Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή φάρδους
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή φάρδους
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    21
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Υποθετικά πάντα θέλω να ρωτήσω κάτι. Λοιπόν έχουμε και λέμε (υποθετικά), το αμάξι φοραέι ζλάστιχα 195/65/15 και θέλω να αυξήσω το φάρδος να το κάνω 205 χωρίς να αλλάξει το προφίλ και η ζάντα γίνεται? Η πρέπει να αλλάξει το προφίλ? Γιατί άκουσα πως επειδή το προφίλ είναι ποσοστό του φάρδους, όταν αλλάζει το φάρδος του ελαστικού πρέπει να αλλάξει και το προφίλ. Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί τότε θα αλλάζει και το βήμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Z
        zoranb last edited by

        Υποθετικά πάντα θέλω να ρωτήσω κάτι. Λοιπόν έχουμε και λέμε (υποθετικά), το αμάξι φοραέι ζλάστιχα 195/65/15 και θέλω να αυξήσω το φάρδος να το κάνω 205 χωρίς να αλλάξει το προφίλ και η ζάντα γίνεται? Η πρέπει να αλλάξει το προφίλ? Γιατί άκουσα πως επειδή το προφίλ είναι ποσοστό του φάρδους, όταν αλλάζει το φάρδος του ελαστικού πρέπει να αλλάξει και το προφίλ. Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί τότε θα αλλάζει και το βήμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Υποθετικά πάντα θέλω να ρωτήσω κάτι. Λοιπόν έχουμε και λέμε (υποθετικά), το αμάξι φοραέι ζλάστιχα 195/65/15 και θέλω να αυξήσω το φάρδος να το κάνω 205 χωρίς να αλλάξει το προφίλ και η ζάντα γίνεται? Η πρέπει να αλλάξει το προφίλ? Γιατί άκουσα πως επειδή το προφίλ είναι ποσοστό του φάρδους, όταν αλλάζει το φάρδος του ελαστικού πρέπει να αλλάξει και το προφίλ. Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί τότε θα αλλάζει και το βήμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            enginekiller last edited by

            Καταρχας αν ψαξεις εδω μεσα για λαστιχα θα βρεις παρα πολλα θεματα. Το προφιλ δε θα αλλαξει αλλα θα αλλαξει το ποσοστο που αναφερεται στις διαστασεις. Το 50-55-60-65... ειναι το ποσοστα του πελματος οποτε αν αλλαξεις το φαρδος και κρατησεις το ιδιο ποσοστο τοτε θα αλλαξεις το προφιλ δηλ. θα ειναι μεγαλυτερο. Δηλαδη αυτο που εχεις εχει προφιλ 12.6 εκατοστα και με την ιδια ζαντα σε 205 θα βαλεις 205/60/15 και ετσι το προφιλ θα παραμεινει σχεδον ιδιο 12.3 εκατοστα οποτε δε θα αλλαξει το βημα. Αν αφηνες το ιδιο ποσοστο δηλαδη 205/65/15 το προφιλ θα ηταν 13.4 εκατοστα! Ψαξε παντως εδω μεσα να βρεις και αλλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              georgetabs last edited by

              Διάσταση περιφέρεια ελαστικού
              195/65R15 634mm
              205/60R15 627mm

              Αυτή είναι η πιο συμβατή σαν νούμερο αν θες να κρατήσεις την ίδια (15άρα) ζάντα.
              Βέβαια θα μειωθεί λίγο η περιφέρεια (απόλυτη λύση δεν έχεις ποτέ, αυτή είναι η καλύτερη δυνατή για 205/15 με 1% απόκλιση περίπου...), και θα έχεις λίγο καλύτερο τράβηγμα. Από την άλλη θα είναι λίγο χειρότερο λόγω φαρδύτερου ελαστικού, οπότε εξισορροπούνται κάπως.

              Από την άλλη αν κρατήσεις σταθερό ΚΑΙ το προφίλ ΚΑΙ τη ζάντα, εύκολο είναι να δούμε πως το 65% του 195 είναι μικρότερο από το 65% του 205.

              Για την ακρίβεια η περιφέρεια του 205/65R15 είναι 647mm, δηλαδή μιλάμε για 13 χιλιοστά στην περιφέρεια, ή 2% περίπου.
              Ο κινητήρας θα γονατίσει, αφού και το έξτρα πλάτος και η έξτρα περιφέρεια είναι 'εναντίον' του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                Όταν αλλάζουμε ζλάστιχα στο τουτού και κάνουμε ψιλοδραστικές αλλαγέςμ αλλά και μικροαλλαγές, τί γίνεται με το ταχύμετρο και την τροχαία?
                Προσωπικά έχω βάλει αντί των μαμά 195/65/15 - 205/55/16. Μια μικρή απειροελάχιστη διαφορά στο ταχύμετρο θα υπάρχει έτσι? Αν ήταν 17άρα η ζάντα όχι με το σωστό προφίλ θα ρυθμιζόταν το ταχύμετρο ή θα έτρωγα κλίσεις στη Συγγρού με το παραμικρό?
                Ντάξει υπερβάλλω λίγο αλλά θέλω να δώσω το στίγμα του πόστ αυτού!

                Η τροχαία δεν έχει ιδέα. Σιγά μην ξέρει τι λάστιχα έχει το κάθε μοντέλο, ή να ψάχνει το βιβλίο κατασκευαστή σου... Βέβαια αν δουνε Σειτσέντο με 18άρες...

                Μάλιστα αν το ίδιο αμάξι σε άλλη έκδοση έβγαινε με αυτή τη διάσταση δεν έχεις λογικά πρόβλημα κανένα.

                Πρόβλημα αν υπάρξει θα είναι στα ΚΤΕΟ.

                Τώρα για το σφάλμα κοντέρ, στις παραπάνω αλλαγές που είπαμε (με ΙΔΙΑ ζάντα) οι διαφορές είναι -1% και +2% αντίστοιχα. Δηλαδή όταν πήγαινες με 95 και το κοντέρ σου λόγω σφάλματος έδειχνε 100, τώρα όταν δείχνει 100 θα πηγαίνεις 94 ή 97 αντίστοιχα... Τρίχες...

                Στο νέο παράδειγμα που είπες 205/55/16 η περιφέρεια είναι 633mm, ή 0,15%. Το μάτι μας μάλλον έχει μεγαλύτερο σφάλμα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Μεχρι ποση διαφορα αληθεια ειναι νομιμο; Και σε λαστιχα και σε ζαντες; Καποιο ποσοστο νομιζω υπαρχει αλλα δε θυμαμαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Δεν ξέρω αν μπορείς να αλλάξεις διάσταση χωρίς ιστορίες κλπ...

                    Πάντως αν έχεις το Γκολφ 1400 και θες να βάλεις τα λάστιχα του ΤζιΤιΑι δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, αφού ήδη έβγαινε με τέτοια (κακό το παράδειγμα, αφού και το 1400 στο τέλος φόρεσε τα λάστιχα του ΤζιΤιΑι ως Τζενερέισιον, αλλά καταλαβαίνετε πως μιλάω για πριν γίνει αυτό! )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      markvag last edited by

                      Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα νομιμότητας. Πουθενά στην άδεια δεν αναφέρονται οι διαστάσεις των ελαστικών... άρα από που θα διαπιστώσει το ΚΤΕΟ ή η αστυνομία ότι δεν είναι οι 'σωστές';; (και το σωστές σηκώνει συζήτηση...)

                      Απλά, καλό θα ήταν να μη γίνονται υπερβολές και να μην αλλάζει πολύ η διάμετρος του συνόλου, αλλά και να μην ξεφεύγει πολύ από τις αρχικές διαστάσεις γενικά...

                      Πχ: σύμφωνα με τον υπολογιστή εδώ έχουμε ότι η αντικατάσταση ενός 195-65-15 με ένα άλλο 235-35-19 (!!!!! ) έχει μία αρκετά μικρή διαφορά στη συνολική διάμετρο της τάξης του 2,05%... Αλλά προφανώς δεν είναι και η ενδεδειγμένη αλλαγή...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Δεν εννοω βεβαια απλως αλλαγη ελαστικων αλλα αν καποιος εχει κανει αλλαγες σε κινητηρα κτλ +80 αλογα και βαλει απο 195 - 235 μηπως θεωρειται παρανομη μια τετοια υπερβολικη αλλαγη ελαστικου απο το ΚΤΕΟ πχ. Ασχετο με το αν πρεπει η οχι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                          Δεν εννοω βεβαια απλως αλλαγη ελαστικων αλλα αν καποιος εχει κανει αλλαγες σε κινητηρα κτλ +80 αλογα και βαλει απο 195 - 235 μηπως θεωρειται παρανομη μια τετοια υπερβολικη αλλαγη ελαστικου απο το ΚΤΕΟ πχ. Ασχετο με το αν πρεπει η οχι.

                          Εφόσον πουθενά σε κάποιο επίσημο έγγραφο δεν αναφέρεται η διάσταση των 'μαμά' ελαστικών και να είναι παράνομο (που δεν βλέπω τον λόγο), πως θα το διαπιστώσουν;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • Z
                            zoranb last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                            Όταν αλλάζουμε ζλάστιχα στο τουτού και κάνουμε ψιλοδραστικές αλλαγέςμ αλλά και μικροαλλαγές, τί γίνεται με το ταχύμετρο και την τροχαία?
                            Προσωπικά έχω βάλει αντί των μαμά 195/65/15 - 205/55/16. Μια μικρή απειροελάχιστη διαφορά στο ταχύμετρο θα υπάρχει έτσι? Αν ήταν 17άρα η ζάντα όχι με το σωστό προφίλ θα ρυθμιζόταν το ταχύμετρο ή θα έτρωγα κλίσεις στη Συγγρού με το παραμικρό?
                            Ντάξει υπερβάλλω λίγο αλλά θέλω να δώσω το στίγμα του πόστ αυτού!

                            Η τροχαία δεν έχει ιδέα. Σιγά μην ξέρει τι λάστιχα έχει το κάθε μοντέλο, ή να ψάχνει το βιβλίο κατασκευαστή σου... Βέβαια αν δουνε Σειτσέντο με 18άρες...

                            Μάλιστα αν το ίδιο αμάξι σε άλλη έκδοση έβγαινε με αυτή τη διάσταση δεν έχεις λογικά πρόβλημα κανένα.

                            Πρόβλημα αν υπάρξει θα είναι στα ΚΤΕΟ.

                            Τώρα για το σφάλμα κοντέρ, στις παραπάνω αλλαγές που είπαμε (με ΙΔΙΑ ζάντα) οι διαφορές είναι -1% και +2% αντίστοιχα. Δηλαδή όταν πήγαινες με 95 και το κοντέρ σου λόγω σφάλματος έδειχνε 100, τώρα όταν δείχνει 100 θα πηγαίνεις 94 ή 97 αντίστοιχα... Τρίχες...

                            Στο νέο παράδειγμα που είπες 205/55/16 η περιφέρεια είναι 633mm, ή 0,15%. Το μάτι μας μάλλον έχει μεγαλύτερο σφάλμα!!!

                            Αααχ και δεν σας πρόλαβα είχα φύγει εκτός Internet, λοιπόν όταν μίλησα για τροχαία εννούσα για παραβίαση του ορίου ταχύτητας! Άμα αλλάξει το βήμα δεν θα βλέπω άλλη μέτρηση ενώ θα τρέχω περισσότερο ή λιγότερο? Αυτό εννούσα όταν μίλαγα για τροχαία στη Συγγρού...ραντάρ κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • A
                              asenna last edited by

                              Τα ΙΚΤΕΟ ελέγχουν την διάσταση των ελαστικών από πίνακες που τους έχουν προμηθεύσει οι αντιπροσωπείες. Επιτρέπεται αλλαγή της περιμέτρου νομίζω μέχρι +2,5%, -1,5%

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                zoranb, στην 156 τα καλοκαιρινά μου λάστιχα είναι 205/55/16. Τα χειμερινά 185/65/15.
                                Συγκρίνοντας το κοντέρ του αμαξιού με το GPS με τα καλοκαιρινά δεν έχω ΚΑΘΟΛΟΥ σφάλμα (στα 220 στο GPS πήγαινε 225 - 230 κοντέρ )

                                Αντιθέτως με τα χειμερινά το σφάλμα είναι αισθητό. Δεν το μέτρησα σε τέτοιες ταχύτητες, μιας και τα χειμερινά μου έχουν δείκτη ταχύτητας 190, αλλά στα 150 είχε ήδη 10 χμ απόκλιση (δηλ 140 πραγματικά)!

                                Τώρα η αστυνομία αν σε πιάσει στο ραντάρ με 130 ενώ το όριο είναι 120 δεν θα την απασχολήσει αν έχει σφάλμα το κοντέρ σου επειδή άλλαξες λάστιχα, την κλήση θα στην βάλει επειδή πήγαινες με τόσο.

                                Αν τώρα πας να κλαφτείς 'βρε παληκάρια, με την 18άρα 110 μου έλεγε, πού να φανταστώ πως πήγαινα με 130;' τότε εκτός από την κλήση για 130 θα σου βάλουν επιπλέον και για τη διάσταση πιθανώς!!

                                Όταν η Α.Ο. είχε όριο 60 (Μεταμόρφωση/Κύμης προ ένωσης και διοδίων) ήμουν ολομόναχος και με 150. Με σταματήσαν, είδαν πως φόραγα ζώνη και με άφησαν με χαμόγελο!!! Αφού ζώνες έψαχναν, δεν τους πείραξε που και τυφλός θα έβλεπε πως πάω τραγικά παράνομα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • Z
                                  zoranb last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                  zoranb, στην 156 τα καλοκαιρινά μου λάστιχα είναι 205/55/16. Τα χειμερινά 185/65/15.
                                  Συγκρίνοντας το κοντέρ του αμαξιού με το GPS με τα καλοκαιρινά δεν έχω ΚΑΘΟΛΟΥ σφάλμα (στα 220 στο GPS πήγαινε 225 - 230 κοντέρ )

                                  Αντιθέτως με τα χειμερινά το σφάλμα είναι αισθητό. Δεν το μέτρησα σε τέτοιες ταχύτητες, μιας και τα χειμερινά μου έχουν δείκτη ταχύτητας 190, αλλά στα 150 είχε ήδη 10 χμ απόκλιση (δηλ 140 πραγματικά)!

                                  Τώρα η αστυνομία αν σε πιάσει στο ραντάρ με 130 ενώ το όριο είναι 120 δεν θα την απασχολήσει αν έχει σφάλμα το κοντέρ σου επειδή άλλαξες λάστιχα, την κλήση θα στην βάλει επειδή πήγαινες με τόσο.

                                  Αν τώρα πας να κλαφτείς 'βρε παληκάρια, με την 18άρα 110 μου έλεγε, πού να φανταστώ πως πήγαινα με 130;' τότε εκτός από την κλήση για 130 θα σου βάλουν επιπλέον και για τη διάσταση πιθανώς!!

                                  Όταν η Α.Ο. είχε όριο 60 (Μεταμόρφωση/Κύμης προ ένωσης και διοδίων) ήμουν ολομόναχος και με 150. Με σταματήσαν, είδαν πως φόραγα ζώνη και με άφησαν με χαμόγελο!!! Αφού ζώνες έψαχναν, δεν τους πείραξε που και τυφλός θα έβλεπε πως πάω τραγικά παράνομα!

                                  Παραθέτω το πόστ μου για να προσθέσω και κάτι ακόμα, λοιπόν είχα γράψει σε άλλο σημείο...

                                  ''Όταν αλλάζουμε ζλάστιχα στο τουτού και κάνουμε ψιλοδραστικές αλλαγέςμ αλλά και μικροαλλαγές, τί γίνεται με το ταχύμετρο και την τροχαία?
                                  Προσωπικά έχω βάλει αντί των μαμά 195/65/15 - 205/55/16. Μια μικρή απειροελάχιστη διαφορά στο ταχύμετρο θα υπάρχει έτσι? Αν ήταν 17άρα η ζάντα όχι με το σωστό προφίλ θα ρυθμιζόταν το ταχύμετρο ή θα έτρωγα κλίσεις στη Συγγρού με το παραμικρό?
                                  Ντάξει υπερβάλλω λίγο αλλά θέλω να δώσω το στίγμα του πόστ αυτού!''

                                  Η ερώτηση που θέλω να προσθέσω λοιπόν είναι, τί κάνουμε στην περίπτωση που υπάρχει η διαφορά ταχύμετρο με το πόσο πραγματικά πάμε..ρυθμίζεται το ταχύμετρο με το νεό βήμα του αμαξιού?
                                  Άμα βάλω τις 18άρες του ΤζιΤιΆί και βάλω το δικό του ταχύμετρο (που θα το βρώ βέβαια) θεωρητικά θα έιμαι οκ ε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Δεν ξέρω αν ρυθμίζεται το ταχύμετρο, ή αν ο πίνακας οργάνων έχει διαφορετική κλιμάκωση ή τι άλλο...

                                    Οπότε το αν ρυθμίζεται, και το ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ αυτό είναι δύσκολη κουβέντα... Γιατί λοιπόν να μην υπολογίζεις μόνος σου πόσο πας;

                                    Ο θείος μου για ένα Όστιν αντίκα που είχε χρειάστηκε να αλλάξει κιβώτιο αν θυμάμαι καλά, και το μόνο που βρήκε ήταν παλιό Εγγλέζικο που μέτραγε μίλια!!!

                                    Απλούστατα ήξερε πως πάει όσο γράφει το όργανο επί 1,6. Δύσκολο, δε λέω, κάτσε να υπολογίσεις τα 45 μίλια πόσα χιλιόμετρα είναι... (Μαθηματικός όμως ο θείος!! )

                                    Αλλά στην περίπτωσή σου το πρόβλημα δε νομίζω να είναι τόσο τραγικό...
                                    Τι διάσταση έχουν οι 18άρες που θες να βάλεις;
                                    Αν πχ είναι 225/40R18 θα έχουν περιφέρεια 636mm από 634, οπότε πολύ κακό για 0,3% απόκλιση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης Asenna έγραψε:
                                      Τα ΙΚΤΕΟ ελέγχουν την διάσταση των ελαστικών από πίνακες που τους έχουν προμηθεύσει οι αντιπροσωπείες. Επιτρέπεται αλλαγή της περιμέτρου νομίζω μέχρι +2,5%, -1,5%

                                      Αν δηλαδή κάνω μία νόμιμη μετατροπή (πχ τοποθέτηση τούρμπο) που αυξήσει αρκετά τη δύναμη του κινητήρα μου, θα πρέπει να διατηρήσω τους ίδιους τροχούς;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                        Τα ΙΚΤΕΟ ελέγχουν την διάσταση των ελαστικών από πίνακες που τους έχουν προμηθεύσει οι αντιπροσωπείες. Επιτρέπεται αλλαγή της περιμέτρου νομίζω μέχρι +2,5%, -1,5%

                                        Αν δηλαδή κάνω μία νόμιμη μετατροπή (πχ τοποθέτηση τούρμπο) που αυξήσει αρκετά τη δύναμη του κινητήρα μου, θα πρέπει να διατηρήσω τους ίδιους τροχούς;;;;

                                        Για ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ μίλησε!!!

                                        Και ΝΑΙ, αν πας από 150 άλογα στα 250 και πάλι δεν χρειάζεται να μεγαλώσεις περίμετρο!!
                                        Ξαναλέω αυτό που είπα παραπάνω:

                                        195/65/15 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 634 χιλ.
                                        225/40R18 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 636 χιλ.
                                        Διαφορά πλάτους περίου 15%
                                        Διαφορά περιφέρειας ούτε 0,5%

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Διάμετρος 634 χιλ. όχι περιφέρεια, όχι περίμετρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                            Για ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ μίλησε!!!

                                            Και ΝΑΙ, αν πας από 150 άλογα στα 250 και πάλι δεν χρειάζεται να μεγαλώσεις περίμετρο!!

                                            Σύμφωνοι, αλλά δεν είναι απίθανο να χρειαστεί να γίνει και κάτι άλλο...

                                            Τεσπα... μάλλον δεν είμαι και 100% σωστός...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr