Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 19
    • 20
    • 9 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    381
    2347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giatros last edited by

      Ο χρήστης dpolal έγραψε:
      Αναφορά κατανάλωσης σε ταξίδι:
      Λοιπόν ευκαιρία των εορτών και έγινε το πρώτο ταξίδι μετά της οικογενείας και μπαγκαζίων...

      Αθήνα - Αρχάγγελος Πρεβέζης (19 χλμ μετά την Πρέβεζα ερχόμενος από το υποβρύχιο τούνελ) - μερικές βόλτες εκεί γύρω σε συγγενείς και επιστροφή στην Αθήνα.
      Σύνολο 845 χιλιόμετρα. Με ΕΝΑ (1) φουλαρισμένο ντεπόζιτο...

      ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
      Πριν ξεκινήσω το φουλάρισα εντελώς και μιλάμε μέχρι τα μπούνια επειδή μάλλον είχε πρόβλημα η αντλία και το προλάβαμε μόλις άρχισε να χύνεται η βενζίνη έξω...

      Aθήνα - Αρχάγγελος
      Διάρκεια ταξιδιού 4 ώρες και 49 λεπτά
      Μέση κατανάλωση 6,1 λίτρα/100χλμ
      Μέση ταχύτητα 85 χλμ/ώρα

      Αρχάγγελος-Πρέβεζα-Αρχάγγελος για καφέ και μερικές βόλτες εκεί γύρω ακόμα (δεν κράτησα στοιχεία)

      Επιστροφή
      Διάρκεια 6 ώρες και 21 λεπτά (μποτιλιάρισμα στο Ρίο και πολύ πυκνή κυκλοφορία αλλά χωρίς μποτιλιάρισμα στο υπόλοιπο, με έσκισε ελαφρώς )
      Μέση κατανάλωση 6,0 λίτρα/100χλμ
      Μέση ταχύτητα 63χλμ/ώρα

      Σύνολο ταξιδιού 845 χλμ...

      Να πώ τέλος ότι σταμάτησα στα MacDonalds στο Κιάτο με την ένδειξη του υπολογιστή να αναφέρει 200 χιλιόμετρα αυτονομία ακόμα ΑΛΛΑ επειδή φοβήθηκα κανένα βαρβάτο μποτιλιάρισμα έβαλα άλλα 10 ευρώ.
      Παρόλα αυτά ΔΕΝ τα χρειάστηκα αφού δεν σταμάτησα πουθενά μετά και απλά συνέχισα μέχρι την Αθήνα με μια μέση ταχύτητα περίπου 60χλμ την ώρα.
      Θεωρώ τελικά ότι η βενζίνη που είχα ήταν πραγματικά περισσότερη από το κανονικό λόγο της μαλακίας της αντλίας αλλά τελικά με οικονομική οδήγηση και χωρίς να πηγαίνω απαραίτητα σιγά μια αυτονομία 800+ χιλιομέτρων είναι εφικτή...

      Αυτά.
      Χρόνια Πολλά σε όλους.

      dpolal ηρεμα το πας μεση 63-85?
      μεχρι ποσες στροφες το πηγες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpolal last edited by

        Eπανέρχομαι με νέα επί της κατανάλωσης και απάντηση στο φίλο ντόκτορ.

        Γιατρέ, σχετικά με το ταξίδι η ταχύτητα ήταν η politically correct για τον φόβο των Ιουδδαίων αλλά και επειδή με 2,5 χρονών παιδί μέσα δεν θα ήθελα να σκουπίζω εμετούς και άλλα τεινά από τα καθίσματα.
        Εξάλου και ο δρόμος δεν προσφερόταν για μεγάλες ταχύτητες εκτός από μερικά σημεία της Αθηνών-Πατρών...
        Και η μέση των 63χλμ/ώρα καλή ήταν αν σκεφτείς ότι η επιστροφή (Δευτέρα του Πάσχα) έγινε σε μια εθνική πηγμένη στην κυριολεξία και με μισή ώρα μποτιλιάρισμα στα διόδια του Ρίο...


        Για την κατανάλωση σε διαδρομές μέσα στην πόλη έχω δεί μέχρι τώρα (2000+ χλμ) να παίζει από τα 7,2 μέχρι τα 8,5 lt/100χλμ ανάλογα με την όρεξη που υπάρχει και τις συνθήκες του δρόμου.

        Θα επενέλθω σύντομα (ελπίζω) με καμμία μέτρηση από γρήγορη βόλτα στα γνωστά λημέρια της παραλιακής.

        Γειά χαρά σε όλους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dpolal last edited by

          Μετά από 3000χλμ περίπου έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα αφού τώρα πλέον ανέβηκαν και οι ρυθμοί με τους οποίους κινούμαι, όπως βέβαια και οι απαιτήσεις μου από το αυτοκίνητο.

          Καταρχήν να πώ ότι από άποψη ποιότητας μέχρι τώρα κανένα απολύτως παράπονο. Όλα είναι άψογα και δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα (φτού-φτού)...

          Το τιμόνι του, όπως έχει αναφερθεί και από άλλους, είναι ίσως υπερβολικά ελαφρύ για την κλάση του.
          Πάρα πολύ ξεκούραστο στην πόλη αλλά ίσως όχι τόσο βαρύ όσο θα έπρεπε για τον αυτοκινητόδρομο (βαραίνει σταδιακά με την αύξηση της ταχύτητας) αν και προσωπικά δεν μου έχει προκαλέσει πρόβλημα και μου αρέσει έτσι. (μάλλον γερνάω)

          Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξίσου μαλακό και οι αλλαγές γίνονται χωρίς πρόβλημα σε κάθε εύρος στροφών. Κανένα παράπονο και εδώ.

          Το κράτημα του είναι απλά φοβερό (με τα δικά μου δεδομένα πάντα).
          Όπως και αν έχω δοκιμάσει να στρίψω δεν αντιμετώπισα πρόβλημα και το αυτοκίνητο έμενε κολλημένο στην τροχιά του.
          Η ουρά ακολουθεί πάντα και μόνο μερικές φορές που ο δρόμος ήταν γυαλί αποσταθεροποιήθηκε ελαφρά αλλά πάντα μέσα στα όρια που έβαζα εγώ.
          Γενικά είναι πολύ ρυθμίσιμο και σε προτρέπει για παιχνίδια. 😉
          Στην εθνική είναι βράχος και ταξιδεύεις απλά, χαλαρά και ξεκούραστα ακόμα και με 180 στο κοντέρ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και άγχος αφού δεν πλέει ούτε είναι υπερβολικά νευρικό.

          Ο κινητήρας τώρα (1.6 FSI) είναι μάλλον η μικρή μου απογοήτευση. (μικρή)
          Εξηγούμαι ότι επειδή προέρχομαι από το Saxo VTS οι εμπειρίες μου ήταν τέτοιες που να μπορώ να τα συγκρίνω αν και το Α3 αδικείται εντελώς λόγο βάρους.
          Σε καμμία περίπτωση πάντως το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι νωχελικό και ράθυμο.
          Έχει το νεύρο του αλλά όχι και την εκρηκτικότητα που είχα συνηθίσει.
          Γενικά οι προσπεράσεις δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα ούτε στον αυτοκινητόδρομο ούτε στην πόλη, ούτε επίσης και οι σφήνες αν έχεις όρεξη αλλά, αν θελήσεις παραπάνω παιχνίδια τότε διαπιστώνεις ότι δεν θα σε ακολουθήσει.
          Καλό είναι να ξέρεις τί μπορεί να σου δώσει το αμάξι και να κρίνεις ανάλογα με την περίσταση.
          (εγώ ακόμα το μαθαίνω αυτό βέβαια και εξηγούμαι ότι το παραπάνω αφορά συνήθως παιχνίδια με άλλα αυτοκίνητα μέσα σε σχετική κίνηση τις ποιό πολλές φορές αλλά είναι συμπεριφορές επικίνδυνες που καλό είναι να αποφεύγονται... Δυστυχώς, για μένα, old habits come back some times )
          Πάντως μετά τις 5.000 στροφές ο κινητήρας δεν δίνει την εντύπωση ότι έχει πολλά αποθέματα ακόμα και δεν πετυχαίνεις και πολλά πράγματα αν το πιέσεις.

          Τα κατεβάσματα γίνονται εύκολα (καλό κιβώτιο είπαμε) αλλά αν θέλεις πολύ δύναμη καλό είναι να κατεβάσεις δύο ταχύτητες.
          Από 5η δηλαδή καλό είναι να χώσεις μια 3η αν πρέπει να επιταχύνεις πολύ γρήγορα.
          Παίζει ρόλο βέβαια με τί στροφές κινείσαι και από ότι έχω καταλάβει η μηχανή αισθάνεται καλύτερα από τις 3.500 μέχρι τις 4.500. (για το θέμα αυτό θα επανέλθω αργότερα με περισσότερα στοιχεία για το πού αποδίδει καλύτερα την περισσότερη δύναμη)
          Επίσης με 3000χλμ δεν έχει ανοίξει όπως πρέπει ακόμα και πιστεύω ότι θα καλυτερέψει αφού μου δίνει την εντύπωση ότι είναι πάρα πολύ σφικτή...

          Για την κατανάλωση έχω ήδη γράψει παραπάνω οπότε δεν αναφέρω τίποτα άλλο εδώ.

          Κλείνωντας θα πώ ότι τα παραπάνω είναι εντελώς υποκειμενικά και αφορούν δικές μου εντυπώσεις και συμπεράσματα...

          Το αμάξι ΕΙΝΑΙ πολύ καλό και είναι και πολύ όμορφο (το βλέπω αυτό από τα βλέμματα που εισπράττω καθημερινά ).
          Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος.

          Δύναμη;;;;
          Nαι, θα ήθελα περισσότερη, δυστυχώς...
          Αλλά δεν με έπαιρνε οικονομικά για το 2.0 (το απλό, όχι το ΤFSI ) αν και από ότι μου είπαν δεν έχει και τις τρομερές διαφορές στην απόδοση...

          Όλα βέβαια είναι θέμα συμβιβασμών σε αυτή την ζωή...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Φίλε dpolal,
            ανάλογα συμπεράσματα έβγαλα κι εγώ μετά από 2.000 χλμ

            Όσο για τον κινητήρα του, αδικείται σαφώς από το βάρος του (~ 1300 κιλά).
            Δουλεύοντας το μοτέρ ανάμεσα σε 3000-5500 στροφές,
            δεν έχεις πρόβλημα σε προσπεράσεις

            Το 2.0 FSI, δεν γνωρίζω αν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το 1.6.

            Όσο για τον TFSI...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dpolal last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Όσο για τον TFSI...

              Αχχχχχχχχχχχχχχ......

              Ήδη προσπαθώ να ψήσω (σε χαμηλή φωτιά πάντα) το έτερον ήμιση ότι ίσως δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος από την μηχανή, τελικά αυτό ίσως και να ήταν η καλύτερη λύση, αν ίσως, κάποια στιγμή στο (κοντινό ) μέλλον παρουσιαστεί καμμιά ευκαιρία να το αλλάξουμε, ... κλπ κλπ κλπ.

              Άσε, τί άλλο να πώ.
              Όσοι είναι παντρεμένοι θα με καταλάβουν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                Όσο για τον TFSI...

                Του GTI ή του Α3;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  Όσο για τον TFSI...

                  Του GTI ή του Α3;

                  Αυτού με την καλύτερη αεροδυναμική, αυτού με τις ράγες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tpapo last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    Φίλε dpolal,
                    ανάλογα συμπεράσματα έβγαλα κι εγώ μετά από 2.000 χλμ

                    Όσο για τον κινητήρα του, αδικείται σαφώς από το βάρος του (~ 1300 κιλά).
                    Δουλεύοντας το μοτέρ ανάμεσα σε 3000-5500 στροφές,
                    δεν έχεις πρόβλημα σε προσπεράσεις

                    Το 2.0 FSI, δεν γνωρίζω αν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το 1.6.

                    Όσο για τον TFSI...

                    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3000 ΧΛΜ ΜΕ SPORTBACK 2.0FSI EXΩ MEINEI ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ .ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ 1422 ΚΙΛΑ ( ΕΚΔΟΣΗ ΑΜΒΙΤΙΟΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΤΡΑ..) .ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ 1,6 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE TO 2.0 ΧΩΡΙΣ 2Η ΣΚΕΨΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ...ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                      Φίλε dpolal,
                      ανάλογα συμπεράσματα έβγαλα κι εγώ μετά από 2.000 χλμ

                      Όσο για τον κινητήρα του, αδικείται σαφώς από το βάρος του (~ 1300 κιλά).
                      Δουλεύοντας το μοτέρ ανάμεσα σε 3000-5500 στροφές,
                      δεν έχεις πρόβλημα σε προσπεράσεις

                      Το 2.0 FSI, δεν γνωρίζω αν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το 1.6.

                      Όσο για τον TFSI...

                      ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3000 ΧΛΜ ΜΕ SPORTBACK 2.0FSI EXΩ MEINEI ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ .ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ 1422 ΚΙΛΑ ( ΕΚΔΟΣΗ ΑΜΒΙΤΙΟΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΤΡΑ..) .ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ 1,6 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE TO 2.0 ΧΩΡΙΣ 2Η ΣΚΕΨΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ...ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ...

                      Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                      Δεν έχω ιδέα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                        Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                        Δεν έχω ιδέα

                        απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                          Δεν έχω ιδέα

                          απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                          Σε σχέση με τον TFSI; (γιατί εγώ δεν ξέρω )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                            Δεν έχω ιδέα

                            απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                            Σε σχέση με τον TFSI; (γιατί εγώ δεν ξέρω )

                            καμία

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                              Δεν έχω ιδέα

                              απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                              Σε σχέση με τον TFSI; (γιατί εγώ δεν ξέρω )

                              καμία

                              απορρίπτεται._

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dpolal last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                                Δεν έχω ιδέα

                                απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                                35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
                                Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpapo last edited by

                                  Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                  Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                                  Δεν έχω ιδέα

                                  απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                                  35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
                                  Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

                                  ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
                                  ΠΑΛΙ....
                                  ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                  ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
                                  ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
                                  ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
                                  ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                  ΠΑΤΑΤΑ !
                                  ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
                                  KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
                                  ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                    Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                                    Δεν έχω ιδέα

                                    απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                                    35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
                                    Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

                                    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
                                    ΠΑΛΙ....
                                    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                    ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
                                    ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
                                    ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
                                    ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                    ΠΑΤΑΤΑ !
                                    ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
                                    KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
                                    ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

                                    Το QTFSI δε μοιάζει με κανένα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giatros last edited by

                                      Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                      Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

                                      Δεν έχω ιδέα

                                      απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

                                      35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
                                      Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

                                      ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
                                      ΠΑΛΙ....
                                      ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                      ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
                                      ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
                                      ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
                                      ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                      ΠΑΤΑΤΑ !
                                      ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
                                      KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
                                      ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

                                      αληθεια ο 2.0 απο ποτε βγαζει 160+ αλογα?εγω για 150 ξερω.παντως δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να αγορασουν το 2.0 tpapo.η αληθεια ειναι οτι το παρακανες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Το QTFSI δε μοιάζει με κανένα

                                        Ο καθένας με την τρέλα του

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          Το QTFSI δε μοιάζει με κανένα

                                          Ο καθένας με την τρέλα του

                                          NAI!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dpolal last edited by

                                            Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                            ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
                                            ΠΑΛΙ....
                                            ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                            ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
                                            ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
                                            ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
                                            ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
                                            ΠΑΤΑΤΑ !
                                            ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
                                            KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
                                            ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

                                            Kαλά , έχεις ξεφύγει εντελώς...
                                            Μάθε πρώτα να κάνεις συζήτηση και έλα μετά να μας δώσεις το φως της γνώσης σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 9 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr