-
Στο dtm ο Μαργαρίτης δεν τα πήγε δυστυχώς καλά, και αύριο ξεκινάει προτελευταίος με τελευταίο τον Aiello που αντιμετόπισε σοβαρά προβλήματα με το Όπελ. Η pole πήγε στον Paffett, o Green αποδικνύει για δεύτερο αγώνα ότι είναι μεγάλο ταλέντο πέρνοντας την δεύτερη θέση και ο Hakkinen δείχνει να προσαρμόζεται πέρνοντας την τρίτη θέση. Ο νικητής του πρώτου αγώνα Alesi ξεκινάει 11ος. Τέλος η Όπελ γενικώς απογοϊτευσε!!
-
Πρόβλημα για τον Μαργαρίτη από τον δεύτερο κιόλας γύρο στο μπροστινό δεξί ελαστικό και έχει μείνει τελευταίος... Ο Green εγκατέλειψε ύστερα από επαφή με τον Ekstrom για την τρίτη θέση.
-
Καλωσηρθες ερωτα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καλωσηρθες ερωταΜπα?...Αλλαξοπίστησαμε κυρ Υδρόβιε?!!!
Καλό είναι..δεν λέω...αλλά του λείπουν δύο κύλινδροι!!!
-
seat και έρωτας?? Αυτές οι δύο λέξεις δεν μου πάνε μαζί
Και η 159?? Τόσο εύκολα την ξέχασες?? -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
seat και έρωτας?? Αυτές οι δύο λέξεις δεν μου πάνε μαζί
Και η 159?? Τόσο εύκολα την ξέχασες??Γιατι οχι ερωτας, το Leon στα χρωματα του πολεμου ειναι κουκλι.
Οσο για την 159, οταν με το καλο τη δουμε, θα δουμε
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καλωσηρθες ερωταΘα ηθελα να κανω ενα μικρο σχολιο για τον προηγουμενο αγωνα.
Oσο για την N-technology.Το αυτοκινητο βασιζεται στο project 156 super2000 και ειναι το πιο παλιο απο ολες τις ομαδες που συμμετεχουν στο WTCC.Δηλαδη παρολο που ο κινητηρας ειναι ανταγωνιστηκος πρεπει να βελτοιωθουν οι αναρτησεις-σασι διοτι ο augusto farfus ειπε στο magny cours οτι ειδε το toledo να εχει πιο γρηγορη εισοδο και εξοδο στις στροφες παρολο που ειχε μεγαλυτερους κλυδωνισμους κατι που σημαινει οτι βρηκε τροπο να αξιοποιει καλυτερα τα ελαστικα.Επισης μην ξεναμε οτι περσυ η Fia εδωσε την δυνατοτητα στην Bmw να αυξησει τις στροφες του κινητηρα και τα ορια περασαν σε 8750 για 5κ. και 9000 για 6κυλινδρους κινητηρες.... μενοντας στις 8500... στα 4κυλινδρα οπως η 156..... Μεχρι τα μεσα του 2003 τα προσθιοκινητα με κιβωτιο Η ζυγιζαν 1140χγρ κ τα πισωκινητα 1170χγρ.....για τους 6κυλινδρους....απο τα μεσα της σεζον οριστηκε ενιαιο βαρος 1140χγρ....ετσι εχουμε μια 156 που εχει οριο στροφων 500 στροφες χαμηλοτερα απο την 320i και επιπλεον ιδιο βαρος παρολη την διαφορα στη μεταδοση....που δινει τεραστιο πλεονεκτημα στην εκκινηση στα πισωκινητα....
Το πιο αστειο ομως ειναι οτι η BMW ειχε ανακοινωσει απο την αρχη της σεζον 2003 οτι το αυτοκινητο ζυγιζει 1140χγρ και για αυτο ετρεχε με ερμα απο μολύβι 30χγρ στους πρώτους αγώνες..το οποίο σημαινει οτι πιθανοτατα γνώριζε την αλλαγη στο κανονισμό που επέβαλε στο μέσο της σεζόν 2003 απο πρινΣαν αποτελεσμα απολυτη κυριαρχια της Bmw και τωρα σκεφτονται να ξαναενοποιησουν τιο οριο των 8500στροφων.Επισης να προσθεσουμε και τα οικονομικα του ομιλου καθως ολα ειναι στασιμα.Ενω το νεο seat ειναι ετοιμο να μπει στους αγωνες η n-tecnology δεν εχει κατι καινουριο για να εξελιξει γιατι το 159 prototype εχει παγωσει απο την Fiat. -
Ωραίο το Leon.
Κατά τις διακοπές του Πάσχα είχαμε πολλά και ενδιαφέροντα.-
Στο DTM o Paffett πήρε τη νίκη στο Lausitzring με τους Kristensen και HAKKINEN ( και λίγα βάζω!!!)
να συμπληρώνουν το βάθρο.
Ο επόμενος αγώνας μάλιστα είναι το Spa αυτό το ΣΚ, όπου ο Μίκα ξέρει την πίστα τέλεια (πρώτη φορά μπαίνει στο DTM) αν και όλοι τους κάναν δοκιμές εκεί την άνοιξη. Λετε καμιά νίκη για τον Ιπτάμενο Φιλανδό; -
Στο BTCC, στην πίστα του Thruxton ο Eaves (Integra) πέταξε προς ένα απίστευτο 3/3! Φαίνεται πως το Honda είναι κατα κάτι καλύτερο του ανταγωνισμού. Τα βάθρα είχαν ως εξής:
1ος αγώνας
- Eaves
- Plato (Toledo)
- Neal (Integra)
2ος αγώνας - Eaves
- Neal
- Muller (Astra)
3ος αγώνας - Eaves
- Turkington (Astra)
- Muller
Στη βαθμολογία ο Eaves πέρασε μπροστά (λογικό) με 80 βαθμούς έναντι 72 του Neal και 65 του Muller.
- Στο Super GT είχαμε:
GT500
- Tachikawa/Takagi (ZENT CERUMO SUPRA)
- Krumm/Yanagida (MOTUL PITWORK Z)
- Hattori/Wakisaka (Yellow Hat YMS Supra)
GT300 - Kurosawa/Hosokawa (EBBRO M-TEC NSX)
- Nitta/Takagi (ARTA Garaiya)
- Sasaki/Yamano (RECKLESS MR-S)
Τα Honda NSX για έναν ακόμα αγώνα δεν μπόρεσαν να κινηθούν στο ρυθμό των Z και Supra. Για τη Murcie της J-Loc δεν συζητάμε...
Ευχάριστη συμμετοχή σε αυτόν τον αγώνα ήταν μια McLaren F1 GTR αν και πιστεύω πως έπειτα από τρία χρόνια αποχής από το πρωτάθλημα δεν θα έχει κάτι να πει.
-
Στο FIA GT οι Bertolini/Wendiliger με MC12 πήραν τη νίκη μπροστά από άλλες 2 Maserati. Πάλι χτύπησε η γκίνια την Chevy...
Στη μικρή κατηγορία το θέμα ήταν ποιός θα έπαιρνε τη νίκη από τα πληρώματα της GruppeM. Τελικά οι Collard/Sugden πήραν την νίκη.
Το νέο είναι ότι αυτό το ΣΚ, στον αγώνα του Silverstone θα έχουμε και λόρδους!!! Ναι, η Aston θα κατεβάσει δύο DBR9 για αυτόν τον αγώνα! Να τρέμει η Maserati;;; -
Στο WTCC η BMW συνεχίζουν τον περίπατο με τον Jorg Muller να κάνει στο Magny Cours ότι και πέρυσι. να κερδίζει δηλαδή και τους δύο αγώνες.
-
Στο IRL (IndyCar Series όπως λέγεται πια) ο Wheldon πήρε την τρίτη νίκη σε 4 αγώνες και ξέφυγε από τον Kanaan στη βαθμολογία.
-
Τέλος, στις 24 ώρες του Nurburgring η BMW M3 E46 GTR των Priaulx/Huismann/Lamy/Said πήρε τη νίκη ενώ οι περσινοί νικητές D.Muller/J.Muller/Stuck τερμάτισαν δεύτεροι.
Αυτα...Οι διακοπές φταίνε που το post είναι τεραστίων διαστάσεων...
-
-
Κάπου, στην F3, έπεσε το μάτι μου σε κάποιον με όνομα Bruno Senna, ο οποίος φέρει και μοτέρ Honda. Να αρχίσω να χαίρομαι;
-
Αλλαγή στους τεχνικούς κανονισνούς του WTCC.
Για αυτόν τον αγώνα τα μπροστοκούνητα θα αδυνατίσουν κατά 20 κιλά σε μια προσπάθεια να αποκατασταθεί η τάξη στο πρωτάθλημα.
Πριν λίγα χρόνια κόβαν τις Alfa για να φτάσει η μπέμπα και τώρα το αντίστροφο. -
Πάει και το Silverstone!
Μεγάλη κερδισμένη νομίζω ότι είναι η SEAT!Ακόμα και αν 4 Alfa τερμάτισαν πρώτες στον πρώτο αγώνα!
Η βαθμολογία μύλος!Θα γίνει χαμός στους επόμενους αγώνες!!
Πάντως όλοι 'αφιονισμένοι' είναι!Ακόμα και με καραμπόλα είδαμε οδηγό να βγαίνει εκτός (Thomson)!!!
-
Καλός αγώνας !
Για να δούμε τον επόμενο .... με τα βάρη σε πιο φυσιολογικά επίπεδα
Βλέπω τις BMW να εξαφανίζονται πάλι ...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Κάπου, στην F3, έπεσε το μάτι μου σε κάποιον με όνομα Bruno Senna, ο οποίος φέρει και μοτέρ Honda. Να αρχίσω να χαίρομαι;Αυτο μου ειχε ξεφυγει. Ο Bruno ειναι απο την οικογενεια του Ayrton, ανηψακι συγκεκριμενα. Η οικογενεια για χρονια δεν του επετρεπε να ασχολειθει με τους αγωνες αυτοκινητου σοβαρα (για ευνοητους λογους), ομως πλεον ο Bruno ειναι ελευθερος να κυνηγησει το ονειρο του. Περυσι εκανε το πρωτο βημα με μερικους αγωνες στην F.BMW και περιεργως φετος αποφασισε να πεσει κατευθειαν στα βαθια της Βρετανικης F3 με μια ολοκαινουργια ομαδα ιδιοκτησιας Kimi Raikonen και του μανατζερ του Φιλανδου Robertson. Το οτι οι κινητηρες ειναι Honda οφειλεται αποκλειστικα στην πολυ καλη δουλεια του βελτιωτη Neil Brown που βασικα κανει την επιλογη κινητηρα μονοδρομο. Αλλιως η ομαδα θα χρησιμοποιουσε τα θαυματουργα μοτερακια της Mercedes απο το Euroseries. Πισω στον νεαρο Bruno, μπορει τα αποτελεσματα μεχρι τωρα να μη δειχνουν παρα πολλα, αλλα πρεπει να εχουμε υπομονη γιατι η εμπειρια λειπει. Σε δυο χρονακια θα μπορουμε να ειμαστε σιγουροι, παντως η ιασθηση μου ειναι οτι τα βασικα θετικα στοιχεια υπαρχουν.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μεγάλη κερδισμένη νομίζω ότι είναι η SEAT!Ακόμα και αν 4 Alfa τερμάτισαν πρώτες στον πρώτο αγώνα!Οι Ισπανοι μπορει να εκλεψαν τις εντυπωσεις με το 1-2 (εβαλε το χερακι του ο πανουργος Plato που παριστανε τον Farfus στην επανεκινηση ) ομως την ουσια κερδισε ο Tarquini με την νικη και το βαθρο. Βεβαια ο ανθρωπος του αγωνα ηταν ο Priaulx που μαζεψε πανεξυπνα βαθμους στον 1ο και πηγαινε συστημενος για νικη στον 2ο, ομως του τα χαλασε ολα ενα σκασμενο λαστιχο. Κριμα, κριμα για τον Βρετανο που εκτος απο τη χαρα μιας νικης εντος εδρας θα επερνε κεφαλι στο πρωταθλημα. Α και ολα τα λεφτα το πλανο στα δαχτυλα της Μονικα που επαιζαν νευρικα περιμενοντας την καρο σημαια στον 1ο αγωνα
Σχετικα με τα βαρη, νομιζω οτι τα 20 κιλα επανεφεραν τις ισορροπιες και απο εδω και περα θα δουμε ακομα μεγαλυτερη μαχη. Σεβασμος στην BMW, εκανε κορυφαια δουλεια τον χειμωνα αλλα οπως εξηγησε στη συνεντευξη του ο Max Mosley, σκοπος της FIA ειναι να αποθαρυνει τα πανακριβα προγραμματα εξιλιξης εξασφαλιζωντας μεσω του βαρους ισοτητα αναμεσα στους κορυφαιους. Προφανως δεν ειναι η πεμπτουσια του μηχανοκινητου αθλητισμου αυτο το σκεπτικο αλλα απο την αλλη οι αγωνες τουρισμου ηταν ειναι και θα ειναι πρωτα απο ολα ψυχαγωγια για τους θεατες και επειτα προωθητικο εργαλειο με εξαιρετικη αξια/επενδυση για τους κατασκευαστες.
Πάντως όλοι 'αφιονισμένοι' είναι!Ακόμα και με καραμπόλα είδαμε οδηγό να βγαίνει εκτός (Thomson)!!!
Τα νεοτερα γιαυτο το περιστατικο ειναι οτι ο Tarquini θα τιμωρηθει με 10 θεσεις υποσθοχωρηση στη σειρα εκκινησης του επομενου αγωνα. Ο οποιος αγωνας ειναι στην Imola, εκει θα εχουμε μεγαλα γλεντια
-
Σημερα επισης γραφτηκε ιστορια σε δυο περιπτωσεις:
Καταρχην ειχαμε την νικη με το καλημερα της Aston Martin στα FIA GT. Οι Βρετανοι επανελαβαν τον θριαμβο του Sebring στελνοντας σημα κινδυνου προς ολους τους αντιπαλους ενοψει Le Mans. Τα DBR 9 ηταν θαυμασια, εξαιρετικα σταθερα σε χρονους και χωρις προβληματα αξιοπιστιας. Βεβαια αυτο που τους εδωσε τη νικη στο Silverstone (υπο το αγρυπνο βλεμμα του πολυ Dave Richards) ηταν η ποιοτητα πισω απο το τιμονι και οχι η διαφορα ταχυτητας σε σχεση με τις Maserati ή την Corvette ή τις 550. Απο οτι φαινεται η δουλεια που κανει ο Ratel και το επιτελειο του στην εξομοιωση των δυνατοτητων των τοσο διαφορετικων αυτοκινητων του πρωταθληματος ειναι εξαιρετικη Αποτελεσμα αλλος ενας ενδιαφερον αγωνας και φυσικα μια βαθμολογια πρωταθληματος σκετη κολαση.
Δευτερο κομματι ιστοριας η πρωτη νικη του μεγαλου Mika Hakkinen στο Spa. Ο Φιλανδος διελυσε τον συναγωνισμο με μοναδικο αξιο αντιπαλο των πρωταθλητη Ekstrom. Ο Mika αρχισε τα μαγικα απο το Σαββατο οπου υπο βροχη εγραψε τον καλυτερο χρονο στο super pole με εναν γυρο που ειχα τη τυχη να δω. Και λεω τη τυχη γιατι ηταν ενα ρεσιταλ οδηγησης, μια πανδαισια ελεγχομενων πλαγιολισθησεων στα ορια της προσφυσης. Το δοκιμασαν και αλλοι (Alesi, Green, Paffett, Kristensen) αλλα βρεθηκαν στην αμμοπαγιδα
Την Κυριακη ο Μικα εχασε το σπριντ στην πρωτη στροφη απο τον Eki και αναγκαστηκε σε διακριτικη επιτηρηση μεχρι τα πρωτα πιτ στοπς. Εκει μολις ο Σουηδος μπηκε μεσα, εκανε εναν αψογο γυρο και σε συνδυασμο με την απαιχτη δουλεια των μηχανικων βγηκε οριακα εμπρος. Ο Ekstrom πιεσε στην Eau Rouge ομως ο Mika παρα τα κρυα του λαστιχα κρατηθηκε εμπρος και μετα απλα εξαφανιστηκε! Ευτυχως, η νικη του δεν επισκιαστηκε απο την τρομακτικη εξοδο του Schneider που ακουμπησε στον προτελευταιο γυρο με τον Aiello στην Eau Rouge, γυρισε και κατεληξε με παρα πολλα στις μπαριερες.Μεγαλο νεο τελος η παναξια 9η θεση του Αλεξανδρου Μαργαριτη που οδηγησε αλανθαστα σε μια αντρικη πιστα. Ο νεαρος αντισταθηκε με νυχια και με δοντια στην επιθεση του Abt τους τελευταιους γυρους και τερματισε πρωτος αναμεσα στους ιδιωτες και πρωτος αναμεσα σε οσους εχουν αυτοκινητο προδιαγραφων 2004. Και σε ανωτερα!
-
Μου φαίνεται πρέπει να ξαναβαλω NOVA!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μου φαίνεται πρέπει να ξαναβαλω NOVA!!!Ειπαμε, δορυφορικη και τα μυαλα στο μπλεντερ. Το κακο ειναι οτι γινεσαι κομματακι αντικοινωνικος Κυριακατικα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μου φαίνεται πρέπει να ξαναβαλω NOVA!!!
Ειπαμε, δορυφορικη και τα μυαλα στο μπλεντερ. Το κακο ειναι οτι γινεσαι κομματακι αντικοινωνικος Κυριακατικα
Το ξερω το ξέρω!!! Ούτε σε SMS δεν απαντάς που λέει ο λόγος!!!
-
Pire fotia...
1 Dirk Mumlller (GER) 32
2 Gabriele Tarquini (ITA) 30
3 Jörg Müller (GER) 27
4 Andy Priaulx (GBR) 27
5 Augusto Farfus jr. (BRA) 211 BMW 81
2 Alfa Romeo 75
3 Seat 60
4 Chevrolet 16
5 Ford 2 -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καταρχην ειχαμε την νικη με το καλημερα της Aston Martin στα FIA GT. Οι Βρετανοι επανελαβαν τον θριαμβο του Sebring στελνοντας σημα κινδυνου προς ολους τους αντιπαλους ενοψει Le Mans...................Εγώ πάντως περίμενα τη νίκη των λόρδων . Άλλο που με παραξενεύει είναι η δυνατότητα των εταιριών να φτιάχνουν με το καλημέρα αυτοκίνητα νικητές για το FIA GT. 550, MC12, DBR9... Με τη μία πάλευαν ή παλέυουν για τη νικη. Εγώ να ευλογήσω και τα γένια της μεγάλης μου αγάπης, η Vette τα πήγαινε περίφημα στα χέρια του Kumpen ο οποίος δείχνει να τη μετατρέπει κάθε φορά σε πύραυλο εδάφους εδάφους. Δυστυχώς το αυτοκίνητο κάθε φορά που πάει στα χέρια του Longin εγκαταλείπει... Φταίω εγώ τώρα να πιστεύω πως ο Longin είναι ένας άλλος Seiler;...
Δευτερο κομματι ιστοριας η πρωτη νικη του μεγαλου Mika Hakkinen στο Spa. Ο Φιλανδος διελυσε τον συναγωνισμο με μοναδικο αξιο αντιπαλο των πρωταθλητη Ekstrom. Ο Mika αρχισε τα μαγικα απο το Σαββατο οπου υπο βροχη εγραψε τον καλυτερο χρονο στο super pole .......... Την Κυριακη ο Μικα εχασε το σπριντ στην πρωτη στροφη απο τον Eki και αναγκαστηκε σε διακριτικη επιτηρηση μεχρι τα πρωτα πιτ στοπς. Εκει μολις ο Σουηδος μπηκε μεσα, εκανε εναν αψογο γυρο και σε συνδυασμο με την απαιχτη δουλεια των μηχανικων βγηκε οριακα εμπρος. Ο Ekstrom πιεσε στην Eau Rouge ομως ο Mika παρα τα κρυα του λαστιχα κρατηθηκε εμπρος και μετα απλα εξαφανιστηκε! Ευτυχως, η νικη του δεν επισκιαστηκε απο την τρομακτικη εξοδο του Schneider που ακουμπησε στον προτελευταιο γυρο με τον Aiello στην Eau Rouge, γυρισε και κατεληξε με παρα πολλα στις μπαριερες.
HAKK IS BACK!!! (Δυστυχώς στο DTM): Ο μεγάλος Flying Finn πραγματικά έδωσε ρεσιτάλ και λίγα post παραπάνω είχα γράψει:
Ο επόμενος αγώνας μάλιστα είναι το Spa αυτό το ΣΚ, όπου ο Μίκα ξέρει την πίστα τέλεια (πρώτη φορά μπαίνει στο DTM) αν και όλοι τους κάναν δοκιμές εκεί την άνοιξη. Λετε καμιά νίκη για τον Ιπτάμενο Φιλανδό;
Περίμενα αυτή τη νίκη για τον Μίκα μετά το βάθρο στο Lausitz. Και ο Hakkinen δε με διέψευσε!
Όσο για τον Schneider... Πως έγινε έτσι η Μέρκα του;;;; Μπορούσες να δεις όλο το κλουβί!!!!!Τέλος, για τα συγκρουόμενα (WTCC ) τι να πω... Μπορεί να φανεί περίεργο αλλά δε μου άρεσε ο τρόπος που κέρδισαν τα Alfa. Περίμεναν την αλλαγή βάρους για να νικήσουν. Τουλάχιστον επανήλθε το ενδιαφέρον. Και ο Priaulx άτυχος.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα