-
To αμάξι το πήρα πρόσφατα και θέλω να μου προτείνετε τι βάλλω. Με ενδιαφέρει να απορροφά τους κραδασμούς όσο γίνεται αλλά πολύ περισσότερο να είναι και καλή για σπορ οδήγηση, να βοηθά το αμάξι να μπει σε στροφή ας πούμε (έχω ακούσει ότι υπερστρέφει το αμάξι γενικά αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο που μπαίνει, θα το διαπιστώσω από πρώτο χέρι με τον καιρό), επίσης δεν θέλω και να ψηλώσει το αμάξι. Διαθέτω γύρω στα 400 ευρώ αλλά είμαι πρόθυμος να δω γενικά τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
To αμάξι το πήρα πρόσφατα και θέλω να μου προτείνετε τι βάλλω. Με ενδιαφέρει να απορροφά τους κραδασμούς όσο γίνεται αλλά πολύ περισσότερο να είναι και καλή για σπορ οδήγηση, να βοηθά το αμάξι να μπει σε στροφή ας πούμε (έχω ακούσει ότι υπερστρέφει το αμάξι γενικά αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο που μπαίνει, θα το διαπιστώσω από πρώτο χέρι με τον καιρό), επίσης δεν θέλω και να ψηλώσει το αμάξι. Διαθέτω γύρω στα 400 ευρώ αλλά είμαι πρόθυμος να δω γενικά τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
To αμάξι το πήρα πρόσφατα και θέλω να μου προτείνετε τι βάλλω. Με ενδιαφέρει να απορροφά τους κραδασμούς όσο γίνεται αλλά πολύ περισσότερο να είναι και καλή για σπορ οδήγηση, να βοηθά το αμάξι να μπει σε στροφή ας πούμε (έχω ακούσει ότι υπερστρέφει το αμάξι γενικά αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο που μπαίνει, θα το διαπιστώσω από πρώτο χέρι με τον καιρό), επίσης δεν θέλω και να ψηλώσει το αμάξι. Διαθέτω γύρω στα 400 ευρώ αλλά είμαι πρόθυμος να δω γενικά τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ο χρήστης G117 έγραψε:
To αμάξι το πήρα πρόσφατα και θέλω να μου προτείνετε τι βάλλω. Με ενδιαφέρει να απορροφά τους κραδασμούς όσο γίνεται αλλά πολύ περισσότερο να είναι και καλή για σπορ οδήγηση, να βοηθά το αμάξι να μπει σε στροφή ας πούμε (έχω ακούσει ότι υπερστρέφει το αμάξι γενικά αλλά και για τον ιδιαίτερο τρόπο που μπαίνει, θα το διαπιστώσω από πρώτο χέρι με τον καιρό), επίσης δεν θέλω και να ψηλώσει το αμάξι. Διαθέτω γύρω στα 400 ευρώ αλλά είμαι πρόθυμος να δω γενικά τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΚαλημέρα. Επειδή το αμάξι είναι πολύ ελαφρύ,δε νομίζω πως μπορείς να συνδυάσεις απορρόφηση κραδασμών και σπορ οδήγηση. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πας σε σκληρά αμορτισέρ ώστε να ευχαριστηθείς στρίψιμο.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γίνεται αλλά όχι με 400€, χρειάζεται καλή coilover με helper στα ελατήρια και ρυθμίσεις στο bound - rebaound. Εμείς όταν ο γιός είχε 106 είχαμε ταιριάξει Bilstein PSS9 εμπρός με Bilstein Grou N πίσω και το αμάξι δεν ξεκόλλαγε ούτε με τιμονιές από 200 χλμ. Την είχαμε όπως την PSS9 από το Clio Willy που έχουμε και πειραματιστήκαμε με κομμάτια που φτιάξαμε στον τόρνο μας και πετύχαμε το αποτέλεσμα χωρίς να καταστρέψουμε την ανάρτηση, κάπου είχα βάλει τότε νομίζω τις φωτό από την μετατροπή.
Επίσης είχαμε ράψει και την καρότσα ( αυξήσαμε δηλαδή τις πόντες ) που είχε από το εργοστάσιο στα πίσω παράθυρα, στις γύρω από το χειλάκι που πατάνε οι πόρτες εκεί που είναι τα λάστιχα καθώς και στην πίσω πόρτα, πάλι εκεί που είναι το λάστιχο, έτσι έγινε πολύ σταθερό χωρίς να παραμορφώνεται η καρότσα, και ενώ πρώτα όταν ανέβαζε τον ένα τροχό στο πεζοδρόμιο ακουμπούσαν οι άλλου 3 τροχοί κάτω από την παραμόρφωση και δεν έκλειναν οι πόρτες, μετά έκανες το ίδιο πράγμα και γινόταν τρίκυκλο, δηλαδή μπαλατζάριζε στον αέρα και οι πόρτες έκλινα και άνοιγαν σωστά.
Ακόμα από αυτό το αμάξι υπάρχουν και οι 4 δισκόπλακες που τις είχαμε κάνει με καμπάνες και έχουν μόνο 5.000 χλμ και μας έμειναν όταν πουλήθηκε το αμάξι, τις θυμηθήκαμε πρίν μέρες που τις ξεθάψαμε ψάχνοντας κάτι άσχετο, πωλούνται προς 250€ για όποιον ενδιαφέρεται.
-
Μάλλον σκληρού τύπου θα βάλλω, τι μάρκα θα ήταν καλύτερο να προτιμήσω και πόσο θα κοστίσουν;;;
Ανάρτηση για Peugeot 106 Rally 1.3 101hp