-
Καλή Χρόνια σε όλους.
Γνωρίζει κανένας φίλος αν υπάρχουν κιτ βελτιώσεις για τους υβριδικούς κινητήρες ;
Παλαιότερα έβγαζε η Toyota kit βελτιώσεις που έδιναν περίπου +30 άλογα.
Μετά από συζήτηση με μηχανικό της Toyota, μου μεταφέρθηκε ότι υπάρχουν τρομακτικά αποτελέσματα από το πείραγμα του ηλεκτροκινητήρα, μέχρι και -4 δευτερόλεπτα στα 100 μέτρα, αλλά θυσιάζεις τη μέγιστη διαρκεία ζωής της μπαταρίας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλή Χρόνια σε όλους.
Γνωρίζει κανένας φίλος αν υπάρχουν κιτ βελτιώσεις για τους υβριδικούς κινητήρες ;
Παλαιότερα έβγαζε η Toyota kit βελτιώσεις που έδιναν περίπου +30 άλογα.
Μετά από συζήτηση με μηχανικό της Toyota, μου μεταφέρθηκε ότι υπάρχουν τρομακτικά αποτελέσματα από το πείραγμα του ηλεκτροκινητήρα, μέχρι και -4 δευτερόλεπτα στα 100 μέτρα, αλλά θυσιάζεις τη μέγιστη διαρκεία ζωής της μπαταρίας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλή Χρόνια σε όλους.
Γνωρίζει κανένας φίλος αν υπάρχουν κιτ βελτιώσεις για τους υβριδικούς κινητήρες ;
Παλαιότερα έβγαζε η Toyota kit βελτιώσεις που έδιναν περίπου +30 άλογα.
Μετά από συζήτηση με μηχανικό της Toyota, μου μεταφέρθηκε ότι υπάρχουν τρομακτικά αποτελέσματα από το πείραγμα του ηλεκτροκινητήρα, μέχρι και -4 δευτερόλεπτα στα 100 μέτρα, αλλά θυσιάζεις τη μέγιστη διαρκεία ζωής της μπαταρίας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν είναι μονο η μπαταρια,το ιδιο το ηλεκτρικο μοτερ θα εχει μεγαλύτερες ανάγκες ψυξης πλεον.'Πειραγμα' σε ηλεκτρικα....στην Ελλαδα μου ακούγεται συνδυασμος .....καμμενου .
Εδώ καρβουνάκια πας να αλλαξεις ή να κανεις περιελιξη σε κανα μοτερ μικρο και καίγεται σε χρονο dt....εχω καταληξει πως ειτε υπαρχει διαχυτη η ανικανοτητα και η τσαπατσουλιά ειτε είναι 'εξυπνοι' και επίτηδες δν μετρανε σωστα ώστε να ξανακαει καποια στιγμη.Καμια μα καμια ελπιδα,ειδικα στην επαρχια. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Δεν είναι μονο η μπαταρια,το ιδιο το ηλεκτρικο μοτερ θα εχει μεγαλύτερες ανάγκες ψυξης πλεον.'Πειραγμα' σε ηλεκτρικα....στην Ελλαδα μου ακούγεται συνδυασμος .....καμμενου .
Εδώ καρβουνάκια πας να αλλαξεις ή να κανεις περιελιξη σε κανα μοτερ μικρο και καίγεται σε χρονο dt....εχω καταληξει πως ειτε** υπαρχει διαχυτη η ανικανοτητα και η τσαπατσουλιά ειτε είναι 'εξυπνοι' **και επίτηδες δν μετρανε σωστα ώστε να ξανακαει καποια στιγμη.Καμια μα καμια ελπιδα,ειδικα στην επαρχια.Όλα αυτά συνυπάρχουν μαζί σε όλα τα τεχνικά επαγγέλματα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν είναι μονο η μπαταρια,το ιδιο το ηλεκτρικο μοτερ θα εχει μεγαλύτερες ανάγκες ψυξης πλεον.'Πειραγμα' σε ηλεκτρικα....στην Ελλαδα μου ακούγεται συνδυασμος .....καμμενου .
Εδώ καρβουνάκια πας να αλλαξεις ή να κανεις περιελιξη σε κανα μοτερ μικρο και καίγεται σε χρονο dt....εχω καταληξει πως ειτε** υπαρχει διαχυτη η ανικανοτητα και η τσαπατσουλιά ειτε είναι 'εξυπνοι' **και επίτηδες δν μετρανε σωστα ώστε να ξανακαει καποια στιγμη.Καμια μα καμια ελπιδα,ειδικα στην επαρχια.Όλα αυτά συνυπάρχουν μαζί σε όλα τα τεχνικά επαγγέλματα
Ναι δεν το διευκρίνισα.Βεβαια φταιει ολοκληρη η κοινωνια αφου το ΕΠΑΛ μοιραζει πτυχια λες και ειναι χαρτοπετσετες σε ατομα που δεν γνωριζουν να γραψουν σωστα το ονομα τους ή στο συντριπτικο ποσοστο 80%+(κατευθυνση μηχανολογιας) οπου προ 2-3 χρονων στις πανελληνιες παει και απανταει σε Σ-Λ οτι οντως οι πετρελαιοκινητηρες εχουν μπουζι.Ολοι αυτοι εχουν την δυνατοτητα να ανοιξουν συνεργειο....
Πραγματικα λυπαμαι αυτο το 2-3% που πρεπει να κανει υπομονη χρονια για να ξεχωρισει απο ολους τους επικίνδυνους.
Βελτιώσεις υβριδικών κινητήρων.