-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Έχει σπορτίφ συμπεριφορά αλλά το 1.2 θέλει σπάσιμο για να κινηθείς αξιοπρεπώς και από τα 94 άλογα που ευαγγελίζεται η suzuki κάποια ή ψόφησαν ή το έσκασαν. Έχει υπερβολικά μακριές σχέσεις. Το diesel αν και μόνο 75 άλογα κινείται σαφώς πιο ζωηρά και ευχάριστα αν εκμεταλλευτείς την καλή ροπούλα του.Γιατί υπάρχει ατμοσφαιρικό κάτω απο 1300cc που δεν θέλει ξεζουμιςμα για να πας γρήγορα;
Όσο αφορά τον ντίζελ όχι ότι τον έχω οδηγήσει αλλά δεν νομίζω να αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και να μην κρεμάει ψηλά σκοτώνοντας κάθε διάθεση για σπορ οδήγηση. -
Ενώ το 1.2 με τις θεόμακρες σχέσεις που στροφάρει μέχρι τις 8000 στροφές είναι φοβερά σπορτίφ. Το diesel κινείται πιο σβέλτα αλλά έχει στενότερο εύρος λειτουργίας. Αν όμως είσαι μέσα στο ωφέλιμο εύρος μπορείς να κινηθείς αρκετά σβέλτα τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα και στο 0-100 που δεν είναι το φόρτε των diesel έχουν ελάχιστα δέκατα διαφορά. Στις ρεπρίζ καταλαβαίνεις τι γίνεται.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ενώ το 1.2 με τις θεόμακρες σχέσεις που στροφάρει μέχρι τις 8000 στροφές είναι φοβερά σπορτίφ. Το diesel κινείται πιο σβέλτα αλλά έχει στενότερο εύρος λειτουργίας. Αν όμως είσαι μέσα στο ωφέλιμο εύρος μπορείς να κινηθείς αρκετά σβέλτα τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα και στο 0-100 που δεν είναι το φόρτε των diesel έχουν ελάχιστα δέκατα διαφορά. Στις ρεπρίζ καταλαβαίνεις τι γίνεται.δεν ξέρω τι να πω αν θεωρείς ότι το ντίζελ έχει σπορτίφ συμπεριφορά.οκ άποψη σου.
Η αρχικά ερώτηση πάντως ήταν rio vs micra vs swift 1.2 βενζίνη. -
δεν ξέρω τι να πω αν θεωρείς ότι το ντίζελ έχει σπορτίφ συμπεριφορά.οκ άποψη σου.
Η αρχικά ερώτηση πάντως ήταν rio vs micra vs swift 1.2 βενζίνη.[/quote]
σορυ τελείως εκτός θέματος μπερδεύτηκα με άλλη συζήτηση στην οποία ήμουν μέσα με το παραπάνω ερωτημα
Τι αυτοκινητο να παρω????