Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 190
    • 191
    • 124 / 191
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3806
    80183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Εγώ αυτά είδα: http://www.hyundai.gr/configurator/Index/20

      Από τα οποία βλέπω ότι η έκδοση i10 1.0 lt GL ACCESS (11140euro) έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό. Ούτε καν κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό δεν έχει. Αυτό μου δείχνει ότι ένας υποψήφιος πελάτης θα πρέπει να πάει σε ποιο ακριβές εκδόσεις ώστε να έχει εξοπλισμό που θεωρείται δεδομένος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alxnks last edited by

        Ο χρήστης Storm έγραψε:

        ...
        Αυτά εξω, σε χώρες με αλλες νοοτροπιες, που δεν κοιτάνε το σηματακι μονο.
        Ε οκ, ας πουληθούν λοιπόν σε επιπεδα τιμής όπως εκείνη του excel του 93 με τον ανταγωνισμο γιατι έχει μείνει ο kostaSC με την τότε εντύπωση περί διαφοράς ποιότητας.
        Λογικό επιχείρημα, δεν αντιλεγω!!!

        Φίλε Alxnks το τερμάτισες... Που το θυμήθηκες το Excel;

        Ας αφήσουμε τα (σούπερ-ντούπερ) Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα έξω και ας πιάσουμε την Άπω Ανατολή.

        Σου φαίνεται φυσιολογικό το i10 να ξεκινά τιμή από 11140euro και το Suzuki Celerio από 9620euro;
        Ή το Mitsubishi Space Star από 9990euro;
        Ή το Nissan Micra από 10190euro;
        Δεν λέω ότι το 'τούρκικο' i10 είναι χειρότερο ή λιγότερο σύγχρονο από το Ταϋλανδέζικο Celerio ή το Ιαπωνικό Space Star ή το Γαλλικό (;) Micra.

        Μήπως όμως θα έπρεπε η Hyundai εφόσον θέλει να πουλήσει να έχει ίσες ή τουλάχιστον λίγο ποιο χαμηλές τιμές από μάρκες που θεωρούνται Ιαπωνικές;

        Νομίζω ότι εξ΄ανέκαθεν το συγκριτικό πλεονέκτημα των Hyundai/KIA ήταν οι τιμές και ο παρεχόμενος εξοπλισμός. Έχω την εντύπωση ότι πλέον δεν κατέχει αυτό το πλεονέκτημα.

        Γιατί να μην το θυμηθω, αφού το έχω εικόνα σαν αμάξι 😛
        Οτι θα έπρεπε να είναι ίσως ελαφρώς πιο κάτω, μπορεί. Αλλά εδώ υπαρχουν παράμετροι που δεν ξέρουμε...πχ:

        • τι εκπτώσεις κανουν τελικά όταν πας να αγορασεις;
        • ο μέγας έλληνας αντιπρόσωπος, που ως γνωστόν, έχει περιορίσει την γκάμα σε 3 μοντέλα....τι κέρδος βάζει πανω;
        • ως αποτέλεσμα του περιορισμού της γκάμας, αρα πωλήσεων, μήπως αγοράζει κι ακριβότερα απο οτι άλλοι αντιπρόσωποι, πράγμα που θα οδηγει σε αυξημένη τιμή;

        Τα selerio και space star πάντως δεν υπάρχουν πουθενά στα συγκριτικα...αρα αμελητεοι αντιπαλοι. Το micra ξεκινάει απο την τιμή που λες, αλλά επίσης δεν βρίσκεται ψηλά στις προτιμησεις-εκτιμηση των αγοραστών κι αν βάλεις ίδιο εξοπλισμό αρχίζει να σκαρφαλώνει η τιμή επικίνδυνα.

