Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Track-Day,γιά περάστε!!!
    1. Home
    2. Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    3. Track-Day,γιά περάστε!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    29
    144
    308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Δηλαδή μιλάμε για χοντρά λεφτά... Σκεφτείτε ότι τα Μέγαρα κοστίζουν μόνο 40 ευρώ για όλη τη μέρα, χωρίς επιπλέον χρέωση για δεύτερο άτομο. Άσε που μπορούν να μοιραστούν το ίδιο αυτοκίνητο δύο οδηγοί και να μοιράσουν και το κόστος. Κι αν πει κάποιος ότι οι Σέρρες είναι σοβαρή πίστα και τα Μέγαρα, έχει απόλυτο δίκιο. Όμως, για να ευχαριστηθείς στις Σέρρες, πρέπει να έχεις και πραγματικά σοβαρό αυτοκίνητο=250+ άλογα και ανάλογο στήσιμο. Άσε που το κόστος σε λάστιχα θα είναι τρελό, ενώ στα Μέγαρα μπορείς να γυρίζεις μέρες ολόκληρες και να χεις να γυρίσεις και σπίτι σου.

      Αυτή είναι η τιμή πού προβλέπεται καί γιά ημερήσια χρήση.
      Οχι παραπάνω.
      Εάν μέ τό ίδιο αυτοκίνητο οδηγήσει καί δεύτερος οδηγός,αυτός πληρώνει μόνο τα 15 ευρώ τής ασφάλειας.
      Καί θα τό ευχαριστηθείς,ότι αυτοκίνητο καί άν έχεις,εκτός καί άν ευχαρίστηση εννοείς τούς χρόνους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Σε ράλλυ θα ξαναπάω! Δεν βλέπω τον λόγο να μην πάω!

        Όσο για το τι αμάξι πρέπει να έχει κανείς για να μπεί σε πίστα, δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να το συζητάμε...

        Οποιοδήποτε αμάξι μπορεί να μπεί και να το καταευχαριστηθεί ο οδηγός του!!!
        Ίσα ίσα που με ένα θηρίο εκεί μέσα δεν θα το ευχαρηστηθείς, αφού δεν θα μπορέσεις να το τερματίσεις. Χώρια που για να πας στο θηρίο θα πρέπει πρώτα να περάσεις από μικρά αυτοκίνητα...
        Το θέμα το έχουμε χιλιοσυζητήσει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eva last edited by

          Helloooooo!

          Ράλλυ Κένταυρος 5 Ιουνίου....!
          Εμείς πάλι στην απέξω δηλαδή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Ο χρήστης Eva έγραψε:
            Helloooooo!

            Ράλλυ Κένταυρος 5 Ιουνίου....!
            Εμείς πάλι στην απέξω δηλαδή

            εεε πωωωως!!!

            Εσεις τώρα...motorwomen...πάμε εμείς...ξεχαστήκαμε!!!..Στην χάση και στην φέξη!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης Eva έγραψε:
              Helloooooo!

              Ράλλυ Κένταυρος 5 Ιουνίου....!
              Εμείς πάλι στην απέξω δηλαδή

              Θά περάσετε άσχημα δηλαδή εσείς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                Σε ράλλυ θα ξαναπάω! Δεν βλέπω τον λόγο να μην πάω!

                Όσο για το τι αμάξι πρέπει να έχει κανείς για να μπεί σε πίστα, δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να το συζητάμε...

                Οποιοδήποτε αμάξι μπορεί να μπεί και να το καταευχαριστηθεί ο οδηγός του!!!
                Ίσα ίσα που με ένα θηρίο εκεί μέσα δεν θα το ευχαρηστηθείς, αφού δεν θα μπορέσεις να το τερματίσεις. Χώρια που για να πας στο θηρίο θα πρέπει πρώτα να περάσεις από μικρά αυτοκίνητα...
                Το θέμα το έχουμε χιλιοσυζητήσει!

                Δεν έχω μπει ποτέ στις Σέρρες αλλά έχω μπόλικη εμπειρία από τα Μέγαρα και μάλιστα με διαφορετικά αυτοκίνητα. Αν λοιπόν στα Μέγαρα που είναι χειρότερη πίστα και με χάλια οδόστρωμα, ξενερώνεις με τα 'μέτρια' αυτοκίνητα, τότε αυτό θα συμβαίνει περισσότερο στις Σέρρες. Αν κρίνω από τα γραφόμενα των περιοδικών, ότι δηλαδή η συμπεριφορά πολλών αυτοκινήτων αλλιώνεται (=διαφέρει από τη συμπεριφορά στο δρόμο) στις Σέρρες, λόγω της φοβερής πρόσφυσης, τότε όντως θες γερό πράγμα για να ευχαριστηθείς. Τουλάχιστον αν έχεις κάποια εμπειρία, γιατί αν είναι η πρώτη σου φορά, τότε και με πατίνι θα νιώθεις περιχαρής.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Τουλάχιστον αν έχεις κάποια εμπειρία, γιατί αν είναι η πρώτη σου φορά, τότε και με πατίνι θα νιώθεις περιχαρής.

                  Αν έχεις όρεξη να τό ευχαριστηθείς,θα τό καταφέρεις.
                  Αν τρώγεσαι με τα ρούχα σου,τή μιά σού φταίει τό αμάξι,τήν άλλη τα λάστιχα,τήν άλλη τα καύσιμα,έ,τότε,δέν ξέρεις να τό γλεντάς.
                  Αν είσαι επαγγελματίας οδηγός πάλι,τότε μήν πάρεις υπ'όψιν σου όλα τα παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    f1pilot last edited by

                    Ανδρέα πήγα χθες τελικά και θα ξαναπάω την άλλη εβδομάδα κάποια καθημερινή. Στις 5 θα είμαι καστελόριζο και δεν θα μπορέσω να βρίσκομαι εκεί, ο Μάνος δεν έχει αμάξι άρα δύσκολα τα βλέπω.

                    Όμως, για να ευχαριστηθείς στις Σέρρες, πρέπει να έχεις και πραγματικά σοβαρό αυτοκίνητο=250+ άλογα και ανάλογο στήσιμο. Άσε που το κόστος σε λάστιχα θα είναι τρελό

                    Διαφωνώ κάθετα, νομίζω ότι λίγα είναι τα αυτοκίνητα με τα οποία είναι αδύνατο να ευχαριστηθείς την οδήγηση στις Σέρρες. Τα περισσότερα, με λίγες προσεκτικές κινησεις (άλλα ίσως και χωρίς) μπορούν να κινούνται αξιοπρεπέστατα επιτρέποντας στον οδηγό τους να βελτιωθεί σημαντικά μέχρι την ουσιαστική ανάγκη για περαιτέρω βελτιώσεις ή γρηγορότερο αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                      Δηλαδή μιλάμε για χοντρά λεφτά... Σκεφτείτε ότι τα Μέγαρα κοστίζουν μόνο 40 ευρώ για όλη τη μέρα, χωρίς επιπλέον χρέωση για δεύτερο άτομο. Άσε που μπορούν να μοιραστούν το ίδιο αυτοκίνητο δύο οδηγοί και να μοιράσουν και το κόστος. Κι αν πει κάποιος ότι οι Σέρρες είναι σοβαρή πίστα και τα Μέγαρα, έχει απόλυτο δίκιο. Όμως, για να ευχαριστηθείς στις Σέρρες, πρέπει να έχεις και πραγματικά σοβαρό αυτοκίνητο=250+ άλογα και ανάλογο στήσιμο. Άσε που το κόστος σε λάστιχα θα είναι τρελό, ενώ στα Μέγαρα μπορείς να γυρίζεις μέρες ολόκληρες και να χεις να γυρίσεις και σπίτι σου.

                      Αυτή είναι η τιμή πού προβλέπεται καί γιά ημερήσια χρήση.
                      Οχι παραπάνω.

                      Μικρή διόρθωση, για όλη την ημέρα ο οδηγός (ή συνοδηγός) είναι 15 ευρώ και το αμάξι 50! μόλις 5 ευρώ διαφορά...

                      Κατά τα άλλα, κι εγώ συμφωνώ με τον f1pilot και τα παιδιά, ότι ακόμα και με άνα κουβαδάκι σαν τα δικά μας, μπορείς να το ευχαριστηθείς στην πίστα των Σερρών! Αρκεί να ξέρεις τι κάνεις και τι ζητάς! Εγώ ξέρω τι ζητάω, στο πως θα το κάνω κολλάω, αλλά που θα μου πάει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eva last edited by

                        Ο χρήστης kouk έγραψε:

                        εεε πωωωως!!!

                        Εσεις τώρα...motorwomen...πάμε εμείς...ξεχαστήκαμε!!!..Στην χάση και στην φέξη!!!

                        Ε τώρα έχουμε περισσότερες υποχρεώσεις....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τη φθορά των ελαστικών. Θυμάμαι ότι τα παιδιά από το Autocar μου έλεγαν ότι στην παρουσίαση του Focus ST, τα S03 δεν άντεχαν παραπάνω από 10-15 γύρους. Άρα πόσο πραγματοποίησιμο είναι ένα track day όταν πρέπει να έχεις μαζί σου ένα φορτηγό με λάστιχα; Αν φυλάγεσαι για να μην τα καταστρέψεις, τότε κατά πόσο ευχαριστιέσαι οδήγηση και κινείσαι στα όρια, κάτι που θα σε κάνει καλύτερο;

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                            Ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τη φθορά των ελαστικών. Θυμάμαι ότι τα παιδιά από το Autocar μου έλεγαν ότι στην παρουσίαση του Focus ST, τα S03 δεν άντεχαν παραπάνω από 10-15 γύρους. Άρα πόσο πραγματοποίησιμο είναι ένα track day όταν πρέπει να έχεις μαζί σου ένα φορτηγό με λάστιχα; Αν φυλάγεσαι για να μην τα καταστρέψεις, τότε κατά πόσο ευχαριστιέσαι οδήγηση και κινείσαι στα όρια, κάτι που θα σε κάνει καλύτερο;

                            10 -15 γύρους;
                            Ούτε για ανέκδοτο,εκτός καί αν τό σπινάρεις συνεχώς για να τα κάψεις ηθελημένα.
                            Τα Re-720 πού φοράω εγώ,τελειώνουν μετά από 500 χιλιόμετρα στήν πίστα (περίπου 150-160 γύρους),μέ προσθιοκίνητο 130 ίππων καί 950 κιλών

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Και τα δικά μου Continental Premium Contact 195-55-15 με 40.000χλμ και 2 χρόνια στην πλάτη τους άντεξαν άνετα 4 μισάωρα (20-25 γρήγορους γύρου) και θα βγάλουν (μ' ένα μπρος-πίσω) πιστεύω άλλα 5-6 μισάωρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Εντύπωση μου κάνει ότι αντέχουν τόσο πολύ τα ελαστικά σας. Τότε γιατί το Drive, που ανεβαίνει μια φορά το χρόνο στις Σέρρες, όλο παραπονιέται που δεν μπορεί να κάνει αρκετούς γύρους, επειδή πρέπει να φυλάξουν τα λάστιχα για να γυρίσουν στην Αθήνα; Μόνο φέτος είχαν προνοήσει και έφεραν λάστιχα μαζί τους, ώστε να μην έχουν πρόβλημα. Ειδικά της Μ3, είχαν γίνει χειρότερα από τα σλικ που φορούν τα γύφτικα Datsun.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  Εντύπωση μου κάνει ότι αντέχουν τόσο πολύ τα ελαστικά σας. Τότε γιατί το Drive, που ανεβαίνει μια φορά το χρόνο στις Σέρρες, όλο παραπονιέται που δεν μπορεί να κάνει αρκετούς γύρους, επειδή πρέπει να φυλάξουν τα λάστιχα για να γυρίσουν στην Αθήνα; Μόνο φέτος είχαν προνοήσει και έφεραν λάστιχα μαζί τους, ώστε να μην έχουν πρόβλημα. Ειδικά της Μ3, είχαν γίνει χειρότερα από τα σλικ που φορούν τα γύφτικα Datsun.

                                  ειχανε βαλει ολοκαινουργια λαστιχα στην Μ3 , ηρθε ο Σκαλτσας , μπηκε μεσα , εκανε 5-6 γυρους , τα λαστιχα ητανε για πεταμα απλα........

