-
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
52o ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ (Χ) σ.1,5 26 – 27 Μαρτίου ΑΟΛΑΠ
- ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (Χ) σ.2 06 – 08 Μαΐου ΟΜΑΕ
- ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) σ.1 04 – 05 Ιουνίου ΛΑΒ
- ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ (Α) σ.1 25 – 26 Ιουνίου ΑΛΑΛ
- ΔΕΘ (Α) σ.1 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ
- ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (Α) σ.1 08 – 09 Οκτωβρίου ΑΣΜΑ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
Ι. Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος- ΑΤΤΙΚΟ 27 – 28 Φεβρουαρίου ΑΛΑ
- ΜΠΡΑΛΟΣ 02 – 03 Απριλίου ΑΛΑΛ
- ΑΛΜΥΡΟΣ 09 – 10 Ιουλίου ΟΜΑΘ
- ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ 10 – 11 Σεπτεμβρίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΠΑΛΑΔΙΟ 05 – 06 Νοεμβρίου START LINE
ΙΙ. Κύπελλο Μακεδονίας
- ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 16 – 17 Απριλίου ΑΟΘ
- ΦΙΛΙΠΠΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΛΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
- ΣΕΡΡΕΣ 25 – 26 Ιουνίου ΛΑΜΣ
- ΔΩΔΩΝΗ 16 – 17 Ιουλίου ΕΛΕΤΑ
- ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ 08 – 09 Οκτωβρίου ΣΜΑΒ
ΙΙΙ. Κύπελλο Πελοποννήσου
- ΚΟΡΙΝΘΟΣ 12 – 13 Μαρτίου ΑΛΑΚ
- ΑΧΑΙΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΑΟΠ
- ΚΡΕΜΑΣΤΗ 02 – 03 Ιουλίου ART OF SPEED
- ΑΙΓΙΟ 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
ΙV. Κύπελλο Κρήτης
- ΧΑΝΙΑ 09 – 10 Απριλίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 25 – 26 Ιουνίου ΑΟΚ
- ΧΑΝΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 29 – 30 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΑΝΕΛ. ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 26 – 27 Νοεμβρίου ΟΜΑΕ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ
- START LINE 09 – 10 Απριλίου
- ΑΛΑΚ 18 – 19 Ιουνίου
- ΑΣΜΑ 03 – 04 Σεπτεμβρίου
- ΛΑΣ 24 – 25 Σεπτεμβρίου
- ΑΟΛΑΠ 22 – 23 Οκτωβρίου
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 19 – 20 Μαρτίου ΑΣΜΑ
- ΑΤΤΙΚΗ 16 – 17 Απριλίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΚΥΜΗ 14 – 15 Μαΐου START LINE
- ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ 11 – 12 Ιουνίου ΑΛΤ
- ΚΑΣΤΑΝΙΑ 02 – 03 Ιουλίου ΣΜΑΚ
- ΟΜΑΛΟΣ 27 – 28 Αυγούστου ΑΛΑΧ
- ΠΟΡΤΑΡΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
- ΠΙΤΙΤΣΑ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΟΠ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΝΙΓΡΙΤΑ 09 – 10 Απριλίου ΛΑΜΣ
- ΔΡΑΜΑ 14 – 15 Μαΐου ΟΦΑΔ
- ΕΛΑΣΣΟΝΑ 11 – 12 Ιουνίου ΛΑΜΚΕ
- ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 23 – 24 Ιουλίου ΑΛΠ
- ΞΑΝΘΗ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΛΕΞ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΖΑΚΥΝΘΟΣ 23 – 24 Απριλίου ΑΛΕΖ
- ΑΙΓΕΙΡΑ 25 – 26 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ/ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
- ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ 23 – 24 Ιουλίου START LINE
- ΒΡΑΧΑΣΙ 22 – 23 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
- ΑΓΩΝΑΣ 1 26 – 27 Μαρτίου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 2 21 – 22 Μαΐου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 3 10 – 11 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί
-
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
52o ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ (Χ) σ.1,5 26 – 27 Μαρτίου ΑΟΛΑΠ
- ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (Χ) σ.2 06 – 08 Μαΐου ΟΜΑΕ
- ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) σ.1 04 – 05 Ιουνίου ΛΑΒ
- ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ (Α) σ.1 25 – 26 Ιουνίου ΑΛΑΛ
- ΔΕΘ (Α) σ.1 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ
- ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (Α) σ.1 08 – 09 Οκτωβρίου ΑΣΜΑ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
Ι. Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος- ΑΤΤΙΚΟ 27 – 28 Φεβρουαρίου ΑΛΑ
- ΜΠΡΑΛΟΣ 02 – 03 Απριλίου ΑΛΑΛ
- ΑΛΜΥΡΟΣ 09 – 10 Ιουλίου ΟΜΑΘ
- ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ 10 – 11 Σεπτεμβρίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΠΑΛΑΔΙΟ 05 – 06 Νοεμβρίου START LINE
ΙΙ. Κύπελλο Μακεδονίας
- ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 16 – 17 Απριλίου ΑΟΘ
- ΦΙΛΙΠΠΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΛΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
- ΣΕΡΡΕΣ 25 – 26 Ιουνίου ΛΑΜΣ
- ΔΩΔΩΝΗ 16 – 17 Ιουλίου ΕΛΕΤΑ
- ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ 08 – 09 Οκτωβρίου ΣΜΑΒ
ΙΙΙ. Κύπελλο Πελοποννήσου
- ΚΟΡΙΝΘΟΣ 12 – 13 Μαρτίου ΑΛΑΚ
- ΑΧΑΙΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΑΟΠ
- ΚΡΕΜΑΣΤΗ 02 – 03 Ιουλίου ART OF SPEED
- ΑΙΓΙΟ 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
ΙV. Κύπελλο Κρήτης
- ΧΑΝΙΑ 09 – 10 Απριλίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 25 – 26 Ιουνίου ΑΟΚ
- ΧΑΝΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 29 – 30 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΑΝΕΛ. ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 26 – 27 Νοεμβρίου ΟΜΑΕ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ
- START LINE 09 – 10 Απριλίου
- ΑΛΑΚ 18 – 19 Ιουνίου
- ΑΣΜΑ 03 – 04 Σεπτεμβρίου
- ΛΑΣ 24 – 25 Σεπτεμβρίου
- ΑΟΛΑΠ 22 – 23 Οκτωβρίου
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 19 – 20 Μαρτίου ΑΣΜΑ
- ΑΤΤΙΚΗ 16 – 17 Απριλίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΚΥΜΗ 14 – 15 Μαΐου START LINE
- ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ 11 – 12 Ιουνίου ΑΛΤ
- ΚΑΣΤΑΝΙΑ 02 – 03 Ιουλίου ΣΜΑΚ
- ΟΜΑΛΟΣ 27 – 28 Αυγούστου ΑΛΑΧ
- ΠΟΡΤΑΡΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
- ΠΙΤΙΤΣΑ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΟΠ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΝΙΓΡΙΤΑ 09 – 10 Απριλίου ΛΑΜΣ
- ΔΡΑΜΑ 14 – 15 Μαΐου ΟΦΑΔ
- ΕΛΑΣΣΟΝΑ 11 – 12 Ιουνίου ΛΑΜΚΕ
- ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 23 – 24 Ιουλίου ΑΛΠ
- ΞΑΝΘΗ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΛΕΞ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΖΑΚΥΝΘΟΣ 23 – 24 Απριλίου ΑΛΕΖ
- ΑΙΓΕΙΡΑ 25 – 26 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ/ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
- ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ 23 – 24 Ιουλίου START LINE
- ΒΡΑΧΑΣΙ 22 – 23 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
- ΑΓΩΝΑΣ 1 26 – 27 Μαρτίου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 2 21 – 22 Μαΐου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 3 10 – 11 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί
-
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
52o ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ (Χ) σ.1,5 26 – 27 Μαρτίου ΑΟΛΑΠ
- ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ (Χ) σ.2 06 – 08 Μαΐου ΟΜΑΕ
- ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) σ.1 04 – 05 Ιουνίου ΛΑΒ
- ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ (Α) σ.1 25 – 26 Ιουνίου ΑΛΑΛ
- ΔΕΘ (Α) σ.1 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΟΘ
- ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (Α) σ.1 08 – 09 Οκτωβρίου ΑΣΜΑ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
Ι. Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος- ΑΤΤΙΚΟ 27 – 28 Φεβρουαρίου ΑΛΑ
- ΜΠΡΑΛΟΣ 02 – 03 Απριλίου ΑΛΑΛ
- ΑΛΜΥΡΟΣ 09 – 10 Ιουλίου ΟΜΑΘ
- ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ 10 – 11 Σεπτεμβρίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΠΑΛΑΔΙΟ 05 – 06 Νοεμβρίου START LINE
ΙΙ. Κύπελλο Μακεδονίας
- ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 16 – 17 Απριλίου ΑΟΘ
- ΦΙΛΙΠΠΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΛΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
- ΣΕΡΡΕΣ 25 – 26 Ιουνίου ΛΑΜΣ
- ΔΩΔΩΝΗ 16 – 17 Ιουλίου ΕΛΕΤΑ
- ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ 08 – 09 Οκτωβρίου ΣΜΑΒ
ΙΙΙ. Κύπελλο Πελοποννήσου
- ΚΟΡΙΝΘΟΣ 12 – 13 Μαρτίου ΑΛΑΚ
- ΑΧΑΙΟΣ 21 – 22 Μαΐου ΑΟΠ
- ΚΡΕΜΑΣΤΗ 02 – 03 Ιουλίου ART OF SPEED
- ΑΙΓΙΟ 17 – 18 Σεπτεμβρίου ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
ΙV. Κύπελλο Κρήτης
- ΧΑΝΙΑ 09 – 10 Απριλίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 25 – 26 Ιουνίου ΑΟΚ
- ΧΑΝΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
- ΚΡΗΤΗΣ 29 – 30 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΑΝΕΛ. ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 26 – 27 Νοεμβρίου ΟΜΑΕ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ
- START LINE 09 – 10 Απριλίου
- ΑΛΑΚ 18 – 19 Ιουνίου
- ΑΣΜΑ 03 – 04 Σεπτεμβρίου
- ΛΑΣ 24 – 25 Σεπτεμβρίου
- ΑΟΛΑΠ 22 – 23 Οκτωβρίου
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- ΡΙΤΣΩΝΑ 19 – 20 Μαρτίου ΑΣΜΑ
- ΑΤΤΙΚΗ 16 – 17 Απριλίου ΕΛΛΑΔΑ
- ΚΥΜΗ 14 – 15 Μαΐου START LINE
- ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ 11 – 12 Ιουνίου ΑΛΤ
- ΚΑΣΤΑΝΙΑ 02 – 03 Ιουλίου ΣΜΑΚ
- ΟΜΑΛΟΣ 27 – 28 Αυγούστου ΑΛΑΧ
- ΠΟΡΤΑΡΙΑ 24 – 25 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
- ΠΙΤΙΤΣΑ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΟΠ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΝΙΓΡΙΤΑ 09 – 10 Απριλίου ΛΑΜΣ
- ΔΡΑΜΑ 14 – 15 Μαΐου ΟΦΑΔ
- ΕΛΑΣΣΟΝΑ 11 – 12 Ιουνίου ΛΑΜΚΕ
- ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 23 – 24 Ιουλίου ΑΛΠ
- ΞΑΝΘΗ 15 – 16 Οκτωβρίου ΑΛΕΞ
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΖΑΚΥΝΘΟΣ 23 – 24 Απριλίου ΑΛΕΖ
- ΑΙΓΕΙΡΑ 25 – 26 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ/ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ
- ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ 23 – 24 Ιουλίου START LINE
- ΒΡΑΧΑΣΙ 22 – 23 Οκτωβρίου ΑΟΚ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
- ΑΓΩΝΑΣ 1 26 – 27 Μαρτίου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 2 21 – 22 Μαΐου θα ανακοινωθεί
- ΑΓΩΝΑΣ 3 10 – 11 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί
-
Τi εχετε να πειτε ?
Ακροπολις , συντελεστες , και τριχες κατσαρες οπως αυτες που εφτιαχναν στην Μεσογειων οι φωσκολοι της εποχης που εφτιαχναν την ημερομηνια τερματισμου του αθληματος .
Εχουν μελλον οι αγωνες γενικα εστω και ετσι ?
Θα μου πειτε τι μελλον μπορει να εχει ενα σπορ που το φυτωριο του σταματαει στην εκμαθηση , δηλαδη το καρτ !
Οι αγωνες ταχυτητας που θα επρεπε να ειναι σχεδον ολοι αυτοι , που εχουν εμφανιστει τα τελευταια χρονια και που να οδηγησουν σωστα και γρηγορα .....δεν γινοντε ! Οποτε περιοριζοντε με λαμπρο μελλον στις σελφι τους στο fb τα in car τους που ανατριχιαζουν οσοι πραγματικοι οδηγοι τα βλεπουν , και μονολογουν για τα ονειρα που εκαναν καποιοι στην δημιουργια της Ομοσπονδιας !
Ωραιο το προγραμμα ραλλυ αλλα δυστυχως αυτοι που θα μπορουσαν να πρωταγωνιστησουν δεν θα ειναι παρα μονον σε κανενα κοντινο ασφαλτινο , ετσι για να μας θυμιζουν ποιοι γνωριζουν την αγωνιστικη οδηγηση σ'αυτην την χωρα , που η ΟΜΑΕ σταματαει εδω το μελλον των νεοτερων .
-
Τι να πουμε κυρ Χρηστο;
Άλλη 'μια από τα ιδια' δυστυχως θα ειναι και το '16.
Για το τις πταιει καιμε πληκτρολογια χρονια τωρα. Δυστυχως, η ομοσπονδιοποιηση του αθληματος -μη κολλατε σε προσωπα- ηρθε στη χειροτερη εποχη για τη χωρα. -
Ισως να εχουν αποριες καποιοι , γιατι γραφω οτι αυτη η ΟΜΑΕ ειναι οτι χειροτερο για την αναπτυξη του αθληματος που με παγκοσμια κριτηρια η εκπαιδευση-εξασκηση στην αγωνιστικη οδηγηση των νεων οδηγων , γινεται απαραιτητα στην πιστα !
Αν ριξετε μια ματια στις ημερομηνιες των αγωνων ταχυτητας , θα δειτε οτι αυτοι οι ανικανοι ανθρωποι που του σπορ μας , δεν θελουν να γινουν αγωνες ταχυτητας . Οι ημερομηνιες τους συμπιπτουν με αγωνες οπως αναβασεις , ασφαλτινα ραλλυ και ραλλυ σπριντ !
Ειναι λυπηρο να βλεπεις αυτες τις βλακειες να τις εχουν και να τις κοινοποιουν ανθρωποι που περιμεναμε ολοι να κανουν την διαφορα !
Αντε γεια .....................κακομοιρο σπορ
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει αυτός ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ασφάλτου τι θα είναι!!
Τα τοπικά κύπελλα πάντως έχουν το ενδιαφέρον τους, κάποιος που κάνει 3-4 σκόρπιους αγώνες τη χρονιά, ακολουθεί το τοπικό του έπαθλο και λέει ότι ακολούθησε και ένα θεσμό...(λέμε τώρα)...!
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Εγώ δεν έχω καταλάβει αυτός ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ασφάλτου τι θα είναι!!Τα τοπικά κύπελλα πάντως έχουν το ενδιαφέρον τους, κάποιος που κάνει 3-4 σκόρπιους αγώνες τη χρονιά, ακολουθεί το τοπικό του έπαθλο και λέει ότι ακολούθησε και ένα θεσμό...(λέμε τώρα)...!
Κάντε λίγο υπομονή και η προκήρυξη θα τα εξηγήσει όλα.
Φιλικά,
'el-em'
-
Οσον αφορα το Πρωταθλημα Ράλλυ , το οτι ειναι κατα κυριο λογο ασφαλτινο, μπορουμε να πουμε οτι εισακούστηκε μετα απο χρονια ο κ. Χρηστος.
Επομενως θα εχει την ταση να δωσει κινητρο σε πολλους ασφαλτινους που εκαναν αγωνες περιστασιακα, να ακολουθησουν το πρωταθλημα.
Ειναι η ιδια λογικη με την προκυρηξη των κυπελλων.
Βεβαια μενει αυτο να δουμε αν θα ερθει μπομερανγκ στις συμμετοχες του κυπελλου.
Παντως κατα τη γνωμη μου ειναι κατι διαφορετικο απο ταπροηγουμενα χρονια, και ευχομαι να παει καλα και το πρωταθλημα και τα κυπελλα! -
3,5 χωμα - 4 ασφαλτο δεν το λές και κατα κύριο λόγο ασφάλτινο Μακάρι να έχει συμμετοχές ..
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Εγώ δεν έχω καταλάβει αυτός ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ασφάλτου τι θα είναι!!!
Οσοι εχουν οικονομικη ανεση , και μπορουν να ακολουθησουν πρωταθλημα , λιγο τους απασχολει αυτη η προκηρυξη .
Στην γειτονα χωρα (Ιταλια ) εδω και παρα πολλα χρονια υπαρχουν στο προγραμμα αγωνων ραλλυ οι ΖΩΝΕΣ ητοι κυπελα περιοχων .
Κατι τετοιο ζηταγαμε να γινεται κι εδω, απο χρονια .Μια δικαιολογια αντιδρασης ηταν οτι ετσι δεν μπορουν να σταθουν οι λεσχες της περιφερειας , λογω μη συμμετοχων των Αθηναιων που ηταν -ειναι οι περισσοτεροι αγωνιζομενοι της Ελλαδας , και να εχουν καποιο μετρο συγκρισης οι τοπικοι αγωνιζομενοι ως προς τις επιδοσεις τους (εκτος των αλλων)!
Με την μεχρι τωρα αντιμετωπιση του θεματος ομως , εχει αποδειχθει η πληρη αδρανεια των συλλογων (οχι ολων ευτυχως ) , στο να φερουν κοντα τους ,τοπικους αγωνιζομενους με ομορφες καινοτομες ιδεες , προκλησεις αγωνιστικες , και γενικα τοπικη αγωνιστικη κινηση , περιμενοντας καθε χρονο το ετοιμο γευμα της Αρχης του σπορ που τους εφερνε το πιατο γεματο και ετοιμο !
Τι ποιο ωραιο λοιπον , ολοι οι να το παλευουν με οικονομικες συνθηκες της δυσκολης εποχης , στην και να μπορουν οσοι εχουν τα κοτσια την ορεξη και τα ευρω που εχουν εξοικονομισει , να συγκριθουν σε εναν τελευταιο αγωνα της χρονιας σε μια ουδετερη περιοχη , και αγωνα (καλο θα ειναι να εχει οργανωση κοινη , απο ολους τους συλλογους που κανουν αγωνες στην προκηρυξη αυτη ,με τις σχετικες
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Εγώ δεν έχω καταλάβει αυτός ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ασφάλτου τι θα είναι!!!
Είναι ακριβώς αυτό που λέει ο APR και γίνεται εδώ και χρόνια σε άλλες χώρες. Σε άλλες εποχές που η Κρήτη είχε 30 τοπικές συμμετοχές στο ράλλυ Κρήτης και η Πελοπόννησος 40 τοπικές συμμετοχές στο Αχαιός αυτό θα ήταν ιδανικό. Αν είχε γίνει τότε, όλοι θα ήταν πιο χαρούμενοι και με περισσότερα ευρώ στην τσέπη. Σήμερα που η Φτέρη δεν καταφέρνει να μαζέψει ούτε 10 τοπικά πληρώματα είναι μια μάλλον παρακινδυνευμένη κίνηση. Μακάρι να πετύχει και μακάρι να μην προκαλέσει απώλειες.
-
Οπως γραφεις για την Φτερη scn μου , και αλλοι ωραιοι αγωνες υπαρχουν που νομιζω οτι θα πανε να τρεξουν αγωνιζομενοι που τους αρεσει η αγωνιστικη οδηγηση , πανω απ'την συλλογη κυπελων .
Γιαυτο πιστευω οτι στην ομαε θα εχουν σκεφτει οτι την βαθμολογια δεν θα πρεπει να την χαλαει συμμετοχη εκτος περιφερειας , αλλα σιγουρα να μπορει να συμμετεχει με την επιβραβευση της ημερας (κυπελο θεσης , χωρις βαθμους στο τοπικο κυπελο)! -
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... 016_V3.pdf
http://www.omae-epa.gr/index.php/nea/an ... fkriniseis
Διαβάζοντας τα παραπάνω μου έχει μείνει μια απορία γιατί δε βλέπω να αναφέρεται πουθενά το θέμα: Τι γίνεται με τους παλιότερους εθνικούς τεχνικούς κανονισμούς;
Για να γίνω πιο σαφής, τα Α άνω των 14 ετών από την ημερομηνία έκδοσης της homologation που τρέχουν βάσει παλιότερων εθνικών κανονισμών και όχι βάσει homologation συνεχίζουν να είναι Α ή πάνε υποχρεωτικά στην Ε; Ως παράδειγμα ρωτώ το θέμα που με αφορά: ένα 106 Α6 που φοράει φρένα βάσει των εθνικών κανονισμών που ίσχυαν επί χρόνια και όχι βάσει της homologation έχει το δικαίωμα να συνεχίσει στην Α6; Στους παλιότερους τεχνικούς κανονισμούς υπάρχει γραμμένο το εξής:
'5. Για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων είναι ελεύθερη η χρήση οποιουδήποτε κατασκευαστή δαγκανών φρένων , η χρήση διαφορετικού σχήματος δαγκανών φρένων και οποιουδήποτε κατασκευαστή δισκόπλακων , με την προυπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι διαστάσεις που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης και η θέση των δαγκανών (π.χ. εμπρός με πίσω ). '
Αυτό τώρα σβήστηκε. Τι γίνεται με όσους έχουν τα αυτοκίνητά τους έτσι;Παρακαλώ όποιον γνωρίζει να απαντήσει.
-
Τι δεν καταλαβαινεις δηλαδη ?
Με ολες αυτες τις (μπαρουφες επιπολαιες) που ειχαν επιτραπει μεχρι τωρα σ'αυτες τις κατηγοριες μπορουσε να τρεξει ο οποιοσδηποτε κοροιδευοντας τον νομοταγη αγωνιζομενο(που τα ειχε κανονικα για να βαλη τα ομολογκαρισμενα φρενα π.χ.) ενω εκεινος με τα φτηνιαρικα αγοραζε μαιμουδιτσες σειριακα ! Που ηταν το δικαιο σ'αυτες τις ανοησιες ?
Αυτο αλλωστε ποτε δεν θα ειχε μελλον σαν ιστορικο , και μονον Ε θα μπορουσε να παει . Ε ας παει απο τωρα !Τωρα ομως οπως διαπιστωνεις δεν υπαρχει τελος κατηγοριας ,ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ Ν και Α , εστω κι αν εχει φτασει να τρεχει στα Ιστορικα ενα αυτοκινητο ....μπορει να συνεχιζει την καριερα του σαν Ν σαν Α , η αν δεν κανει κεφι ομολογκαρισμενα ανταλλακτικα ...αν εχει ηδη 14 χρονια που εχει ομολογκαριστει (και εχουν τα περισσοτερα κοινα αγωνιστικα )να μπορει να εχει ελευθεριες τυπου ΕΕ (κατι σαν την F2000 της Γαλλιας) φιλε μου Αγγελε !
Η αρχη των νεων κανονισμων ηταν να μπορει ο αγωνιζομενος ασχετου οικονομικου βαλαντιου να φτιαχνει και να τρεχει το αγωνιστικο του οπως .....γουσταρει κι αγαπα !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τι δεν καταλαβαινεις δηλαδη ?
Με ολες αυτες τις (μπαρουφες επιπολαιες) που ειχαν επιτραπει μεχρι τωρα σ'αυτες τις κατηγοριες μπορουσε να τρεξει ο οποιοσδηποτε κοροιδευοντας τον νομοταγη αγωνιζομενο(που τα ειχε κανονικα για να βαλη τα ομολογκαρισμενα φρενα π.χ.) ενω εκεινος με τα φτηνιαρικα αγοραζε μαιμουδιτσες σειριακα ! Που ηταν το δικαιο σ'αυτες τις ανοησιες ?
Αυτο αλλωστε ποτε δεν θα ειχε μελλον σαν ιστορικο , και μονον Ε θα μπορουσε να παει . Ε ας παει απο τωρα !Τωρα ομως οπως διαπιστωνεις δεν υπαρχει τελος κατηγοριας ,ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ Ν και Α , εστω κι αν εχει φτασει να τρεχει στα Ιστορικα ενα αυτοκινητο ....μπορει να συνεχιζει την καριερα του σαν Ν σαν Α , η αν δεν κανει κεφι ομολογκαρισμενα ανταλλακτικα ...αν εχει ηδη 14 χρονια που εχει ομολογκαριστει (και εχουν τα περισσοτερα κοινα αγωνιστικα )να μπορει να εχει ελευθεριες τυπου ΕΕ (κατι σαν την F2000 της Γαλλιας) φιλε μου Αγγελε !
Η αρχη των νεων κανονισμων ηταν να μπορει ο αγωνιζομενος ασχετου οικονομικου βαλαντιου να φτιαχνει και να τρεχει το αγωνιστικο του οπως .....γουσταρει κι αγαπα !
Κυρ Χρήστο, στο νέο κανονισμό υπάρχουν ένα σωρό ειδικές διατάξεις για συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα, επιτρέπεται η χρήση του σειριακού 5αριού στο 106 ή η αλλαγή ύψους στα Ν2
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ερώτημά μου, ανακάλυψα ότι η διάταξη για τα φρένα που αφορά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ομάδας Α απλώς έχει σβηστεί από αυτό το σημείο που ήταν παλιότερα και έχει μετακομίσει στο γενικό κανονισμό της ομάδας Α. Οπότε συνεχίζει να ισχύει.
Ξέρεις καλά ότι προσωπικά δε μου καίγεται καρφί αν θα δηλώνω το αυτοκίνητο Α, Ε ή ιστορικό, αρκεί να τρέχει. Το μόνο ζήτημα είναι ότι αν ακυρωθούν όλοι αυτοί οι εθνικοί κανονισμοί θα αδειάσει η Α και θα πάνε όλοι στην Ε.Υ.Γ.1 Όσον αφορά τα Α6 ούτως ή άλλως τα φρένα της ομολογκασιόν είναι με διαφορά τα καλύτερα που υπάρχουν. Οπότε δεν ευνοείται κανείς που ξεφεύγει από την ομολογκασιόν. Το αντίθετο συμβαίνει. Ευνοούνται μόνο οι τσέπες τους.
Υ.Γ.2 Αν πραγματικά μας ενδιαφέρει το θέμα της τήρησης των ομολογκασιόν, θα πρότεινα συχνότερους τεχνικούς ελέγχους για ουσιώδη ζητήματα. Για παράδειγμα, τους εκκεντροφόρους των Ν2, τις βαλβίδες των Α6, τον κυβισμό των Α5 κ.λπ., κ.λπ. Και όσον αφορά το τελευταίο, ας ρωτήσει κανένας τεχνικός έφορος την αντιπροσωπία πώς εντοπίζεις τα 1500άρια Toyota Α5 χωρίς καν να λύσεις τον κινητήρα ή να κάνεις ογκομέτρηση. Θα έχει πολλή πλάκα όταν μάθουν να τα εντοπίζουν οι τεχνικοί έφοροι με ένα απλό άνοιγμα του καπώ.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Κυρ Χρήστο, στο νέο κανονισμό υπάρχουν ένα σωρό ειδικές διατάξεις για συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα, επιτρέπεται η χρήση του σειριακού 5αριού στο 106 ή η αλλαγή ύψους στα Ν2
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ερώτημά μου, ανακάλυψα ότι η διάταξη για τα φρένα που αφορά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ομάδας Α απλώς έχει σβηστεί από αυτό το σημείο που ήταν παλιότερα και έχει μετακομίσει στο γενικό κανονισμό της ομάδας Α. Οπότε συνεχίζει να ισχύει.
Ξέρεις καλά ότι προσωπικά δε μου καίγεται καρφί αν θα δηλώνω το αυτοκίνητο Α, Ε ή ιστορικό, αρκεί να τρέχει. Το μόνο ζήτημα είναι ότι αν ακυρωθούν όλοι αυτοί οι εθνικοί κανονισμοί θα αδειάσει η Α και θα πάνε όλοι στην Ε.Υ.Γ.1 Όσον αφορά τα Α6 ούτως ή άλλως τα φρένα της ομολογκασιόν είναι με διαφορά τα καλύτερα που υπάρχουν. Οπότε δεν ευνοείται κανείς που ξεφεύγει από την ομολογκασιόν. Το αντίθετο συμβαίνει. Ευνοούνται μόνο οι τσέπες τους.
Υ.Γ.2 Αν πραγματικά μας ενδιαφέρει το θέμα της τήρησης των ομολογκασιόν, θα πρότεινα συχνότερους τεχνικούς ελέγχους για ουσιώδη ζητήματα. Για παράδειγμα, τους εκκεντροφόρους των Ν2, τις βαλβίδες των Α6, τον κυβισμό των Α5 κ.λπ., κ.λπ. Και όσον αφορά το τελευταίο, ας ρωτήσει κανένας τεχνικός έφορος την αντιπροσωπία πώς εντοπίζεις τα 1500άρια Toyota Α5 χωρίς καν να λύσεις τον κινητήρα ή να κάνεις ογκομέτρηση. Θα έχει πολλή πλάκα όταν μάθουν να τα εντοπίζουν οι τεχνικοί έφοροι με ένα απλό άνοιγμα του καπώ.
Oντως ετσι οπως τα ειδες ειναι , βιαστικα να σου απαντησω , κι (αυτο που σου εγραψα ηταν η αρχικη αποψη μου στο θεμα ), που ομως δεν ισχυει , γιατι οπως λες κι εσυ θα πηγαιναν σχεδον ολοι στην Ε , με ολα αυτα που ειχαν επιτραπει τα περασμενα ετη για υποτιθεται οικονομια , οποτε η επιτροπη ειχε αλλη αποψη κι αυτη ισχυει .
Αυτο που λες Αγγελε για τους ελεγχους τους αυτεπαγγελτους ειναι πολυ τραβηγμενα . Πρωτον , για τον νομιμο αγωνιζομενο που θα του λυνουν το μοτερ του και θα πρεπει να κερδισει το τζοκερ για να πληρωσει ολα αυτα τα εξοδα .Και δευτερον για τον ελεγχτικο κοσμο , που τραβολογιεται γιατι απλα ευρω δεν περισευουν πουθενα στο αθλημα .
Οποιος εχει αμφιβολια πληρωνει και μαθαινει , περα απο οπτικους ελεγχους που δεν εχουν εξοδα μηχανικων και ανταλλακτικων ....ειναι υπερβολη στις σημερινες οικονομικες καταστασεις να γινοντε .
Ειδικα δε οταν η εκθεση του τεχνικου ελεγχου φτανει στα χερια αγωνοδικων (αν μαθεις πως γινοντε αγωνοδικες ακομα και σημερα στην χωρα μας )...που ειναι ασχετοι απο μηχανικα θεματα (επικινδυνοι μεχρι βλακειας) κατι σαν τις δικαστινες που δεν εχουν καν αδεια οδηγησης και δικαζουν τροχαια δυστυχηματα ....κιεκει ακους τα τραγελαφικα
Μηχανικες παρατυπιες μπορει εχουν τα 99% των αγωνιστικων μας , αλλοιως τις βλεπει και τις ενας μηχανικος αγωνιστικων αυτοκινητων μελετημενος και εμπειρος , κι αλλοιως ενας δικηγορος εστω και με 30 χρονια εμπλοκη με το αθλημα μας . Το ουσιωδες ειναι η παρατυπια τουλαχιστον , να μπορει να αποδειχθει οτι κερδιζει κατι σοβαρο ,κι οχι αν εγινε απο αγνοια , αδιαφορια στην λεπτομερεια , προς χαρην οικονομικου στενεματος , η ασχετοσυνης και να τιμωρειται αυστηρα .Υ.Γ. για τα φρενα της Α6 που λες , δεν ειπα οτι ευνοειται με τα φτηνα .....απλα θεωρειται βλαξ ετσι , εκεινος που οταν ξεκινησε να παει στην Α6 , υπολογισε την τσεπη του , και τα για να ειναι ΝΟΜΙΜΟΣ στο αθλημα που σεβεται και αγαπαει (εστω κι αν δεν του περισσευαν). Πες μου ποσοι χλιμητζουρες δεν εχουν αγορασει ουτε φρενα της προκοπης ουτε αναρτηση , και παζαρευουν η αγορασαν σειριακο κιβωτιο !
υγ2 μπορεις να μου πεις τωρα γιατι καναμε τριμπουρδελο το θεμα αυτο , και δεν εκανες την ερωτηση στα τεχνικα θεματα ?
-
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα διαδικαστικά θέματα των τεχνικών ελέγχων. Δεν έχεις τόσο δίκιο στο 'όποιος θέλει να μάθει πληρώνει' τη στιγμή που το παράβολο της ένστασης στα ράλλυ έχει φτάσει τα 1000 ευρώ από τα οποία τα 200 είναι χαμένα ό,τι κι αν δείξει η ένσταση. Ενστάσεις είναι πρακτικά ανέφικτο να γίνονται πια.
Από την άλλη, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου ανοιχτά πλέον οδηγοί διαφημίζουν σοβαρές παρανομίες, όπως σφυρήλατες μπιέλες σε Α, βαλβίδες 206 σε Saxo, υπερκυβισμένα Α5 κ.λπ. Για να μη μένει αμφιβολία για την έκταση της παρανομίας στους ελληνικούς αγώνες, θα αναφέρω ότι όταν έψαχνα για φτηνό χωμάτινο Στάρλετ κοίταξα τρία αυτοκίνητα. Από τα τρία, στα δύο (!!!!!) οι πωλητές δήλωσαν με απόλυτη άνεση ότι τα μοτέρ τους ήταν 1500. Και δεν τους ένοιαζε καθόλου που το έλεγαν, ούτε θεωρούσαν ότι αυτό είναι πρόβλημα για την πώληση του αυτοκινήτου. Για να μην αναφέρω τι γίνεται με τις φτιαχτές σχέσεις που δεν έχουν σχέση με τις ομολογκαρισμένες (γνωρίζω τρία σαξόραλλα Α6 και δύο Toyota A5 που φοράνε τέτοιες) ούτε για τα 1500άρια Γιάρις και τι έκανε η αντιπροσωπεία τότε που τα ανακάλυψε. Οπότε, κατά την άποψή μου κάποια στιγμή καλό είναι να γίνει κάποια στιγμή ένα υποτυπώδες τσεκάρισμα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα διαδικαστικά θέματα των τεχνικών ελέγχων. Δεν έχεις τόσο δίκιο στο 'όποιος θέλει να μάθει πληρώνει' τη στιγμή που το παράβολο της ένστασης στα ράλλυ έχει φτάσει τα 1000 ευρώ από τα οποία τα 200 είναι χαμένα ό,τι κι αν δείξει η ένσταση. Ενστάσεις είναι πρακτικά ανέφικτο να γίνονται πια.
Από την άλλη, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου ανοιχτά πλέον οδηγοί διαφημίζουν σοβαρές παρανομίες, όπως σφυρήλατες μπιέλες σε Α, βαλβίδες 206 σε Saxo, υπερκυβισμένα Α5 κ.λπ. Για να μη μένει αμφιβολία για την έκταση της παρανομίας στους ελληνικούς αγώνες, θα αναφέρω ότι όταν έψαχνα για φτηνό χωμάτινο Στάρλετ κοίταξα τρία αυτοκίνητα. Από τα τρία, στα δύο (!!!!!) οι πωλητές δήλωσαν με απόλυτη άνεση ότι τα μοτέρ τους ήταν 1500. Και δεν τους ένοιαζε καθόλου που το έλεγαν, ούτε θεωρούσαν ότι αυτό είναι πρόβλημα για την πώληση του αυτοκινήτου. Για να μην αναφέρω τι γίνεται με τις φτιαχτές σχέσεις που δεν έχουν σχέση με τις ομολογκαρισμένες (γνωρίζω τρία σαξόραλλα Α6 και δύο Toyota A5 που φοράνε τέτοιες) ούτε για τα 1500άρια Γιάρις και τι έκανε η αντιπροσωπεία τότε που τα ανακάλυψε. Οπότε, κατά την άποψή μου κάποια στιγμή καλό είναι να γίνει κάποια στιγμή ένα υποτυπώδες τσεκάρισμα.Το παράβολο της ένστασης ήταν και είναι πάντα ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής (άρα 210 -360 Ευρώ).
Το παράβολο της έφεσης είναι το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής και μέχρι του ποσού των 1,000 Ευρώ.Φιλικά,
'El-Em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Το παράβολο της ένστασης ήταν και είναι πάντα ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής (άρα 210 -360 Ευρώ).
Το παράβολο της έφεσης είναι το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής και μέχρι του ποσού των 1,000 Ευρώ.Φιλικά,
'El-Em'
Σωστό. Έχει αλλάξει μόνο η παράγραφος που αφορά τις εφέσεις.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2016