-
.
-
.
-
.
-
.
-
-
-
-
-
Πίστα με βροχή
Οnroad
'Kοιτάζετε τον καθρέπτη σας. Η αριστερή λωρίδα δεν είναι κύκλος Ροζάριο!'(220 km/h +)
-
'White paper' passat g60 syncro
Mετάδοση
Xρόνος αντίδρασης της τετρακίνησης, και διαφορά στην ικανότητα ρυμούλκησης σαν 2WD προς το 4WD.
Ικανότητα αναρίχησης σε οδόστρωμα με διαφορετικό συντελεστή τριβής, αριστερά-δεξιά, με και χωρίς edl
Οικονομία
Με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ω, καταναλώνει, (σαν 4WD), τέσσερεις φορές λιγότερο καύσιμο από το 1.400, (2WD), ντήζελ, ξαδερφάκι του, της ίδιας εποχής!
Ακριβής ανάλυση της κατανάλωσης ανά σχέση κιβωτίου και ταχύτητας.
-
Προς την διαχείριση:
αξιότιμε κ. Διαχειριστά, ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να τοποθετήσετε το παρόν νήμα στα εκτός δρόμου!
Σημαίνει πως σας έπεισα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!
Όμως, πιστέψτε με, δεν είναι εκτός δρόμου η Passatitsa.
Αν, πάλι, σας ενοχλεί το νήμα αυτό, ας το διαγράψουμε.
Σας ευχαριστώ.
-
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Προς την διαχείριση:αξιότιμε κ. Διαχειριστά, ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να τοποθετήσετε το παρόν νήμα στα εκτός δρόμου!
Σημαίνει πως σας έπεισα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!
Όμως, πιστέψτε με, δεν είναι εκτός δρόμου η Passatitsa.
Αν, πάλι, σας ενοχλεί το νήμα αυτό, ας το διαγράψουμε.
Σας ευχαριστώ.
Φυσικά και δεν ενοχλεί το συγκεκριμένο topic, το αντίθετο δε που είναι και πολύ ενδιαφέρον.
Το συγκεκριμένο Passat είναι μια ιδιαίτερη και πιο εξειδικευμένη περίπτωση με κύριο και βασικό χαρακτηριστικό του την 4κίνηση της Steyer που ξεχώριζε του χαρακτήρα των απλών εκδόσεων του Passat B3, δίνοντας του ακριβώς την ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου.[mod] -
Ο χρήστης Manker έγραψε:
Προς την διαχείριση:
αξιότιμε κ. Διαχειριστά, ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να τοποθετήσετε το παρόν νήμα στα εκτός δρόμου!
Σημαίνει πως σας έπεισα για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!
Όμως, πιστέψτε με, δεν είναι εκτός δρόμου η Passatitsa.
Αν, πάλι, σας ενοχλεί το νήμα αυτό, ας το διαγράψουμε.
Σας ευχαριστώ.
Φυσικά και δεν ενοχλεί το συγκεκριμένο topic, το αντίθετο δε που είναι και πολύ ενδιαφέρον.
Το συγκεκριμένο Passat είναι μια ιδιαίτερη και πιο εξειδικευμένη περίπτωση με κύριο και βασικό χαρακτηριστικό του την 4κίνηση της Steyer που ξεχώριζε του χαρακτήρα των απλών εκδόσεων του Passat B3, δίνοντας του ακριβώς την ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου.[mod]O.k., ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σας λόγια.
Συνεχίζουμε λοιπόν...
-
God bless the child
(Aπό τις εκλεκτές όλων των εποχών).
Desiderabile
Mη αναγνωρίσιμο! (Από το 'ασθενές').
(Τότε και τώρα).
Der G-lader
-
Haldex (Αντικαταστάτης Syncro, περίπου το 2000 )
Ένας εθνικά υπερήφανος Σουηδός, δηλώνει για το Σουηδικό αυτό σύστημα:
'Haldex is suitable for townhouse dads who pick mushrooms and driving with a trailer to the dump, had and was not impressed, the worst was my Volvo with proper heavy trailers car was style and refused to pull and which STICKY SNOW by sensor and other things that broke'.
-
-
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Έχεις καταλάβει τι συγκρίνεις εδώ;
Είπα πως στα 140 χλμ., ο κινητήρας βενζίνης g60, τοποθετημένος στο Passat Syncro b35i, στα 140 χλμ., (σταθερά εφ' όσον u=0), καταναλώνει 4 φορές λιγότερο καύσιμο, (σε ποσότητα), από τον ασθενικό 1,4l ντήζελ, τοποθετημένο σε Polo 2wd του 1990, που στην ταχύτητα αυτή χρησιμοποιεί την τετάρτη σχέση του κιβωτίου, έναντι της πέμπτης του Passat, με βάση τα στοιχεία που δίνονται.
Και στα 130 χλμ./ώρα όμως, που και τα δύο αυτοκίνητα λειτουργούν με πέμπτη, το ντηζελάκι καταναλώνει διπλάσια ποσότητα καυσίμου, από το ίδιας εποχής, αλλά πολλαπλάσιας ισχύος, υπερσυμπιεζόμενο και 4wd Passat g60, που, κατά δήλωση του ίδιου του κατασκευαστή, (της 'μαμάς' μας όπως λέμε εμείς οι syncroναύτες για την τότε VW), υπήρξε το ανώτατο μοντέλλο της γκάμας επιβατικών κατά το 1990, τόσο σε αξία όσο και σε δυνατότητες.
Και όλα αυτά ενώ το ντηζελάκι κινδυνεύει και από το 'diesel runaway syndrome', εντελώς αντίθετα δηλαδή απ' ότι ο 'κόσμος' νομίζει.
Ακούω αντιρρήσεις, γιατί πράγματι, μπορεί 'να μην έχω καταλάβει'.
-
Passatitsa (Vw Passat g60 syncro b35i, 1992)