-
D-Jet
Και ρωτώ: Θέλει σπάσιμο το κεφάλι όλων αυτών των καρεκλοκένταυρων (και το λέω από προσωπική εμπειρία) που εξακολουθούν να σκέφτονται ¨δημοσιουπαλληλίστικα' την άνεσή τους ή όχι. Αν έχανες τέτοιον πελάτη (έχει 4-5 πλοία τέτοιου τύπου) και δούλευες στον οποιονδήποτε ιδιώτη ή δημόσιο οργανισμό του εξωτερικού θα σε έστελναν σπίτι σου πάραυτα ή όχι;Μην παραγνωρίζεις Αλέξανδρε εκτός από το δημοσιοϋπαλληλίκι και την βλακεία, την ανεπάρκεια και την άγνοια σε αυτά τα θέματα, τα οποία για να τα χειριστείς πρέπει να έχεις γνώση σε βάθος έχοντας εντρυφήσει για χρόνια σε μεγάλα ναυτιλικά γραφεία, στο δημόσιο που να βρεθούν αυτά τα άτομα ?
Εκεί, σε αυτές τις υπηρεσίες βάζανε / βάζουνε κομματικούς που όταν ακούνε εφοπλισμός και εφοπλιστές βγάζουν σπυριά, ε ! έτσι δεν προχωράνε τα πράγματα.
-
Ο χρήστης dimitris_f έγραψε:
1.Αρα μου λες οτι η υπο ελληνικη σημαια χωρητικοτητα δεν παιζει κανενα ρολο στην εκλογη μελων (ή στην με οποιοδηποτε τροπο προωθηση των συμφεροντων του ελληνικου ναυτιλιακου κεφαλαιου) σε μια σειρα οργανισμων [ Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός(International Maritime Organization, IMO), Διεθνής Ομοσπονδία Μεταφορών (ITF,) Επιτροπή Ναυτιλιακών Μεταφορών του ΟΟΣΑ,Επιτροπή Μεταφορών της ΕΕ, Επιτροπή Εφοπλιστών των κρατών μελών της ΕΕ (CAACE)] οι οποιο επηρεαζουν το διεθνες καθεστως που ισχυει για τις παγκοσμιες θαλασσιες μεταφορες. Σωστα ?Απο τους οργανισμους που αναφερεις μονο την Επιτροπη Εφοπλιστων των κρατων μελων της ΕΕ βλεπω να μπορουν να επηρεασουν, και οχι ως ελληνικη σημαια αλλα ελληνοκτητη ναυτιλια, μιας που σε επιπεδο ευρωπαικης ενωσης, παιζουμε μπαλα μονοι μας! Φαντασου τωρα οτι ο Παναμας που ειναι η μεγαλυτερη σε χωρητικοτητα σημαια στον κοσμο, ειναι στο 3ο γκρουπ του ΙΜΟ. Ενδεικτικα τα γκρουπ
Category (a): 10 States with the largest interest in providing international shipping services:
China, Greece, Italy, Japan, Norway, Panama, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom, United States.Category (b): 10 other States with the largest interest in international seaborne trade:
Argentina, Bangladesh, Brazil, Canada, France, Germany, India, Netherlands, Spain, Sweden.Category (c): 20 States not elected under (a) or (b) above which have special interests in maritime transport or navigation, and whose election to the Council will ensure the representation of all major geographic areas of the world:
Australia, Bahamas, Belgium, Chile, Cyprus, Denmark, Egypt, Indonesia, Jamaica, Kenya, Liberia, Malaysia, Malta, Mexico, Morocco, Philippines, Singapore, South Africa, Thailand, Turkey.- Η μελετη του ΙΟΒΕ αναφερει νουμερακια που αφορουν το συνολο του ελληνοκτητου στολου. Δεν μας λεει ποια είναι τα εισοδηματα που δημιουργουνται στην ελληνικη οικονομια μονο απο τα υπο ελληνικη σημαια πλοια. Και πολυ περισσοτερο δεν μας λεει τι μερος των εισοδηματων θα χαθει σε περιπτωση αλλαγης σημαιας. Δεν δινει , λοιπον, καποια απαντηση στο ερωτημα μου.
Μα εξηγησα το προφιλ των εταιρειων τις οποιες λεμε να φορολογηθουν. Δεν μιλαμε για σημαια αλλα για συνολο ελληνικων συμφεροντων πλοιων. Το θεμα που θιγεται με την καταργηση των φοροαπαλλαγων, δεν ειναι η αλλαγη σημαιας, αλλα η μεταφορα των εταιρειων διαχειρησης σε αλλες χωρες που εχουν παρομοιο με το τωρινο νομικο/φορολογικο πλαισιο.
Η επιλογη σημαιας ΔΕΝ εχει να κανει με το κοστος του tonnage tax. Το επιπλεον ποσο που καλειται να πληρωσει κανεις για την ελληνικη σημαια σε σχεση με οποιαδηποτε αλλη ξενη, μεταφραζεται σε μερικες δεκαδες δολλαρια την ημερα, κατι που δεν ειναι καν αξιο αναφορας. Γι αυτο αλλωστε και ειχε τετοια αποδοχη ο εθελοντικος διπλασιασμος του tonnage tax για τα ελληνικης σημαιας, και η πληρωμη tonnage tax στα ξενης σημαιας.Και για να δουμε μερικα νουμερα...οι πρωτες 20σημαιες σε συνολικη χωρητικοτητα
Τι συμφεροντων ειναι ο στολος σε ποσοστο συνολικης χωρητικοτητας
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
O ίδιος πατριωτισμός που κάνει τους δυ να δέχονται να υποπληρώνονται και να υπερδουλεύουν.