        Γιατί δυσκολευουμε όμως τα πραγματα; όταν κάτι/καποιος ανεβαίνει σε ποιότητα/εμπειρία/κτλ ειτε ως προϊόν ειτε ως επαγγελματίας, ανάλογα εκτιμούν και την τιμή που ζητουν ειτε για κόστος απόκτησης ειτε ως παροχή υπηρεσιών. Γιατί είναι δύσκολο να το δεχτειτε; το ίδιο πληρωνεις την επίσκεψη σε εναν ειδικευομενο γιατρό και σε εναν φτασμενο μεγαλογιατρο καθηγητή πανεπιστημιου; απο τον πρωτο ως τον δεύτερο υπαρχουν πολλα ενδθαμεσα κόστη ανάλογα ποιον θα επιλέξεις. Ε έτσι, καλώς ή κακώς (καλώς φυσικα για μένα) η hyundai ανεβηκε ποιότητα σε σχέση με το παρελθον της. Λογικό για μένα να ζητάει παραπανω. Αν όμως ειτε εγώ ειτε κάποιος άλλος θέλει να αγοράσει επίπεδο hyundai προ 15ετιας, ας παει στην dacia ας πούμε. Τα αμαξώματα κι η τεχνολογία της είναι αυτου του επιπέδου (δεν είναι τυχαία ούτε τα αστέρια που δεν παιρνει σε crash tests, ουτε η εμφάνιση εσωτερικά κι εξωτερικά αυτοκινήτων renault 10ετιας και βάλε). Ας προσαρμόσει λοιπον τα μπορω του με τα θέλω του κι όχι να κατηγορεί εταιρείες που προχωρούν μπροστά.
        Ή αν το κανει να το κανει σε όλες... Μίλησα για skoda, Μίλησα για dacia κτλ. Γιατί δηλαδή αντιστοιχα να μην παίρνουμε το fabia σε επίπεδα τιμής favorit??? Τι άλλαξε; άλλαξε κάτι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Το θέμα του Δάβαρη το έχουμε πολυ-συζητήσει εδώ, οπότε πάνω/κάτω ξέρουμε τι παίζει.
          Οι τυχόν εκπτώσεις που μπορεί να κάνει ένας επίσημος έμπορας είναι αόριστο θέμα και διαφοροποιείται από έμπορο σε έμπορο και από πελάτη σε πελάτη.

          Θεωρώ ότι οι υποψήφιοι πελάτες που θα πάρουν Hyundai/KIA είναι αρχής/εξαρχής συνειδητοποιημένοι και θέλουν να πάρουν Hyundai/KIA.
          Και θεωρώ ότι είναι οι ίδιοι πελάτες που θα κοιτάξουν και τα Celerio, Space Star, Micra.
          Δηλαδή πελάτες που δεν έχουν πρόβλημα με την Ιαπωνία/Κορέα και αναζητούν τα πλεονεκτήματα της Άπω Ανατολής.

          Οι πελάτες που κοιτάνε Ευρωπαϊκά, είναι μία άλλη κατηγορία πελατών που συνειδητά επιθυμούν Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Π.χ. κάποιος που έχει 'μούρλα' με τα Γαλλικά, ή τα Ιταλικά ή κάποιος άλλος που θέλει να έχει Γερμανικό, πολύ δύσκολα θα πεισθεί να πάρει Κορεάτικο ή και Ιαπωνικό.

          Τι να κάνουμε; Ο καθένας με τις ορέξεις του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sbr last edited by

            Οι ερευνες αξιοπιστιας και τα βραβεια αυτοκινητων της χρονιας και αλλα μαρκετιστικα κολπα δεν με συγκινουν. Για τον απλο λογο οτι πολλες επιχειρησεις ζουνε απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες (διαφημιστικες εταιριες, περιοδικα, sites, μεχρι και πολιτικοι που τα αρπαζουν) και οι δευτερες προσπαθουν με βραβεια, 'ψηφοφοριες' κοινου κλπ να ανταποδωσουν.
            Κοιτω τις πωλησεις και τι θελω. Η hyundai κανει φιλοτιμες προσπαθειες, εχει προχωρησει αρκετα, ομως οχι εκει που ειναι η Toyota η οποια ειναι ο αντιπαλος της. Αυτην παει να μιμηθει. Μπορει να την ξεπερασει σε βαθος χρονου, αλλα αυτην την στιγμη δεν το εχει καταφερει. Μου αρεσει που το παλευει, δεν επαναπαυεται στις δαφνες της, επεκτεινεται και σε επιπεδο εργοστασιων και γκαμας εχει ευρωπαικο προσανατολισμο στον σχεδιασμο (η Toyota καπου το χανει σε αυτον τον τομεα) και ειναι δυνατα στο παιχνιδι. Αν ανεβει τιμολογιακα δεν ξερω αν θα προτιμηθει. Οι πωλησεις θα το δειξουν. Και καλως ή κακως καποιες εταιριες πουλανε λογω ονοματος. Εχει διαμορφωθει μια συνειδηση γυρω απο μια εταιρια και ο κοσμος την προτιμα γιατι ειναι π.χ. VW. Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονον αξιοπιστια. Ειναι οδηγικη απολαυση, ανεση, ποιοτητα κατασκευης, επιδοσεις, καταναλωση, εξυπηρετηση απο την αντιπροσωπεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nam last edited by

              http://www.topgear.com/car-news/adventu ... y-tucson#2
              Ανεξάρτητα εαν τα hyundai ειναι καλά η οχι, βλέποντας το video, βλέπω μία χώρα κατεστραμένη απο τον πόλεμο που τελείωσε το 1953, να εχει τεράστια ανάπτυξη και σε σχέση με την ψωροκώστενα....απόσταση αιώνων. Μπράβο μας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Και να συνορεύεις με ότι πιο αρρωστημένο, αμφιλεγόμενο, παρανοϊκό υπάρχει στον κόσμο ...

                From my SMO72HD via Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sbr last edited by

                  Ο χρήστης nam έγραψε:
                  http://www.topgear.com/car-news/adventures/made-korea-around-hyundai-city-tucson#2
                  Ανεξάρτητα εαν τα hyundai ειναι καλά η οχι, βλέποντας το video, βλέπω μία χώρα κατεστραμένη απο τον πόλεμο που τελείωσε το 1953, να εχει τεράστια ανάπτυξη και σε σχέση με την ψωροκώστενα....απόσταση αιώνων. Μπράβο μας.

                  Ενταξει να παμε και εμεις να δωσουμε την Ελλαδα στις ΗΠΑ και να δουμε αναπτυξη. Βασικα κατα εκει παμε με την συμμετοχη των Γερμανων. Οι Βορεια Κορεα ηταν της Κινας η Νοτια των ΗΠΑ. Εθνικη ανεξαρτησια μηδεν.
                  Ωραιο παντως το Tuscon.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alxnks last edited by

                    Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                    http://www.topgear.com/car-news/adventures/made-korea-around-hyundai-city-tucson#2
                    Ανεξάρτητα εαν τα hyundai ειναι καλά η οχι, βλέποντας το video, βλέπω μία χώρα κατεστραμένη απο τον πόλεμο που τελείωσε το 1953, να εχει τεράστια ανάπτυξη και σε σχέση με την ψωροκώστενα....απόσταση αιώνων. Μπράβο μας.

                    Ενταξει να παμε και εμεις να δωσουμε την Ελλαδα στις ΗΠΑ και να δουμε αναπτυξη. Βασικα κατα εκει παμε με την συμμετοχη των Γερμανων. Οι Βορεια Κορεα ηταν της Κινας η Νοτια των ΗΠΑ. Εθνικη ανεξαρτησια μηδεν.
                    Ωραιο παντως το Tuscon.

                    Η πλάκα με μας είναι οτι ούτε η Ελλάδα μας ανήκει, ουτε αναπτυξη έχουμε! Είμαστε απο άλλο ανέκδοτο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sbr last edited by

                      Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

                      http://www.topgear.com/car-news/adventures/made-korea-around-hyundai-city-tucson#2
                      Ανεξάρτητα εαν τα hyundai ειναι καλά η οχι, βλέποντας το video, βλέπω μία χώρα κατεστραμένη απο τον πόλεμο που τελείωσε το 1953, να εχει τεράστια ανάπτυξη και σε σχέση με την ψωροκώστενα....απόσταση αιώνων. Μπράβο μας.

                      Ενταξει να παμε και εμεις να δωσουμε την Ελλαδα στις ΗΠΑ και να δουμε αναπτυξη. Βασικα κατα εκει παμε με την συμμετοχη των Γερμανων. Οι Βορεια Κορεα ηταν της Κινας η Νοτια των ΗΠΑ. Εθνικη ανεξαρτησια μηδεν.
                      Ωραιο παντως το Tuscon.

                      Η πλάκα με μας είναι οτι ούτε η Ελλάδα μας ανήκει, ουτε αναπτυξη έχουμε! Είμαστε απο άλλο ανέκδοτο!

                      Αστα να πανε. Τωρα ειδα ενα ορθογραφικο λαθος ανεπιτρεπτο. Ενταξει δεν τα παω καλα με την ορθογραφια αλλα την σκοτωσα ορθογραφικα την Β.Κορεα. 'Η Βορεια Κορεα' ηθελα να γραψω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iliaslan last edited by

                        Καλημέρα σκέφτομαι να αγοράσω το hyundai i20 και είμαι ανάμεσα σε δύο κινητήρες στον 1.2 με τα 84 hp και 1.4 100 hp βενζίνη στην έκδοση comfort. Κάνω βαριά 10000 χλμ το χρόνο και το 80% μέσα στην πόλη Όποτε το δίλημμα μου είναι η καταναλώσει Που θα Έχει το 1.4 αξίζει για Μέσα στην πόλη η θα με βολεύει και το 1.2 και στα λίγα ταξίδια που κάνω.εάν έχει κάποιος τα εν λόγω μοντέλα θα ήθελα Πληροφορίες Ευχαριστώ πολύ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Παρε το 1.2 .......μια χαρα ταξιδι θα κανεις και με τους 87 ιππους.
                          Καποτε ταξιδευαμε με 60 ιππους και χωρις a/c

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kotsos4u last edited by

                            Ερώτηση επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για το ακριβώς ίδιο μοντέλο. Ο 1.2 βενζίνη γιατί βγαίνει με 75 ΚΑΙ με 85 ίππους; Δεν είναι διαφορετικοί είναι οι ίδιοι. Μήπως απλά έχουν βάλει κόφτες οι οποίοι με πρόγραμμα αφαιρούνται και μπορείς να το φτάσεις 85;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Έχει ακούσει κανείς αν θα έρθει Ελλάδα το i20 Active;
                              Επίσης, ξέρουμε που θα συναρμολογείται;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Το βρήκα! Το φθινόπωρο του 2016...

                                http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... s-hyundai/

                                Μπαίνει στις υποψηφιότητες...

                                Αναρωτιέμαι με τι τιμές θα έρθει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                  Επίσης, ξέρουμε που θα συναρμολογείται;

                                  Μαζί με το κανονικό και αυτο στην Τουρκία

                                  From my SMO72HD via Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης kotsos4u έγραψε:
                                      Ερώτηση επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για το ακριβώς ίδιο μοντέλο. Ο 1.2 βενζίνη γιατί βγαίνει με 75 ΚΑΙ με 85 ίππους; Δεν είναι διαφορετικοί είναι οι ίδιοι. Μήπως απλά έχουν βάλει κόφτες οι οποίοι με πρόγραμμα αφαιρούνται και μπορείς να το φτάσεις 85;

                                      o 1.2 είναι 87hp και 75hp είναι ο 1.1 diesel....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kotsos4u last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        Ερώτηση επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για το ακριβώς ίδιο μοντέλο. Ο 1.2 βενζίνη γιατί βγαίνει με 75 ΚΑΙ με 85 ίππους; Δεν είναι διαφορετικοί είναι οι ίδιοι. Μήπως απλά έχουν βάλει κόφτες οι οποίοι με πρόγραμμα αφαιρούνται και μπορείς να το φτάσεις 85;

                                        o 1.2 είναι 87hp και 75hp είναι ο 1.1 diesel....

                                        Οχι υπαρχει και ο 1.2 75hp βενζινη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          edmond last edited by

                                          αν είναι έτσι όπως λες, θα πρέπει να είναι απλά ρύθμιση του εγκεφάλου για αγορές όπου η ιπποδύναμη παίζει οικονομοτεχνικό ρόλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης kotsos4u έγραψε:

                                            Ερώτηση επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για το ακριβώς ίδιο μοντέλο. Ο 1.2 βενζίνη γιατί βγαίνει με 75 ΚΑΙ με 85 ίππους; Δεν είναι διαφορετικοί είναι οι ίδιοι. Μήπως απλά έχουν βάλει κόφτες οι οποίοι με πρόγραμμα αφαιρούνται και μπορείς να το φτάσεις 85;

                                            o 1.2 είναι 87hp και 75hp είναι ο 1.1 diesel....

                                            Οχι υπαρχει και ο 1.2 75hp βενζινη!

                                            Στη χωρα μας;;;;εχω χασει επισοδεια;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 124 / 191
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr