-
Merci beaucoup..
-
-
Ζαλιστηκα...
-
Μια ερωτηση σχετικα με τα ηλεκτρολογικα σχέδια από cx 2,5 gti.
Πηγε ένα τετοιο αυτοκίνητο στον ηλεκτρολογο μου για καποια θεματα που ειχε λόγω του ότι ήταν μετατροπή από 2,2 σε 2,5 gti.
Το θεμα που εχει είναι με τη συνδεσημοτητα των εγκεφαλων του gti μιας και είναι διαφορετικοι.
Ψάχνουμε αν υπάρχει καποιο ηλεκτρολογικό σχεδιο για να προχωρησει η συνδεση.αν εχει καποιος πληροφορηση ας στειλει Pm
ευχαριστω
-
Βρειτε το haynes manual σε pdf.. στις τελευταιες σελιδες εχει πολλα διαγραμματα.. προσοχη γιατι ισως ειναι δυο τα manual..εσεις θελετε για σειρα ιι ,υποθετωντας οτι εχει αλλαξει και ταμπλω μιας και κυκλοφορησαν και λιγες σειρα ι 2,5αρες gti.
Α και καμια φωτογραφια.. εχω κολλημα με τη cx..
-
βρεθηκαν καποια σχεδια ελπιζω να είναι τα σωστα γιατι....
η καροτσα είναι 1ης γενιας (μαλλον 77) ειχε 2,2 κινητηρα και πλεξουδα
η μηχανη είναι από τις τελευταιες 2,5 turbo
τα δυο παραπανω παντρευτικαν με κοψε ραψε στην πλεξουδα του 2,2...
και το ταμπλο μαζι με το εσωτερικο είναι 2ης σειρας (από facelift ισως?)
όλα τα ηλεκτρικα ηταν απλα τοποθετημένα και όχι κολλημένα! γιαυτο και ψάχνουμε τα σχεδια
η πατεντα που μου εκανε πιο πολύ εντυπωση ηταν ότι ειχε κλεισει τις τρυπες της πίσω αεροτομης με διαφανα πλαστικα που ηταν βαμμενα κοκκινα (με πινελο). εκει ειχεαν βιδωθεί λαμπες για να λειτουργουν σαν τριτο στοπ φρενων
(εχει πινακίδες λεσχης...)
-
Η πισω αεροτομη ειναι απο turbo απο την περιγραφη και εβγαινε απο το εργοστασιο με δυο διαφανα πλαστικα εκατερωθεν του λεπτου μεσαιου στηριγματος.. τα υπολοιπα ειναι πατεντα βεβαια....
Κατα τ αλλα typical μιση και λαθος μετατροπη cx '90s... ο πατερας μου εκανε 2400 pallas '77 σε turbo ΙΙ .αζωντας τα παντα απο μια ολλανδικη πανω.. ειχε μεχρι και το abs πανω... χωρις ολοκληρο αμαξι η εστω εμπρος τροπετο και αγορα σαλονιου + αισθητικων κομματιων ξεχωριστα δεν εβγαινε αξιοπιστο αποτελεσμα και μη καρναβαλικο... πηγα ν ασχοληθω με μια που βρηκα το καλοκαιρι και το παρατησα μολις διαπθστωσα οτι ηταν 2200 pallas με εσωτερικο 2400 gti και μηχανη 2500 gti.. απ τα πιο βιασμενα αμαξια η cx στην Ελλαδα,που κατα τ αλλα τη λεγαν αναξιοπιστη.. ε αν το εκανες καρναβαλο που να δουλεψει...
Υπομονη και καλο ηλεκτρολογο.Τι χρωμα ειναι το αμαξι αυτο μηπως καταλαβω...? Αν και δε νομιζω,αφου λες οτι ειναι λεσχης..
Θα μπλεξετε βαθεια παντως.. -
http://www.gullwing.nl/collection/img/b ... 7def46.jpg
αυτό το πρασινο με body kit δεκαετιας 80
ηδη εχει δοκιμασει 2 εγκεφαλους...
τον βλεπω να του το επιστρεφει
-
Κριμα γιατι μ εξαιρεση το φαναρι...και τα τασια...φαινοταν καλουτσικη οταν την ειχα δει και αν εχω καταλαβει καλα..
-
Επισης βρηκα αυτο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6408754/ -
Να'μαι και εγώ μετά από χρόνια με ένα τιμόνι για GS προς πώληση !
viewtopic.php?f=9&t=58190
-
@nonos GSA είναι λοιπόν ;;
δεν το ήξερα!
Ευχαριστώ! -
GSA ναι!
Το πουλησες βλεπω..
Ειμαστε ακομα ορισμενοι τρελοι που ασχολουμαστε με τα της εποχης.. -
ναι και μου έκανε εντύπωση που πουλήθηκε μέσα σε 1 μέρα από κάποιον που το είδε απευθείας στο car.gr
-
ηλεκτρολογικα η cx σωθηκε
ειχε καψει εγκεφαλο ηλεκτρονικης από λαθος συνδεσμολογια.
βρεθηκε νεος και φτιαχτικαν από την αρχη καποιες 'γεφυρώσεις' του προηγουμενου μαστορα που ειχε αναλαβει να την καψει...
πηρε εμπρος κανονικα και συνεχιζει
-
Εγκεφαλο αν θελει και εναν καβατζα νομιζω πουλαγε ενας στο car.gr! Ποια ειναι τα 'σχεδια' για το αυτοκινητο? Ηλεκτρολογικα προχωρατε?
-
ηλεκτρολογικα τελειωσε απο ότι μου ειπε ο ηλεκτρολόγος τωρα ο ιδιοκτητης δεν ξερω αν θα συνεχισει στα υπολοιπα
ένα μερος τουλάχιστον αποκατασταθηκε
-
Παντως απ οτι καταλαβα 2500 turbo φοραει απλα τα χουν κανει μανταρα με τη πλεξουδα.
-
ακριβως
-
Classic Citroen Forum