-
Καλημέρα και καλό μήνα με υγεία σε όλους μας.
Την Παρασκευή πήγα να παραλάβω το ολοκαίνουριο Yaris 2017 1500cc Active. Το όνομα της αντιπροσωπείας δε θα το αναφέρω ακόμη.
Το αυτοκίνητο είχε ήδη μια εβδομάδα στην έκθεση, όταν είχαμε πάει να το δούμε, δυστυχώς, δεν μπορούσαμε να κάνουμε και πολλά καθώς, όπως μας είπε ο πωλητής ήταν σε Safe Mode από το εργοστάσιο και έπρεπε να ρυθμιστεί.
Το αυτοκίνητο εξωτερικά φαινόταν καλά. Μπήκα λοιπόν μέσα έστω να το βάλω για πρώτη φορά μπροστά. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά με την δεύτερη ή τρίτη φορά! ο πωλητής μου έλεγε ότι δεν γυρνάω καλά τη μίζα ή δε πατάω σωστά το συμπλέκτη, προφανώς νόμιζε ότι είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε αμάξι.
Τελικά σημασία δεν έδωσα, μέσα στον ενθουσιασμό και τη χαρά εξοφλήσαμε το αυτοκίνητο ώστε να βάλουμε μπρος τη διαδικασία με Πινακίδες κτλ.
Την Παρασκευή λοιπόν πάμε να το παραλάβουμε. Μπαίνει μέσα ο πωλητής πάει να βάλει μπροστά...τίποτα..με αυτά και με αυτά πήρε μπροστά με την τρίτη.
Ο 'λόγος' αυτή τη φορά ήταν η βενζίνη από ότι μας είπε, καθώς δεν είχε καθόλου, φυσικά το Trip έλεγε ότι είχε ακόμη 30 χιλιόμετρα αυτονομία.
Όσον αφορά λοιπόν το παραπάνω θέμα ήμουν έτοιμος να το 'φάω' να πάρω το αμάξι και να φύγω. Βλεπω λοιπόν στο καντράν ότι εκεί που δείχνει την εξωτερική θερμοκρασία δείχνει 2 παύλες...
Εκεί ήταν που άναψαν τα λαμπάκια μου. Υπήρχε όμως και εκεί μια δικαιολογία. Μας είπε ότι μάλλον ο τεχνικός που πέρασε το συναγερμό (μας τον έκαναν δώρο) θα ξέχασε να συνδέσει κάποιο φυσάκι ή πολύ απλά είναι θέμα προγραμματισμού του αυτοκινήτου και θα πρέπει τη Δευτέρα να το πάω στο Service!!!! αυτοκίνητο με 11χλμ να το πάω στο Service.
Φυσικά αρνήθηκα να το παραλάβω και ούτε υπέγραψα πουθενά, έφυγα ξενερωμένος, μου είπαν οτι Δευτέρα πρωί πρωί θα έχω νέα από τους Τεχνικούς.
Θα ήθελα παρακαλώ πολύ τη συμβουλή σας, όπως είπα το αυτοκίνητο το έχω εξοφλήσει. έκανα καλά που δεν το παρέλαβα; Δώστε μου τη συμβουλή σας πως να κινηθώ. Έχω το δικαίωμα (όπως είπα έχω ξενερώσει απίστευτα) να κάνω αναστροφή πώλησης;
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Καλημέρα και καλό μήνα με υγεία σε όλους μας.
Την Παρασκευή πήγα να παραλάβω το ολοκαίνουριο Yaris 2017 1500cc Active. Το όνομα της αντιπροσωπείας δε θα το αναφέρω ακόμη.
Το αυτοκίνητο είχε ήδη μια εβδομάδα στην έκθεση, όταν είχαμε πάει να το δούμε, δυστυχώς, δεν μπορούσαμε να κάνουμε και πολλά καθώς, όπως μας είπε ο πωλητής ήταν σε Safe Mode από το εργοστάσιο και έπρεπε να ρυθμιστεί.
Το αυτοκίνητο εξωτερικά φαινόταν καλά. Μπήκα λοιπόν μέσα έστω να το βάλω για πρώτη φορά μπροστά. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά με την δεύτερη ή τρίτη φορά! ο πωλητής μου έλεγε ότι δεν γυρνάω καλά τη μίζα ή δε πατάω σωστά το συμπλέκτη, προφανώς νόμιζε ότι είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε αμάξι.
Τελικά σημασία δεν έδωσα, μέσα στον ενθουσιασμό και τη χαρά εξοφλήσαμε το αυτοκίνητο ώστε να βάλουμε μπρος τη διαδικασία με Πινακίδες κτλ.
Την Παρασκευή λοιπόν πάμε να το παραλάβουμε. Μπαίνει μέσα ο πωλητής πάει να βάλει μπροστά...τίποτα..με αυτά και με αυτά πήρε μπροστά με την τρίτη.
Ο 'λόγος' αυτή τη φορά ήταν η βενζίνη από ότι μας είπε, καθώς δεν είχε καθόλου, φυσικά το Trip έλεγε ότι είχε ακόμη 30 χιλιόμετρα αυτονομία.
Όσον αφορά λοιπόν το παραπάνω θέμα ήμουν έτοιμος να το 'φάω' να πάρω το αμάξι και να φύγω. Βλεπω λοιπόν στο καντράν ότι εκεί που δείχνει την εξωτερική θερμοκρασία δείχνει 2 παύλες...
Εκεί ήταν που άναψαν τα λαμπάκια μου. Υπήρχε όμως και εκεί μια δικαιολογία. Μας είπε ότι μάλλον ο τεχνικός που πέρασε το συναγερμό (μας τον έκαναν δώρο) θα ξέχασε να συνδέσει κάποιο φυσάκι ή πολύ απλά είναι θέμα προγραμματισμού του αυτοκινήτου και θα πρέπει τη Δευτέρα να το πάω στο Service!!!! αυτοκίνητο με 11χλμ να το πάω στο Service.
Φυσικά αρνήθηκα να το παραλάβω και ούτε υπέγραψα πουθενά, έφυγα ξενερωμένος, μου είπαν οτι Δευτέρα πρωί πρωί θα έχω νέα από τους Τεχνικούς.
Θα ήθελα παρακαλώ πολύ τη συμβουλή σας, όπως είπα το αυτοκίνητο το έχω εξοφλήσει. έκανα καλά που δεν το παρέλαβα; Δώστε μου τη συμβουλή σας πως να κινηθώ. Έχω το δικαίωμα (όπως είπα έχω ξενερώσει απίστευτα) να κάνω αναστροφή πώλησης;
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Καλημέρα και καλό μήνα με υγεία σε όλους μας.
Την Παρασκευή πήγα να παραλάβω το ολοκαίνουριο Yaris 2017 1500cc Active. Το όνομα της αντιπροσωπείας δε θα το αναφέρω ακόμη.
Το αυτοκίνητο είχε ήδη μια εβδομάδα στην έκθεση, όταν είχαμε πάει να το δούμε, δυστυχώς, δεν μπορούσαμε να κάνουμε και πολλά καθώς, όπως μας είπε ο πωλητής ήταν σε Safe Mode από το εργοστάσιο και έπρεπε να ρυθμιστεί.
Το αυτοκίνητο εξωτερικά φαινόταν καλά. Μπήκα λοιπόν μέσα έστω να το βάλω για πρώτη φορά μπροστά. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά με την δεύτερη ή τρίτη φορά! ο πωλητής μου έλεγε ότι δεν γυρνάω καλά τη μίζα ή δε πατάω σωστά το συμπλέκτη, προφανώς νόμιζε ότι είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε αμάξι.
Τελικά σημασία δεν έδωσα, μέσα στον ενθουσιασμό και τη χαρά εξοφλήσαμε το αυτοκίνητο ώστε να βάλουμε μπρος τη διαδικασία με Πινακίδες κτλ.
Την Παρασκευή λοιπόν πάμε να το παραλάβουμε. Μπαίνει μέσα ο πωλητής πάει να βάλει μπροστά...τίποτα..με αυτά και με αυτά πήρε μπροστά με την τρίτη.
Ο 'λόγος' αυτή τη φορά ήταν η βενζίνη από ότι μας είπε, καθώς δεν είχε καθόλου, φυσικά το Trip έλεγε ότι είχε ακόμη 30 χιλιόμετρα αυτονομία.
Όσον αφορά λοιπόν το παραπάνω θέμα ήμουν έτοιμος να το 'φάω' να πάρω το αμάξι και να φύγω. Βλεπω λοιπόν στο καντράν ότι εκεί που δείχνει την εξωτερική θερμοκρασία δείχνει 2 παύλες...
Εκεί ήταν που άναψαν τα λαμπάκια μου. Υπήρχε όμως και εκεί μια δικαιολογία. Μας είπε ότι μάλλον ο τεχνικός που πέρασε το συναγερμό (μας τον έκαναν δώρο) θα ξέχασε να συνδέσει κάποιο φυσάκι ή πολύ απλά είναι θέμα προγραμματισμού του αυτοκινήτου και θα πρέπει τη Δευτέρα να το πάω στο Service!!!! αυτοκίνητο με 11χλμ να το πάω στο Service.
Φυσικά αρνήθηκα να το παραλάβω και ούτε υπέγραψα πουθενά, έφυγα ξενερωμένος, μου είπαν οτι Δευτέρα πρωί πρωί θα έχω νέα από τους Τεχνικούς.
Θα ήθελα παρακαλώ πολύ τη συμβουλή σας, όπως είπα το αυτοκίνητο το έχω εξοφλήσει. έκανα καλά που δεν το παρέλαβα; Δώστε μου τη συμβουλή σας πως να κινηθώ. Έχω το δικαίωμα (όπως είπα έχω ξενερώσει απίστευτα) να κάνω αναστροφή πώλησης;
Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Πώς το πλήρωσες και δεν έχεις υπογράψει πουθενά;;;;Όπως καταλαβαίνεις τώρα σε έχουν και δεν τους έχεις....
Εύχομαι να είναι κάτι απλό,όπως πεσμένη μπαταρία κτλ
Τώρα τί έχεις κανονίσει;;;το ετοιμάζουν και σε καλούν για παραλαβή;;; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πώς το πλήρωσες και δεν έχεις υπογράψει πουθενά;;;;Όπως καταλαβαίνεις τώρα σε έχουν και δεν τους έχεις....
Εύχομαι να είναι κάτι απλό,όπως πεσμένη μπαταρία κτλ
Τώρα τί έχεις κανονίσει;;;το ετοιμάζουν και σε καλούν για παραλαβή;;;Το πλήρωσα μέσω τράπεζας. Το τιμολόγιο δεν το έχω παραλάβει ακόμη. Δε θα πρέπει να υπογράψω κάπου κατά την παράδοση του αυτοκινήτου;
Τελικά, με πήραν τηλέφωνο το πρωί. Του έβαλαν βενζίνη και μ είπαν πως είναι εντάξει. Όσο για τον αισθητήρα θερμοκρασίας, μου είπαν πως είχαν βάλει λάθος μια ασφάλεια!
Άντε μα δούμε..
-
Ας είναι όπως τα λένε λοιπόν.............καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ας είναι όπως τα λένε λοιπόν.............καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο!Να είσαι καλά φίλε μου! Άντε τώρα να περάσει η ώρα να σχολιάσω από τη δουλειά να το παραλάβω επιτέλους!
-
Προβλήματα πταίσματα... Συμβαίνουν και χειρότερα...
Καλοτάξιδο!...
-
Φίλε geotoy δεν είσαι μόνος σου, πολλά συμβαίνουν.
Αν και πρέπει να το έχω ξανά-γράψει άλλη μία φορά δε πειράζει.
Το δικό μου, Honda Jazz, όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία των Χανίων παρατήρησα στη θέση του συνοδηγού κάποιο χαρτάκι όπου (και καλά) έκαναν κάποιους ελέγχους. Δεν έδωσα σημασία τότε αλλά ώσπου να το πάω στο πρώτο πρατήριο που βρήκα, παρατήρησα μικρή διαφορά στην άνεση μεταξύ αυτοκινήτου και άρματος! Λέω ή αντί αναρτήσεων έβαλαν σκέτους σωλήνες, ή κάτι συμβαίνει με τα λάστιχα. Μετά που έβαλα καύσιμα πήγα να μετρήσω τη πίεση στα ελαστικά και αντί του 30 με 33 που λέει ο κατασκευαστής, είχαν βάλει 55!! Και γαμώ τους ελένχους μιλάμε. Πάω σπίτι ρίχνω και μία ματιά στο λάδι του κινητήρα και ήταν 2 με 3 εκατοστά πάνω από το ΜΑΧ. Αυτά τα δυο παραπάνω συμβάντα με κάνουν να αμφισβητώ για το εάν έγιναν οι υπόλοιπες εργασίες που έγραφε το χαρτί αλλά και ότι το χαρακτηριστικό V που υπήρχε στο κάθε τετραγωνάκι της εκάστοτε εργασίας φαινόταν καθαρά ότι είχε τοποθετηθεί εντελώς βιαστικά. Και γαμώ τις αντιπροσωπείες. -
Μακαρι να μην σου βγαλει κατι αλλο. Αν δεις οτι συνεχιζεται το σηριαλ, ενημερωσε την toyota ελλας. Πιστευω οτι ηταν καθαρα θεμα ατυχιας κ κακου συντονισμου στην τοποθετηση των extras. Ενημερωσε για την εξελιξη.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
παρατήρησα μικρή διαφορά στην άνεση μεταξύ αυτοκινήτου και άρματοςΑνάποδα τα λες. Τα άρματα έχουν τρομερά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
παρατήρησα μικρή διαφορά στην άνεση μεταξύ αυτοκινήτου και άρματος
Ανάποδα τα λες. Τα άρματα έχουν τρομερά άνετη ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα.
Σωστό και αυτό.
Πρόβλημα αυτοκινήτου κατά την Παράδοση