Αντί να τα βροντήξουν και να σηκωθούν να φύγουν.τι μλκς εισαι
-
Επειδη μολις ενημερωθηκα, ας το μοιραστω. Με βαση τη νεα MLC θα πρεπει να τηρουνται καποια πραγματα πανω στα πλοια, που εχουν να κανουν και με την ενδιαιτηση του πληρωματος. Γινεται λοιπον συγκεκριμενη αναφορα στο εβδομαδιαιο μενου, κατι το οποιο ισχυει και τωρα σε ολες τις σοβαρες εταιρειες, αλλα πλεον υπαρχει απαιτηση απο την ελληνικη σημαια (και μονο) να σχηματιστει 3μελη επιτροπη σε καθε πλοιο η οποια θα ειναι υπευθυνη για την καταρτηση του!
Οι τυποι ειναι απιθανοι, οτι μαλακια τους κατεβει, παντα στα πλαισια του επιτυχημενου μοντελου διαχειρησης της χωρας, συστασης επιτροπων, και για τα πιο απλα ζητηματα! Ετσι, να μην μπορει να επωμιστει την ευθυνη ενας αλλα να πεταει το μπαλακι ο ενας στον αλλο! Και παντα στα πλαισια παταξης της γραφειοκρατιας και απλοποιησης των διαδικασιων, αφου αντι απλα ο μαγειρας ή ο καπετανιος να υπογραφουν το μενου που αναρταται, θα πρεπει να υπαρχει και objective evidence οτι εχει πραγματοποιηθει meeting απο την επιτροπη για τη ληψη της αποφασης, σχετικη διαδικασια στον μανουαλ της MLC της εταιρειας κτλ κτλ...Ρισπεκτ...τι αλλο! -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
!Ακριβώς αυτό που χρειάζεται! Το επόμενο βήμα είναι γραφειοκρατία και στο χ3σιμο!
Υπάρχει και ο αντίλογος, βέβαια, όπως σε μια περίπτωση 'ο τάφος του Ινδού' που θυμάμαι, όπου ο κόσμος φορούσαν μέσα στο μηχανοστάσιο σαγιονάρες... όταν τους ρωτήσαμε γιατί, μας είπαν ότι δεν είχε νερό (εννοείται ότι έπιναν και από τα τάνκια) και επειδή όταν έβαζαν τα παπούτσια βρωμούσαν τα πόδια τους δε θα μπορούσαν να τα πλύνουν!! Ζωώδεις καταστάσεις λέμε...
Δυστυχώς δεν είναι όλες οι εταιρίες σοβαρές...
-
Βεντούζα τα πάει τα Γερμανά η Ελληνική ναυτιλία ! 10 πλοία που τους έχει πάρει και άλλα 14 είναι να τους πάρει τώρα κοψοχρονιά κάνοντας τους και χάρη
Καταλαβαίνουμε και τον λόγο που κάθε λίγο και λιγάκι ζητάνε από Γερμανία και όχι μόνο την άγρια φορολόγηση στην Ελλάδα της ναυτιλίας. Την στιγμή που το Ελληνικό μοντέλο φορολόγησης στον συγκεκριμένο κλάδο που εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες είναι ένα μοντέλο που έχουν αντιγράψει σχεδόν όλες οι χώρες που θέλουν να τραβήξουν ναυτιλιακά κεφάλαια και στις χώρες τους και πλοία στα νηολόγια τους.Πρόταση για αγορά 14 πλοίων κατέθεσε η Αγγελική Φράγκου
Πρόταση 14 εκατ. στη γερμανικών συμφερόντων τράπεζα HSH Nordbank AG.Στόλο που αποτελείται από 14 κατασχεμένα πλοία αξίας 14 εκατομμυρίων δολαρίων προτίθεται να αγοράσει η κοινοπραξία «Navios JV» που αποτελείται από τις τρεις εταιρείες της Αγγελικής Φράγκου (Navios Maritime Holdings Inc., Navios Maritime Acquisition Corporation και Navios Maritime Partners). Για το σκοπό αυτό, κατέθεσε πρόταση κατέθεσαν πρόταση στη γερμανικών συμφερόντων τράπεζα HSH Nordbank AG.
Η συμφωνία έρχεται ένα χρόνο αφότου ο ναυτιλιακός όμιλος συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου είχε αγοράσει άλλα 10 πλοία από την ίδια τράπεζα. Η νέα πρόταση αφορά σε επτά φορτηγά και σε επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με μέσο όρο ηλικίας τα τέσσερα έτη, τα οποία ανήκαν σε οφειλέτες της τράπεζας. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί εντός του δεύτερου τριμήνου του 2015.
«Είναι η δεύτερη συναλλαγή που κάνουμε με την HSH , η οποία καταδεικνύει την ικανότητά μας να εντοπίζουμε και να ολοκληρώνουμε προνομιακές συμφωνίες σε πολύ δύσκολη αγορά» δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου, Αγγελική Φράγκου και προσέθεσε: «Αυτές οι συναλλαγές μας διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές μας αφού αποκτούμε μεγάλους στόλους με χαμηλό επενδυτικό κεφάλαιο και χωρίς επιβαρύνσεις στους μετόχους μας. Η συμφωνία αυτή προσθέτει μια τρομερή αξία στην Navios».
http://www.fortunegreece.com/article/pr ... i-fragkou/
Ελληνική Ναυτιλία