Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χρειάζονται οι δίσκοι και τα τακάκια στρώσιμο ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χρειάζονται οι δίσκοι και τα τακάκια στρώσιμο ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    42
    3570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Μια και η συζήτηση άρχισε να κινείται και στο θέμα ταμπούρα - δίσκοι, να προσθέσω ότι στο παλιό μου Megan Coupe 1.6 (ΜΥ 2000) που είχε ταμπούρα πίσω είχε εξαιρετική απόδοση φρένων! (όχι βεβαια μετά από πολύ επίπονη χρήση). Επίσης είχε και μια από τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος από τα 100km σε συγκριτικά με αντιστοιχα αυτοκίνητα της εποχής (αρκετά με δίσκους πίσω). Και δεν ήταν ελαφρύ!
      Συγκρίνοντάς το με το τωρινό GT μου (GOLF V GT) - με τους υπερμεγέθεις σε σχέση με το Megane μπροστινούς δίσκους - θα έλεγα ότι η αίσθηση φρεναρίσματος που μου έδινε ήταν καλύτερη. Για απόλυτα νούμερα δεν μπορώ να μιλήσω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sbr last edited by

        Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
        Μια και η συζήτηση άρχισε να κινείται και στο θέμα ταμπούρα - δίσκοι, να προσθέσω ότι στο παλιό μου Megan Coupe 1.6 (ΜΥ 2000) που είχε ταμπούρα πίσω είχε εξαιρετική απόδοση φρένων! (όχι βεβαια μετά από πολύ επίπονη χρήση). Επίσης είχε και μια από τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος από τα 100km σε συγκριτικά με αντιστοιχα αυτοκίνητα της εποχής (αρκετά με δίσκους πίσω). Και δεν ήταν ελαφρύ!
        Συγκρίνοντάς το με το τωρινό GT μου (GOLF V GT) - με τους υπερμεγέθεις σε σχέση με το Megane μπροστινούς δίσκους - θα έλεγα ότι η αίσθηση φρεναρίσματος που μου έδινε ήταν καλύτερη. Για απόλυτα νούμερα δεν μπορώ να μιλήσω...

        Μηπως παιζει ρολο το βαρος γιατι το megane ηταν ελαφρυτερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Ο χρήστης Sbr έγραψε:

          Μια και η συζήτηση άρχισε να κινείται και στο θέμα ταμπούρα - δίσκοι, να προσθέσω ότι στο παλιό μου Megan Coupe 1.6 (ΜΥ 2000) που είχε ταμπούρα πίσω είχε εξαιρετική απόδοση φρένων! (όχι βεβαια μετά από πολύ επίπονη χρήση). Επίσης είχε και μια από τις μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος από τα 100km σε συγκριτικά με αντιστοιχα αυτοκίνητα της εποχής (αρκετά με δίσκους πίσω). Και δεν ήταν ελαφρύ!
          Συγκρίνοντάς το με το τωρινό GT μου (GOLF V GT) - με τους υπερμεγέθεις σε σχέση με το Megane μπροστινούς δίσκους - θα έλεγα ότι η αίσθηση φρεναρίσματος που μου έδινε ήταν καλύτερη. Για απόλυτα νούμερα δεν μπορώ να μιλήσω...

          Μηπως παιζει ρολο το βαρος γιατι το megane ηταν ελαφρυτερο.

          +Τα λάστιχα...ένα πολύ μαλακο σε σχεση με ένα πολύ σκληρο(στα πλαινα αναφέρομαι)δημιουγει μεγαλη διαφορα στο φρεναρισμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 3
          • 3 / 3
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr