-
Την άλλη εβδομάδα είναι το πρώτο δικαστήριο για την Lyoness Αυστραλίας:
https://www.accc.gov.au/media-release/a ... e-operator -
Ωχ, Αυστραλία ε;
Και η δίκη είναι: The first Directions Hearing in these proceedings will be at 9.30am on 16 September, 2014 before Justice Flick in Sydney.
Δεν περισσεύει πολύς χρόνος, νομίζω πως ο κος Γιώργος πρέπει να πεταχτεί εκεί καλού κακού για να εξηγήσει στον δικαστή πως δεν πρόκειται για πυραμίδα.
Ευκαιρία να πάρει και κάτι τέτοιο, μιας και λεφτά υπάρχουν όπως λέει:
Είναι ό,τι πρέπει για γρήγορα επαγγελματικά ταξίδια!Εγώ πάντως δεν ανησυχώ, όλα θα πάνε καλά!
-
Βασικά η μήνυση στη Lyoness Αυστραλίας έγινε (και καλώς έγινε) από 2 μέλη τα οποία είχαν πληρώσει για να γίνουν premium και περίμεναν κάποιες άμεσες οικονομικές απολαβές τις οποίες δεν έλαβαν στο χρονικά διάστημα που τους είχε πει αυτός που τους έβαλε (πιθανόν αυτός που τους έβαλε έλεγε ότι ήθελε για να τους δελεάσει - πράγμα ανεπίτρεπτο). Η ουσία είναι πως το επόμενο δικαστήριο είναι τον Ιούνιο του 2015 και το πιθανότερο είναι οι άνθρωποι να πάρουν πίσω τα χρήματα τους και να κλείσει η υπόθεση.
Ήδη η Lyoness έχει πάρει τα μέτρα της και στο μέλλον δε νομίζω να υπάρξει ξανά τέτοιο περιστατικό μιας και έγινε διαχωρισμός μεταξύ των απλών καταναλωτών που είναι Lyoness και των δικτυωτών που πλέον λέγονται Lyconet.
Οι απλοί Lyoness καταναλωτές από τις 08/11/14 το μόνο που θα λαμβάνουν με κάθε αγορά τους από τις επιχειρήσεις που είναι στη Lyoness είναι άμεση επιστροφή έως και 5% στο τραπεζικό τους λογαριασμό, SP (shopping points) τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στα shopping deals που θα κάνουν οι συμβεβλημένες επιχειρήσεις και το bonus φιλίας 0,5% + 0,5% για κάθε έμμεση και άμεση σύσταση τους (και τελειώνει εκεί το πράγμα). Εννοείται πως το να κάνουν συστάσεις δεν είναι υποχρεωτικό και η εγγραφή τους στη Lyoness είναι εντελώς δωρεάν, χωρίς συνδρομές ή άλλες υποχρεώσεις.
Οι δικτυωτές που πλέον είναι Lyconet λαμβάνουν όλα τα επιπλέον προνόμια (και πολλά περισσότερα) αλλά αποδέχονται και επιπλέον όρους.
Κατά την άποψη μου καλώς έγινε ο διαχωρισμός γιατί τον περισσότερο κόσμο τον ενδιαφέρει τι μπορεί να κερδίσει άμεσα στη τσέπη του από τις καθημερινές αγορές του.
Σχετικά με τη συνεργασία της Lyoness με τη Sales Force σας παραθέτω το video link όπου η ίδια η Sales Force αναφέρεται στη συνεργασία της με τη Lyoness:
www.youtube.com/watch?v=GVlQjSJZTBs
Προτείνω ειδικά όσοι έχετε επιχειρήσεις να ακούσετε αυτά που λένε.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Την άλλη εβδομάδα είναι το πρώτο δικαστήριο για την Lyoness Αυστραλίας:
https://www.accc.gov.au/media-release/a ... e-operatorTo παραπάνω, το αντιγράφω εδώ:
*ACCC takes action against alleged pyramid scheme operator
28 August 2014
The Australian Competition and Consumer Commission has instituted proceedings against Lyoness International AG, Lyoness Asia Limited, Lyoness UK Limited and Lyoness Australia Pty Limited (together ‘Lyoness’) for operating a pyramid selling scheme and engaging in referral selling.Although Lyoness has been investigated by regulators for conduct in other countries, this is the first court action taken against Lyoness alleging that the Lyoness Loyalty Program constitutes a pyramid scheme.
Pyramid schemes involve new participants providing a financial or other benefit to other existing participants in the scheme. New participants are induced to join substantially by the prospect that they will be entitled to benefits relating to the recruitment of further new participants. Pyramid schemes may also offer products or services, but making money out of recruitment is their main aim, and often the only way for a member to recover any money is to convince other people to join up. In contrast, people in legitimate multi-level marketing schemes earn money by selling genuine products to consumers, not from the recruiting process.
The ACCC alleges that Lyoness has operated the scheme in Australia from mid-2011 and that it continues to operate the scheme. The scheme offers ‘cash back’ rebates to members who shop through a Lyoness portal, use Lyoness vouchers or present their Lyoness card at certain retailers.
Whilst cash back offers themselves are not prohibited by the Australian Consumer Law (ACL), the ACCC alleges that the Lyoness scheme also offers commissions to members who recruit new members who make a down payment on future shopping.
“Pyramid schemes are often sophisticated and may be operated under the guise of a legitimate business. Although these schemes can appear to be legitimate, the most significant inducement for new members to get involved is to earn ‘residual’ or ‘passive’ income from new members signing up,” ACCC Chairman Rod Sims said.
“The concern with pyramid schemes is that the financial benefits held out to induce potential members to join up rely substantially on the recruitment of further new members into the scheme. For these schemes to work so that everyone can make a profit, there would need to be an endless supply of new members.'
“Under the Australian Consumer Law, it is illegal not only to establish or promote a pyramid scheme, but also to participate in one in any capacity,' Mr Sims said.
The ACCC also alleges that the conduct by Lyoness breached the ACL prohibition on ‘referral selling’, where a consumer is induced to buy goods or services by the promise of a commission or rebate contingent on a later event.
The ACCC is seeking declarations, pecuniary penalties, injunctions, an order requiring the Lyoness website to link to the case report and costs.
As Lyoness International AG, Lyoness Asia Limited and Lyoness UK Limited are located overseas, the ACCC will be making arrangements for service on those entities.
The first Directions Hearing in these proceedings will be at 9.30am on 16 September, 2014 before Justice Flick in Sydney.
Release number:
MR 218/14
Media enquiries:
Media team - 1300 138 917*Το νέο μέλος, μας πληροφορεί παρακάτω πως η μήνυση έγινε από 2 μέλη για δικούς τους λόγους, αλλά από την είδηση παραπάνω, διαφαίνεται κάτι εντελώς διαφορετικό: δεν είναι δύο τυχαία μέλη, αλλά ολόκληρη επίσημη επιτροπή.
Βασικά η μήνυση στη Lyoness Αυστραλίας έγινε (και καλώς έγινε) από 2 μέλη τα οποία είχαν πληρώσει για να γίνουν premium και περίμεναν κάποιες άμεσες οικονομικές απολαβές τις οποίες δεν έλαβαν στο χρονικά διάστημα που τους είχε πει αυτός που τους έβαλε (πιθανόν αυτός που τους έβαλε έλεγε ότι ήθελε για να τους δελεάσει - πράγμα ανεπίτρεπτο). Η ουσία είναι πως το επόμενο δικαστήριο είναι τον Ιούνιο του 2015 και το πιθανότερο είναι οι άνθρωποι να πάρουν πίσω τα χρήματα τους και να κλείσει η υπόθεση.
Ποια είναι η αλήθεια λοιπόν;
-
η αλήθεια είναι πως δε γίνεται ο καθένας να λέει δώσε μου 2.000 euro και σε 1 χρόνο χωρίς να κάνεις τίποτα θα έχεις πάρει στο χέρι 20.000 euro (αυτό έλεγαν μερικοί), άρα αυτοί που τα έδιναν περίμεναν σε ένα χρόνο να πάρουν τα 20.000. Τα χρήματα αυτά δεν ερχόντουσαν άρα είναι λογικό να στραφούν εναντίων της εταιρίας για να πάρουν πίσω τα 2.000 euro που έδωσαν.
αυτό τελείωσε και γι’αυτό έγινε ο διαχωρισμός σε Lyoness (για τους απλούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις) και σε Lyconet για τους δικτυωτές.
-
ΟΚ, αλλά αυτό αφορά την Lyoness.
Η συγκεκριμένη αγωγή δεν έγινε από τον οποιονδήποτε, αλλά από μια συγκεκριμένη επιτροπή της κυβέρνησης της Αυστραλίας, κάτι σαν την δική μας την ΕΕΤκΤ αν καταλαβαίνω καλά.
Επομένως, η αγωγή δεν θα ασχοληθεί με τα εσωτερικά της Lyoness αλλά με την ουσία της αγωγής και του νόμου.
Επιπλέον, ο διαχωρισμός έγινε κατόπιν της αγωγής, οπότε το δικαστήριο δεν θα ασχοληθεί με αυτό, αλλά με ό,τι ίσχυε όταν έγινε η αγωγή.
Αν υπάρχουν λοιπόν ευθύνες στην εταιρεία, θα καταλογιστούν ανεξάρτητα από το τι έκανε κατόπιν. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΟΚ, αλλά αυτό αφορά την Lyoness.
Η συγκεκριμένη αγωγή δεν έγινε από τον οποιονδήποτε, αλλά από μια συγκεκριμένη επιτροπή της κυβέρνησης της Αυστραλίας, κάτι σαν την δική μας την ΕΕΤκΤ αν καταλαβαίνω καλά.
Επομένως, η αγωγή δεν θα ασχοληθεί με τα εσωτερικά της Lyoness αλλά με την ουσία της αγωγής και του νόμου.
Επιπλέον, ο διαχωρισμός έγινε κατόπιν της αγωγής, οπότε το δικαστήριο δεν θα ασχοληθεί με αυτό, αλλά με ό,τι ίσχυε όταν έγινε η αγωγή.
Αν υπάρχουν λοιπόν ευθύνες στην εταιρεία, θα καταλογιστούν ανεξάρτητα από το τι έκανε κατόπιν.Βασικά η καταγγελία έγινε στην Αυστραλιανή επιτροπή ανταγωνισμού και καταναλωτών και στη συνέχεια η επιτροπή κινήθηκε νομικά εναντίων της Lyoness.
Έθεσα ερώτημα στην επιτροπή για ενημέρωση σχετικά με την έκβαση της δίκης του Σεπτεμβρίου και απάντηση τους ήταν η εξής:
*Dear Mr ****************
Thank you for your email of 16 September 2014 to the Australian Competition and Consumer Commission (ACCC) about Lyoness. Your reference number for this matter is ******
The results of action taken by the ACCC against any business may be made public after the conclusion of that action on the ACCC’s website.
Please see our website for more information about the ACCC.
I hope the above information is helpful.
Yours sincerely
Hugo
Correspondence Officer | Infocentre
Australian Competition and Consumer Commission
23 Marcus Clarke Street Canberra 2601 | www.accc.gov.au
T: 1300 302 502
*Άρα ότι είναι θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της επιτροπής. Το πολύ πολύ η Lyoness να πληρώσει τα χρήματα στους 2 Λιβανέζους και να τελειώσει εκεί η ιστορία μιας και η Lyoness έχει αλλάξει τελείως τον τρόπο λειτουργίας της και δεν πρόκειται να βρουν κάτι μεμπτό ώστε να σταματήσουν τη δραστηριότητα της.
Για την αναφορά της Sales Force σχετικά με τη συνεργασία της με τη Lyoness έχουμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο ή το περνάμε στο ντούκου ;;; (δεν αναφέρoμαι σε εσένα προσωπικά).
και για την ιστορία (μιας και τώρα το είδα) η καταγγελία προς τη Lyoness αποσύρθηκε:
http://registers.accc.gov.au/content/index.phtml/itemId/1181790/fromItemId/1133393
-
Ο χρήστης GeoP1 έγραψε:
ΟΚ, αλλά αυτό αφορά την Lyoness.
Η συγκεκριμένη αγωγή δεν έγινε από τον οποιονδήποτε, αλλά από μια συγκεκριμένη επιτροπή της κυβέρνησης της Αυστραλίας, κάτι σαν την δική μας την ΕΕΤκΤ αν καταλαβαίνω καλά.
Επομένως, η αγωγή δεν θα ασχοληθεί με τα εσωτερικά της Lyoness αλλά με την ουσία της αγωγής και του νόμου.
Επιπλέον, ο διαχωρισμός έγινε κατόπιν της αγωγής, οπότε το δικαστήριο δεν θα ασχοληθεί με αυτό, αλλά με ό,τι ίσχυε όταν έγινε η αγωγή.
Αν υπάρχουν λοιπόν ευθύνες στην εταιρεία, θα καταλογιστούν ανεξάρτητα από το τι έκανε κατόπιν.Βασικά η καταγγελία έγινε στην Αυστραλιανή επιτροπή ανταγωνισμού και καταναλωτών και στη συνέχεια η επιτροπή κινήθηκε νομικά εναντίων της Lyoness.
Έθεσα ερώτημα στην επιτροπή για ενημέρωση σχετικά με την έκβαση της δίκης του Σεπτεμβρίου και απάντηση τους ήταν η εξής:
*Dear Mr ****************
Thank you for your email of 16 September 2014 to the Australian Competition and Consumer Commission (ACCC) about Lyoness. Your reference number for this matter is ******
The results of action taken by the ACCC against any business may be made public after the conclusion of that action on the ACCC’s website.
Please see our website for more information about the ACCC.
I hope the above information is helpful.
Yours sincerely
Hugo
Correspondence Officer | Infocentre
Australian Competition and Consumer Commission
23 Marcus Clarke Street Canberra 2601 | http://www.accc.gov.au
T: 1300 302 502
*Άρα ότι είναι θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της επιτροπής. Το πολύ πολύ η Lyoness να πληρώσει τα χρήματα στους 2 Λιβανέζους και να τελειώσει εκεί η ιστορία μιας και η Lyoness έχει αλλάξει τελείως τον τρόπο λειτουργίας της και δεν πρόκειται να βρουν κάτι μεμπτό ώστε να σταματήσουν τη δραστηριότητα της.
Για την αναφορά της Sales Force σχετικά με τη συνεργασία της με τη Lyoness έχουμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο ή το περνάμε στο ντούκου ;;; (δεν αναφέρoμαι σε εσένα προσωπικά).
και για την ιστορία (μιας και τώρα το είδα) η καταγγελία προς τη Lyoness αποσύρθηκε:
http://registers.accc.gov.au/content/in ... Id/1133393
Πήγα στο link που έβαλες και αν κατάλαβα καλά, πρόκειται για διαφορετική υπόθεση και όχι γι' αυτή που συζητάμε. Και από την απάντηση στο email σου, δεν προκύπτει πως αποσύρθηκε κάτι, αλλά πως περιμένουμε την απόφαση και θα δημοσιοποιηθούν στο site (της επιτροπής) τα αποτελέσματα.
Επιπλέον, το email σου εστάλει στις 16 και η απόσυρση έγινε στις 15 Σεπτεμβρίου, και η απάντηση προς εσένα, δεν αναφέρει τίποτε για την εν λόγω απόσυρση όπως διατείνεσαι.
Δες το λίγο ξανά λοιπόν και το ξανασυζητάμε. -
-
Παιδιά κανένα νέο απο πυραμίδες έχουμε? Πριν 2 χρόνια με ενημέρωσε 'Φίλος' για την Worldventures ξέρουμε ακόμα αν είναι στην φάση της ανάπτυξης? Πάντως μακρυά, ρωτόντας τον για την Bmw Που διαφημίζουν (ασημί ντέ ) μου είπε πως 'πολύ σύντομα' θα την έχει.. πριν ένα μήνα τον πέτυχα απο μακριά μέσα στο λεωφορείο, πρέπει λογικά να πήγε για λάδια το γερμανικό φαίνεται ....
Όσον αφορά κάτι άλλα φρούτα τύπου lR, Amway ,Organo Gold, Emgoldex τι παίζει βρίσκονται ακόμα θύματα για αυτές τις πυραμίδες? Γιατί στην πόλη μου μόνο για WV ξέρω...
Έχει ταιράστιο ενδιαφέρον το ζήτημα και πολύ πλάκα... Νομίζω μπορεί να γίνει άνετα μεταπτυχιακή εργασία ή κοινωνιολογική έρευνα για τέτοιου είδους ευκαιρείες ... -
https://www.youtube.com/watch?v=3VrroHtDeDE
https://www.youtube.com/watch?v=Επίσης μετά απο γρήγορο ψάξιμο δεν είδα να έχει ανεβεί αυτό , νομίζω αξίζει.
Εγώ πάντως πείστηκα, που υπογράφω? -
**Οι επικεφαλής της εταιρείας Lyoness και υποψήφιος βουλευτής με το Ποτάμι φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση εξαπάτησης 20 ατόμων.
**
Εμπλοκή σε εταιρεία - πυραμίδα που ερευνάται από την αστυνομία για εξαπάτηση επιχειρηματιών και πολιτών σε περιοχές της χώρας, φέρεται να είχε ο υποψήφιος βουλευτής με το Ποτάμι στη Θεσσαλονίκη στις τελευταίες εκλογές και γνωστός δημοσιογράφος, Φωκίων Φουντουκίδης, όπως προκύπτει από ανακοίνωση της Αστυνομίας.
Στη συγκεκριμένη απάτη σύμφωνα με την Αστυνομία, συμμετείχαν συνολικά πέντε άτομα, τα οποία δρούσαν στις πόλεις της Θεσσαλονίκης, του Βόλου, της Μυτιλήνης και των Μεγάρων Αττικής, και από το Νοέμβριο του έτους 2010 έως τον Σεπτέμβριο του έτους 2013, εξαπάτησαν τουλάχιστον είκοσι άτομα, αποκομίζοντας πάνω από 80.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχηματίστηκε από την αστυνομία πρωταγωνιστικό ρόλο στην υπόθεση φαίνεται ότι είχε ανδρόγυνο Αυστριακών, o 50χρονος Herbert Teissel και η 46χρονη σύζυγός του Anna Teissel, οι οποίοι είναι επικεφαλής στην Ελλάδα της διεθνούς εταιρείας shopping community Lyoness. Ο όμιλος Lyoness με έδρα την Αυστρία ιδρύθηκε το 2003 και δραστηριοποιείται σε 46 αγορές παγκοσμίως προσφέροντας ένα δίκτυο με μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και Online συμβεβλημένες επιχειρήσεις, το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να κάνουν προνομιούχες αγορές. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί η εταιρεία και στην Ελλάδα διαθέτοντας ένα δίκτυο που αριθμεί, σύμφωνα με πληροφορίες 2.500-3.000 επιχειρήσεις, κατά κύριο λόγο μικρομεσαίες και περί τα 110.000 μέλη, τα οποία κάνοντας τις αγορές τους στις συμβεβλημένες επιχειρήσεις απολαμβάνουν επιστροφή χρημάτων και πόντους. Παράλληλα, τα μέλη παίρνουν 'μπόνους φιλίας' για κάθε μέλος που ενέγραψαν και κάνει αγορές σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις, αλλά και 'έμμεσο μπόνους φιλίας'.
Η Voria.gr επικοινώνησε με την εταιρεία Lyoness Ελλάδας, προκειμένου η διοίκησή της να σχολιάσει την υπόθεση αλλά δεν υπήρξε ανταπόκριση μέχρι την ώρα δημοσίευσης του ρεπορτάζ.
Υπενθυμίζεται ότι όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, μετά από έρευνα προέκυψε ότι από το Νοέμβριο του έτους 2010, συστήθηκαν συνολικά πέντε εταιρείες, μία εκ των οποίων αποτελούσε το υποκατάστημα εταιρείας με έδρα χώρα της κεντρικής Ευρώπης, με κατά περίπτωση διαχειριστές και νόμιμους εκπροσώπους, το ζευγάρι των Αυστριακών.
Κατά την αστυνομία έπειθαν τους ανυποψίαστους επιχειρηματίες να συμμετάσχουν με αρχικό χρηματικό κεφάλαιο σε πρόγραμμα, το οποίο θα τους καθιστούσε μέλη ενός δικτύου επιχειρήσεων - συμβεβλημένων με τις παραπάνω εταιρείες.
Σύμφωνα, πάντα, με την αστυνομία ο 50χρονος Αυστριακός και η 46χρονη σύζυγός του εμφανίζονταν κατά περίπτωση ως διαχειριστές και νόμιμοι εκπρόσωποι των παραπάνω εταιρειών, με τις οποίες υποτίθεται ότι θα συνεργάζονταν τα θύματα δια μέσω ενός πολύπλοκου και σκοπίμως δυσνόητου προγράμματος, που αποδείχθηκε ανύπαρκτο. Υπόσχονταν δε στους παθόντες, τους οποίους συναντούσαν σε σεμινάρια και εκδηλώσεις που οργάνωναν για τον σκοπό αυτό, ότι χάρη στη συνεργασία αυτή θα διεύρυναν το πελατολόγιό τους και ότι θα εξασφάλιζαν έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και στην αγορά προϊόντων μεταξύ των συναλλασσόμενων επιχειρήσεων.............
Πηγή: http://voria.gr/index.php/article/thesn ... -to-potami -
Προς τι η σκέψη?
-
Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=3VrroHtDeDE
https://www.youtube.com/watch?v=Επίσης μετά απο γρήγορο ψάξιμο δεν είδα να έχει ανεβεί αυτό , νομίζω αξίζει.
Εγώ πάντως πείστηκα, που υπογράφω?Έτσι ακριβώς!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προς τι η σκέψη?Δεν σηκώνει καθόλου σκέψη δηλαδή;
-
Πιστεύω ότι το θέμα έχει βαθιές ρίζες και δεν βγαίνει άκρη εδώ! Βάση του video που έβαλε ο loumidis15 μιλάμε για μεγάλη πλοκή λογικά!
Αντε τώρα να βρεις τους κλώνους της Πυραμίδας! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Πιστεύω ότι το θέμα έχει βαθιές ρίζες και δεν βγαίνει άκρη εδώ! Βάση του video που έβαλε ο loumidis15 μιλάμε για μεγάλη πλοκή λογικά!
Αντε τώρα να βρεις τους κλώνους της Πυραμίδας!Δεν χρειάζονται βαθυστόχαστες αναλύσεις κλπ.
Έβαλα ένα άρθρο που μιλάει για συγκεκριμένη απάτη και είναι σχετικό με το θέμα.'
Οκ? -
Mηπως εισαι ο ΙΚΕ;
-
https://www.youtube.com/watch?v=iFz49vNP0j8
https://www.youtube.com/watch?v='Κολπακια' για το πως να ρηξεις το υποψηφιο θυμα .
Το βιντεο φυσικα ταιριαζει σε ολες αυτες τις 'εταιρείες', ενω αποριας αξιο ειναι το iq αυτων που ανεβαζουν τετοια βιντεο ΔΗΜΟΣΙΑ οπου μπορει να τα δει οποιοδήποτε μη μελος με ενα απλο γκουκγλαρισμα και να καταλαβει το μεγεθος της ευκαιριας ,εχμμμ απατης..
Οπως ξαναλεω ομως, εγω πειστηκα, που υπογραφω? -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Πιστεύω ότι το θέμα έχει βαθιές ρίζες και δεν βγαίνει άκρη εδώ! Βάση του video που έβαλε ο loumidis15 μιλάμε για μεγάλη πλοκή λογικά!
Αντε τώρα να βρεις τους κλώνους της Πυραμίδας!Δεν χρειάζονται βαθυστόχαστες αναλύσεις κλπ.
Έβαλα ένα άρθρο που μιλάει για συγκεκριμένη απάτη και είναι σχετικό με το θέμα.'
Οκ?Ok. No problem.
Πυραμίδες (όχι της Αιγύπτου, ούτε του Λιακό)