόν πάντα)
4.Αφού άλλαξα τον αισθητήρα στροφάλου, ο εγκάφαλος εμφανίζει μονο την παραπάνω βλάβη. Ισως αυτο να σημαίνει πως το πρόβλημα προέρχεται απο τον εκκεντροφόρο και όχι απο τον στρόφαλο;;;
Ρίξε και μια ματιά στη βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης.
-
Πρώτα απ΄όλα έχει το A4 1999-2000 βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης;
Και υπάρχει θεμα με δαύτη...γιατί κομπιάζει ακόμα και όταν εχει ζεσταθεί ο κινητήρας;;; -
αν ηταν απο βαλβιδα ψυχρης το vagcom θα την κατεγραφε συνηθως τη βλαβη, το μυαλο μου σε σκορτσαρισματα και μη στρωτη λειτουργια παει σε φθορα στα μπουζοκαλωδια & σε βρωμικα μπεκ βενζινης...
Πρόβλημα Γραναζιου Εκκεντροφόρου;;