-
οτι λεει ο τιτλος,ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερη αγορα? ελαφρως μεταχ και τα δυο περιπου 11' με 12' μοντελο
ιδιο μοτερακι ντιζελ αν δεν κανω λαθος,για την φαμιλια το υπολογιζω γυναικα ,μωρο και ενας σκυλος.
τα ειδα και τα δυο,δεν τα οδηγησα. το μπεμβε λιγο στενο μεσα,χαμηλη θεση οδηγησης πιο σπορ,μουρη μεγαλη αλλη αισθηση
το κουπερ μου κατσε πιο ανετο,ειμαι και 1.93 το κοψα πιο μεγαλο για φαμιλια μαλλον,ψηλο αρκετα οτι πρπει για τους ελληνικους καροδρομους.τι λετε ?
-
οτι λεει ο τιτλος,ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερη αγορα? ελαφρως μεταχ και τα δυο περιπου 11' με 12' μοντελο
ιδιο μοτερακι ντιζελ αν δεν κανω λαθος,για την φαμιλια το υπολογιζω γυναικα ,μωρο και ενας σκυλος.
τα ειδα και τα δυο,δεν τα οδηγησα. το μπεμβε λιγο στενο μεσα,χαμηλη θεση οδηγησης πιο σπορ,μουρη μεγαλη αλλη αισθηση
το κουπερ μου κατσε πιο ανετο,ειμαι και 1.93 το κοψα πιο μεγαλο για φαμιλια μαλλον,ψηλο αρκετα οτι πρπει για τους ελληνικους καροδρομους.τι λετε ?
-
οτι λεει ο τιτλος,ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερη αγορα? ελαφρως μεταχ και τα δυο περιπου 11' με 12' μοντελο
ιδιο μοτερακι ντιζελ αν δεν κανω λαθος,για την φαμιλια το υπολογιζω γυναικα ,μωρο και ενας σκυλος.
τα ειδα και τα δυο,δεν τα οδηγησα. το μπεμβε λιγο στενο μεσα,χαμηλη θεση οδηγησης πιο σπορ,μουρη μεγαλη αλλη αισθηση
το κουπερ μου κατσε πιο ανετο,ειμαι και 1.93 το κοψα πιο μεγαλο για φαμιλια μαλλον,ψηλο αρκετα οτι πρπει για τους ελληνικους καροδρομους.τι λετε ?
-
Έχοντας οδηγήσει μόνο την 116d,έχω την αίσθηση ότι έχει καλύτερο ή μάλλον πιο sport στήσιμο και πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα συγκριτικά με το countryman.Ωστόσο κανένα από τα δύο δε διαθέτει μεγάλους χώρους για 3μελή οικογένεια+κατοικίδιο...ίσως απλά να είναι επαρκείς οι χώροι.Αποκλείεις το ενδεχόμενο να κοιτάξεις κάτι λίγο πιο ευρύχωρο,γερμανικό ή μη;
Και μια λεπτομέρεια:πριν από λίγους μήνες,σε μεγάλο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Αθήνας,ο πωλητής σε παρόμοια ερώτησή μου ήταν πολύ σαφής στο δίλημμα αυτό δείχνοντας την 116d.Δεν ξέρω αν και τι σκοπιμότητες μπορεί να είχε αλλά ήταν πολύ ξεκάθαρος! -
συμφωνω και γω για το σπορ στησιμο δεν το συζητω,συν και την πισωκινηση που αν και με το ασθενικο ντιζελομοτερ ειναι ικανη να σου χαρισει οδηγικη απολαυση,σε σχεση με το μπροσθοκινητο επισης αναιμικο κουπερ.
οχι σε διαστασεις δεν παω παραπανω,μεχρι εκει. νταξ ο σκυλος δεν θα ειναι επι καθημερινης μετακινησης.
απλα το κουπερ μου κατσε καπως πιο ανετο,και πιο τρεντυ θα λεγα.
επισης με βολευει και το σχετικα ψηλο αμαξωμα του για καποιες συγκεκριμενες διαδρομες που κανω προς Β.ευβοια το καλοκαιρι.
η μπεμπα ειναι αρκετα χαμηλη,συν το φορτιο ισως με δυσκολεψει.
σιγουρα το ζητουμενο στην ολη υποθεση δεν ειναι το στησιμο και οι επιδοσεις,το χω ξεπερασει το θεμα.
κοιταω πιο πολυ ,ποιο απο τα δυο ειναι πιο πρακτικο και ανετο για μια τριμελη φαμιλια,εδω που τα λεμε το 116 δειχνει λιγο στενο εσωτερικα σε σχεση με το κουπερ,αν και σε εξωτερικες διαστασεις ειναι πιο μικρο το μινι.
το μονο που μου απομενει ειναι ενα ενδεχομενο τεστ ντραιβ,μπας και καταληξω. -
Φαίνεται πως έχεις ήδη αποφασίσει.
Πάρε αυτό που σου αρέσει
Countryman D η Βmw 116d φ20