Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Groundless spark plug. (Σπινθιριστής χωρίς ηλεκτρόδιο).
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Groundless spark plug. (Σπινθιριστής χωρίς ηλεκτρόδιο).
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    182
    1333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

      Από ότι καταλαβα επες πως χωρις καθολου αντισταση ψηλα ρεταριζε(παρεμβολες στον εγκεφαλο νομιζω)ενώ με 2ΚΩ αντισταση δουλευει σωστα.Αρα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο το πρόβλημα με τις παρεμβολες αρχιζει μεταξυ 0 και 2ΚΩ.Σωστα?Παρεμβολες-βουητο στο ραδιοφωνο εχεις?

      Oι ΕZL, (elektronische zaandanlage), αναφλέξεις της BOSCH, με διανομέα αλλά χωρίς πλατίνες, αυτό που λέμε 'ηλεκτρονική ανάφλεξη', τοποθετούνταν και σε VW και σε MERCEDES και σε VOLVO και σε άλλα αυτοκίνητα.

      Ένα χαραχτηριστικό τους είναι πως παρέχουν έως 8 Α ρεύμα προς χρήση στην ανάφλεξη.

      Όταν καταργήσεις όλες τις αντιστάσεις, η κατανάλωση ρεύματος από το σύστημα, ξεπερνάει αυτό το όριο, οπότε ένας μηχανισμός προστασίας της μονάδας ενεργοποιείται και κόβει την παροχή, έτσι το αυτοκίνητο ρετάρει.

      Η BOSCH λέει πως ένα μίνιμουμ απαίτησης σε αντιστάσεις είναι τα 2ΚΩ, ενώ στα καλώδια, μετά τον διανομέα, μπορούν να καταργηθούν.

      Απόσπασμα από manual MERCEDES/BOSCH:

      Όσο για τις παρεμβολές, αυτές εμφανίστηκαν μόνο στα ΑΜ στο ραδιόφωνο.

      Στα FM μόνο σε πολύ δύσκολες συνθήκες λήψης ακούγεται ανεπαίσθητα κάτι.

      Κανένα άλλο σύστημα του αυτοκινήτου, (5 εγκέφαλοι), δεν δείχνει να έχει την παραμικρή δυσανεξία.

      Αυτή την στιγμή, το σύστημα δείχνει λειτουργεί στο ανώτατο όριο της απόδοσής του, με 3KΩ.

      Αν και κανονικα πρεπει να το διαβασω το θεμα μονος μου στην αρχη εννοεις ότι εχουμε έναν πολλαπλασιαστη και διανομεα?Ρωτω γιατι εχω μια μερσεντές c180 94' με την εν λογω διαταξη.Ισχυουν κ για το δικο μου μοντελο αυτά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Γρήγορη απάντηση γιατί πρέπει να κλείσω: αν έχεις ΕΖL ανάφλεξη ισχύουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.

          Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
            Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.

            Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.

                Χαλαρωσε δεν θα σε κατηγορησει κανεις!Υπαρχουν και τα σκουτερ με 50cc κινητηρα για αυτές τις δοκιμες!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

              Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.

              Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.

                 Χαλαρωσε δεν θα σε κατηγορησει κανεις!Υπαρχουν και τα σκουτερ με 50cc κινητηρα για αυτές τις δοκιμες!
              

              Μία, οικιακή, τετράχρονη, γεννήτρια 50c.c. που έχω, ήταν η πρώτη που δέχτηκε, οικοιοθελώς, να λειτουργήσει με τα νέα δεδομένα.

              Όμως στο βιβλίο του κατασκευαστή γράφει: 'Never use a spark plug without damping resistance, or it will cause no ΑC output'.
              (Kινέζικη διάλεκτος της Αγγλικής προ Τσίπρα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Στην συνέχεια:

                1)Fine adjustment.

                2)Μέτρηση καυσαερίων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Λέει η BOSCH για τις πιθανότητες τοποθέτησης:


                  (Γενικοί κανόνες που ισχύουν για όλους τους κατασκευαστές).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Κομμένο καλώδιο αισθητήρα λ.

                    Πάλι καλά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Πως κοπηκε ετσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                        Πως κοπηκε ετσι?

                        Aπό σταθερό σημείο του σασσί έρχεται στο υποπλαίσιο που στηρίζει τον κινητήρα, και έτσι δέχεται όλες τις μετακινήσεις από την επιβράδυνση-επιτάχυνση αλλά και τους κραδασμούς.

                        Και είναι (2015-1992=)23 ετών.

                        Στην επισκευή που του έκανα, το προστάτεψα με κάλυμμα και μεταλλική, αντιθερμική, ασπίδα.

                        Αναμενόμενη διάρκεια υπηρεσίας, (τουλάχιστον), άλλα 50 χρόνια...
                        (Μετά,( ), ίσως, ( ), το αλλάξω).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Eρωτήματα που απομένουν μετά από την, τελευταία, (ελπίζω), αυτή ρύθμιση:

                          1)Θα μειωθεί κι άλλο η κατανάλωση;

                          2)Θα υπάρξει μία χαμηλότερη εκπομπή ρύπων;

                          Πάντως η απόδοση επηρρεάστηκε, (ναι, προς το καλύτερο)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                              Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα

                              'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
                              (Ναι)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:

                                Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα

                                'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
                                (Ναι)

                                Το πιστονι σιγουρα εχει λιιιιγο μεγαλυτερη θερμοκρασια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                  Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα

                                  'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
                                  (Ναι)

                                  Το πιστονι σιγουρα εχει λιιιιγο μεγαλυτερη θερμοκρασια.

                                  SAE International


                                  *A digital image showing thermal plots at the spark plug tip taken from the FEV Apogee Thermal Visualization tool, recently launched at FEV's Auburn Hills, MI, facility.
                                  *
                                  440 Degree Fahrenheit = 226.666667 Celsius
                                  (Ο κινητήρας εδώ λειτουργεί με 2.000 στρ./λ)

                                  με πτωτική τάση όσο κινούμαστε προς την αντίθετη άκρη του σπινθηριστή.

                                  Με ταινία teflon αντοχής 250 βαθμών C στο σημείο στεγανοποίησης, υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για το 'καλώς έχει'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μέτρηση σε αερόψυκτο κινητήρα PORSCHE στο σημείο, όπου τοποθετούν αισθητήρα θερμοκρασίας κινητήρα, δίνει μέγιστη θερμοκρασία, σε ακραίες συνθήκες, έως 200 βαθμούς (C).

                                    Αισθητήρα σαν αυτόν:

                                    Dakota digital, (ακριβείας).

                                    (Mπαίνει στην θέση της ροδέλας).

                                    http://www.914world.com/bbs2/lofiversio ... 46851.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Eπίσης, εδώ βλέπουμε μία ανάλυση για τις αποδεκτές τιμές που μπορεί να λάβει η θερμοκρασία για μία κυλινδροκεφαλή αλουμινίου, μετρώντας πάντα στο προαναφερόμενο σημείο, (στεγανοποίηση κυλίνδρου):

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Κατασκευή αντιθερμικής προστασίας καλωδίου-φίσας αισθητήρα λ.

                                        Επειδή, όπως λέω σε προηγούμενα post, το καλώδιο του αισθητήρα λ, (σιλικόνης), κράτησε μόνο 23 χρόνια, (απατεώνες), αποφάσισα να σχεδιάσω και να κατασκευάσω μία αντιθερμική προστασία για το, επισκευασμένο, καλώδιο, που βρίσκεται σε απόσταση 20 cm, περίπου, από την πολλαπλή εξαγωγής.

                                        Το λοιπόν!

                                        1)Καπάκι αλουμινίου από καφέ στιγμής, (τριπλάσιας ανθεκτικότητας από ταινία αλουμινίου):

                                        2)Κόλλημα-ντύσιμο του κομμένου καλωδίου με θερμοσυστελλόμενο πλαστικό.
                                        (Δεν υπάρχει φωτό).

                                        3)Ντύσιμο φίσας με τεφλόν και καλωδίου με πλαστικό σωλήνα:

                                        4)Ντύσιμο φίσας/τέρματος καλωδίου, με το, προαναφερόμενο, φύλλο αλουμινίου, στερέωση-τοποθέτηση:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Συνδέοντας κανονικά τον αισθητήρα λ, ανακάλυψα πως δεν λειτουργεί.

                                          Μάλλον, αντί για BOSCH, θα προτιμήσω DENSO.

                                          Στην θέση που βρίσκεται,

                                          ανάμεσα σε δύο, παράλληλους, καταλύτες και εκτός του ρεύματος των καυσαερίων, θα πρέπει να είναι όσο πιο γρήγορος γίνεται, ενώ, ταυτόχρονα, η θέση αυτή, διασφαλίζει τεράστια διάρκεια ζωής.

                                          (Περίπου όπως αυτή η προσθήκη, που έχει ανακαλυφτεί πολλά χρόνια μετά:

                                          )

                                          Στο μεταξύ, με δευτέρα, προσπαθεί να 'σπινιάρει', τετρακίνησης μη επιτρέπουσας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Όλα αυτά προστατευμένα:

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr