Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναρτήσεις για Toyota Yaris Mk1
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναρτήσεις για Toyota Yaris Mk1
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    29
    1130
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
      Εν τέλη έβαλα στο yaris τις KYB excel-g. Το πήγα και σε μία στροφοδιαδρομή και είναι όλα μια χαρά.
      Από μαμά ποιά έχει το yaris γνωρίζει κανείς πάλι τα excel-g είχα ή τα premium;

      Από μαμά θα είχες σίγουρα τα πολύ κατώτερα των Εξελ-Τζι, πρώτης τοποθέτησης αμορτισέρ, που συνοδεύουν όλα αυτά τα μικρά ιαπωνικά αυτοκίνητα.Και συνήθως είναι λαδιού, όχι αέρος-λαδιού, που είναι τα Εξελ-Τζι.

      Οπότε, όπως και νά'χει, ανέβηκες κατηγορία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cult last edited by

        ΠΑιδες θα αναστησω το θεμα. Εχω ενα Μκ1 που το οδηγαει κυριως η συζυγος (πρωτη-δευτερα το πυ τριτη).
        Μου παραπονιοταν οτι κοπαναει. Σημερα το πηγα στο μηχανικο και μου ειπε οτι απο τα 4 αμορτισερ τα 2 χανουν Λαδια αρα θελουν αλλαγη και τα 4, Να τονισω οτι ειναι της μαμας , το γιαρης μοντελο 11/99 και εχει 160.000 χλμ.
        Παω για τετραδα οποτε και ειδα αυτα.
        http://www.rellasamortiser.gr/el/552-to ... -1999-2006
        sachs,kyb ,bilstein.
        Βασικο μου κριτηριο ειναι η ανεση και η ασφαλεια, αφου το αυτ/το κατα 90% κανει αστικα χιλιομετρα (και το οδηγει η συζυγος). Οχι κοντρες, γκαζια κτλ.
        ΝΑ τονισω οτι αμεσως μετα θα αλλαξω και λαστιχα.
        Με τα Kyb excel G ειμαι οκ? Καποια αλλη προταση (οικονομικα κοντα στο κοστος τους)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gnikas last edited by

          Προσωπικά έχω τα excel-g της kyb εδώ και 160.000 χιλιόμετρα στο αυτοκίνητό μου carina e (uk) και ακόμα αντέχουν αν και φαίνονται πλέον οτι εχουν αρχίσει να κουράζονται.Πάντως πλευσεις ακόμα δεν κάνει το αυτοκίνητο εκτός εάν φορτωθεί υπερβολικά (βλέπε 5 ατομα σε επιστροφή από χωριό).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            160.000km αμορτισερ σ αυτοκινητα που κινουνται σ ελληνικο δικτυο.... Και μη μου πειτε τωρα εσεις οτι ειστε ολη μερα Αττικη οδο ή Εγνατια..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gnikas last edited by

              Ναι αλλά το αμορτισερόμετρο μου τα βγάζει ολα απο 65 με 70%. Να παραπονεθώ στους κατασκευαστές?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Σε ΚΤΕΟ?
                Καλα κρασια, ΟΛΑ ακαλιμπραριστα ειναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gnikas last edited by

                  Σε κτεο της Auteco που περνάω και άλλα ΙΧ από εκεί. Τα προηγούμενα που ειχα tokico λαδιού μόνο αντεξαν 70.000 και φαινόταν χαρακτηριστικά στο δρόμο.Για τον συγκεκριμένο τύπο excel-g σε almera και σε hyundai accent καθώς και σε επαγγελματικά οχήματα (ταξί) έχω δει να αντεχουν 200.000 χλμ. Αυτό νομίζω ότι ονομάζεται ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Μάλλον θα είναι εξαίρεση σε σχέση με άλλους κατασκευαστές. Δεν είναι τυχαία 15 χρόνια στην αγορά αυτος ο τυπος αμορτισερ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ομολογω οτι δε γνωριζω για τα συγκεκριμενα, δνε εχω λογο να μη σε πιστεψω, απλα αν θες πραγματικα να μετρησεις αμορτισερ να πας σε λαστιχα, οχι ΚΤΕΟ. Μιλαμε εμενα μου τα εβγαζαν καλυτερα στην επομενη διετια του ΚΤΕΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gnikas last edited by

                      Σε δύο μήνες θα ξαναπάω σε Κτεο και θα δούμε. Το αυτοκίνητο το εχουν ελέγξει και λαστιχαδες και ολα ηταν ΟΚ. Σε ιαπωνικά αυτοκίνητα τα πεσμένα αμορτισερ φαίνονται πολύ εύκολα καθώς λόγω συνήθως μαλακών ελατηρίων αρχίζουν τα δράματα.Το συγκεκριμένο αμορτισερ σε αντίστοιχα corona taxi εφθανε ανετα τις 200.000 χλμ. Βέβαια ειμαι και μονο 1160 κιλά απόβαρο και αυτό μετράει πολύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        'Εχει πολύ «πλάκα» η τογιότα.Όσο πιο παλιό το μοντέλο, τόσο ακριβότερα τα αμορτισέρ

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr