-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ας πουμε οτι ενα μοντελο παραγεται ιδιο και απαραλλαχτο επι 10 χρονια .Ενα εξαυτων ειναι την πρωτη χρονια παραγωγης του με 50Κ χλμ και ενα αλλο των 7ο χρονο με 120Κ χλμ.......
Ποιο θα αγοραζες;;;;;εγω παντως το 1οΔηλαδή λες ότι είναι καλύτερα να πωληθεί?
Και εγώ το ίδιο πιστεύω,αλλά δεν νομίζω τα λίγα χιλιόμετρα να το σώσουν από το να το δώσω κοψοχρονιά γιατί θα έχει πατήσει τα 15,με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κάτι ακόμα που λόγω απειρίας δεν γνωρίζω.Αν το δώσω για απόσυρση αλλά ΔΕΝ αγοράσω καινούριο(θα το πουλήσω ή θα το δώσω για απόσυρση πριν μπω φαντάρος και όταν ξεμπερδέψω θα πάρω ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο όπως με συμβούλευσαν τα παιδιά εδώ)θα έχω κάποιο όφελος οικονομικό ή καλύτερα να το πουλήσω?
Γενικά όταν ένα αμάξι πάει στην πρέσα αλλά χωρίς το πρόγραμμα της απόσυρσης για να αγοράσεις καινούριο(απλά πετάς το παλιό και that's it)παίρνεις κάποια λεφτά στο χέρι ή όχι? -
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Ας πουμε οτι ενα μοντελο παραγεται ιδιο και απαραλλαχτο επι 10 χρονια .Ενα εξαυτων ειναι την πρωτη χρονια παραγωγης του με 50Κ χλμ και ενα αλλο των 7ο χρονο με 120Κ χλμ.......
Ποιο θα αγοραζες;;;;;εγω παντως το 1οΔηλαδή λες ότι είναι καλύτερα να πωληθεί?
Και εγώ το ίδιο πιστεύω,αλλά δεν νομίζω τα λίγα χιλιόμετρα να το σώσουν από το να το δώσω κοψοχρονιά γιατί θα έχει πατήσει τα 15,με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κάτι ακόμα που λόγω απειρίας δεν γνωρίζω.Αν το δώσω για απόσυρση αλλά ΔΕΝ αγοράσω καινούριο(θα το πουλήσω ή θα το δώσω για απόσυρση πριν μπω φαντάρος και όταν ξεμπερδέψω θα πάρω ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο όπως με συμβούλευσαν τα παιδιά εδώ)θα έχω κάποιο όφελος οικονομικό ή καλύτερα να το πουλήσω?
Γενικά όταν ένα αμάξι πάει στην πρέσα αλλά χωρίς το πρόγραμμα της απόσυρσης για να αγοράσεις καινούριο(απλά πετάς το παλιό και that's it)παίρνεις κάποια λεφτά στο χέρι ή όχι?οχι,λέω να ΜΗΝ το δώσεις,καθώς έχει λίγα χλμ και σε ικανοποιεί.......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ας πουμε οτι ενα μοντελο παραγεται ιδιο και απαραλλαχτο επι 10 χρονια .Ενα εξαυτων ειναι την πρωτη χρονια παραγωγης του με 50Κ χλμ και ενα αλλο των 7ο χρονο με 120Κ χλμ.......
Ποιο θα αγοραζες;;;;;εγω παντως το 1οΔηλαδή λες ότι είναι καλύτερα να πωληθεί?
Και εγώ το ίδιο πιστεύω,αλλά δεν νομίζω τα λίγα χιλιόμετρα να το σώσουν από το να το δώσω κοψοχρονιά γιατί θα έχει πατήσει τα 15,με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κάτι ακόμα που λόγω απειρίας δεν γνωρίζω.Αν το δώσω για απόσυρση αλλά ΔΕΝ αγοράσω καινούριο(θα το πουλήσω ή θα το δώσω για απόσυρση πριν μπω φαντάρος και όταν ξεμπερδέψω θα πάρω ένα καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο όπως με συμβούλευσαν τα παιδιά εδώ)θα έχω κάποιο όφελος οικονομικό ή καλύτερα να το πουλήσω?
Γενικά όταν ένα αμάξι πάει στην πρέσα αλλά χωρίς το πρόγραμμα της απόσυρσης για να αγοράσεις καινούριο(απλά πετάς το παλιό και that's it)παίρνεις κάποια λεφτά στο χέρι ή όχι?οχι,λέω να ΜΗΝ το δώσεις,καθώς έχει λίγα χλμ και σε ικανοποιεί.......
Παλουκάρι(που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν)μιλάω για το 2017-2018 περίπου όχι για σήμερα.Από τη στιγμή που θα μπω φαντάρος σε 2-3 χρόνια δεν θα το χρειάζομαι πλέον...μέχρι τότε όμως θα το κρατήσω εννοείται.
-
Ειπα τη γνωμη μου....να μην το δωσεις και σε 5 χρονια!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ειπα τη γνωμη μου....να μην το δωσεις και σε 5 χρονια!Δεκτή γνώμη αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά...μίλησα για πώληση ή απόσυρση γιατί και όταν θα μπω φαντάρος δεν θα το χρειάζομαι πλέον και η θεία μου που είναι ιδιοκτήτρια δεν οδηγάει πια.
Γιατί αν μπω φαντάρος και δεν το πουλήσω/αποσύρω πριν μπω,9 μήνες θα είναι σε ακινησία.Με αυτό το σκεπτικό μίλησα για πώληση ή απόσυρση. -
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Ειπα τη γνωμη μου....να μην το δωσεις και σε 5 χρονια!
Δεκτή γνώμη αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά...μίλησα για πώληση ή απόσυρση γιατί και όταν θα μπω φαντάρος δεν θα το χρειάζομαι πλέον και η θεία μου που είναι ιδιοκτήτρια δεν οδηγάει πια.
Γιατί αν μπω φαντάρος και δεν το πουλήσω/αποσύρω πριν μπω,9 μήνες θα είναι σε ακινησία.Με αυτό το σκεπτικό μίλησα για πώληση ή απόσυρση.Μια χαρα καταλαβα,αλλωστε φανταρος θα πας......οχι σε αλλο πλανητη!!!
-
Τελικά ξαναμιλήσαμε σήμερα και η απάντηση που πήρα:κάντο ότι θες μέχρι να βρεις την οικονομική δυνατότητα για καλύτερο και νεότερο.Όπως άλλωστε μου είπαν και οι πιο πολλοί εδώ μέσα.Οπότε δεν τίθεται πια κανένα θέμα.
Anyways,σας ευχαριστώ και πάλι για τις γνώμες σας γιατί σαν νεότερος και πιο άπειρος ήμουν έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά Polo δεκαετίας 1990 ή Corsa αρχών δεκαετίας 2000 αλλά χάρη σε εσάς συνειδητοποίησα πως ήταν όντως ρώσικη ρουλέτα και δεν άξιζε να ασχοληθώ καν.Αλλά νέος είμαι,έχω πολλάαα ακόμα να μάθω.
Τώρα εντάξει όπως έχω ξαναπεί το Κλιό δεν με τρελαίνει και λογικό είναι με μόλις 1200 κυβικά και 75 άλογα και βασικό επίπεδο εξοπλισμού αλλά από το να πάρω κάτι ίδιας εποχής ή και παλαιότερο και να μην ξέρω πως θα μου βγει,υπομονή 2-3-4 άντε και 5 χρόνια ακόμα και παίρνω κάτι καλό που θα είναι έτοιμο από πολλές πλευρές.Θενκ γιου αγκεν!
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Τελικά ξαναμιλήσαμε σήμερα και η απάντηση που πήρα:κάντο ότι θες μέχρι να βρεις την οικονομική δυνατότητα για καλύτερο και νεότερο.Όπως άλλωστε μου είπαν και οι πιο πολλοί εδώ μέσα.Οπότε δεν τίθεται πια κανένα θέμα.Anyways,σας ευχαριστώ και πάλι για τις γνώμες σας γιατί σαν νεότερος και πιο άπειρος ήμουν έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά Polo δεκαετίας 1990 ή Corsa αρχών δεκαετίας 2000 αλλά χάρη σε εσάς συνειδητοποίησα πως ήταν όντως ρώσικη ρουλέτα και δεν άξιζε να ασχοληθώ καν.Αλλά νέος είμαι,έχω πολλάαα ακόμα να μάθω.
Τώρα εντάξει όπως έχω ξαναπεί το Κλιό δεν με τρελαίνει και λογικό είναι με μόλις 1200 κυβικά και 75 άλογα και βασικό επίπεδο εξοπλισμού αλλά από το να πάρω κάτι ίδιας εποχής ή και παλαιότερο και να μην ξέρω πως θα μου βγει,υπομονή 2-3-4 άντε και 5 χρόνια ακόμα και παίρνω κάτι καλό που θα είναι έτοιμο από πολλές πλευρές.Θενκ γιου αγκεν!
Μολις σωσαμε εναν συνανθρωπο μας..….
Δίλημμα για απόκτηση μεταχειρισμένου