Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
- Αν ο συναγερμός είναι med (αυτόν τοποθετεί συνήθως η renault) γιατί να τον ακυρώσεις, συνερργάζεται μια χαρά με το CAN.
2.Τα λάδια όντως είναι τα πλεον κατάλληλα EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30 RENAULT RN 0720 που φοράει από την μάνα του και καλό είναι να μείνεις μόνο σε αυτά.
3.Αλλαγή στα 2000ΚΜ είναι πεταμένα λεφτά, απλώς βλέπε συχνά το δείκτη (αν και στα renault δεν υπάρχει πρόβλημα) ώστε να μήν υπερβεί ποτέ το ΜΑΧ από άκαυτο πετρέλαιο στο καρτερ, αλλαγή δεν βλέπω τον λόγο να κάνεις πριν τα 10.000ΚΜ/έτος.
- δηλαδη μπορουσε να βαλει κατι η Renault Που να μην λειτουργη καλα?Επισης απο οτι διαβασα πολοι το αποφευγουν για να μην ξεβιδωνουν πλαστικα κλπ..αν καταλαβα καλα..
3.εχω διαβαση οτι καποπιοι μετα το στρωσιμο τα κανουν αλλαγη.δεν θυμαμαι τον λογο ακριβως..δεν ειπα οτι θα τα κανω σιγουρα απλα ερωτησεις κανω...
επισης οσο αφορα των dpf τε πρεπει να προσεχω?πως μπορω να αποφυγω τυχν ατυχημα απο αυτο?πως γεμιζει για βοηθηστε με γενικα..καθε αποψη και γνωμη δεκτη