-
Νομίζω οτι είχα κάτι ανάλογο πριν απο μερικά χρόνια, συγκεκριμένα μετά από ένα Αθήνα - Χαλκιδική - Αθήνα με τέρμα γκάζι όλο το δρόμο, είδα ότι είχε πέσει η στάθμη στα λάδια. Κοιτάζοντας καλύτερα είδα ότι είχε στάξει λάδι και βασικά ο κινητήτας είχε πασαλειφθεί εξωτερικά παντού με λάδια.
Στο επόμενο σερβις το είδε ο μηχανικός, μου άλλαξε μια φλάντζα στο ψευδοκάπακο και όλα οκ. Κόστος αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 30 ευρώ. Εκτοτε κανένα πρόβλημα
-
Διαφορετικές φλάντζες.
-
Update: το πήγα σε εναν άλλο γνωστό μου μηχανικό και αφού καθαριςε το κινητήρα απο τα παλιά λαδια(ο προηγούμενος δεν το είχε καθαριςει) το πόρισμα ήταν απλα φλατζα καπακιου και τσιμουχακι εκκεντροφορου . Η κεφαλή δεν είχε τίποτα οποτε τσάμπα θα πήγαινε το άνοιγμα... Και να φανταστείτε παω τα αυτοκίνητα μου εκεί 10 χρόνια τωρα χωρις να εχω ποτε προβλημα! Η τόσο μ@λακας ειναι κι έκανε λάθος διάγνωση η πήγε να φάει φράγκα εκμεταλλευόμενος την οποία εμπιστοσύνη μου!
Ευχαριστω για το ενδιαφέρον
-
Ο χρήστης Mandagor έγραψε:
Update: το πήγα σε εναν άλλο γνωστό μου μηχανικό και αφού καθαριςε το κινητήρα απο τα παλιά λαδια(ο προηγούμενος δεν το είχε καθαριςει) το πόρισμα ήταν απλα φλατζα καπακιου και τσιμουχακι εκκεντροφορου . Η κεφαλή δεν είχε τίποτα οποτε τσάμπα θα πήγαινε το άνοιγμα... Και να φανταστείτε παω τα αυτοκίνητα μου εκεί 10 χρόνια τωρα χωρις να εχω ποτε προβλημα! Η τόσο μ@λακας ειναι κι έκανε λάθος διάγνωση η πήγε να φάει φράγκα εκμεταλλευόμενος την οποία εμπιστοσύνη μου!Ευχαριστω για το ενδιαφέρον
To 2o είναι, είχα δίκηο λοιπόν, δεν ήταν η φλάτζα καπακιού.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Νέος Στο φόρουμ και συγγνώμη αν γράφω σε λάθος μέρος.
Έχω το εξης πρόβλημα.
Το αυτοκίνητο είναι Nissan micra '90.
Εχει 100 000 χιλιόμετρα αλλά είναι σε πολύ καλη κατάσταση.
Παρατήρησα το εξής πρόβλημα.
Άκουγα ένα κροταλισμα στον κινητηρα σαν να βάζω ένα μέταλλο σε εναν μεταλλικό ανεμιστήρα ενω γυρνάει. Ένα τρρρ..
Το αμάξι έσβησε σε ένα φαναρι και το πήγα με την ασφαλιστική σε συνεργειο.
Να σημειώσω ότι οταν το εβαλα μπρος στο συνεργειο πηρε κανονικά και δεν εκανε θόρυβο.
Ανοίγει το ψυγείο ο μηχανικος και ηταν άδειο. Έβαλε απο την αρχη 3-4 λίτρα νερό.
Μου λέει λογικά θα έχεις κάψει φλατζα. Μετά παρατηρεί πως ο 4ος κύλινδρος δεν λειτουργεί. Βγαζει το μπουζι βλεπει σκουριά και πατάει μίζα και βγαίνει νερό από το σημειο που μπαινει το μπουζι.
Μου λέει πως είναι σιγουρα φλατζα κεφαλής.Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ. Τι πιστεύετε εσείς; ; καμια ιδεα; ποσο θα κοστισει; αξιζει να επισκευαστεί;
-
Aν δεν έχει άλλο σοβαρό πρόβλημα ο κινητήρας αξίζει να το φτιάξεις. Το πόσο θα κοστίσει δεν ξέρω προσωπικά για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά να υπολογίζεις ότι το ποιό πιθανό να χρειαστεί πλάνισμα το καπάκι οπότε εκεί θα ανέβει το κόστος επισκευής. Το κροταλισμα είναι απο βαλβίδες . Στράβωσαν απο την υψηλή θερμοκρασία λογικά. Συζήτησε με το μηχανικό σου για τις ζημιές που θα βρεί ως προς το τι σε συμφέρει να κάνεις οικονομικά.
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Γενικά δεν έχει ταλαιπωρηθεί το αμάξι. Οσες φθορές έχει βγάλει είναι λόγω χρόνου.
Ο μηχανικός δε μου ανεφερε τίποτα για πλανισμα ουτε για βαλβίδες. Βέβαια περιμενω τηλέφωνο για το τι θα χρειαστεί και ποσο θα στοιχίσει. Οπότε θα του τα αναφέρω τότε αυτα.
Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί και αλλες φλαντζες και τσιμουχες να χαλάσουν με τον καιρό. Ότι φθείρεται με το χρόνο θα εμφανίζεται στο κοντινό μέλλον.
Δεν ξέρω αν αξίζει ολα αυτα τα έξοδα. Είμαι φοιτητής επαρχία και δε μου περισσεύουν τα χρήματα.
Αν πάει πάνω απο 300 δε νομίζω να τα δωσω. Θα κανω υπομονη και σε 1ή 2 Χρόνια ισως πάρω κάτι άλλο. -
Η μηχανή είναι για πέταμα
Ψάξε για άλλη
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Η μηχανή είναι για πέταμαΨάξε για άλλη
Για αλλη μηχανή; Αξίζει κάτι τετοιο;;
Λογικά θα αρχίσουν να εμφανίζονται και αλλού προβληματα.
Το κριμα είναι ότι εχουμε δώσει χρήματα γι αυτό το αυτο το αυτοκίνητο. Ειχε βάλει ο πατέρας μου αέριο. Μετα ειχε δώσει κατι χρήματα για ένα γρανάζι?? που δεν έπαιρνε μπρος γρήγορα. Ήθελε ξανά και ξανά.
Μετά τρύπησε η αντλία βενζινης, την αλλαξα και τον πολλαπλασιαστή?? νομίζω.
Βασικά το έχουν φαει τα χρόνια. Γτ χιλιόμετρα Δεν εχει κάνει. -
Ο χρήστης billblackeye έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Γενικά δεν έχει ταλαιπωρηθεί το αμάξι. Οσες φθορές έχει βγάλει είναι λόγω χρόνου.
Ο μηχανικός δε μου ανεφερε τίποτα για πλανισμα ουτε για βαλβίδες. Βέβαια περιμενω τηλέφωνο για το τι θα χρειαστεί και ποσο θα στοιχίσει. Οπότε θα του τα αναφέρω τότε αυτα.
Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί και αλλες φλαντζες και τσιμουχες να χαλάσουν με τον καιρό. Ότι φθείρεται με το χρόνο θα εμφανίζεται στο κοντινό μέλλον.
Δεν ξέρω αν αξίζει ολα αυτα τα έξοδα. Είμαι φοιτητής επαρχία και δε μου περισσεύουν τα χρήματα.
Αν πάει πάνω απο 300 δε νομίζω να τα δωσω. Θα κανω υπομονη και σε 1ή 2 Χρόνια ισως πάρω κάτι άλλο.Βασικα αφου καταφερεις τον μηχανικο σου να σου κανει πιστωση προχωρα στην φθηνοτερη λυση . Αν ανοιχτει κινητηρας για επισκευη συγκρινε το κοστος με το κοστος αγορας μιας μεταχειρισμενης μηχανης.
Δυστιχως παιδι μου σε αυτες τις περιπτωσεις ζοριζεσαι οικονομικα.
Πηγαινε μαζι με το μαστορα στα ανταλλακτικα στο ρεκτιφιε στον μαντρα η οπου χρειαστει και κοψε οτι μπορεις.....Φιλικα....
-
Ευχαριστώ πολύ coupeas, για ολες ΤΙΣ συμβουλες.
Εννοείται πως θα μάθω πρώτα το κόστος και μετά θα κρίνω μόνος μου αν αξίζει ή μήπως πάρω αλλη μηχανή. Βέβαια δεν είμαι έμπειρος με αυτά (Μου αρέσουν βεβαια) αλλα το αν αξίζει να μπει Μια αλλη Μεταχειρισμένη μηχανή και ποσα θα είναι τα έξοδα, δεν το γνωρίζω.
Το θεμα είναι πως εδώ που είμαι τώρα δεν έχω καποιον εμπιστοσύνης να συμβουλευτω. -
Για να πετάει τα νερά από την τρύπα των μπουζί και έχει χάσει τόσο συμπίεση που να σβήνει , τίποτα δεν είναι αξιόπιστο, ούτε η κεφαλή ούτε το μπλοκ
Μία επισκευή μηχανής πρέπει να στηρίζεται σε αξιόπιστα σωθικα
ΤΟ κόστος ανακατασκευής δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί αρχικά και μπορεί να εκπλαγείς δυσάρεστα
Μην ακούς για μηχανή που θα γίνει καινούργια, βρες μία παλιά ΜΑΖΙ με τον μηχανικό σου και τέλος
Αφού και το αμάξι είναι παλιό μην το σκέφτεσαιhttp://www.car.gr/parts/?ca=138&conditi ... =1990-1993
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Για να πετάει τα νερά από την τρύπα των μπουζί και έχει χάσει τόσο συμπίεση που να σβήνει , τίποτα δεν είναι αξιόπιστο, ούτε η κεφαλή ούτε το μπλοκΜία επισκευή μηχανής πρέπει να στηρίζεται σε αξιόπιστα σωθικα
ΤΟ κόστος ανακατασκευής δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί αρχικά και μπορεί να εκπλαγείς δυσάρεστα
Μην ακούς για μηχανή που θα γίνει καινούργια, βρες μία παλιά ΜΑΖΙ με τον μηχανικό σου και τέλος
Αφού και το αμάξι είναι παλιό μην το σκέφτεσαιΚοίτα από ότι κατάλαβα μπαίνει νερό μεσα στο θάλαμο του πιστονιου. Βγηκε νερό από την τρύπα του μπουζι όταν πατησε τη μιζα.
Το αυτοκίνητο ισως έσβησε λόγω υψηλής θερμοκρασιας.
Την επομενη μερα που το εβαλα μπρος και γέμισα το ψυγείο νερό Δεν ακουγόταν ο ήχος και πήγα και γύρισα στο συνεργειο δύο φορές χωρίς προβλημα.
Δεν ξέρω αν βοήθησαν τα παραπανω. -
Φτιάξε το καπάκι, ένα πλάνισμα στα συνεργεία χρεώνεται 20€, άντε να πάει 50 για να καθαρίσει και τις βαλβίδες και τις έδρες, ένα ημισέτ φλάτζες είναι κάτω από 70€, τα νερά που πέρασαν ήταν λίγα αλλιώς θα είχε κάνει υδραυλική και θα είχε σπάσει το μπλόκ ή θα είχε στραβώσει μπιέλα, ο μηχανικός αν θέλει μπορεί να ελέγξει και το μπλόκ για ρήγμα ( απίθανο ) αλλά και τις μπιέλες αν έχουν στραβώσει.
-
Με πηρε τηλεφωνο ο μηχανικός. Έμαθε τιμες για τα ανταλλακτικα. Θα αλλάξει λάδια γτ αναμεικτικαν με τα νερά του ψυγείου, θα βάλει φλατζα εισαγωγής εξαγωγης, θα βάλει παραφλου Στο ψυγείο.
Λέει πως αυτα στοιχίζουν 120 ευρω και μαζί με έξοδα εργασίας θα παει 280 κάπου εκεί. Θα δει αν λειτουργούν και τα μπουζι εκείνη την ώρα.
Απλα όταν τον ρώτησα αν θα χρειαστει τίποτε άλλο μου λέει πως όταν το ανοίξει μπορεί να εμφανιστεί και κατι άλλο.
Τα χρήματα πως σας φαίνονται;
Για πλανισμα δε μου ειπε Κάτι, μπορεί να το θεωρεί δεδομενο. Θα τον ρωτήσω. -
Καλα ο μηχανικος δεν σου ειπε απο που μπηκαν τα νερα στα λαδια? Λοιπον...280 + 50 πλανισμα + περιπου αλλα τοσα φλατζα κεφαλης παμε 380 περιπου. Αν εχεις και καποια καμενη βαλβιδα παμε πες στο 10ευρο η μια οποτε υπολογισε το κοστος. Μετα βαλε το ενδεχομενο να ζητησει εργατικα περισσοτερα οποτε πας κι αλλο πανω. Τα εργατικα τα παραπανω μπορεις να τα κοψεις πιστευω.
Αρα ρωτα και για καινουργιο κινητηρα....να εχεις μια εικονα ..... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καλα ο μηχανικος δεν σου ειπε απο που μπηκαν τα νερα στα λαδια? Λοιπον...280 + 50 πλανισμα + περιπου αλλα τοσα φλατζα κεφαλης παμε 380 περιπου. Αν εχεις και καποια καμενη βαλβιδα παμε πες στο 10ευρο η μια οποτε υπολογισε το κοστος. Μετα βαλε το ενδεχομενο να ζητησει εργατικα περισσοτερα οποτε πας κι αλλο πανω. Τα εργατικα τα παραπανω μπορεις να τα κοψεις πιστευω.
Αρα ρωτα και για καινουργιο κινητηρα....να εχεις μια εικονα .....Τα νερα στα λαδια κατά 90% από την ρωγμή στη φλατζα. (Ετσι ξερω)
Πλανισμα θα τον ρωτησω αν συμπεριλαμβάνει στην τιμη.
Βαλβίδα αν εχει στραβωσει μου ειπε πως θα το καταλάβαινα στην οδηγηση.
Για μηχανή να ρωτήσω τον ιδιο;;
Να κοιταξω για καποιο καινούριο αυτοκίνητο;
Εχει δώσει ο πατέρας μου γι αυτό το αμάξι ισως και 5 χιλιαρικα σε συνεργεια.
Μου εχει πει πως εκανε κατι σέρβις 1500 ευρω και δεν ξέρει τι εκαναν (ισως και τίποτα σπουδαιο). Πραγματικά έπρεπε να το είχαμε δώσει οταν ήταν στην Αθήνα. Τωρα εδω, ειμαι παρα πολυ περιορισμενος. Δεν ξερω που να το πάω για σερβις, που να το δώσω. Να κοιτάξω αυτοκινητα μονος Μου, Με τη λιγη εμπειρια που έχω, το θεωρώ ριψοκίνδυνο. Για μηχανή παλι, Ρίσκο είναι.
Βλέπω ολο χρήματα να φεύγουν σε μια φαση που δεν είμαστε για τετοια.
Ευχαριστω τους πάντες και με συγχωρείτε για το ξέσπασμα. Κάπου πρέπει να τα πω [emoji21] [emoji21] -
Ρωτησε τον μηχανικο σου φιλε μου τι ζημια εχει ο κινητηρα σου συγκεκριμενα. Να σου πει 100% σιγουρα τι χαλασε και τι θα κανει για να τη φτιαξει.
Να σου τα γραψει αν δεν τα καταλαβαινεις τι λεει και να μας τα ποσταρεις να βγαλουμε κι εμεις ακρη για να σε βοηθησουμε με καποιο τροπο.
Προσωπικα δεν βγαζω ακρη με αυτα που γραφεις. Το κυριως προβλημα σου ουσιαστικα μενει προβλημα...Βγαλε ακρη με αυτο και συζηταμε τα υπολοιπα μετα
... -
Ξερω τι προβλημα έχει. Δεν ξέρω γτ δεν γίνομαι κατανοητός.
Πήρα και ρώτησα. Συγγνώμη για τυχόν παρεξηγήσεις.
Το αυτοκίνητο εχει κάψει φλατζα κεφαλης.Αυτό που θα κάνει είναι να ανοίξει τον κινητήρα και να αλλάξει τη φλατζα κεφαλής και τη φλατζα εισαγωγης εξαγωγης. (Είναι καρμπυρατερισιο καταλυτικό)
Θα παει την κεφαλή για πλανιαρισμα.
Θα αλλάξει και λάδια λέει γτ είχαν μπει υγρα από το ψυγείο. (Αυτό ισως δε γίνει γτ οταν το ειδε Δεν ειχε ασπριλες το λάδι. )
Θα βάλει και παραφλου Στο ψυγείο.
Αυτα ακριβώς είπε.
Οταν τον ρωτησα αν θα είναι μόνο αυτα μου ειπε πως δεν ξέρει. Ισως εμφανιστεί και κατι άλλο οταν ανοίξει τον κινητήρα. Αλλά αν εμφανιστεί κατι άλλο θα είναι καμια φλατζα βαλβίδων αλλά 15 ευρώ ισως και τα μπουζι.
Ευχαριστώ, ελπίζω να ξεκαθαρισα την κατασταση. -
Για το παρακάτω υλικό έχει κανείς άποψη;
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Perman ... SwT6pVzwgn
Καμμενη φλαντζα