-
Μπορεί να μην είναι ευθυγραμμισμένες οι βάσεις με τα αυτιά του κομπρέσορα
-
Το συνεργειο επιμενει οτι και οι δυο κομπρεσσορες ειναι ελαττωματικοι. Υπαρχει τετοια περιπτωση? και οι δυο κ μαλιστα denso? Αλλες αιτιες που μπορει να οδηγησαν στο σπασιμο του κομπρεσσορα ξερουμε?
-
Ο χρήστης DIM12 έγραψε:
Το συνεργειο επιμενει οτι και οι δυο κομπρεσσορες ειναι ελαττωματικοι. Υπαρχει τετοια περιπτωση? και οι δυο κ μαλιστα denso? Αλλες αιτιες που μπορει να οδηγησαν στο σπασιμο του κομπρεσσορα ξερουμε?Όταν λες σπάσιμο πες κάτι περοσσότερο που έσπασε, τι έσπασε κλπ, άν έχεις και φωτό θα βοηθήσει.
-
Αν εσπασε το αυτι που πιανει μπορει να μην ηταν και σφιγμενο σωστα, μονο υποθεσεις ομως απο το πληκτρολογιο μπορουμε να κανουμε.
-
Καλησπέρα σας
Έχω ένα Hyundai i30 του 2009 με 110000 χλμ. Μετά από ελεγχο που έγινε από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, μου ανακοινώθηκε ότι το κομπρεσέρ του Air Condition χάνει λάδι και χρειάζεται αλλαγή.
Αναρωτιέμαι μήπως μπορεί να επισκευαστεί με κάποιο λογικό κόστος όταν η αγορά ΟΕΜ καινούριου στοιχίζει 320 ευρώ ενώ τα ιμιτασιόν στοιχίζουν από 240 ευρώ (lucas electric) μέχρι 500 (Valeo).
Το ιμιτασιον των 240 κατά πόσο υστερεί από το ακριβότερο? Είναι σύνηθισμένες οι διακυμάνσεις στην ποιότητα και την αποδοτικότητα των κλιματιστικών και αν ναι, αυτές αντικατοπτρίζονται στην τιμή?
Ποιό θα ήταν ένα λογικό κόστος για απεγκατάσταση παλιού, τοποθέτηση νέου και πλήρωση του κυκλώματος?Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα.
Ευχαριστώ πολύ -
παρε lucas ειναι γνωστη εταιρεια με λογικη τιμη, κ αυτη η εταιρεια πιθανον να προμηθευει καποιον κατασκευαστη
εχει κ κινεζικα με 100Ε αλλα με μεταφορικα βγαινει κανα 200αρι, οποτε....
ιδια αποδοση θα εχει, οτι κ να βαλεις
σε αυτον που εχει μηχανημα ρωτα αν το αλλαζει, παρε τιμες απο διαφορους -
σε ενα κυκλωμα air condition, υπαρχει ο ac pressure switch αλλα με 3 καλωδια πως κανουμε ελεγχο αν λειτουργει;
-
Ο χρήστης HammerHead έγραψε:
Καλησπέρα σας
Έχω ένα Hyundai i30 του 2009 με 110000 χλμ. Μετά από ελεγχο που έγινε από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, μου ανακοινώθηκε ότι το κομπρεσέρ του Air Condition χάνει λάδι και χρειάζεται αλλαγή.
Αναρωτιέμαι μήπως μπορεί να επισκευαστεί με κάποιο λογικό κόστος όταν η αγορά ΟΕΜ καινούριου στοιχίζει 320 ευρώ ενώ τα ιμιτασιόν στοιχίζουν από 240 ευρώ (lucas electric) μέχρι 500 (Valeo).
Το ιμιτασιον των 240 κατά πόσο υστερεί από το ακριβότερο? Είναι σύνηθισμένες οι διακυμάνσεις στην ποιότητα και την αποδοτικότητα των κλιματιστικών και αν ναι, αυτές αντικατοπτρίζονται στην τιμή?
Ποιό θα ήταν ένα λογικό κόστος για απεγκατάσταση παλιού, τοποθέτηση νέου και πλήρωση του κυκλώματος?Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα.
Ευχαριστώ πολύΆλλαξα πρόσφατα μαζί με αφυγραντηρα, εκτονωτικη και πλύσιμο (προσοχή), εργατικά 250€+φπα.
-
Ο χρήστης DIM12 έγραψε:
Το συνεργειο επιμενει οτι και οι δυο κομπρεσσορες ειναι ελαττωματικοι. Υπαρχει τετοια περιπτωση? και οι δυο κ μαλιστα denso? Αλλες αιτιες που μπορει να οδηγησαν στο σπασιμο του κομπρεσσορα ξερουμε?Όλες οι εταιρείες λένε αλλαγή συμπιεστή γίνεται μόνο μαζί με αλλαγή αφυγραντηρα, αλλαγή εκτονωτικης βαλβίδας και πλύσιμο του συστήματος. Ότι άλλο, λένε χαλάει σύντομα.
-
Ο χρήστης dimagg έγραψε:
Το συνεργειο επιμενει οτι και οι δυο κομπρεσσορες ειναι ελαττωματικοι. Υπαρχει τετοια περιπτωση? και οι δυο κ μαλιστα denso? Αλλες αιτιες που μπορει να οδηγησαν στο σπασιμο του κομπρεσσορα ξερουμε?
Όλες οι εταιρείες λένε αλλαγή συμπιεστή γίνεται μόνο μαζί με αλλαγή αφυγραντηρα, αλλαγή εκτονωτικης βαλβίδας και πλύσιμο του συστήματος. Ότι άλλο, λένε χαλάει σύντομα.
Πολύ σωστά
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Κομπρεσέρ air condition