                                  προβλημα με τα ελαστικα υπηρχε με το σουμπαρου (λογω της υποστροφης , τα μπροστινα ειχανε τα χαλια τους)
                                  το 350 Ζ , για ευνοητους λογους
                                  και το Ρχ 8.......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Εάν το βάλεις σκοπό να τα κάψεις,καί έχεις καί άφθονη δύναμη στό αυτοκίνητο,τότε σίγουρα δέν θα δυσκολευτείς καί πολύ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Άρα όσοι πάτε, είστε πολύ προσεκτικοί γιατί αλλιώς θα καταστρέψετε τα λάστιχά σας. Λογικό αφού δεν είναι κι ό,τι φθηνότερο. Άρα, αν έχεις μια μικρή έστω εμπειρία, δεν μπορείς και να ευχαριστηθείς και να φυλάξεις τα λάστιχά σου, έτσι δεν είναι; Ειδικά αν έχεις ένα δυνατό αυτοκίνητο

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        f1pilot last edited by

                                        Αν καταλαβαίνεις τι χρειάζεται για να γράψεις χρόνο στην πίστα δεν θα φας υπερβολικό λάστιχο. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείς να τα φυτιλιάσεις σε χρόνο dt. Ούτως ή άλλως προτείνεται να βρείτε μια μεταχειρισμένη τετράδα ώστε να μην σας απασχολεί ιδιαίτερα, τουλάχιστον για τις πρώτες επισκέψεις στην πίστα μέχρι να μπείτε στο κλίμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
                                          Αν καταλαβαίνεις τι χρειάζεται για να γράψεις χρόνο στην πίστα δεν θα φας υπερβολικό λάστιχο. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείς να τα φυτιλιάσεις σε χρόνο dt. Ούτως ή άλλως προτείνεται να βρείτε μια μεταχειρισμένη τετράδα ώστε να μην σας απασχολεί ιδιαίτερα, τουλάχιστον για τις πρώτες επισκέψεις στην πίστα μέχρι να μπείτε στο κλίμα.

                                          Σίγουρα έχεις δίκιο. Αν επιμένεις π.χ. να μπαίνεις στα Μέγαρα στη στροφή μπροστά από τα pits με πολλά και το μόνο που κάνεις είναι να βγάζεις τα άπειρα μούτρα, καταστρέφεις και το χρόνο σου και τα λάστιχά σου. Αλλά σίγουρα αυτό το ήξεραν και τα παλικάρια του Drive, έτσι δεν είναι;

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                            Αν καταλαβαίνεις τι χρειάζεται για να γράψεις χρόνο στην πίστα δεν θα φας υπερβολικό λάστιχο. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείς να τα φυτιλιάσεις σε χρόνο dt. Ούτως ή άλλως προτείνεται να βρείτε μια μεταχειρισμένη τετράδα ώστε να μην σας απασχολεί ιδιαίτερα, τουλάχιστον για τις πρώτες επισκέψεις στην πίστα μέχρι να μπείτε στο κλίμα.

                                            Σίγουρα έχεις δίκιο. Αν επιμένεις π.χ. να μπαίνεις στα Μέγαρα στη στροφή μπροστά από τα pits με πολλά και το μόνο που κάνεις είναι να βγάζεις τα άπειρα μούτρα, καταστρέφεις και το χρόνο σου και τα λάστιχά σου. Αλλά σίγουρα αυτό το ήξεραν και τα παλικάρια του Drive, έτσι δεν είναι;

                                            Όχι απαραίτητα... Αυτοί δεν πληρώνουν τα λάστιχα που καίνε στις πίστες, άρα μπορούν άνετα με μία Μ3 να διαλύσουν τα λάστιχα σε 15 γύρους...

                                            Λέγοντας προσοχή, εννοώ ότι δεν κάνεις πάνω από 5-6 γρήγορους γύρους την φορά (γιατί τότε χαλαρά λιώνουν τα λάστιχα δρόμου σε 15 γύρους) και προσέχεις το σπινάρισμα (λέμε τώρα => το δικό μου με τα σχετικά λίγα άλογα στο οδόστρωμα της πίστας δεν σπινάρει). Επίσης, προσέχα να μην κάνω καμιά μαλ@#$ και βγω έξω (πιθανότατα δεν θα πάθει τίποτα, το χώμα είναι εντελώς επίπεδο, αλλά δεν χρειάζεται να το διαπιστώσω... ). Ακόμα όμως και με τη λίγη προσοχή, η διασκέδαση είναι πολύ ανώτερη από οποιοδήποτε δρόμο ανοιχτό στην κυκλοφορία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr