-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Από ότι καταλαβα επες πως χωρις καθολου αντισταση ψηλα ρεταριζε(παρεμβολες στον εγκεφαλο νομιζω)ενώ με 2ΚΩ αντισταση δουλευει σωστα.Αρα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο το πρόβλημα με τις παρεμβολες αρχιζει μεταξυ 0 και 2ΚΩ.Σωστα?Παρεμβολες-βουητο στο ραδιοφωνο εχεις?
Oι ΕZL, (elektronische zaandanlage), αναφλέξεις της BOSCH, με διανομέα αλλά χωρίς πλατίνες, αυτό που λέμε 'ηλεκτρονική ανάφλεξη', τοποθετούνταν και σε VW και σε MERCEDES και σε VOLVO και σε άλλα αυτοκίνητα.
Ένα χαραχτηριστικό τους είναι πως παρέχουν έως 8 Α ρεύμα προς χρήση στην ανάφλεξη.
Όταν καταργήσεις όλες τις αντιστάσεις, η κατανάλωση ρεύματος από το σύστημα, ξεπερνάει αυτό το όριο, οπότε ένας μηχανισμός προστασίας της μονάδας ενεργοποιείται και κόβει την παροχή, έτσι το αυτοκίνητο ρετάρει.
Η BOSCH λέει πως ένα μίνιμουμ απαίτησης σε αντιστάσεις είναι τα 2ΚΩ, ενώ στα καλώδια, μετά τον διανομέα, μπορούν να καταργηθούν.
Απόσπασμα από manual MERCEDES/BOSCH:
Όσο για τις παρεμβολές, αυτές εμφανίστηκαν μόνο στα ΑΜ στο ραδιόφωνο.
Στα FM μόνο σε πολύ δύσκολες συνθήκες λήψης ακούγεται ανεπαίσθητα κάτι.
Κανένα άλλο σύστημα του αυτοκινήτου, (5 εγκέφαλοι), δεν δείχνει να έχει την παραμικρή δυσανεξία.
Αυτή την στιγμή, το σύστημα δείχνει λειτουργεί στο ανώτατο όριο της απόδοσής του, με 3KΩ.
Αν και κανονικα πρεπει να το διαβασω το θεμα μονος μου στην αρχη εννοεις ότι εχουμε έναν πολλαπλασιαστη και διανομεα?Ρωτω γιατι εχω μια μερσεντές c180 94' με την εν λογω διαταξη.Ισχυουν κ για το δικο μου μοντελο αυτά?
-
Γρήγορη απάντηση γιατί πρέπει να κλείσω: αν έχεις ΕΖL ανάφλεξη ισχύουν.
-
Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.
Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.
Χαλαρωσε δεν θα σε κατηγορησει κανεις!Υπαρχουν και τα σκουτερ με 50cc κινητηρα για αυτές τις δοκιμες!
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Eννοείται πως δεν προτείνω τίποτα, ούτε και αναλαμβάνω κάποια ευθύνη για ότι πιθανόν να συμβεί σε αυτοκίνητα μελών, (και μη), του παρόντος forum.
Εμένα, π.χ., μου άναψε η ενδεικτική λυχνία για επικείμενη αυτοκαταστροφή.
Χαλαρωσε δεν θα σε κατηγορησει κανεις!Υπαρχουν και τα σκουτερ με 50cc κινητηρα για αυτές τις δοκιμες!
Μία, οικιακή, τετράχρονη, γεννήτρια 50c.c. που έχω, ήταν η πρώτη που δέχτηκε, οικοιοθελώς, να λειτουργήσει με τα νέα δεδομένα.
Όμως στο βιβλίο του κατασκευαστή γράφει: 'Never use a spark plug without damping resistance, or it will cause no ΑC output'.
(Kινέζικη διάλεκτος της Αγγλικής προ Τσίπρα). -
Στην συνέχεια:
1)Fine adjustment.
2)Μέτρηση καυσαερίων.
-
-
-
Πως κοπηκε ετσι?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Πως κοπηκε ετσι?Aπό σταθερό σημείο του σασσί έρχεται στο υποπλαίσιο που στηρίζει τον κινητήρα, και έτσι δέχεται όλες τις μετακινήσεις από την επιβράδυνση-επιτάχυνση αλλά και τους κραδασμούς.
Και είναι (2015-1992=)23 ετών.
Στην επισκευή που του έκανα, το προστάτεψα με κάλυμμα και μεταλλική, αντιθερμική, ασπίδα.
Αναμενόμενη διάρκεια υπηρεσίας, (τουλάχιστον), άλλα 50 χρόνια...
(Μετά,( ), ίσως, ( ), το αλλάξω). -
Eρωτήματα που απομένουν μετά από την, τελευταία, (ελπίζω), αυτή ρύθμιση:
1)Θα μειωθεί κι άλλο η κατανάλωση;
2)Θα υπάρξει μία χαμηλότερη εκπομπή ρύπων;
Πάντως η απόδοση επηρρεάστηκε, (ναι, προς το καλύτερο)...
-
Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
(Ναι) -
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα
'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
(Ναι)Το πιστονι σιγουρα εχει λιιιιγο μεγαλυτερη θερμοκρασια.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αν καταλαβα καλα βιδωσες το μπουζι πιο πολύ?!Γραψε λιγα λογια δεν καταλαβα σχεδόν τιποτα
'Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις'.
(Ναι)Το πιστονι σιγουρα εχει λιιιιγο μεγαλυτερη θερμοκρασια.
SAE International
*A digital image showing thermal plots at the spark plug tip taken from the FEV Apogee Thermal Visualization tool, recently launched at FEV's Auburn Hills, MI, facility.
*
440 Degree Fahrenheit = 226.666667 Celsius
(Ο κινητήρας εδώ λειτουργεί με 2.000 στρ./λ)με πτωτική τάση όσο κινούμαστε προς την αντίθετη άκρη του σπινθηριστή.
Με ταινία teflon αντοχής 250 βαθμών C στο σημείο στεγανοποίησης, υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για το 'καλώς έχει'.
-
Μέτρηση σε αερόψυκτο κινητήρα PORSCHE στο σημείο, όπου τοποθετούν αισθητήρα θερμοκρασίας κινητήρα, δίνει μέγιστη θερμοκρασία, σε ακραίες συνθήκες, έως 200 βαθμούς (C).
Αισθητήρα σαν αυτόν:
Dakota digital, (ακριβείας).
(Mπαίνει στην θέση της ροδέλας).http://www.914world.com/bbs2/lofiversio ... 46851.html
-
-
Κατασκευή αντιθερμικής προστασίας καλωδίου-φίσας αισθητήρα λ.
Επειδή, όπως λέω σε προηγούμενα post, το καλώδιο του αισθητήρα λ, (σιλικόνης), κράτησε μόνο 23 χρόνια, (απατεώνες), αποφάσισα να σχεδιάσω και να κατασκευάσω μία αντιθερμική προστασία για το, επισκευασμένο, καλώδιο, που βρίσκεται σε απόσταση 20 cm, περίπου, από την πολλαπλή εξαγωγής.
Το λοιπόν!
1)Καπάκι αλουμινίου από καφέ στιγμής, (τριπλάσιας ανθεκτικότητας από ταινία αλουμινίου):
2)Κόλλημα-ντύσιμο του κομμένου καλωδίου με θερμοσυστελλόμενο πλαστικό.
(Δεν υπάρχει φωτό).3)Ντύσιμο φίσας με τεφλόν και καλωδίου με πλαστικό σωλήνα:
4)Ντύσιμο φίσας/τέρματος καλωδίου, με το, προαναφερόμενο, φύλλο αλουμινίου, στερέωση-τοποθέτηση:
-
Συνδέοντας κανονικά τον αισθητήρα λ, ανακάλυψα πως δεν λειτουργεί.
Μάλλον, αντί για BOSCH, θα προτιμήσω DENSO.
Στην θέση που βρίσκεται,
ανάμεσα σε δύο, παράλληλους, καταλύτες και εκτός του ρεύματος των καυσαερίων, θα πρέπει να είναι όσο πιο γρήγορος γίνεται, ενώ, ταυτόχρονα, η θέση αυτή, διασφαλίζει τεράστια διάρκεια ζωής.
(Περίπου όπως αυτή η προσθήκη, που έχει ανακαλυφτεί πολλά χρόνια μετά:
Στο μεταξύ, με δευτέρα, προσπαθεί να 'σπινιάρει', τετρακίνησης μη επιτρέπουσας.
-
Groundless spark plug. (Σπινθιριστής χωρίς ηλεκτρόδιο).