-
Δε θα γράψω τίποτα άλλο:
toyo proxes cf2
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF2.htmconti ecocontact 5
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... tact-5.htmΘα τα ξαναβάζατε:
το toyo 93%, το continental 63%.
Καλό βράδυ.
-
Το i10 φοραει τα eco contact 5 απο το εργοστασιο!!!!!
Το ωραιο ειναι οτι στα tests αριστευει αλλα στην πραξη,πατωνει...........δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο!€€€€ -
Μυστηριες παντως οι βαθμολογίες των ελαστικών στο συγκεκριμενο site. Εχω την εντύπωση οτι τα premium ελαστικα παίρνουν μέτριες βαθμολογίες γιατι αυτοι που τα βάζουν τα συγκρίνουν με αλλα premium που εχουν βάλει και ελαστικα απο εταιρείες 2ης γραμμής παίρνουν καλές βαθμολογίες γιατι αυτοι που τα βάζουν ειναι πολυ πιθανό να τα συγκρίνουν με αλλα ελαστικα 2ης η 3ης γραμμής που εχουν βάλει στο παρελθόν.
Για αυτόν τον λόγο πιστεύω οτι οποίος σχολιάζει ελαστικα χρήσιμο ειναι να αναφέρει με τι το συγκρίνει. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το i10 φοραει τα eco contact 5 απο το εργοστασιο!!!!!
Το ωραιο ειναι οτι στα tests αριστευει αλλα στην πραξη,πατωνει...........δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο!€€€€Εισαι αρνητικά προσκείμενος στα continental και χάνεις την αντικειμενικότητα σου.
Τα Eco contact σε σχέση με τι αριστευουν στα τεστ; Προφανώς σε σχέση με αλλα οικολογικά ( και άρα εξ ορισμού απο μέτρια εώς κακά σε δυναμικά χαρακτηριστικά) λαστιχα.
Πέραν αυτού ουτε και εγω συμπαθώ τα conti (γενικώς) για δυο λόγους που εχω αναφέρει και παλαιότερα. -
Επίσης θα πρεπει να λάβουμε υπόψη και εναν αλλο παράγοντα , οτι ο κόσμος μας δεν είναι καθόλου αγγελικά πλασμένος και ειδικα στο ίντερνετ πεφτει αρκετο χρήμα για να γράφονται θετικότερες κριτικες και απο οτι ισχυει στην πραγματικοτητα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αλλαζει λαστιχο και βαζεις το καινουριο πισω.Τελικά μάλλον αυτό θα κάνουμε, τύπου 'αναγκαστική περιστροφή', ώστε να έρθουν μπροστά τα δύο πιο φρέσκα από την αρχική τετράδα, και πίσω να πάει το καινούριο.
-
Τι να πάρω?
1.Michelen Cross Climate
2. Michelen Primacy
3. Pirelli Cinturato P7
4. Τίποτε άλλο?- Με ενδιαφέρει η ασφάλεια σε στεγνο και σε βρεγμένο, με ενδιαφέρει να είναι ανθεκτικά (δεν πάω κάθε μέρα σε χαλίκι αλλά το καλοκαίρι θα πάω σε καμιά απόμερη παραλία)
- Δεν με ενδιαφέρει η οικονομία, κάνω λίγα χιλιόμετρα
- Δεν σκορπάω λεφτά από το μπαλκόνι αλλά δεν θα κοιτάξω δέυτερης / τρίτης κλάσης μάρκες (αν μπορώ να το πω έτσι)
- Κινούμαι σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους και στην ΕΟ. Σπάνια στην Αθήνα.
Ο λαστιχάς κόβει το λαιμό του για το 1 και στη χειρότερη προτείνει το 2. Εγώ από Michelen δεν είχα καλή εμπειρία στο παρελθόν - σε πολύ μικρότερη διάσταση - ενώ αντίστοιχα έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από τα Pirelli Cinturato P5
Διάσταση: 225 / 50 /17
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αλλαζει λαστιχο και βαζεις το καινουριο πισω.
Τελικά μάλλον αυτό θα κάνουμε, τύπου 'αναγκαστική περιστροφή', ώστε να έρθουν μπροστά τα δύο πιο φρέσκα από την αρχική τετράδα, και πίσω να πάει το καινούριο.
Επειδη παντως τα χλμ που είχες ειναι σχετικά λίγα, μπορείς να βάλεις τα καινούργια μπροστα, θα ειναι σαν να είχες κανει τα εμπρός-πισω rotation.
-
Προσοχή, δεν είναι 'καινούρια', είναι 'καινούριο', γι'αυτό λέμε να φέρουμε τα πίσω μπροστά, ώστε να είναι μεν τα πιο φρέσκα από την αρχική 4αδα, αλλά και να πάει το καινούριο πίσω για να μην έχω -έστω και απειροελάχιστο- τράβηγμα στο τιμόνι.
-
Α,δεν το είχα καταλάβει.
Δεν ενδείκνυται παντως η αλλαγη ενος μονο λάστιχου, δεν αλλάζεις ζευγάρι και να κρατήσεις το το single μπροστινό ρεζερβα/καβατζα. -
Να σου πω, το σκέφτηκα αυτό, γιατί και εγώ πάντα αυτό έκανα, αλλά στην περίπτωση αυτή τα λάστιχα είναι και φρέσκα και με λίγα χλμ, και καθώς το αυτοκίνητο κινείται 95% εντός Αθηνών με μικρές ταχύτητες, δεν υπάρχει και κάποιος επιπλέον παράγοντας να βαρύνει την αλλαγή σε δυάδα, βάλε και τα 120€ που κάνει έκαστο, οπότε είπα (και μου το είπαν και οι Καλογρίτσες που πάω για ζαντολάστιχα) να αλλάξω μόνο αυτό και βλέπουμε...
-
120 € έκαστο, αουτς
Τι διάσταση έχεις; -
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Τι να πάρω?1.Michelen Cross Climate
2. Michelen Primacy
3. Pirelli Cinturato P7
4. Τίποτε άλλο?- Με ενδιαφέρει η ασφάλεια σε στεγνο και σε βρεγμένο, με ενδιαφέρει να είναι ανθεκτικά (δεν πάω κάθε μέρα σε χαλίκι αλλά το καλοκαίρι θα πάω σε καμιά απόμερη παραλία)
- Δεν με ενδιαφέρει η οικονομία, κάνω λίγα χιλιόμετρα
- Δεν σκορπάω λεφτά από το μπαλκόνι αλλά δεν θα κοιτάξω δέυτερης / τρίτης κλάσης μάρκες (αν μπορώ να το πω έτσι)
- Κινούμαι σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους και στην ΕΟ. Σπάνια στην Αθήνα.
Ο λαστιχάς κόβει το λαιμό του για το 1 και στη χειρότερη προτείνει το 2. Εγώ από Michelen δεν είχα καλή εμπειρία στο παρελθόν - σε πολύ μικρότερη διάσταση - ενώ αντίστοιχα έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από τα Pirelli Cinturato P5
Διάσταση: 225 / 50 /17
Continental Premium Contact 5?
Κι εγώ ψάχνομαι για άμεση αλλαγή.
205/50/17 τα δικά μου.
Απόψεις οι υπόλοιποι? -
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Τι να πάρω?1.Michelen Cross Climate
2. Michelen Primacy
3. Pirelli Cinturato P7
4. Τίποτε άλλο?- Με ενδιαφέρει η ασφάλεια σε στεγνο και σε βρεγμένο, με ενδιαφέρει να είναι ανθεκτικά (δεν πάω κάθε μέρα σε χαλίκι αλλά το καλοκαίρι θα πάω σε καμιά απόμερη παραλία)
- Δεν με ενδιαφέρει η οικονομία, κάνω λίγα χιλιόμετρα
- Δεν σκορπάω λεφτά από το μπαλκόνι αλλά δεν θα κοιτάξω δέυτερης / τρίτης κλάσης μάρκες (αν μπορώ να το πω έτσι)
- Κινούμαι σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους και στην ΕΟ. Σπάνια στην Αθήνα.
Ο λαστιχάς κόβει το λαιμό του για το 1 και στη χειρότερη προτείνει το 2. Εγώ από Michelen δεν είχα καλή εμπειρία στο παρελθόν - σε πολύ μικρότερη διάσταση - ενώ αντίστοιχα έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από τα Pirelli Cinturato P5
Διάσταση: 225 / 50 /17
Με τα Primacy 3 έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε διάσταση 215/60/17, τη περασμένη εβδομάδα τα έβαλα για δεύτερη φορά ύστερα από 50.000 χλμ που μου έβγαλαν τα πρώτα και θα μπορούσα να τα κρατήσω για λίγο ακόμα.
Τα Crossclimate θα στα πρότεινα σε περίπτωση που πατάς χιόνι συχνά, για τα Pirelli δε ξέρω να σου πω.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το i10 φοραει τα eco contact 5 απο το εργοστασιο!!!!!
Το ωραιο ειναι οτι στα tests αριστευει αλλα στην πραξη,πατωνει...........δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο!€€€€Εισαι αρνητικά προσκείμενος στα continental και χάνεις την αντικειμενικότητα σου.
Τα Eco contact σε σχέση με τι αριστευουν στα τεστ; Προφανώς σε σχέση με αλλα οικολογικά ( και άρα εξ ορισμού απο μέτρια εώς κακά σε δυναμικά χαρακτηριστικά) λαστιχα.
Πέραν αυτού ουτε και εγω συμπαθώ τα conti (γενικώς) για δυο λόγους που εχω αναφέρει και παλαιότερα.Μετα την τραυματικη εμπειρια συγγενικου προσωπου,οπου πηρε στο χερι απο κλαταρισματα τα 3/4 λαστιχα πριν κλεισουν 3 χρονια στο ενα αυτοκινητο και τα 2/4 στο αλλο,φυσικα και ειμαι αρνητικοτατοςαπεναντι τους. Αν στην εξισωση βαλω και την αναιτια πανακριβη τιμη τους και το 'γερμανικα'...........τοτε εχουμε αρνητικο αποτελεσμα!!!!
Συνηθως τα tests γινονται ανα διασταση και παντα στην ιδια κατηγορια. Πχ 175/65/14 θερινα. Η conti εχει σε αυτη τη διασταση και αλλο λαστιχο πλην του eco;;;;;; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το i10 φοραει τα eco contact 5 απο το εργοστασιο!!!!!
Το ωραιο ειναι οτι στα tests αριστευει αλλα στην πραξη,πατωνει...........δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο!€€€€Εισαι αρνητικά προσκείμενος στα continental και χάνεις την αντικειμενικότητα σου.
Τα Eco contact σε σχέση με τι αριστευουν στα τεστ; Προφανώς σε σχέση με αλλα οικολογικά ( και άρα εξ ορισμού απο μέτρια εώς κακά σε δυναμικά χαρακτηριστικά) λαστιχα.
Πέραν αυτού ουτε και εγω συμπαθώ τα conti (γενικώς) για δυο λόγους που εχω αναφέρει και παλαιότερα.Μετα την τραυματικη εμπειρια συγγενικου προσωπου,οπου πηρε στο χερι απο κλαταρισματα τα 3/4 λαστιχα πριν κλεισουν 3 χρονια στο ενα αυτοκινητο και τα 2/4 στο αλλο,φυσικα και ειμαι αρνητικοτατοςαπεναντι τους. Αν στην εξισωση βαλω και την αναιτια πανακριβη τιμη τους και το 'γερμανικα'...........τοτε εχουμε αρνητικο αποτελεσμα!!!!
Συνηθως τα tests γινονται ανα διασταση και παντα στην ιδια κατηγορια. Πχ 175/65/14 θερινα. Η conti εχει σε αυτη τη διασταση και αλλο λαστιχο πλην του eco;;;;;;Είχα για 130000 χλμ. SportContact2 και τελευταία PremiumContact2 (δεν θυμάμαι πόσες 4αδες άλλαξα) και δεν είχα ούτε ένα κλατάρισμα.
Βέβαια, έχω την αρρώστια (όπως λέει η γυναίκα μου) να αποφεύγω με μανία όλες τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων.. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
120 € έκαστο, αουτς
Τι διάσταση έχεις;Την standard του Fiesta 1.0 Titanium, 195/50/16
-
Στο αυτοκίνητο τής συζύγου έχω αλλάξει τρεις τετράδες ανά σαράντα χλμ. με συχνές αλλαγές μπρος πίσω continental PremiumContact2.
Πότε δεν είχα πρόβλημα με κλατάρισμα.
Ογδόντα χλμ.την ημέρα και όλα μέσα στην πόλη. -
[quote='vassar2506']
Με τα Primacy 3 έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος σε διάσταση 215/60/17, τη περασμένη εβδομάδα τα έβαλα για δεύτερη φορά ύστερα από 50.000 χλμ που μου έβγαλαν τα πρώτα και θα μπορούσα να τα κρατήσω για λίγο ακόμα.
Πόσα χρόνια τα είχες τα Primacy 3;
Και εγώ τα ίδια έχω με 35000 χλμ. αλλά έχουν περάσει τέσσερα χρόνια και έλεγα να τα αλλάξω, αν και το κράτημα είναι πολύ καλό και χωρίς εμφανή αλλοίωση στο πέλμα.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
120 € έκαστο, αουτς
Τι διάσταση έχεις;Την standard του Fiesta 1.0 Titanium, 195/50/16
Και εγω fiesta 1.0 ecoboost titanium εχω και η διάσταση μου ειναι 195/50/15. Σε αυτήν την διάσταση τα conti εχουν την μισή τιμη απο αυτήν που αναφέρεις.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]