Ας μπει ένα τέρμα σ' αυτή την ιστορία με τα νούμερα. Πρακτικά θα μετράνε σε κάθε αγώνα το πολύ 4 κατηγορίες (C2, C3, C5, C6, οι άλλες είναι εξαιρετικά απίθανο να συμπληρώσουν). Οπότε δεν είναι τόσο δύσκολο να γίνεται σε κάθε αγώνα ομαδοποίηση των συμμετοχών σε αυτές τις κατηγορίες και να ξεκινάει η κάθε κατηγορία μετά την άλλη. Πλέον, λόγω της μίξης των κλάσεων, δεν προκαλείται βαρεμάρα από το να περνάνε 15 σαξόραλλα το ένα μετά το άλλο.
Αυτό που ορθώς γράφει ο el-em περί χειμερινού αγώνα ισχύει για όλους τους αγώνες. Ακόμα πιο παράξενες μπορεί να είναι οι συνθήκες μετά από καλοκαιρινή σύντομη βροχή. Το καλοκαίρι μπορεί κάποιος να ξεκινήσει με βροχή και 20 νούμερα πίσω (δηλ. 40 λεπτά μετά) ο δρόμος να μην έχει ούτε σταγόνα.
Όσον αφορά την κατηγοριοποίηση, μια χαρά είναι. Αυτή η ανοησία με τους 15 αγώνες των 2-3 αυτοκινήτων εντός ενός αγώνα έπρεπε να σταματήσει. Κυπελλάκια σε αγώνες με 3-4 εκκινήσαντες κακώς δίνονταν. Μπορεί κάποιοι να αδικούνται γιατί αγόρασαν αυτοκίνητο με άλλα κριτήρια, όμως γενικά η κατηγοριοποίηση είναι σωστή. Και μην τολμήσει κανένας στην ΟΜΑΕ να κάνει τη χοντρομαλακία να υποκύψει σε εκβιασμούς του τύπου 'αφήστε ελεύθερες τις πεταλούδες και τα χταπόδια στα Yaris γιατί αλλιώς δε θα τρέξουν' γιατί θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου. Μετά τα Yaris, που έτσι θα φτάσουν τους 155 ΗΡ, θα αρχίσουν και τα 106 1,3 να ζητάνε χταπόδια, πεταλούδες και ό,τι άλλο τους κατέβει στο κεφάλι και μετά τα 106 1,3 θα αρχίσουν τα Ν2 να ζητάνε κι αυτά ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι. Ήδη αυτοί περιμένουν να δουν τι θα γίνει με τα Yaris για να αρχίσουν να εγείρουν τις δικές τους απαιτήσεις. Και το ίδιο θα γίνει σε όλες τις κατηγορίες, με τελικό αποτέλεσμα τα γνωστά ελληνικά μπάχαλα.