-
2ης γενιάς. Η Octavia5 1,6 mpi πρέπει να είναι.
Υπήρχε το dsg τότε αλλά σαν να θυμάμαι μόνο στα diesel (που δεν έρχονταν στην Ελλάδα). -
Συγνώμη που είμαι τόσο άσχετος αλλά τόσο καιρό απλά το οδηγούσα που και που.. Τώρα που το πήρα αρχή σαν να ψάχνομαι.
Το βιβλίο είναι με το αμάξι στο συνεργείο.. Θα το δω από Δευτέρα..
Να πω πως το κιβώτιο περίπου στις 60000 Χιλ έφαγε 3 και 4ο δίσκο οπότε πήγε για επισκευή... Κόστος.... 1800....
Τωρα έχει πρόβλημα στο καλοριφερ, βγάζει χλιαρό αέρα...Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Καλημέρα στην παρέα.. Πριν λίγες μέρες πηρα το Οκτάβια 5 του πατέρα μου και αποφάσισα να το κρατήσω ως κύριο όχημα, οπότε πούλησα το αλμερα μου.
Το Οκτάβια είναι μοντέλο 2004 αυτόματο με τον κινητήρα των 102 ίππων.
Φυσικά το έβαλα συνεργείο για κάποια θέματα που είχε και είμαι σε αναμονή.... Για τα νέα.
Γνωριζει κάποιος να μου πει εάν το 6αρι που φοράει είναι το dsg?Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1ης ή 2ης γενιάς Octavia;
Υποθέτω 1600άρι βενζίνη.Να ζητούσα τον κωδικό του κιβωτίου από το ταμπελάκι
φαντάζομαι δύσκολο.Για να καταλάβω, ο κωδικός του κιβωτίου στο δικό σου είναι το 5gs
Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης pantelis_simeoni έγραψε:
Καλημέρα στην παρέα.. Πριν λίγες μέρες πηρα το Οκτάβια 5 του πατέρα μου και αποφάσισα να το κρατήσω ως κύριο όχημα, οπότε πούλησα το αλμερα μου.
Το Οκτάβια είναι μοντέλο 2004 αυτόματο με τον κινητήρα των 102 ίππων.
Φυσικά το έβαλα συνεργείο για κάποια θέματα που είχε και είμαι σε αναμονή.... Για τα νέα.
Γνωριζει κάποιος να μου πει εάν το 6αρι που φοράει είναι το dsg?Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1ης ή 2ης γενιάς Octavia;
Υποθέτω 1600άρι βενζίνη.Να ζητούσα τον κωδικό του κιβωτίου από το ταμπελάκι
φαντάζομαι δύσκολο.Για να καταλάβω, ο κωδικός του κιβωτίου στο δικό σου είναι το 5gs
Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ο κωδικός είναι το Transmission code, δληαδή το ΑΥΚ στο παράδειγμα παραπάνω.
-
Δεν ξέρω ποιας γενιάς είναι.. Το αμάξι γράφει Οκτάβια 5 αλλά πολλές φορές το βρίσκω στο ίντερνετ ως Οκτάβια 2
Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης pantelis_simeoni έγραψε:
Δεν ξέρω ποιας γενιάς είναι.. Το αμάξι γράφει Οκτάβια 5 αλλά πολλές φορές το βρίσκω στο ίντερνετ ως Οκτάβια 2Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
2ης γενιάς, απλά επειδή το Octavia 5 ήταν όνομα με πέραση στην Ελλάδα,
και επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν κάποιος κόλλησε κανένα σηματάκι από πάνω
γι' αυτό για να είμαστε σίγουροι καλύτερα που έδειξες φωτογραφίαδυστυχώς δεν είμαι πρόχειρος
διαφορετικά θα σου έβρισκα με βάση την ημερομηνία και τον κινητήρα
πιθανότατα το κιβώτιο
αλλά δεν το έχω πρόχειρο λυπάμαιδώσε κατ' ευθείαν το Transmission code και το βρίσκουμε
-
Δεν πειράζει σε ευχαριστώ. Θα το δω στο βιβλίο την Δευτέρα.
Απλά επειδή ήδη μια φορά ανοίχτηκε για επισκευή το έχω πάρει από φόβο, αν και ο τεχνικός είπε ότι ήταν τυχαίο γεγονός.Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
προς το παρόν πιθανολογώ ότι έχει τον κινητήρα BGU 1.6 ,
αν βρω κάτι για το κιβώτιο θα επανέλθω. -
Δε πρεπει να ειχε dsg
-
Έτσι νομίζω και εγώ, τα dsg διάβασα ότι χρησιμοποιούν δίσκους οι οποίοι με την χρήση φθείρονται και πρέπει να αλλαχτούν... Από την άλλη όμως αυτό ακριβός κάνανε στην επισκευή στο δικό μου.. Αλλάξανε δισκάκια και υδραυλικές αντλίες..
Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σήμερα μίλησα με τον τεχνικό στο συνεργείο και μου είπε οτι τα μπουζί καταρχάς στο οκταβια έχουν να αλλαχτούν πολύ καιρό καθότι είναι σχεδόν κατεστραμενα... Έπαθε πλάκα με την κατάσταση τους..οποτε έγινε κανονικό σέρβις στο αμάξι άσχετα με το τι έγραφε στο βιβλίο του..
Επίσης το δεξί εβαπορετο έχει θέμα με το κλαπε και πάει για επισκευή σε ηλεκτρολόγο... Πφφφ και ακόμα δεν πιάσαμε το υγραεριο που φοράει..Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα παιδιά, έβγαλα μια φώτο το καρτελάκι του αυτοκινήτου από το βιβλίο του.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους κωδικούς;
Το αμάξι είναι ένα Οκτάβια 5 αυτόματο.
Ποιος ει αι ο κωδικός του κιβωτίου;Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
προς το παρόν πιθανολογώ ότι έχει τον κινητήρα BGU 1.6 ,
αν βρω κάτι για το κιβώτιο θα επανέλθω.Καλησπέρα παιδιά, έβγαλα μια φώτο το καρτελάκι του αυτοκινήτου από το βιβλίο του.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους κωδικούς;
Το αμάξι είναι ένα Οκτάβια 5 αυτόματο.
Ποιος ει αι ο κωδικός του κιβωτίου;Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επαληθεύτηκα για τον κινητήρα BGU.
Το αυτοκόλλητο που έβγαλες φωτογραφία είναι το δεύτερο αντίτυπο
και το πρώτο αντίτυπο θα μπορούσε να είναι κολημένο κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.
Η διαφορά είναι ότι το πρωτο αντίτυπο έχει και τις λεζάντες των κωδικών.Χοντρικά
Vehicle Identification Number: TMBCA21Z052027360
Engine Code: BGU 1.6 102ίπποι (75KW)Τύπος 1Ζ = 2ης γενιάς Octavia
Εργοστάσιο κατασκευής [2] Mlada/Boleslav
Model year [5] 2005Transmission code: HFS 6τάχυτο αυτόματο (δεν πρέπει να είναι DSG)
-
Από ότι είδα το hfs κιβώτιο είναι με μετατροπέα ροπής.
Δεν έχει μέσα δισκάκια καθόλου.Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης pantelis_simeoni έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά, έβγαλα μια φώτο το καρτελάκι του αυτοκινήτου από το βιβλίο του.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους κωδικούς;
Το αμάξι είναι ένα Οκτάβια 5 αυτόματο.
Ποιος ει αι ο κωδικός του κιβωτίου;Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
E0A = No special edition
1D0 = Without trailer hitch
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RG = Right exterior mirror, convex on large brace
1KF = Disc brakes, rear
6FB = Body-colored exterior mirror housings
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
3FA = Without roof insert (standard roof)
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
1NN = Full wheel covers
H7F = Tires 195/65 R15 91H
4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
3QT = 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front
4X1 = Side air bag front
4A0 = Without seat heater
BL3 = Special requirements Zimbabwe
J1L = Battery 280 A (60 Ah)
7AA = Electronic vehicle immobilization device
8GU = Alternator 140 A
6Y0 = Without cruise control warning system
9AK = Climatronic with impact pressure control free of cfc
8RE = 4 speakers (passive)
7Q0 = Without navigation device
8YL = Radio with CD player
8QL = Key for locking system with remote control
8X0 = Without headlight washer system
4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
B19 = Type approval Greece
G02 = Front shock absorption
QN0 = Without drawers under front seats
3L1 = Manual height adjustment for left front seat
9P1 = Seat belt reminder, electric contact in buckle
7X0 = Without park distance control
9W0 = W/o car phone preparation/installation
8WB = Front fog lights
7A0 = Without CD changer/CD player
3GA = Without cargo area
QG1 = Service interval prolongation
0GG = Emission standard EU4
L06 = Suspension range 06 installation control only, no requirement forecast
7P0 = Without lumbar support in seat backrests
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
3S4 = Preparation for roof load rack
2UA = Standard design -
Ευχαριστώ πολύ..
Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και ενώ περίμενα ως φυσιολογικό το Fabia να έχει πίσω ημιάκαμπτο άξονα βλέπω στο καινούριο φυλλάδιο (MY 2017) που μου έδωσαν ότι πίσω έχει 'άξονα πολλαπλών συνδέσμων'.
Στο Αγγλικό site αναφέρουν για πίσω άξονα 'Compound link crank-axle', το οποίο δεν καταλαβαίνω τι είναι.
Είναι δυνατόν να έχει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων ;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και ενώ περίμενα ως φυσιολογικό το Fabia να έχει πίσω ημιάκαμπτο άξονα βλέπω στο καινούριο φυλλάδιο (MY 2017) που μου έδωσαν ότι πίσω έχει 'άξονα πολλαπλών συνδέσμων'.Στο Αγγλικό site αναφέρουν για πίσω άξονα 'Compound link crank-axle', το οποίο δεν καταλαβαίνω τι είναι.
Είναι δυνατόν να έχει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων ;
Πρώτον καλή χρονιά!
Δεύτερον τις λέξεις 'Compound link crank-axle' χρησιμοποιούσαν και στο μέχρι πρότινος MY
https://cdn.skoda-storyboard.com/2016/05/FABIA-en.pdf
και εννοούσαν αυτό
το οποίο και στο MY19 παραμένει η μοναδική επιλογή στον πίσω άξονα
και πολύ σωστά περιγράφεται στο περσινό ελληνικό φυλλάδιο
«Ημιάκαμπτος άξονας»
http://www.skoda.gr/SiteCollectionDocum ... atalog.pdfΥΓ: Δε θα μπορούσε η παλιά πλατφόρμα που έχει το Fabia να παίρνει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Αν ήταν MQB θεωρητικά θα μπορούσε, αλλά δεν είναι MQB, επομένως δεν.
-
H MQB εχει ανεξαρτητη αναρτηση πισω?
-
Ο χρήστης blackie13 έγραψε:
H MQB εχει ανεξαρτητη αναρτηση πισω?Η MQB έχει τη δυνατότητα.
(Το Fabia όμως δεν είναι MQB.)
SKODA FORUM