-
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο για DTM. Mας ενδιαφέρει έστω κι αν δεν γράφουμε! Mod do it!
ΥΓ ο κουκ δεν μίλησε καθόλου για WTCC
-
Υπερβολικό δεν είναι Κώστα να το σπάσουμε σε τόσα κομμάτια αυτό το θέμα; Όπως κι εσύ, όποιος θέλει να μάθει για DTM θα ανοίξει αυτό το θέμα και θα δει. Μη το απογυμνώσουμε τελείως. Βλέπεις είναι το αγαπημένο μου θέμα (3/4 των δημοσιεύσεών μου είναι εδώ). Δε θέλω να το βλέπω να παίρνει τον κατήφορο. Επίσης το DTM από ότι φαίνεται δε μαζεύει και δημοσιεύσεις (ούτε το CART μάζευε αλλά ο Go_For_οπουδήποτε-που-να-μη-χρειάζεται-να-βγάλω-βαθμολογία το έοψε από εδώ.)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει ένα θέμα μόνο για DTM. Mας ενδιαφέρει έστω κι αν δεν γράφουμε! Mod do it!ΥΓ ο κουκ δεν μίλησε καθόλου για WTCC
Βεβαίως και μίλησα (στην προηγούμενη σελίδα) αλλά ήμουν συγκρατημένος!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ΥΓ ο κουκ δεν μίλησε καθόλου για WTCC
Βεβαίως και μίλησα (στην προηγούμενη σελίδα) αλλά ήμουν συγκρατημένος!
Απλά το περίεργο είναι πως κανένα post σου δεν είχε τιε λέξεις BMW, βαυαροί, μπέμπες, 320 κτλ!!!! Άρα σαν να μη μίλησες είναι!
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
ΥΓ ο κουκ δεν μίλησε καθόλου για WTCC
Βεβαίως και μίλησα (στην προηγούμενη σελίδα) αλλά ήμουν συγκρατημένος!
Απλά το περίεργο είναι πως κανένα post σου δεν είχε τιε λέξεις BMW, βαυαροί, μπέμπες, 320 κτλ!!!! Άρα σαν να μη μίλησες είναι!
Ε αφου είναι λαϊκή απαίτηση,να πω κι εγω!!!
Οι BMW όντως 'ενοχλήθηκαν' από το επιπλέον βάρος!Αυτό όμως είναι καλό! Για να κερδίζουν χωρίς μα-μου-σου-του!
Η εκκίνηση όμως του Plato στον 2ο αγώνα,που πέρασε τα SEAT σαν σταματημένα ήταν από άλλο πλανήτη!!
Ατυχος o Priaux!!! Λάστιχο στην καλύτερη στιγμή του!Για τον καράφλα ούτε λόγος! Ακούς εκει 10 θέσεις πίσω....ΜΟΝΟ!!
Αποβολή ρε!Δια παντός!
Να σπάσει όλα της τα νύχια η κυρά Μόνικα από την αγωνία!!! -
Η κυρά - Μόνικα δεν σου φταίει τίποτα
ο Καράφλας είναι όντως αχώνευτος ...
Πσσστ ... μην τον τσιτώνετε τον Kouk γιατί στον επόμενο χωρίς τα βάρη .... ..... ποιός τον ακούει
-
...ναι!!ναι!!!Μου φταίει!!!!
Επρεπε να έχει και η BMW ένα Farfuchten να καθαρίζει τον καράφλα ρε γμτ@! -
Διάφορα νέα ανά τον κόσμο.
- ALMS: Το εργοστασιακό Zytek που κέρδισε τον πρώτο αγώνα του LMES στο Σπα, θα συμμετάσχει αυτό το ΣΚ στο Mid-Ohio. Εδώ θα φανεί η δυναμικότητα του αυτοκινήτου σε 2 πραγματικά γρήγορα και τέλεις στημένα Audi R8 (όχι όπως αυτό της Playstation team oreca)
- FIA GT: Από το 2006 θα έχουμε παρέα τους λόρδους σε κάθε αγώνα. Η BMS Scuderia Italia ξαναεπιστρέφει στην Prodrive και για την επόμενη χρονιά θα αντιπροσωπεύσει την Aston Martin στο FIA GT!!! Επίσης στην κατηγορία G2 (εκεί που παίζουν τα Mosler MT900R δηλαδή και η M3 GTR όταν κατεβαίνει στο Σπα) θα εμφανιστεί από την Ίμολα το βελγικό και ομολογουμένως παράξενο στην όψη Gillet Vertigo Streiff και για 5 συνολικά αγώνες της χρονιάς. Φαίνεται το FIA GT παίρνει τα πάνω του!
-
Βρήκα σήμερα και αυτό το site στο οποίο αν πατήσετε τα links αριστερά μπορείτε να δείτε όλη τη superpole και τον αγώνα του DTM στο Spa!!! Πραγματικά καλό!
-
Αυτό το ΣΚ είχαμε και τα δοκιμαστικά για τον αγώνα του Indianapolis 500 που θα γίνει το ΣΚ που μας έρχεται (29 Μαΐου). Ο τρόπος κατάταξης έχει ως εξής: Τέσσερις γύροι στην πίστα και ο μέσος όρος των γύρων σε μίλια μετράει. Ο Kanaan πήρε την pole με μέση ταχύτητα 227.566 mph (δηλαδή 366 km/h μέση ταχύτητα ) με τους Hornish Jr και Sharp να ακολουθούν. Στην τέταρτη θέση θα βρεθεί το έτερο φύλο με την Danica Patrick, η οποία έκανε 3 πάρα πολύ γρήγορους γύρους αλλά ο πρώτος εκ των τεσσάρων ήταν πολύ αργός και της στοίχισε μια εύκολη ίσως pole...
Για όσους δεν το ξέρουν η Patrick θα ξεκινήσει από την εσωτερική της δεύτερης σειράς καθώς η σχάρα της εκκίνησης έχει ως εξής:
1ος: εσωτερική πρώτης
2ος: μέση πρώτης
3ος: εξωτερική πρώτης
4ος: εσωτερική δεύτερης
κτλ -
Είχαμε και αγώνα για το ALMS στο Mid-Ohio όπυ περιληπτικά:
- P1: Τα δύο Lola EX257 της Dyson Racing έκαναν το 1-2, την ώρα που τα Audi της ADT Champion Racing εμφάνισαν τα μύρια όσα προβλήματα. Κακός οιωνός ένα μήνα παρα κάτι πριν το LeMans... Η Zytek στον πρώτο της αγώνα πήρε την pole position και απέναντι στα Audi! Αυτό δείχνει πως ίσως φέτος το LeMans έχει αλλο νικητή. (Εκτός αν ο Δανός Mr. LeMans έχει παλι αντιρρήσεις!!! ) Τελικοί νικητες οι Weaver / Leitzinger.
- P2: Δεύτερη εμφάνιση για το rotary-powered Mazda Courage και νίκη στην κατηγορία με τους Cosmo / Bach. Το Courage της Miracle motorsport αποκλείστηκε όντας πρώτο, όταν ο Bucknum συμπλήρωσε περισσότερες ώρες στο τιμόνι από όσο επιτρέπει η IMSA (χαζό, ε;)
- GT1: Κλασικά corvette 1-2 με ένα Saleen 3ο. Τη νίκη πήραν οι Fellows / O'Connell που τερμάτισαν δευτεροι μεν, μια ποινή όμως 20' στους πρώτους Gavin / Beretta (για λάθος τοποθέτηση στα pit και εμποδισμό του ομόσταβλου αυτοκινήτου) τους έδωσε την πολυπόθητη νίκη.
- GT2: H Porsche της White Lightning Racing/Alex Job έδειξε τα δόντια της με τους Bernhrad / Dumas εν όψιν LeMans.
Αυτό το ΣΚ έχουμε το φημισμένο αγώνα των 500 μιλίων της Indianapolis, FIA GT & WTCC στην Ίμολα και φυσικά GP2 από το Nurburgring.
-
Είδα σποτάκι στο Eurosport για τη μετάδοση του αγώνα του WTCC την Κυριακή στις 3.
Το ερώτημά μου είναι αν το παραπάνω είναι ώρα Ελλάδος, γιατί πέφτει πάνω στην F1...
-
Ειναι CET, αρα η μεταδωση θα αρχισει στις 16:00. Ο 1ος αγωνας αρχιζει στις 16:10 και ο 2ος στις 17:15.
Επισης την Κυριακη το Eurosport θα εχει στις 10.15 το warm up του WTCC, στις 10:45 επαναληψη του 1ου αγωνα του GP2, στις 11:00 ζωντανα τον 2ο αγωνα του GP2 και στις 23:15 μισαωρο με τα highlights του FIA GT (ο οποιος αγωνας ειναι ζωντανος στο Eurosport2 απο τις 12:30).
Πολυ πραμα
-
Ωραίος ο Farfus. Να τον χαίρονται...
Εγώ πάντως θα τον πλάκωνα στο ξύλο
Στον 1ο αγώνα τι έγινε;
-
RACE 1 – GIOVANARDI CLAIMS HIS FIRST WIN
An engine change resulted in Terting dropped by ten position on the grid. Tarquini also was demoted to 14th despite qualifying 5th due to the implementation of the suspended penalty he incurred at Silverstone.
The start of the race saw García overtake Giovanardi off the line and in quick succession Priaulx also overtook the Alfa on the inside of the first corner. Within the first lap Giovanardi claimed back second position from the BMW UK driver. Jörg Müller and Tarquini made contact at Tamburello. The latter rejoined the race behind the pack, the former went to the pits before rejoining, one lap behind.
In lap 2, Colciago braked extremely late and sent Gené’s SEAT into the barriers at Tosa. Giovanardi claimed the lead from García for good, while fellow BMW drivers Priaulx and Dirk Müller both had the final podium position in their sights.
Lap 6 saw Plöderl rolling his Ford Focus car, but escaping uninjured.
In the final laps, Dirk was closing the gap on Priaulx. The difference was reduced from over one second in lap eight to half a second and then just four tenths in laps nine and ten. Priaulx managed to hold on to third spot. Farfus finished fifth and Colciago was sixth, therefore scoring Honda’s first points. Chevrolet’s Larini and Menu were classified 13th and 14th, while Ford’s Klenke was 17th. His team-mate Jäger had a puncture on the last lap.
Balzan had maintained his 12th position for the entire race to be the best of the Independent drivers. Zanardi finished a brilliant 8th position overall and therefore won the Italian Superturismo race and also pole position for the second race.RACE 2 – ZANARDI SHINES BUT DIRK WINS
Alessandro Zanardi started from pole on the reversed grid. Jörg Müller began the race from the pit lane. Dirk Müller and Andy Priaulx had a great start as they both jumped from fifth and sixth positions to second and third respectively while Zanardi held on to the top spot. Antonio García also gained two places off the start, he went into the first corner in fifth position while Alfa Romeo man Augusto Farfus, and Roberto Colciago made contact. Robert Huff and Stefano Valli collided at the Tosa, and neither were able to continue.
A pack of four, consisting of the top three BMWs and the Alfa of James Thompson, edged away over the opening laps. On lap 2, Fabrizio Giovanardi overtook team-mate Farfus for sixth place. The leading pack had been caught by lap three due to the battle between the BMWs. Dirk made his move on Zanardi on the final corner of the lap and was successful in gaining the lead. The race was so close at this point that the first 12 drivers crossed the line within three seconds.
Zanardi lost another place in lap 4 as Priaulx demoted him to third. García and Giovanardi clashed, meaning the Spaniard fell from fifth to 11th. Giovanardi was overtaken by Farfus two laps later, while Jörg Muller continued to make great progress (having started from the pit lane) by overtaking Alain Menu and Jordi Gené to claim 14th place. He eventually finished 12th overall, one place behind Nicola Larini. The latter for the whole race was able to in touch with the leading pack, and claimed the best result so far for Chevrolet in the FIA WTCC.
Thompson came under siege from the SEATs on lap 7. Rickard Rydell passed him which forced the Briton off his line and as a result Plato pushed him off the track. He rejoined in 14th place but damage to his car meant he finished in 22nd. Lap 7 contained more breathtaking moments as Priaulx chased Dirk for his first race win of the season. As they began lap 8, the gap was just 0.323 of a second.
On the final lap, Farfus tried to overtake Zanardi for third place but was unable to do so cleanly. Contact was made at the Acque Minerali and after re-gaining control, Farfus finished fifth with Zanardi crossing the line sixth overall and first in the Italian Superturismo race – his second of the day. Priaulx made a final attempt to take race victory but went wide and therefore had to settle for second.
Balzan repeated the Independent victory he had in race 1. Thomas Klenke of Ford achieved exactly the same result as in race 1 by crossing the chequered flag 17th.1 Dirk Muller (GER) 47
2 Andy Priaulx (GBR) 41
3 Gabriele Tarquini (ITA) 30
4 Fabrizio Giovanardi (ITA) 29
5 Augusto Farfus jr. (BRA) 291 BMW 113
2 Alfa Romeo 100
3 Seat 75
4 Chevrolet 22
5 Ford 2 -
Εκτός του WTCC (σιγά το πρωταθλημα που ασχολούμαστε κιόλας) έχουμε FIA GT και IRL από το Indy500.
FIA GT:
Νεος πια νικητής! Η (αγαπημένη μου δεν το κρύβω) Chevrolet Corvette C5-R της GLPK Carsports με τους Hezemans-Longin-Kumpen πήρε την παρθενική της νίκη στα FIA GT μετά και από την pole που εξασφάλισε. Το βάθρο της GT1 συμπλήρωσαν οι Lamy/Gardel (550) και Babini/Biagi (MC12) που προηγούνται και στη γενική.
Στη GT2 η Porsche GruppeM με τους Sugden/Collard πήρε τη νίκη με τους ομόσταβλους και πρωτοπόρους στη γενική της GT2 Lieb/Rockenfeller να τους ακολουθούν.IRL:
Άλλη μια νίκη για το πρωτάθλημα για τον Dan Wheldon (4/5) που πήρε κεφάλι με 72 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο του πρωταθλήματος Kanaan. Στον αγώνα το βάθρο συμπλήρωσαν οι Meira και Herta με την απίστευτη Danica Patrick να παίρνει την τέταρτη θέση ενώ ήταν πρώτη 7 γύρους πριν το τέλος και γενόμενη η πρώτη γυναίκα που οδηγεί γύρο του Indianapolis500 (συνολικά οδήγησε 17). -
Το θέμα έπαισε χαμηλά και λέω να το ξανανεβάσω! Σήμερα είχαμε δοκιμαστικά για το DTM και η έκπληξη λέγεται Frentzen! O γερμανός πήρε την δεύτερη θέση κάτι που ούτε ο ίδιος περίμενε όπως δήλωσε! Ο Μαργαρίτης δυστυχώς ξεκινάει τελευταίος. Ας ελπίσουμε ότι θα ανέβει αύριο!
-
- Mattias Ekstrφm S Audi Sport Team Abt Sportsline 30 58:52.558
- Tom Kristensen DK Audi Sport Team Abt 30 58:52.846 00.288
- Heinz-Harald Frentzen D Stern Team OPC 30 59:17.252 24.694
- Gary Paffett GB DaimlerChrysler Bank AMG-Mercede 30 59:21.061 28.503
- Jamie Green GB Salzgitter AMG-Mercedes 30 59:23.555 30.997
- Christian Abt D Audi Sport Team Joest Racing 30 59:27.113 34.555
- Allan McNish GB Audi Sport Team Abt 30 59:27.373 34.815
- Frank Stippler D Audi Sport Team Joest 30 59:28.660 36.102
- Jean Alesi F AMG-Mercedes 30 59:35.844 43.286
-
Rinaldo Capello I Audi Sport Team Joest 30 59:36.210 43.652
-
Bruno Spengler CDN Junge Gebrauchte von Mercedes 30 59:47.599 55.041
-
Pierre Kaffer D Audi Sport Team Joest Racing 30 59:48.492 55.934
-
Mika Hδkkinen FIN Sport Edition AMG-Mercedes 30 1:00:03.0 1:10.527
-
Martin Tomczyk D Audi Sport Team Abt Sportsline 30 1:00:28.7 1:36.170
-
Marcel Fδssler CH GMAC Team OPC 30 1:00:29.8 1:37.321
-
Laurent Aiello F Team OPC 29 59:46.466 1 lap
-
Alexandros Margaritis GR Mόcke Motorsport 27 54:14.249 3 laps
Podium για την Opel μετά από πολύ καιρό! Τελικά ο Frentzen τα πήγε πολύ καλά (περίεργως... ) και μάλιστα προηγούταν μέχρι το πρώτο pit stop! Ο Μαργαρίτης κατάφερε να φτάσει μέχρι την 13η θέση αλλά εγκατέλειψε!
-
Είχαμε και btcc σήμερα, 3 αγώνες στο Brands Hatch! 2 νίκες για τον Neal με το integra που είναι δεύτερος στην βαθμολογία και μία για τον Muller (δεύτερη μόνο από την αρχή της χρονιάς για την Vauxhall) με το astra που είναι τρίτος στην βαθμολογία. Kαλή εμφάνιση και από τον Plato που πήρε 2 θέσεις στο podium για την Seat. Πρώτος στην βαθμολογία ο Εaves επίσης με integra.
-
Μη ξεχνάμε και το CART από το Milwaukee όπου ο Tracy είχε μια ωραία μέρα με τους Bourdais και Junqeira να μη βλέπουν πεντάδα. Μάλιστα ο Γάλλος πήρε και drive through penalty όντας τρίτος κάτι λίγο πίσω από τον Tracy. Στη βαθμολογία ο Bourdais είναι πρώτος.
Κι επειδή δεν είπες msamaro τίποτα για τον μεγάλο Ιπτάμενο Φιλανδό και με απογοητεύεις ( ) ο Μίκα ξεκίνησε 5ος και κατάφερε να κρατάει επαφή με το leading group (σιγά το δύσκολο με τον Frentzen να τους καθυστερεί... ) αλλά ένα σκασμένο λάστιχο του στέρησε την καλή τη θέση. Άποψή μου είναι πως το βάθρο θα το είχε μετά τα pit. Άξιο αναφοράς είναι ή επίδοση των Audi που έδειξαν ανώτερα των αντιπάλων τους (για τις Mercedes μιλάω, μη πει κανεις για Opel).
! Α, και ο Paffett που είχε την pole δέχτηκε ποινή για αντικανονική εκκίνηση. To περίεργο είναι πως ο Frentzen κατάφερε να τον περάσει στην εκκίνηση. Μήπως οι Μέρκες έχουν πρόβλημα στην εκκίνηση όπως δήλωσε και ο Μίκα;;;Και κλείνουμε με LeMans news!!!
- Τα Audi στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ στο LeMans ( ) θα τρέξουν επιβαρυμένα με 50 κιλά και αδύναμα κατα 30-40 αλογάκια. Αυτό προκύπτει από την ποινή που φάγαν επειδή φέτος δεν είναι σύννομα με τους νέους κανονισμούς. Βέβαια αυτό δε σημαίνει και τίποτα γιατί ο TFSi δεν πολυδιψα για καυσιμο και ίσως να τους δώσει χρόνο. Και μη ξεχνάμε πως ένας 24ωρος αγώνας είναι 50% αξιοπιστία, 50% ταχύτητα.
- Αυτό το ΣΚ είχαμε το Prequalifying test. Τα δύο Pescarolo κυριάρχησαν γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους που πλησιάζουν τα 3'30''. Τα Audi ως αναμενόμενο βρίσκονται από την τέταρτη και πίσω. Τα δύο Aston Martin επίσης κυριάρχησαν στην GT1, μπροστά από την 550 και τις αργές στο test C6-R. Τέλος στη GT2 οι Porsche των Alex Job και White Lightning ήταν μπροστά με την Panoz Elan όμως αρκετά κοντά.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα